НачалоФорумКазинаStayCasino - обща дискусия

StayCasino - обща дискусия

преди 3 години от sunnyblack19
|
4 152 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с StayCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Страницата е ясно изложена и една тема за използване, можете бързо да намерите това, което търсите

Автоматичен превод:
преди 3 години

Много добро казино, което играя всеки ден, това най -красиво казино

Автоматичен превод:
преди 3 години

Страхотно казино и много добри игри, от които да избирате, също страхотни бонуси

Автоматичен превод:
преди 3 години

ПРОФИЛ ЗАКРИТ БЕЗ ПРИЧИНА И БЕЗ ИЗВЕСТИЕ ОТ 15 АВГУСТ 2021. ПАРИ ОСТАВЯТ ВЪВ ИГРОВАТА СЧЕТ, КОЯТО ДНЕС НЯМА ДА ВРЪЩАТ ВЪРХУ ИЗПРАЩАХ БАНКОВИТЕ КООРДИНАТИ И ТРУДНО ДА ПЛАЩАМ !! ДАЛЕЧЕ ОТ ТОЗИ КАЗИНО !!!

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 3 години

Дори когато казино закрие сметката ви и имате положителен баланс там, те трябва да ви изпратят печалбите (ако не сте спечелили, нарушавайки техните правила и условия).

Автоматичен превод:
преди 3 години

Трябва ... въпросното казино продължава да обещава възстановяване, което никога не се случва! Жалбата вече е започнала преди време без никакъв отговор. Какво ще кажете за страхотно казино с 5 звезди!

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 3 години

Сигурен съм, че ако се окаже, че сте прави и казиното няма да отговори, това ще се отрази негативно на рейтинга им.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Той вече не е отговорил от известно време на този сайт, тази сутрин изпратих известие за плащане и също така уведомих лицензионната компания Antillephone NV за това.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Преди да обвиня играч, че използва VPN (което не е вярно в моя случай) публично публикувайте доказателствата, играя онлайн от 20 години и никога не съм имал такива проблеми! Също така всеки играе както си иска, обвиняването на играч в наличието на схеми е нелегитимно и наистина жалко, когато 90% казиното винаги печели в дългосрочен план и вие го знаете! Уведомявам ви също, че съм получил част от възстановяването при жалба до лицензополучателя на Antillephone NV. и че в момента с Checkers NV имам открити игрални акаунти като доказателство, че абсолютно не е вярно, че използвам фантомни VPN за игра!

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 3 години

Всъщност е интересна новина, че сте получили част от парите като възстановяване!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Това е неприемливо и много грозно от вашето казино, първо спирате моя бутон за чат на живо, след това когато намеря начин и влизам в чата и започнах да чатам вашият агент за поддръжка напусна чата, след като ме излъга, защото искам да проверя акаунта си и да ми каже дали моят акаунт е напълно потвърден, той каза „не" и когато му казах, че преди няколко дни успешно премина през процеса на проверка, след като качих повече от дузина документи, най -накрая бях напълно проверен и ми казаха, че мога да направя оттегляне сега… но когато поискам тегленето, което беше на 13.10 сутринта, нищо не се случва и не мога да разговарям с поддръжката в чата на живо и написах някои имейли, но не получих отговор ??? Защо правите това с клиентите си, след като са направили много депозити и сега не мога да направя теглене ...

Автоматичен превод:
Nemernani
преди 3 години

Хм, това звучи лошо, когато казино се отнася с теб по този начин. Моля, изпратете жалба тук, за да можем да се опитаме да помогнем: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Нека изчакаме 1-2 дни, защото вчера скоро след моя пост/коментар тук бутонът ми за чат с въшки работи нормално и чатам с поддръжката и накрая акаунтът ми е напълно проверен (този път бяха доста сигурни, казаха ми няколко пъти ) нека видим дали ще приемат оттеглянето ми от днес след 1-2 дни. Благодаря

Автоматичен превод:
Nemernani
преди 3 години

Разбира се, кажете ни как се развива 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здравейте момчета Проучвам това казино. Искам теглене чрез interac и те ме молят задължително да направя още един депозит чрез interac, за да имам право на теглене. техните T&C не споменават нищо свързано с този проблем. Помолих ги да ескалират този проблем и отговорът беше същият. Самоличността е напълно потвърдена от моя страна. Трябва ли да отворя жалба?

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

Е, накрая трябваше да използвам картата за отговорен хазарт. поиска акаунтът ми да бъде закрит и те ми изпратиха средствата чрез interac, както поисках преди.

Прегледът ми за това казино ще бъде прост с някои смесени преживявания.


Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

Обикновено в повечето онлайн казина те споменават в условията си, че депозитите и тегленията трябва да се правят с един и същ метод на плащане. нали

Кой метод на плащане използвахте за депозиране?

Ние, разбира се, ви благодарим и за този ваш принос. Вярвам, че на нашите потребители ще бъде интересно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Депозирах, но не мога да намеря името на бенефициента и часът на превода не съвпада и не ми казват името на банката. Бях направил много в този ден, същата сума, в различни сайтове. Сега затвориха акаунта ми и продължават да ме питат за екранната снимка....но Revolut не го позволява...Изпратих им снимки и документи и те продължават да ме питат...отговорите винаги след седмица.. ..никога не съм виждал такава бъркотия..в над 200 където съм се регистрирал...

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Платих с кредитна карта, но банката, издала картата, не позволява възстановяване на средства по нея. В резултат на това трябваше да използвам Interac или банкова сметка за банков превод вместо това. Преди направих грешката да използвам банков превод с друго казино и в крайна сметка бях таксуван с такса от $15

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини