ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 месеца от Miikkuli
|
12969 преглеждания 268 отговора |
|
1...3 4 5...14
Добавете пост
shanty13
преди 2 месеца

Здравейте, получихте ли актуална информация за вашия случай? Влачи се от доста време и имам чувството, че може да има оплакване във въздуха. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, разбира се, нищо не се случи, все още се обработваше, така че дори не беше готово за превод, който не беше изплатен, но току-що го анулирах сега, защото въведох банковите си данни и наистина съм прекалено уплашен Накарах банката ми да ме прекрати поради незаконен хазарт, за съжаление сега имам само €250 от €480, защото разбира се има изкушение да продължа да играя, веднага ще подам всичко в жалбата, но трябва да отидете бързо на уговорена среща.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро, За съжаление срещата ми днес не беше добра за мен, така че заложих всички пари, защото не ми се бие тази битка. Вече имах битка с едно казино. Вие също много ми помогнахте. Благодаря ви за това днес. Отне ми 5 месеца, когато животът ми стана твърде ценен за мен, за да се справя с това, което засяга и двете казина, които определено си принадлежат, сега написах много драстично за пристрастяването към хазарта, в противен случай те по принцип не можеха да ги затворят . Безкрайно съм ви благодарен за комуникацията и ви помагам, вие сте страхотен екип, в процеса на затваряне на тези ужасни казина. Просто ми направи услуга. Казината като това нямат лоби, не им е позволено да приемат играчи от Германия. Благодаря ви отново за всичко, желая ви всичко най-добро, Намасте, пълен с любов🫶

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В съобщението, където можете също да видите в другото казино, че вече бях изпратил няколко имейла през декември с молба за закриване на сметка и беше игнорирано. filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefile

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, разбира се, нищо не се случи, все още се обработваше, така че дори не беше готово за превод, който не беше изплатен, но току-що го анулирах сега, защото въведох банковите си данни и наистина съм прекалено уплашен Накарах банката ми да ме прекрати поради незаконен хазарт, за съжаление сега имам само €250 от €480, защото разбира се има изкушение да продължа да играя, веднага ще подам всичко в жалбата, но трябва да отидете бързо на уговорена среща.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съсредоточете се върху това да не загубите целия баланс, моля 🙏 Можете ли да изберете друга опция за плащане, за да поддържате тегленето активно?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В съобщението, където можете също да видите в другото казино, че вече бях изпратил няколко имейла през декември с молба за закриване на сметка и беше игнорирано. filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тук бих предпочел да се съсредоточа върху казино Spinanga. Нека бъде лесно за следване, а?

Другият проблем винаги може да бъде обсъден в подходящата нишка за казино. Чувствайте се свободни да започнете свой собствен, ако имате нужда, така че всички знаем как нещата са свързани помежду си. 🙏

Автоматичен превод:
mairaklft
преди 2 месеца

здрасти

Както можете да видите в тази тема, вие не сте единственият.

Получихте ли някакво обяснение, може би? Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца
преди 2 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Виждам оплакването ви и чета информацията, която сте предоставили, че: „Моят акаунт казва на тяхната страница, че не е необходима проверка." Честно казано, изглежда ми доста странно, тъй като от моя опит почти всеки път, за да обработи тегленето, играчът трябва да премине процеса на проверка. Моля, това първото ви теглене в това казино ли е?

Автоматичен превод:
mairaklft
преди 2 месеца

Благодаря за пояснението.

Все още обаче не бих бил скептичен, тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и все още не сте толкова далеч. Ако казиното ви каза, че тегленето ще бъде одобрено в рамките на една седмица, тогава нека се опитаме да бъдем търпеливи и да изчакаме и да видим какво ще се случи и дали ще изпълнят обещанието си, а ако не, тогава определено ме уведомете какво са ви казали.

Разбира се, имате отворена жалба през цялото време, така че ако имате повече информация, не забравяйте да актуализирате точно там.

Стискам палци да си вземеш парите възможно най-скоро. 🤞

Автоматичен превод:
mairaklft
преди 2 месеца

Знам, че ситуацията не е приятна и ще бъда много щастлив, ако получите парите си. Но ако не се получи, нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне. Бих се радвал, ако не беше необходимо, но само времето ще покаже.

Ще чакам вашата актуализация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Винаги е тъжно да видим, че въпреки нашите усилия да помогнем, някои играчи предпочитат да изтрият публикациите си, след като проблемите вече не са реални.

Въпреки че има малко смисъл, сега всички можем да видим колко непълна е комуникацията.

Ако мога да изразя само малка молба, моля, не изтривайте публикациите си със задна дата, освен ако не е абсолютно необходимо.🙏🙏

Благодарим ви, скъпи членове на общността 😉


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, искам вашата помощ, направих заявка за теглене на 22/02/2024, след 3 работни дни говорих с чата на живо и те ми казаха да не се притеснявам и т.н., говорих отново 3 пъти с представител, т.к. оттеглянето ми и т.н. закъсня, казаха същото. днес, когато се обадих отново ми казаха, че заявката ми е на финален етап и че е много вероятно до утре да съм си получил парите, изведнъж след 2 часа виждам парите в сметката си, сякаш тегленето е отменено , директно говорих с поддръжката отново и те казаха, че съм анулирал изтеглянето, което никога не съм правил, след това случайно щракнах върху опресняване и разговорът приключи, без да бъде завършен, така че отново говорих с друг човек от поддръжката и отново казах проблема си, казва той мен, че е отменен от. само оттеглянето й, защото смени фирмата? (какво има предвид тя) така че може би ми се подиграват, не знам какво да правя, страхувам се да не загубя парите си. Направих идентификация благодаря

Автоматичен превод:
s3rpent13
преди 2 месеца

Geia sou. Мога ли първо да попитам дали все още можете да влезете в акаунта си? Ако парите все още се показват в акаунта ви, вероятно трябва да изпратите имейл до поддръжката на казината и да ги попитате за всичко това. Също така ги попитайте, за всеки случай, дали можете да поискате тегленето отново. Също така бих ви препоръчал да запазите тези имейли или дори да направите екранни снимки на отговорите от поддръжката. Може да ви е от полза, когато имате нужда от доказателство. 😉

Също така за информацията, че казиното може да е сменило компанията. Разбра ли го от агента за чат на живо? Случайно запазихте ли екранна снимка с тази информация? Просто питам, така че в случай че това е валидна информация, нашият екип може да я провери.

Моля, уведомете ни за всички актуализации по този проблем, ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, ще продължа. Вече имах повече печалби и чакам отново теглене. Надявам се, че няма да е толкова дълго отново или ще разберете 😂

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Добър вечер, да, мога да вляза в акаунта си нормално, парите отново се появиха в акаунта ми и отново направих заявка за теглене, попитах ги, един от тях каза, че съм анулирал тегленето и след известно време друг от услугата каза че обработващата компания се смени , каквото и да искаха да кажат, казах им, че ще предприема правни действия, ако парите ми не бъдат получени до понеделник, за съжаление нямам моментна снимка на разговора за смяната на фирмата, имам само моментна снимка на разговора, който имах 1 до 2 часа преди парите да бъдат върнати в сметката ми, който ми казваше, че може би до днес парите са влезли, не знам какво друго да направя, страхувам се, че те са измамници. Моля помогнете! благодаря ви много за отделеното време, всякакви други въпроси, които имате, не се колебайте да задавате

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, ще продължа. Вече имах повече печалби и чакам отново теглене. Надявам се, че няма да е толкова дълго отново или ще разберете 😂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И аз се надявам. Но дори и да беше така, сега поне знаеш колко време продължава и ако се повтори и не ти харесва, можеш да смениш казиното.

Така или иначе, стискаме палци този път да имате парите си възможно най-скоро.

Уведомете ме за напредъка. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, да, мога да вляза в акаунта си нормално, парите отново се появиха в акаунта ми и отново направих заявка за теглене, попитах ги, един от тях каза, че съм анулирал тегленето и след известно време друг от услугата каза че обработващата компания се смени , каквото и да искаха да кажат, казах им, че ще предприема правни действия, ако парите ми не бъдат получени до понеделник, за съжаление нямам моментна снимка на разговора за смяната на фирмата, имам само моментна снимка на разговора, който имах 1 до 2 часа преди парите да бъдат върнати в сметката ми, който ми казваше, че може би до днес парите са влезли, не знам какво друго да направя, страхувам се, че те са измамници. Моля помогнете! благодаря ви много за отделеното време, всякакви други въпроси, които имате, не се колебайте да задавате

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, не мисля, че трябва веднага да се страхувате от най-лошото. Даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене, така че все още не сме толкова далеч. Докато казиното комуникира с вас, това е добър знак, така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и ще видим как ще се развие всичко. Винаги е добра идея да направите няколко екранни снимки, когато получите информация, както Роми предложи, в случай че имате нужда от тях.

Тъй като сте направили друго теглене, ще видим къде ще отиде и ако бъде отменено отново, не забравяйте да се свържете с него и да попитате казиното защо.

Твърдо вярвам, че ще получите парите си и ако не, можете да се свържете с нас. Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Добро утро, тегленето отново беше отменено!! Говорих с чата, те не знаят причината, поради която пише, че акаунтът ви изглежда добре, моля, опитайте отново filefile Не знам какво друго да правя!!

Автоматичен превод:
1...3 4 5...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини