ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 24)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
74535 преглеждания 697 отговора |
|
1...23 24 25...35
MRN93
преди 4 месеца

да се надяваме на най-доброто. Ако претърпя повреда за втори път, трябва да започна някои последващи мерки.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

За втори път правя теглене, първият път беше 3 дни след много имейли и чатове. Сега понеже сумата е голяма, направих 3 тегления, минаха 4 дни от първото теглене и пак нищо.

Автоматичен превод:
pwdm6cnvjj
преди 4 месеца

Използвали ли сте един и същ метод на плащане всеки път?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Да разбира се. Но акаунтът ми не е верифициран, защото пише, че не е необходимо.

Автоматичен превод:
pwdm6cnvjj
преди 4 месеца

При мен отне 10 дни, въпреки че винаги съм искал, а сега проверката продължава вече 2 седмици!

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 4 месеца

Трябва ли сам да изпратя документите за проверка?? Какви документи искат?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Затова изпратих всичко отново, защото отново беше отхвърлено

Бих искал да ви покажа какво изпратих

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 4 месеца

Да, ако можете да ми кажете какво сте изпратили

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това наистина е нелепо занимание. Отне общо 16 дни, за да получите едно теглене и все още няма светлина в края на тунела. Чатът на живо винаги има едни и същи автоматични отговори, все едно разговаряте с изкуствен интелект. Никой не отговаря на имейли, изпробвани са поддръжка и KYC, но мълчанието на радиото продължава. Бих искал да мога да се оплача на някого за това кой отговаря, но в чата никой не иска да даде информация за контакт, различна от този имейл от поддръжката.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да разбира се. Но акаунтът ми не е верифициран, защото пише, че не е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, попитахте ли казиното защо забавят тегленията ви?

Що се отнася до проверката, очевидно не е необходимо да предоставяте документи, докато казиното не поиска от вас да го направите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Затова изпратих всичко отново, защото отново беше отхвърлено

Бих искал да ви покажа какво изпратих

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Също така знаете ли причината, поради която документите са били отхвърлени? Получихте ли разумен отговор, ако попитахте? 🤔

Видях, че вече сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако нещата продължават по този начин.

Надяваме се, че всички случаи на играчи ще бъдат разрешени и всичко ще бъде наред.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това наистина е нелепо занимание. Отне общо 16 дни, за да получите едно теглене и все още няма светлина в края на тунела. Чатът на живо винаги има едни и същи автоматични отговори, все едно разговаряте с изкуствен интелект. Никой не отговаря на имейли, изпробвани са поддръжка и KYC, но мълчанието на радиото продължава. Бих искал да мога да се оплача на някого за това кой отговаря, но в чата никой не иска да даде информация за контакт, различна от този имейл от поддръжката.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Въпреки че знам, че трябва да е разочароващо и е ужасно дълго чакане, вие имате открита жалба към нас. Ще видим дали можем да помогнем, но аз твърдо вярвам, че ако казиното има толкова висок индекс на безопасност, това ще бъде разрешено.

От това, което видях, казиното се опитва да обработва и жалби, така че се надявам, че и тук ще бъде така.

Не забравяйте да ме уведомите, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Питах ги и те казаха, че се бавят. Мисля, че те са най-лошата компания по отношение на тегления. И трябва да помогнете с някакви оплаквания, така че хората, които играят тук, да нямат проблеми с тях. Тоест, ако погрешка сложа 1000 евро, докато исках да сложа 100 евро, ще трябва да изчакам 2 месеца, за да получа парите си. Просто неприемливо. Нещо трябва да се направи. В момента имам 9000, които не знам дали някога ще получа

Автоматичен превод:
pwdm6cnvjj
преди 4 месеца

Никога не съм виждал обратното, когато времето за обработка на тегления е по-дълго от две седмици. Мислех, че 48 часа са много време за оттегляне от една страна, но не е така. Просто искам парите си обратно и след това никога повече няма да докосна страницата с искане.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Питах ги и те казаха, че се бавят. Мисля, че те са най-лошата компания по отношение на тегления. И трябва да помогнете с някакви оплаквания, така че хората, които играят тук, да нямат проблеми с тях. Тоест, ако погрешка сложа 1000 евро, докато исках да сложа 100 евро, ще трябва да изчакам 2 месеца, за да получа парите си. Просто неприемливо. Нещо трябва да се направи. В момента имам 9000, които не знам дали някога ще получа

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

А ти не се ли замисли да пуснеш жалба, ако си спомням добре вече ти беше предложено. Понякога различни неща могат да попречат на тегленето на пари, така че винаги е добре да сте информирани.

И така, какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Мисля, че трябва да го направя. ще ми помогнеш ли

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

отново беше отхвърлен!

Изпратих всички транзакции

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравейте, преди няколко седмици направихме няколко депозита в сметката на мой приятел в казино spinanga с моята собствена карта и след това направихме теглене от картата на моя приятел. След няколко дни беше поискана проверка както на моя, така и на неговия акаунт. В неговия акаунт поискайте моята собствена карта за проверка (която вече съм изпратил за проверка в моя собствен акаунт). Да му пратя ли моята карта за проверка или ще има проблем, защото не е на негово име?

Автоматичен превод:
teoioannou
преди 4 месеца

Тъй като съм го правил в Stoichiman, това зависи изцяло от тях и от това колко добър клиент сте, за да ви направят услуга. Ако имате предстоящо теглене, не бързайте да се радвате, защото може да го отменят.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В крайна сметка чатът спря да отговаря на същите съобщения.

Според тях няма проблеми с плащанията и чакам от няколко седмици xD и плащането е на финален етап. Не вярвам да го изплатят и може би парите ще се върнат в основната сметка...

file

Автоматичен превод:
1...23 24 25...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини