ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от Miikkuli
|
12961 преглеждания 268 отговора |
|
1 2 3...14
Добавете пост
Kouneli
преди 2 месеца

Съжалявам да го чуя. Бихте ли казали, че има основателна причина за отказ на снимките? Може би изобщо не става въпрос за качеството. По един или друг начин, можете ли да поискате нейната подкрепа за ясен отговор по този въпрос?

Въпреки че се надявам, че няма да е необходимо, винаги има безплатна функция за оплакване, която предлагаме на играчите във вашето положение. Не се колебайте да изпратите свой собствен 👈, след като се почувствате готови за това.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Благодаря за вашият отговор. Искам да попитам нещо. Дори и да направя оплакване, как можете да ми помогнете? Имате ли контакт с казино spinanga? не съм разбрал

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 2 месеца

Здравей. Всеки път, когато решите да подадете жалба, нашият екип от специалисти ще се опита да ви помогне с всичко, което могат, дори да се свържат с казиното. Индексът на безопасност на казината е доста висок и имаме доста разрешени случаи , когато става въпрос за това казино, както можете да видите сами. Така че отговорът е да, ние имаме контакт с тях и ако смятате, че имате нужда от помощ с проблема, който имате в това казино, може би най-доброто нещо, което можете да направите, е да подадете жалба. Какво ще кажете, ще пробвате ли? Ако не сте сигурни, тук 👈 можете да прочетете полезна информация за това какво да очаквате. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Важна актуализация! Днес акаунтът ми беше верифициран и получих средствата от първото теглене, което поисках! Все още чакам две тегления, които поисках на 8 и 9 февруари! Надявам се всичко да мине добре сега, когато началото е поставено 🙂

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 2 месеца

Това е една положителна новина, много се радвам. Надяваме се скоро да получите и другите тегления.🤞 Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер отново! Всички тегления са направени! Олекна ми! Благодаря ти много

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 2 месеца

Здравейте, много се радвам, че всички пари най-накрая пристигнаха без никакви проблеми. 🎉🤗✌️

Да попитам колко време чакахте и по какъв начин изтеглихте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Бях поискал 3 тегления. Първият 6 февруари, вторият 8 февруари и вторник 9 февруари. Сметката ми беше потвърдена на 22 февруари сутринта и следобед беше направено първото теглене, което бях поискал. Другите две се състояха след два дни. Какво се разбира под кой метод?

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 2 месеца

Така че очевидно проверката е забавила тегленето, тъй като казвате, че сте получили парите доста скоро след успешната проверка на вашата сметка в казиното.

Под какъв метод имах предвид как сте изтеглили парите - дали по банков път или по друг начин. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Обикновено по банков път

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 2 месеца

Благодаря ви, защото понякога играчите използват много различни методи на плащане за теглене или депозиране, така че се чудех колко време отнема вашите тегления. Затова оценявам отговора ви.

Както и да е, ще продължите ли да играете в това казино? ✌️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Играя там от известно време, т.е. в казиното, засега е наред, но за съжаление има проблеми с изплащанията, чакам потвърждение от седмица, изплащането от €480 все още се преглежда, аз Свързах се с екипа за поддръжка няколко пъти, те са много мили, но винаги са с един и същи отговор, че не трябва да се притеснявам, бихте го докладвали по имейл, но за съжаление нищо не се случва, дори не мога да се проверя, това е всичко е доста странно.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

Здравей, shanty13!

Означава ли, че вече сте изпратили документите си за проверка и чакате резултатите? Е, опасявам се, че трябва да дадем известно време на казиното. Представям си колко неуместно може да звучи това, но все пак ние даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят играчите и да изпратят парите; едва след като този лимит изтече, ние се намесваме.


Може ли да ни държите в течение, моля?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Радка, вчера най-накрая получих отговор по имейл.

-Здравей Рамона,

Благодарим ви, че се свързахте с нашето обслужване на клиенти.

Моля, имайте предвид, че вашето теглене е отменено. Моля, направете ново теглене, като използвате алтернативен метод на плащане.

Тогава отговорих на това

Здравейте, не разбирам защо трябва да посочвам друго алтернативно изплащане. Приемането поради незаконен хазарт е отхвърлено, защото имах проблема преди, в друго казино, и с визата беше и не е проблем да ми изплатя парите си. Поздрави


Това, което намирам за странно е, че не се споменава проверка, когато отида на проверка в казиното, се казва: Изглежда, че акаунтът ви не трябва да бъде потвърден

И на мен това ми е много странно и ще изчакам да видя дали има отговор.

Не подозирам нищо добро

С Най-Добри Пожелания


Автоматичен превод:
Vsoutoglou86
преди 2 месеца

Здравейте, това беше първият път, когато ми направиха това и вторият път, когато се случи, не мисля, че казиното е с репутация, защото отзивите в други рейтингови портали са лоши. Любопитен съм да видя какво ще се случи по-нататък

Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

И каква алтернатива ви предложи казиното в този случай? Що се отнася до проверката, изпратихте ли документите и не знаете на какъв етап са още? Лично аз бих предположил, че вероятно е наред, ако казиното ви каза, че можете да теглите, но не съм съвсем сигурен в това.

Така че със сигурност ще ми е полезен отговор и ще изчакам да видя какво ще измислите. Ако не сте уредили нищо за 14 дни, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей Джаро, вече споменах по-горе, че това казино не иска потвърждение по никакъв начин и казва, когато става въпрос за потвърждение - Изглежда, че акаунтът ви не трябва да се потвърждава - така че накратко уж сте искали да платите излезте, но моля чрез друга банка на моя Seitz, без проверка всичко е много странно и не заслужава доверие, може би сте прочели всичко, което вече написах по-горе и ви благодаря за вашето предложение, че искате да ми помогнете.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

Аха, сега разбрах, съжалявам за недоразумението. Някои казина не изискват проверка, но аз лично вероятно бих бил предпазлив и в този случай.

Колкото до тегленето, пробвахте ли с друга банка? Получихте ли някаква актуализация от казиното или отговор?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

здравей, да, вчера пробвах моята обикновена банка, но тъй като я смених сега, ще отнеме още 3-5 дни, за да бъде проверена. и сега е само €400, но съм сигурен, че моята банка ще го отхвърли поради незаконен хазарт. Във всяко друго казино работи гладко с Visa, която постоянно използвам за депозит, но не и с тях.

Автоматичен превод:
shanty13
преди 2 месеца

Хм и нямате друга алтернатива за теглене освен банков превод? Разбира се, разбирам неудобствата, които могат да възникнат при теглене, както и случая, който описвате.

Какво ще се случи обаче ще видите след няколко дни и дали тегленето ви ще бъде одобрено. Разбира се, не забравяйте да ме уведомите, ако сте успели да направите теглене или ако все още имате проблеми.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
1 2 3...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини