НачалоФорумКазинаStayCasino - обща дискусия

StayCasino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от sunnyblack19
|
4 128 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 1 седмица

Депозирах, но не мога да намеря името на бенефициента и часът на превода не съвпада и не ми казват името на банката. Бях направил много в този ден, същата сума, в различни сайтове. Сега затвориха акаунта ми и продължават да ме питат за екранната снимка....но Revolut не го позволява...Изпратих им снимки и документи и те продължават да ме питат...отговорите винаги след седмица.. ..никога не съм виждал такава бъркотия..в над 200 където съм се регистрирал...

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Какво ще кажете, ако погледнете в дневника на играта си, където се виждат часовете на вашата активност и можете да намерите точното време, в което сте направили депозита? Може би това ще помогне? Или вече сте го правили и не е помогнало?🤔


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Платих с кредитна карта, но банката, издала картата, не позволява възстановяване на средства по нея. В резултат на това трябваше да използвам Interac или банкова сметка за банков превод вместо това. Преди направих грешката да използвам банков превод с друго казино и в крайна сметка бях таксуван с такса от $15

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да разбираш.

Имат ли информация за таксите, включени в уебсайта им, или зависи от доставчика на плащания?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини