ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 месеца от Miikkuli
|
12954 преглеждания 268 отговора |
|
12 3 4...14
Добавете пост
преди 2 месеца

Здравейте, преди депозирах с Visa във всяко друго казино, но очевидно не работеше там, но все още нищо досега, все още се обработва, за мен винаги е било намирисване на това Ако се задържите, уведомете ме веднага ако най-накрая нещо се случи. Честно казано ще го изтегля сега и ще го изплатя отново по кредитната ми карта, защото не мога да понеса неудобството, причинено от моята банка, например закриване на сметка поради незаконен хазарт, което означава, че ще отнеме още повече време.

Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

Ами изобщо не те упреквам за това и затова попитах няма ли друга алтернатива освен банков превод, след като спомена някакви проблеми от страна на банката.

Както и да е, ако не теглите и казиното има проблем и нямате отговор защо, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето и ако не могат да ви изпратят парите, можете да обмислите подаването на жалба.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

От две седмици чакам теглене. Отмениха първия без причина. Сега чакам повече от 3 дни за одобрение за третия ми опит за теглене на €200. Поддръжката на клиенти винаги пише едни и същи неща, те не могат да ми кажат нищо по въпроса. Освен това няма раздел за вмъкване на документи за самоличност за теглене. Измамници

Автоматичен превод:
elisachiriac
преди 2 месеца

Аз също мисля, че нещо не е наред, което е странно. Наскоро оставих отзив за това казино и сега не мога да вляза, защото оттук пише следното - Поради вашия IP адрес не можем да ви дадем тази страница Покажи - Защо можех и все още мога да играя там???? Мисля, че никой няма да види печалбите си от това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

От две седмици чакам теглене. Отмениха първия без причина. Сега чакам повече от 3 дни за одобрение за третия ми опит за теглене на €200. Поддръжката на клиенти винаги пише едни и същи неща, те не могат да ми кажат нищо по въпроса. Освен това няма раздел за вмъкване на документи за самоличност за теглене. Измамници

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако не греша, акаунтът ви все още не е верифициран. Прав ли съм? Това може да е така. Много казина няма да ви позволят да теглите без правилна проверка. Изглежда казиното няма да сподели подробности дотогава, което със сигурност не е много приятно.

Дръжте ни в течение как се справяте, в случай че имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз също мисля, че нещо не е наред, което е странно. Наскоро оставих отзив за това казино и сега не мога да вляза, защото оттук пише следното - Поради вашия IP адрес не можем да ви дадем тази страница Покажи - Защо можех и все още мога да играя там???? Мисля, че никой няма да види печалбите си от това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей, shanty13!

Говорите за технически проблеми със сайта на Casino Guru, моля? Не можах да кажа със сигурност, затова питам. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Добро утро, Радка, не мисля, че това е технически проблем за теб, защото ти ми го показваш - поради твоя IP адрес не можем да ти покажем тази страница - мисля, че това е за защита на немските играчи, защото това е незаконен хазарт в Германия Но това, което беше просто странно, беше, че успях да напиша отзив за това казино на вашия сайт и сега не мога да вляза там, за да променя отзива си, защото е там с моя IP адрес.

Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

Мисля, че вече разбирам ситуацията доста добре. За съжаление, за да бъдем толерирани от GGL, трябва да скрием повечето от казината за играчи, идващи от Германия. По този начин вече няма да видите дори прегледа. Помолих нашите технически специалисти да предложат решение. Обещавам, че ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, Радка, не мисля, че това е технически проблем за теб, защото ти ми го показваш - поради твоя IP адрес не можем да ти покажем тази страница - мисля, че това е за защита на немските играчи, защото това е незаконен хазарт в Германия Но това, което беше просто странно, беше, че успях да напиша отзив за това казино на вашия сайт и сега не мога да вляза там, за да променя отзива си, защото е там с моя IP адрес.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

актуализация:

Въпреки че казиното не е достъпно за вас, все още може да намерите прегледа в акаунта си и трябва да можете да го актуализирате. Моля, влезте в профила си и опитайте това 🙏

file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Здравей Радка, за съжаление не, защото сега бих го оценил като отрицателен, но това вече не е възможно. Днес влязох в казиното и видях, че моите печалби вече са кредитирани само до €350 без никаква индикация за имейл. Трябваше да попитам отново за тегленето ми така или иначе е след 5 дни, обработката на изплащанията не е 2-3 дни, винаги трябва да задавате въпроси след дните, имах технически проблем и бихте се свързали с мен по имейл, бихте ли просто ми бяха кредитирани 350 евро обратно и точно същите отговори като мен попитаха какво трябва да означава това, първо беше казано, че там, където депозирах изплащането, ще бъде направено, аз й обясних, че ще го спрем при първия опит, тяхната сметка и също сметката, в която бях депозирал, след това беше казано дали аз Моля, посочете друга сметка за изплащането, тъй като нямам друг избор освен да използвам банковата си сметка и вероятно ще имам проблеми с банката си поради незаконен хазарт. Попитах също откъде е техният лиценз, тъй като не се споменава за него на уебсайта им. Направих и екранна снимка на този процес.

Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

Знаете ли, бих могъл да се възползвам от по-задълбочена представа относно потребителския преглед и неговата редакция. Можете ли да потвърдите дали бутонът за редактиране работи, ако получите достъп до потребителския преглед от собствения си профил, моля?

Тествахме го и установихме, че трябва да работи. Ако все още имате проблеми с редактирането на оригиналната си потребителска рецензия, моля, изпратете ми екранната снимка, за да мога да ви помогна. 🙏

Честно казано, не мога да кажа, че разбирам напълно ситуацията в казиното. Споменахте ли повече от една сметка и също трябва да депозирате, за да получите теглене? Моля, поправете ме, ако греша.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Здравейте, да, днес мина, за щастие успях да променя оценката си. Благодаря

Когато платих за първи път, посочих сметката, Visa, с която депозирах, беше отхвърлена два пъти (в други казина никога не е било проблем. Вчера ми беше тежко на сърцето (тъй като подозирам, че банката ми я отхвърля, защото на незаконен хазарт и изпадам в затруднения, което може да доведе до прекратяване на банковата ми сметка) моите банкови данни вече са дадени, прикачете писмената история тук. Всичко е много странно, също така е странно, че когато правите плащане, получавате имейл, че финансовият отдел скоро ще (вече първата шега) заявката е обработена. И нищо не се случва, трябва да я разпитате след 5 дни и тя се анулира, наистина не знам защо до ден днешен, странно е, че няма потвърждение, дори имейл, че е обработено и изпратено за плащане, е това, което всъщност е често срещано във всяко казино, съжалявам, че смърди до небесата, това продължава повече от 3 седмици, най-хубавото е, че дори въпреки че глупаво направихте депозит отново, не можете да поискате бонуса, защото имам чакащо изплащане, което не е обработено и няма нищо общо с плащанията, които са направени след това. Казиното е невероятно

Автоматичен превод:
преди 2 месеца
  1. filefilefile
  2. filefile
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, да, днес мина, за щастие успях да променя оценката си. Благодаря

Когато платих за първи път, посочих сметката, Visa, с която депозирах, беше отхвърлена два пъти (в други казина никога не е било проблем. Вчера ми беше тежко на сърцето (тъй като подозирам, че банката ми я отхвърля, защото на незаконен хазарт и изпадам в затруднения, което може да доведе до прекратяване на банковата ми сметка) моите банкови данни вече са дадени, прикачете писмената история тук. Всичко е много странно, също така е странно, че когато правите плащане, получавате имейл, че финансовият отдел скоро ще (вече първата шега) заявката е обработена. И нищо не се случва, трябва да я разпитате след 5 дни и тя се анулира, наистина не знам защо до ден днешен, странно е, че няма потвърждение, дори имейл, че е обработено и изпратено за плащане, е това, което всъщност е често срещано във всяко казино, съжалявам, че смърди до небесата, това продължава повече от 3 седмици, най-хубавото е, че дори въпреки че глупаво направихте депозит отново, не можете да поискате бонуса, защото имам чакащо изплащане, което не е обработено и няма нищо общо с плащанията, които са направени след това. Казиното е невероятно

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, радвам се, че що се отнася до потребителския преглед, всичко беше наред и можете да го редактирате.

Относно вашия проблем мисля, че е време да подадете жалба, защото когато продължава 3 седмици и все още не сте получили никаква помощ, не е редно.

Можете да го направите тук на този линк .

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какво може да се направи.

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, благодаря във всеки случай, ще изчакам до утре. Днес ще пиша отново на казиното.


Имам още един въпрос, защото за съжаление не мога да видя всички ревюта на казина заради моя IP адрес. Тъй като има друго казино, което има същата структура на страницата като това казино, така че исках да попитам дали имате някакви процедури за преглед на това казино, подозирам, че са заедно, Джакпот безумие, защото също има отворено изплащане от 150 EUR, но само за няколко дни, но 0 реакция, същата процедура, без заявки за проверка, нищо.

Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

Здравей, shanty13.

Постигнахте ли някакъв напредък днес? ✨

Що се отнася до Jackpot Frenzy Casino, това е същият проблем, казиното няма немски лиценз, така че не можем да ви покажем имотите му. Допълнително обяснение е тук 👈

Опитайте се да опишете историята си с него в тази тема 👈, моля. Просто да поддържам форума малко организиран за другите.





Автоматичен превод:
elisachiriac
преди 2 месеца

Здравейте, искам да попитам дали вече сте получили своите 200 евро?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Ще го направя, наистина няма никакъв напредък, днес ми писаха, след като трябваше да питам отново, че днес ще получа известие и от двете казина, така че все още чакам днес.

Така че все още е вълнуващо, хаха

Автоматичен превод:
12 3 4...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини