ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 месеца от Miikkuli
|
12975 преглеждания 268 отговора |
|
1...4 5 6...14
Добавете пост
s3rpent13
преди 1 месец

Е, това би ме накарало малко да се ядоса, ако го кажа на първо място. Какъв метод на плащане се опитвате да изтеглите? Когато изглежда, че сметката ви е наред и казиното не може да ви каже нищо, това ми се струва малко странно.

Въпреки това, както споменах, ако изминат 14 дни и нищо не се движи напред, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Както и да е, направихте ли ново теглене?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Е, тегленето ми беше отменено отново, дори не ми казват причината, изминаха повече от 14 работни дни, между тях изиграх 100 евро от тегленето миналата седмица и спечелих повече пари, така че имам 2 тегления, но хората са измамници, те казват същото, моля, искам парите си, кажете ми какво да правя

Автоматичен превод:
s3rpent13
преди 1 месец

Ако са минали повече от 14 дни, откакто не сте успели да изтеглите парите, препоръчвам ви да подадете жалба.

Можете да го направите тук на тази връзка и ние ще видим дали нашият екип може да ви помогне.

Също така исках да попитам защо тегленето ви беше отменено, но виждам, че казиното не ви е казало нищо и очевидно не комуникира с вас. Тогава мисля, че жалбата е добра стъпка.

Разбира се, ако не знаете какво да очаквате от този процес, тогава ще прикача ръководство, което може да ви каже повече и да ви даде информация за цялата процедура.

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 1 месец

хей

Също така искам да споделя опита си с това казино, въпреки че написах рецензия и подадох оплакване. Регистрирах се там, защото видях най-високия резултат и реших, че това е сериозно, надеждно казино. Имат много игри и високи бонуси.

Но когато става въпрос за тегления, те наистина се държат странно. Чакам го вече 11 дни. От първия ден на теглене поисках в чата на живо да бъда потвърден. Винаги са ми казвали, че не е необходимо и че тегленето ми е наред. След 10 дни разделът за проверка беше използваем. Сега отново трябва да чакам много дни, за да бъда потвърден, а пари не се виждат.

Въпреки това. Ако четете това и искате да играете в това казино - по-добре НЕ. Просто е разочароващо и нервно тичане след печалбите...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, чакам 7 работни дни за първото си изплащане. Вече кандидатствах за 3 изплащания и още едно предстои. Просто ме отблъскват.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
webse1984
преди 1 месец

Така. Получихте ли вече пари от тях?

Да... просто е разочароващо от...

Автоматичен превод:
webse1984
преди 1 месец

И успяхте ли да се убедите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

хей

Също така искам да споделя опита си с това казино, въпреки че написах рецензия и подадох оплакване. Регистрирах се там, защото видях най-високия резултат и реших, че това е сериозно, надеждно казино. Имат много игри и високи бонуси.

Но когато става въпрос за тегления, те наистина се държат странно. Чакам го вече 11 дни. От първия ден на теглене поисках в чата на живо да бъда потвърден. Винаги са ми казвали, че не е необходимо и че тегленето ми е наред. След 10 дни разделът за проверка беше използваем. Сега отново трябва да чакам много дни, за да бъда потвърден, а пари не се виждат.

Въпреки това. Ако четете това и искате да играете в това казино - по-добре НЕ. Просто е разочароващо и нервно тичане след печалбите...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей!

Знам, че такова преживяване не се вписва добре в оценката му за безопасност. За да бъда напълно честен, неговият "висок резултат" отразява справедливостта или подобието, с което играчите ще бъдат третирани справедливо. Честно казано, тегленето, скоростта и ефективността на проверката са аспекти, които се държат извън този рейтинг, просто защото подобни процедури варират доста.

Досега не сме намерили справедлив начин да обобщим личния опит, така че, за да покрием тези важни аспекти, потребителските отзиви плюс оплакванията покриват това пространство.

Честно казано, това, което описахте, звучи като истинска бъркотия и бих искал да ви благодаря, че го споделихте.

Въпреки че съм убеден, че това казино в крайна сметка плаща, бих предпочел да пропусна този ужас. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, чакам 7 работни дни за първото си изплащане. Вече кандидатствах за 3 изплащания и още едно предстои. Просто ме отблъскват.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте.

Срещали ли сте също забавяне на проверката като другия играч?

Да се надяваме, че всичко това е временен проблем. Не мога обаче да разбера дали някое от тегленията, които споменахте, е преминало.

Чувствайте се свободни да ни актуализирате, моля. Ако се затруднявате, ние сме тук, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още не съм получил никакво плащане и няма начин да го потвърдя никъде. Чакам първото заявено теглене след 7 дни

Автоматичен превод:
webse1984
преди 1 месец

Чатът винаги ти казва, че не е нужно да се верифицираш и че всичко е наред. Но ако след това трябва да се верифицирате, след като сте чакали вечно изплащането, това е шега 😅 Наистина се молех да бъда верифициран всеки ден, но те казваха не всеки път, само когато финансовият отдел имаше нужда от това. По-късно ми казаха „винаги можете да се верифицирате" Трябваше да се верифицирам след 11 дни, все още чакам потвърждението – днес е ден 14

Така че настоявайте за това, ако е възможно, трябваше да направите екранни снимки на разговора

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Леле, вече 14 дни? Не мисля, че така се прави. Колко струва за вас?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е 8-ми ден и все още не виждам нищо или промени в тегленията... ако някой може да ми помогне...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чакам теглене от Spinanga от 10 март, sweetbonanza ми каза, че ще отнеме 3 дни, след това до 5 питам и ми казва, че има забавяне във финансовия отдел, това е 490 евро и още 100 но се страхувам, че няма да го направя, никога не виждам в акаунта си, всеки ден ме бавят

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е 8-ми ден и все още не виждам нищо или промени в тегленията... ако някой може да ми помогне...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сигурно е много трудно, но ти направи каквото можа, бих казал. Засега се придържайте към оплакването. Честно казано, има още малко време за казиното.

Все пак се надявам парите да минат по-рано! 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чакам теглене от Spinanga от 10 март, sweetbonanza ми каза, че ще отнеме 3 дни, след това до 5 питам и ми казва, че има забавяне във финансовия отдел, това е 490 евро и още 100 но се страхувам, че няма да го направя, никога не виждам в акаунта си, всеки ден ме бавят

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, съжалявам да видя друг играч, изправен пред забавено плащане!

Както можете да видите, други са в същата ситуация, според мен нещо се случва с казиното.

Но честно казано, засега не можем да направим много. Както вероятно не знаете, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят изплащането. С малко късмет се моля жалбата да не е необходима, но никога не пречи да сте подготвени, нали?

Във всеки случай, моля, прегледайте тези инструкции 👈

Ще видим какво следва. 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли наистина никой да направи нещо, за да може това казино да издържи и да плати на клиентите си? Съжалявам, че трябва да кажа, че съм измамен.

Автоматичен превод:
sesteban73
преди 1 месец

Както каза Радка, нашият екип ще се опита да ви помогне, така че все още не бих била скептична. Твърдо вярвам, че всичко ще се нареди и ще бъде наред и накрая казиното ще постъпи правилно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добре, изчакайте тези 14 дни и ако не видя нищо, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Едно обслужване на клиенти казва, че са поискани документи от spinanga за проверка, а другото казва, че все още нищо не е поискано. Аз също не мога да кача документи никъде. Изплащанията и проверката никога не са били толкова лоши в казино.


Автоматичен превод:
1...4 5 6...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини