ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
74303 преглеждания 697 отговора |
|
1...19 20 21...35
Danroxer
преди 5 месеца

Хей, радвам се, че най-накрая успя да изтеглиш парите. Не бих очаквал да дойде през уикенда, но когато и да се случи, вероятно най-важното нещо е да го имаш. 🎉☘️

Въпреки това, колко време ви отне общо тегленето? Какъв метод използвахте, за да го изтеглите? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

В крайна сметка 5 дни.

Първоначално пробвах картата и тогава я изтеглиха обратно. Направих го с трансфер и се получи

Автоматичен превод:
Danroxer
преди 5 месеца

Благодаря за уточнението. Смятам, че 5 дни не са толкова много в крайна сметка. Ще продължиш ли да играеш тук или цялата тази ситуация те обезсърчи малко? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Не за момента. Не рискувам, след като видях други коментари.

Автоматичен превод:
Danroxer
преди 5 месеца

Това е логично обяснение. Вие също сте имали известен опит, така че можете да го оцените обективно.

Ако някога отново играете тук или отидете в някое друго казино, не се колебайте да ми кажете как върви там.

Пожелавам ви да имате възможно най-много печеливши сесии. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер, аз също чакам решение от казино Spinanga във връзка с теглене, което ме принуди да направя депозит 3 пъти и да играя сумата на депозита в залог и дори тогава не получавам отговор, в Освен това сега дори нямам достъп до платформата, която имам. За достъп до платформата трябва да взема назаем друго оборудване, ако искам да направя нещо, да се консултирам, да говоря и т.н., може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Имам нужда от вашата помощ, моля, с проблеми с тегленето в казино spinanga, не знам какво да правя, но имам всичко документирано


Автоматичен превод:
josealbertods
преди 5 месеца

Здравейте!

Не мога да кажа, че разбирам проблема ви доста добре, но по-важното е да поддържате жалбата си актуална. Сега е ваш ред, така че, моля, влезте в жалбата от тук и следвайте инструкциите.

Krisitna обаче е отговорникът за оплакванията ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца





josealbertods

Слабак

ПРЕДИ МИНУТА Оригинал

Превод

Добро утро и много ви благодаря, че се опитахте да ми помогнете. Ще бъда повече от щастлив, ако проблемът се разреши, за да поддържате уебсайта и поддръжката си работещи.

Отговаряйки на първия ви въпрос, никога не съм правил успешно теглене, всички са били отменени.

Що се отнася до времето, в което се опитах да тегля около 4 пъти.

KYC проверката никога не е била изисквана, нито е била превишавана.

Що се отнася до плащането със Skrill, това е единственият метод, който не съм използвал, след като направих толкова много депозити, трябва да играя отново, оказва се, че в момента са ми спрели достъпа до Платформата, до която нямам достъп , тоест, за да имам достъп, трябва да имам достъп до него чрез устройство, което никога не е използвано на тази платформа преди, и тогава ще трябва да депозирате сумата, направена от Skrill, за да можете да теглите... което не би било проблем.. .проблемът се крие в трудността при повторен достъп до платформата..

Въпреки това, ако имате нужда от доказателство, мога да изпратя...


Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Аз също имам проблеми с казино Posido, но първо бих искал да видя този със Spinanga разрешен

Автоматичен превод:
josealbertods
преди 5 месеца

Видях, че вече сте успели да актуализирате темата за оплакване. Не трябваше да го публикуваш тук, въпреки че няма проблем, но ти си се справил с най-важното. Надявам се нашият екип да стигне до дъното на случилото се и да ви помогне.

Що се отнася до другото казино, бих ви насърчил да пишете за него тук: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Проверката е катастрофа

Селфи с ID на заден план Уеб сайт на казино почти невъзможно

Вие сте чакали плащане в продължение на 9 дни и след това има процес на проверка

невероятен

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 5 месеца

Разбирам, че ако чакате пари, проверката само ще ги забави и не е от най-приятните. Но се страхувам, че ако не успеете да го преминете, тогава също няма да можете да се оттеглите. Така че бих си сътрудничил с казиното и тогава се надявам, че няма да има никакви затруднения.

Успяхте ли обаче да направите селфито, което ви помолиха? 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Аз също имам проблеми с казино Posido, но първо бих искал да видя този със Spinanga разрешен

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Видях, че се опитваш да редактираш тази публикация. Помолих ви да коментирате Posido Casino в темата, която е посветена на него. Изпратих ви и линк, за да не се налага да го търсите, така че още веднъж, ако имате нещо, което искате да споделите за него и следователно имате проблем, споменете го тук в тази тема: https:// casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion и ще видим какво можем да направим.

Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Селфито проработи, но все още не успя поради банкова проверка на pdf и проверка на адреса ☹️☹️

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 5 месеца

Една стъпка по-близо до края, изглежда.

Може би можем да се съсредоточим върху това да разберем какво не е наред с документа, който предоставихте, за да потвърдите собствеността си върху вашия адрес и банкова сметка. Можете ли да помогнете да идентифицирате причината за отхвърляне, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Сметка за мобилен телефон = доказателство за адрес

и 3 месеца pdf банкови извлечения

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Всичко, което изпращам, се отхвърля невероятно

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам нужда от помощ, може ли някой да ми помогне?

всичко от банката се отхвърля от Spinanga, включително доказателство за адрес!

Никога досега не съм имал такива проблеми, не знам какво друго да изпратя 😫

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 5 месеца

Е, ако смятате, че не можете да го проверите сами и не знаете какво трябва да изпратите, тогава можете да подадете жалба при нас.

Въпреки това, би било добре да знаете каква е причината за отказа, казиното каза ли ви? Питам, защото може да има няколко възможности и би било безполезно да се гадае.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
1...19 20 21...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини