Изплащането ми чака от 14 юни и дори още не съм потвърден, защото нищо не се случва сега, всичко е в застой от четвъртък! 🙄
My payout has been pending since June 14th and I haven't even been verified yet because nothing is happening now, everything has been at a standstill since Thursday! 🙄
Meine Auszahlung steht seit 14.06 und ich bin noch nicht Mal verifiziert weil jetzt überhaupt nichts mehr passiert seit Donnerstag steht alles still ! 🙄
Имам абсолютно същия проблем и казват, че парите са сигурни...
Днес е 3-ти ден и се чудя дали няма да ми отменят плащането за 3-ти път.
I have exactly the same problem and they say that the money is safe...
Today is the 3rd day and I wonder if they will cancel my payment for the 3rd time.
Dokładnie mam tak samo, i odpowiadają że pieniądze są bezpieczne...
Dzisiaj mija 3 dzień i jestem ciekawy czy po raz 3 mi anulują wypłatę.
да се надяваме на най-доброто. Ако претърпя повреда за втори път, трябва да започна някои последващи мерки.
let's hope for the best. If I have a wreck a second time, I have to start some follow-up measures.
toivotaan paradta. Jos mulle tulee vielä hylky toisen kerran niin pitää aloittaa jotain jatkotoimenpiteitä.
За втори път правя теглене, първият път беше 3 дни след много имейли и чатове. Сега понеже сумата е голяма, направих 3 тегления, минаха 4 дни от първото теглене и пак нищо.
It's the second time I make a withdrawal, the first time was 3 days after many emails and chats. Now because the amount is large, I have made 3 withdrawals, 4 days have passed since the first withdrawal and still nothing.
ειναι Η δεύτερη φορά που κάνω ανάληψη την πρώτη φορά έκανε 3 μέρες μετά από πολλά mails και chat. Τώρα επειδή είναι και μεγάλο το ποσό έχω κάνει 3 ανάληψεις έχουν περάσει 4 μέρες από την πρώτη ανάληψη και ακόμα τίποτα.
Използвали ли сте един и същ метод на плащане всеки път?
Have you used the same payment method every time?
Да разбира се. Но акаунтът ми не е верифициран, защото пише, че не е необходимо.
Yes of course. But my account is not verified because it says it doesn't need to be.
Ναι βεβαίως. Ο λογαριασμός μου όμως δεν είναι επαληθευμένος γιατί λέει ότι δεν χρειάζεται.
При мен отне 10 дни, въпреки че винаги съм искал, а сега проверката продължава вече 2 седмици!
For me it took 10 days, even though I had always asked, and now the verification has been going on for 2 weeks!
Das kam bei mir nach 10 Tagen, obwohl ich immer gefragt hatte und jetzt läuft die Verifizierung schon 2 Wochen !
Трябва ли сам да изпратя документите за проверка?? Какви документи искат?
Should I send the verification papers myself?? What papers do they want?
Μήπως να στείλω μόνος μου τα χαρτιά επαλήθευσης;; Τι χαρτιά θέλουν;
Затова изпратих всичко отново, защото отново беше отхвърлено
Бих искал да ви покажа какво изпратих
So I sent everything again because it was rejected again
I would like to show you what I sent
So nochmal alles geschickt da es wieder abgelehnt wurde
würde ja gerne mal zeigen was ich geschickt habe
Да, ако можете да ми кажете какво сте изпратили
Yes if you can tell me what you sent
Ναι αν μπορείτε πείτε μου τι στείλατε
Това наистина е нелепо занимание. Отне общо 16 дни, за да получите едно теглене и все още няма светлина в края на тунела. Чатът на живо винаги има едни и същи автоматични отговори, все едно разговаряте с изкуствен интелект. Никой не отговаря на имейли, изпробвани са поддръжка и KYC, но мълчанието на радиото продължава. Бих искал да мога да се оплача на някого за това кой отговаря, но в чата никой не иска да даде информация за контакт, различна от този имейл от поддръжката.
It's really a ridiculous activity. It took 16 days in total to get one withdrawal and there is still no light at the end of the tunnel. Live chat always has the same automatic answers, just as if you were talking to an artificial intelligence. No one responds to e-mails, support and KYC have been tried, but the radio silence continues. I would like to be able to complain to someone about who is in charge, but in the chat no one wants to give contact information other than that email from Support.
On kyllä todella naurettavaa toimintaa. 16 päivää kestänyt kokonaisuudessaan yhden noston saaminen eikä ole valoa vieläkään tunnelin päässä. Live chatissa on aina sama autoomaattiset vastaukset, ihan kuin juttelisi tekoälyn kanssa. Kukaan ei vastaa sähköposteihin, on kokeiltu support ja KYC tavoittaa, mutta radiohiljaisuus jatkuu edelleen. Haluaisin pystyä valittamaan johonkin ketä on johdossa, mutta chatissa ketään ei halua antaa muita yhteystietoja kuin tuon supportin sähköpostin.
Добре, попитахте ли казиното защо забавят тегленията ви?
Що се отнася до проверката, очевидно не е необходимо да предоставяте документи, докато казиното не поиска от вас да го направите.
Okay, so did you ask the casino why they delay your withdrawals ?
As far as verification is concerned, apparently you don't have to provide documents until the casino requests you to do so.
Затова изпратих всичко отново, защото отново беше отхвърлено
Бих искал да ви покажа какво изпратих
So I sent everything again because it was rejected again
I would like to show you what I sent
So nochmal alles geschickt da es wieder abgelehnt wurde
würde ja gerne mal zeigen was ich geschickt habe
Също така знаете ли причината, поради която документите са били отхвърлени? Получихте ли разумен отговор, ако попитахте? 🤔
Видях, че вече сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако нещата продължават по този начин.
