преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с StayCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Страницата е ясно изложена и една тема за използване, можете бързо да намерите това, което търсите
Page is clearly laid out and one subject to use, you can quickly find what you are looking for
ПРОФИЛ ЗАКРИТ БЕЗ ПРИЧИНА И БЕЗ ИЗВЕСТИЕ ОТ 15 АВГУСТ 2021. ПАРИ ОСТАВЯТ ВЪВ ИГРОВАТА СЧЕТ, КОЯТО ДНЕС НЯМА ДА ВРЪЩАТ ВЪРХУ ИЗПРАЩАХ БАНКОВИТЕ КООРДИНАТИ И ТРУДНО ДА ПЛАЩАМ !! ДАЛЕЧЕ ОТ ТОЗИ КАЗИНО !!!
ACCOUNT CLOSED WITHOUT REASON AND WITHOUT NOTICE FROM 15TH OF AUGUST 2021. MONEY REMAINED INSIDE THE GAME ACCOUNT WHICH TODAY WILL NOT BE RETURNED DESPITE I HAVE SENT MY BANK COORDINATES AND DIFFICULT TO PAY !! STAY AWAY FROM THIS CASINO !!!
CONTO CHIUSO SENZA MOTIVO E SENZA ALCUN PREAVVISO DAL 15 DI AGOSTO 2021. SOLDI RIMASTI DENTRO IL CONTO GIOCO CHE AD OGGI NON VENGONO RESTITUITI NONOSTANTE ABBIA INVIATO LE MIE COORDINATE BANCARIE E DIFFIDE DI PAGAMANETO!! STATE ALLA LARGA DA QUESTO CASINO'!!!
Дори когато казино закрие сметката ви и имате положителен баланс там, те трябва да ви изпратят печалбите (ако не сте спечелили, нарушавайки техните правила и условия).
Even when a casino closes your account and you have a positive balance there, they should send you the winnings (if you didn't win by breaching their terms and conditions).
Трябва ... въпросното казино продължава да обещава възстановяване, което никога не се случва! Жалбата вече е започнала преди време без никакъв отговор. Какво ще кажете за страхотно казино с 5 звезди!
It should ... the casino in question continues to promise refunds that never happen! The complaint has already started some time ago without any response. What about a great 5 star casino!
Dovrebbe... il casinò in questione continua a promettere il rimborso che mai avviene! Già avviato il reclamo diverso tempo addietro senza alcuna risposta. Che dire un gran casinò da 5 stelle !
Сигурен съм, че ако се окаже, че сте прави и казиното няма да отговори, това ще се отрази негативно на рейтинга им.
I'm sure that if it turns out you're right and the casino won't reply, it will influence their rating negatively.
Той вече не е отговорил от известно време на този сайт, тази сутрин изпратих известие за плащане и също така уведомих лицензионната компания Antillephone NV за това.
He has not already replied for some time on this site, this morning I sent a notice of payment and I also made the licensee company Antillephone NV aware of it.
Non ha già risposto da tempo su questo sito, stamani ho inviato diffida di pagamento e ho messo a conoscenza della cosa anche la società licenziataria Antillephone NV.
Преди да обвиня играч, че използва VPN (което не е вярно в моя случай) публично публикувайте доказателствата, играя онлайн от 20 години и никога не съм имал такива проблеми! Също така всеки играе както си иска, обвиняването на играч в наличието на схеми е нелегитимно и наистина жалко, когато 90% казиното винаги печели в дългосрочен план и вие го знаете! Уведомявам ви също, че съм получил част от възстановяването при жалба до лицензополучателя на Antillephone NV. и че в момента с Checkers NV имам открити игрални акаунти като доказателство, че абсолютно не е вярно, че използвам фантомни VPN за игра!
Before accusing a player of using VPN (which is not true in my case) publicly post the evidence, I have been playing online for 20 years and I have never had any problems like this! Also everyone plays as they want, accusing a player of having schemes is illegitimate and really pathetic when 90% the casino always wins in the long run and you know it! I also inform you that I have received part of the refund upon complaint with the Antillephone NV licensee. and that currently with Checkers NV I have gaming accounts open as evidence that it is absolutely not true that I use phantom VPNs to play!
Prima di accusare un giocare di usare VPN (cosa non vera nel mio caso) postate pubblicamente le prove, sono 20 anni che gioco on line e non ho mai avuto problemi di questa sorte! Inoltre ognuno gioca come vuole, accusare un giocatore di avere degli schemi è illegittimo e veramente patetico quando al 90 % il casinò alla lunga vince sempre e lo sapete benissimo! Vi informo inoltre di avere ricevuto parte del rimborso dietro denuncia presso la licenziataria Antillephone NV. e che attualmente con Dama NV ho dei conti gioco aperti a testimonianza che non è assolutamente vero che uso fantomatiche VPN per giocare!
Всъщност е интересна новина, че сте получили част от парите като възстановяване!
It's actually interesting news that you received part of the money as a refund!
Това е неприемливо и много грозно от вашето казино, първо спирате моя бутон за чат на живо, след това когато намеря начин и влизам в чата и започнах да чатам вашият агент за поддръжка напусна чата, след като ме излъга, защото искам да проверя акаунта си и да ми каже дали моят акаунт е напълно потвърден, той каза „не" и когато му казах, че преди няколко дни успешно премина през процеса на проверка, след като качих повече от дузина документи, най -накрая бях напълно проверен и ми казаха, че мога да направя оттегляне сега… но когато поискам тегленето, което беше на 13.10 сутринта, нищо не се случва и не мога да разговарям с поддръжката в чата на живо и написах някои имейли, но не получих отговор ??? Защо правите това с клиентите си, след като са направили много депозити и сега не мога да направя теглене ...
This is unacceptable and very ugly from your casino, first you stop my livechat button, then when i find way and enter to chat and started to chat your support agent left the chat after lying me because i ask to check my account and to tell me is my account fully verified he said no and when i told him that before a couple of days i successfully go through the process of verification after uploaded more than dozen of documents i finally was fully verified and I was told that i could make withdraw now … but when i request the withdraw which was on 13.10 in the morning nothing happens and i can’t have a conversation with support in live chat and i wrote some emails but I didn’t receive any answer ??? Why you do this with your customers after they made a lot of deposits and now i can’t make a withdraw…
Хм, това звучи лошо, когато казино се отнася с теб по този начин. Моля, изпратете жалба тук, за да можем да се опитаме да помогнем: https://casino.guru/complaints
Hm, that sounds bad when a casino treats you this way. Please, submit a complaint here so we can try to help: https://casino.guru/complaints
Нека изчакаме 1-2 дни, защото вчера скоро след моя пост/коментар тук бутонът ми за чат с въшки работи нормално и чатам с поддръжката и накрая акаунтът ми е напълно проверен (този път бяха доста сигурни, казаха ми няколко пъти ) нека видим дали ще приемат оттеглянето ми от днес след 1-2 дни. Благодаря
Let’s wait for 1-2 days because yesterday soon after my post/comment here my lice chat button was worked normally and i chat with support and finally my account is fully verified ( they were pretty sure this time, i was told a couple of times) lets see if they will accept my withdraw from today in 1-2 days . Thanks
здравейте момчета Проучвам това казино. Искам теглене чрез interac и те ме молят задължително да направя още един депозит чрез interac, за да имам право на теглене. техните T&C не споменават нищо свързано с този проблем. Помолих ги да ескалират този проблем и отговорът беше същият. Самоличността е напълно потвърдена от моя страна. Трябва ли да отворя жалба?
Hi guys. i' m exploring this casino., requesting withdrawal via interac and they are asking me to mandatory make another deposit via interac in order to have the right to withdrawal. their T&C do not mention nothing related to this issue. I request them to escalate this issue and the reply was the same. Identity fully verified from my end. Should i Open a complaint ?
Е, накрая трябваше да използвам картата за отговорен хазарт. поиска акаунтът ми да бъде закрит и те ми изпратиха средствата чрез interac, както поисках преди.
Прегледът ми за това казино ще бъде прост с някои смесени преживявания.
Well at the end i had to use the responsible gambling card. requested my account to be closed and they sent me the funds via interac as i requested before.
My review about this casino will be simple with some mix experiences.
Обикновено в повечето онлайн казина те споменават в условията си, че депозитите и тегленията трябва да се правят с един и същ метод на плащане. нали
Кой метод на плащане използвахте за депозиране?
Ние, разбира се, ви благодарим и за този ваш принос. Вярвам, че на нашите потребители ще бъде интересно.
Usually in most online casinos, they have mentioned in their terms that deposits and withdrawals have to be made with the same payment method. Right?
So which payment method did you use to deposit?
We, of course, thank you for this contribution of yours as well. I believe that our users will find it interesting.
Депозирах, но не мога да намеря името на бенефициента и часът на превода не съвпада и не ми казват името на банката. Бях направил много в този ден, същата сума, в различни сайтове. Сега затвориха акаунта ми и продължават да ме питат за екранната снимка....но Revolut не го позволява...Изпратих им снимки и документи и те продължават да ме питат...отговорите винаги след седмица.. ..никога не съм виждал такава бъркотия..в над 200 където съм се регистрирал...
I deposited but I can't find the name of the beneficiary and the time of the transfer doesn't match and they don't tell me the name of the bank. I had made many on that day, same amount, on various sites. Now they closed my account and continue to ask me for the screenshot....but Revolut doesn't allow it...I sent them photos and documents and they continue to ask me...the answers always after a week....never seen such a mess..in over 200 where I registered...
Io ho depositato ma non trovo il nome del beneficiario e orario del bonifico non coincide e loro non mi dicono il nome della banca. Ne avevo fatti tanti in quel giorno stessa cifra 8n vari siti. Adesso mi hanno chiuso conto e continuano a chiedermi lo screeshoot....ma revolut non te lo permette...gli ho mandato foto e documenti e continuano a chiedermelo...le risposte sempre dopo una settimana....mai visto un casino simile..in oltre 200 in cui mi sono registrato...
Платих с кредитна карта, но банката, издала картата, не позволява възстановяване на средства по нея. В резултат на това трябваше да използвам Interac или банкова сметка за банков превод вместо това. Преди направих грешката да използвам банков превод с друго казино и в крайна сметка бях таксуван с такса от $15
I paid with a credit card, but the bank that issued the card does not allow refunds to it. As a result, I was required to use Interac or a bank account for a wire transfer instead. Previously, I made the mistake of using a wire transfer with another casino and ended up being charged a $15 fee
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.