ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 7 месеца от Miikkuli
|
53258 преглеждания 612 отговора |
|
1...19 20 21...32
Добавете пост
преди 3 месеца

Добре, надявам се да не отнеме много време и мога да напиша, че вече е решено.

Благодаря ви много за бързината 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ви за споделянето и ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 3 месеца

Здравейте. Чатът работи, но те не обръщат много внимание

Автоматичен превод:
Danroxer
преди 3 месеца

Здравейте,

Най-накрая имах късмет. Вчера те не само одобриха тегленето ми, но го получих моментално. Някои съвети давам. Прекарах три дни, без да пиша на отдела за обслужване на клиенти. Мисля, че колкото повече се оплакваш, толкова по-малко ти обръщат внимание

Автоматичен превод:
Danroxer
преди 3 месеца

Хей, радвам се, че най-накрая успя да изтеглиш парите. Не бих очаквал да дойде през уикенда, но когато и да се случи, вероятно най-важното нещо е да го имаш. 🎉☘️

Въпреки това, колко време ви отне общо тегленето? Какъв метод използвахте, за да го изтеглите? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

В крайна сметка 5 дни.

Първоначално пробвах картата и тогава я изтеглиха обратно. Направих го с трансфер и се получи

Автоматичен превод:
Danroxer
преди 3 месеца

Благодаря за уточнението. Смятам, че 5 дни не са толкова много в крайна сметка. Ще продължиш ли да играеш тук или цялата тази ситуация те обезсърчи малко? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не за момента. Не рискувам, след като видях други коментари.

Автоматичен превод:
Danroxer
преди 3 месеца

Това е логично обяснение. Вие също сте имали известен опит, така че можете да го оцените обективно.

Ако някога отново играете тук или отидете в някое друго казино, не се колебайте да ми кажете как върви там.

Пожелавам ви да имате възможно най-много печеливши сесии. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер, аз също чакам решение от казино Spinanga във връзка с теглене, което ме принуди да направя депозит 3 пъти и да играя сумата на депозита в залог и дори тогава не получавам отговор, в Освен това сега дори нямам достъп до платформата, която имам. За достъп до платформата трябва да взема назаем друго оборудване, ако искам да направя нещо, да се консултирам, да говоря и т.н., може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Имам нужда от вашата помощ, моля, с проблеми с тегленето в казино spinanga, не знам какво да правя, но имам всичко документирано


Автоматичен превод:
josealbertods
преди 3 месеца

Здравейте!

Не мога да кажа, че разбирам проблема ви доста добре, но по-важното е да поддържате жалбата си актуална. Сега е ваш ред, така че, моля, влезте в жалбата от тук и следвайте инструкциите.

Krisitna обаче е отговорникът за оплакванията ви.

Автоматичен превод:
Публикация на josealbertods е изтрит
Radka
преди 3 месеца





josealbertods

Слабак

ПРЕДИ МИНУТА Оригинал

Превод

Добро утро и много ви благодаря, че се опитахте да ми помогнете. Ще бъда повече от щастлив, ако проблемът се разреши, за да поддържате уебсайта и поддръжката си работещи.

Отговаряйки на първия ви въпрос, никога не съм правил успешно теглене, всички са били отменени.

Що се отнася до времето, в което се опитах да тегля около 4 пъти.

KYC проверката никога не е била изисквана, нито е била превишавана.

Що се отнася до плащането със Skrill, това е единственият метод, който не съм използвал, след като направих толкова много депозити, трябва да играя отново, оказва се, че в момента са ми спрели достъпа до Платформата, до която нямам достъп , тоест, за да имам достъп, трябва да имам достъп до него чрез устройство, което никога не е използвано на тази платформа преди, и тогава ще трябва да депозирате сумата, направена от Skrill, за да можете да теглите... което не би било проблем.. .проблемът се крие в трудността при повторен достъп до платформата..

Въпреки това, ако имате нужда от доказателство, мога да изпратя...


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Аз също имам проблеми с казино Posido, но първо бих искал да видя този със Spinanga разрешен

Автоматичен превод:
josealbertods
преди 3 месеца

Видях, че вече сте успели да актуализирате темата за оплакване. Не трябваше да го публикуваш тук, въпреки че няма проблем, но ти си се справил с най-важното. Надявам се нашият екип да стигне до дъното на случилото се и да ви помогне.

Що се отнася до другото казино, бих ви насърчил да пишете за него тук: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Проверката е катастрофа

Селфи с ID на заден план Уеб сайт на казино почти невъзможно

Вие сте чакали плащане в продължение на 9 дни и след това има процес на проверка

невероятен

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 3 месеца

Разбирам, че ако чакате пари, проверката само ще ги забави и не е от най-приятните. Но се страхувам, че ако не успеете да го преминете, тогава също няма да можете да се оттеглите. Така че бих си сътрудничил с казиното и тогава се надявам, че няма да има никакви затруднения.

Успяхте ли обаче да направите селфито, което ви помолиха? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аз също имам проблеми с казино Posido, но първо бих искал да видя този със Spinanga разрешен

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Видях, че се опитваш да редактираш тази публикация. Помолих ви да коментирате Posido Casino в темата, която е посветена на него. Изпратих ви и линк, за да не се налага да го търсите, така че още веднъж, ако имате нещо, което искате да споделите за него и следователно имате проблем, споменете го тук в тази тема: https:// casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion и ще видим какво можем да направим.

Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Селфито проработи, но все още не успя поради банкова проверка на pdf и проверка на адреса ☹️☹️

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 3 месеца

Една стъпка по-близо до края, изглежда.

Може би можем да се съсредоточим върху това да разберем какво не е наред с документа, който предоставихте, за да потвърдите собствеността си върху вашия адрес и банкова сметка. Можете ли да помогнете да идентифицирате причината за отхвърляне, моля?

Автоматичен превод:
1...19 20 21...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още