Надяваме се, че всички случаи на играчи ще бъдат разрешени и всичко ще бъде наред.
Also do you know the reason why the documents were rejected ? Did you get any reasonable answer if you asked ? 🤔
I saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you if it goes on like this.
Hopefully all players' cases will be solved and everything will be fine.
Това наистина е нелепо занимание. Отне общо 16 дни, за да получите едно теглене и все още няма светлина в края на тунела. Чатът на живо винаги има едни и същи автоматични отговори, все едно разговаряте с изкуствен интелект. Никой не отговаря на имейли, изпробвани са поддръжка и KYC, но мълчанието на радиото продължава. Бих искал да мога да се оплача на някого за това кой отговаря, но в чата никой не иска да даде информация за контакт, различна от този имейл от поддръжката.
It's really a ridiculous activity. It took 16 days in total to get one withdrawal and there is still no light at the end of the tunnel. Live chat always has the same automatic answers, just as if you were talking to an artificial intelligence. No one responds to e-mails, support and KYC have been tried, but the radio silence continues. I would like to be able to complain to someone about who is in charge, but in the chat no one wants to give contact information other than that email from Support.
On kyllä todella naurettavaa toimintaa. 16 päivää kestänyt kokonaisuudessaan yhden noston saaminen eikä ole valoa vieläkään tunnelin päässä. Live chatissa on aina sama autoomaattiset vastaukset, ihan kuin juttelisi tekoälyn kanssa. Kukaan ei vastaa sähköposteihin, on kokeiltu support ja KYC tavoittaa, mutta radiohiljaisuus jatkuu edelleen. Haluaisin pystyä valittamaan johonkin ketä on johdossa, mutta chatissa ketään ei halua antaa muita yhteystietoja kuin tuon supportin sähköpostin.
Въпреки че знам, че трябва да е разочароващо и е ужасно дълго чакане, вие имате открита жалба към нас. Ще видим дали можем да помогнем, но аз твърдо вярвам, че ако казиното има толкова висок индекс на безопасност, това ще бъде разрешено.
От това, което видях, казиното се опитва да обработва и жалби, така че се надявам, че и тук ще бъде така.
Не забравяйте да ме уведомите, ако нещо се промени.
While I know it must be frustrating and it's an awfully long wait, you have an open complaint with us. We'll see if we can help, but I firmly believe that if the casino has such a high safety index it will be resolved.
From what I've seen, the casino tries to handle complaints as well, so I'm hoping that will be the case here as well.
Be sure to let me know if anything changes.
Питах ги и те казаха, че се бавят. Мисля, че те са най-лошата компания по отношение на тегления. И трябва да помогнете с някакви оплаквания, така че хората, които играят тук, да нямат проблеми с тях. Тоест, ако погрешка сложа 1000 евро, докато исках да сложа 100 евро, ще трябва да изчакам 2 месеца, за да получа парите си. Просто неприемливо. Нещо трябва да се направи. В момента имам 9000, които не знам дали някога ще получа
I asked them and they say they are delayed. I think they are the worst company on the subject of withdrawals. And you should help with some sort of complaints so that the people who play here don't have any problems with them. That is, if I mistakenly put €1000 in while I wanted to put €100, I will have to wait 2 months to get my money. Simply unacceptable. Something has to be done. Right now I have 9,000 that I don't know if I'll ever get
Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ
Никога не съм виждал обратното, когато времето за обработка на тегления е по-дълго от две седмици. Мислех, че 48 часа са много време за оттегляне от една страна, но не е така. Просто искам парите си обратно и след това никога повече няма да докосна страницата с искане.
I have never seen the opposite where the processing time for withdrawals is longer than two weeks. I thought 48 hours was a long time to withdraw on one side, but it's not. I just want my money back and after that I will never touch the asking page again.
En ole koskaan ikinä nähnyt vastavaa jossa nostojen käsittelyaika venyy yli kahdella viikolla. Luulin yhdellä toisela sivulla 48h noston olevan pitkä aika mutta eipä olekkaan. Haluan vain omat rahani takaisin ja en sen jälkeen koske kysyeiseen sivuun enää ikinä.
Питах ги и те казаха, че се бавят. Мисля, че те са най-лошата компания по отношение на тегления. И трябва да помогнете с някакви оплаквания, така че хората, които играят тук, да нямат проблеми с тях. Тоест, ако погрешка сложа 1000 евро, докато исках да сложа 100 евро, ще трябва да изчакам 2 месеца, за да получа парите си. Просто неприемливо. Нещо трябва да се направи. В момента имам 9000, които не знам дали някога ще получа
I asked them and they say they are delayed. I think they are the worst company on the subject of withdrawals. And you should help with some sort of complaints so that the people who play here don't have any problems with them. That is, if I mistakenly put €1000 in while I wanted to put €100, I will have to wait 2 months to get my money. Simply unacceptable. Something has to be done. Right now I have 9,000 that I don't know if I'll ever get
Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ
А ти не се ли замисли да пуснеш жалба, ако си спомням добре вече ти беше предложено. Понякога различни неща могат да попречат на тегленето на пари, така че винаги е добре да сте информирани.
И така, какво мислите, ще го направите ли?
And didn't you think about filing a complaint, if I remember correctly it was already offered to you. Sometimes different things can get in the way of withdrawing money, so it's always good to be informed.
So what do you think, are you gonna go for it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.