Добре, надявам се да не отнеме много време и мога да напиша, че вече е решено.
Благодаря ви много за бързината 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Здравейте. Чатът работи, но те не обръщат много внимание
Hello. The chat does work but they don't pay much attention
Hola. El chat si funciona pero no hacen mucho caso
Здравейте,
Най-накрая имах късмет. Вчера те не само одобриха тегленето ми, но го получих моментално. Някои съвети давам. Прекарах три дни, без да пиша на отдела за обслужване на клиенти. Мисля, че колкото повече се оплакваш, толкова по-малко ти обръщат внимание
Hello,
Finally I was lucky. Yesterday they not only approved my withdrawal but I received it instantly. Some advice I give. I spent three days without writing to customer service. I think the more you complain the less they pay attention to you
Hola,
Finalmente he tenido suerte.Ayer no solo me aprobaron el retiro sino que lo recibí al instante. Un consejo que doy. Me tiré los tres días sin escribir a atención al cliente. Creo que cuanto más te quejes menos caso te hacen
Хей, радвам се, че най-накрая успя да изтеглиш парите. Не бих очаквал да дойде през уикенда, но когато и да се случи, вероятно най-важното нещо е да го имаш. 🎉☘️
Въпреки това, колко време ви отне общо тегленето? Какъв метод използвахте, за да го изтеглите? 🙂
Hey, I'm glad you finally managed to withdraw the money. I wouldn't have expected it to come over the weekend, but whenever it does, it's probably the most important thing that you have it. 🎉☘️
However, how long did it take you in total to cashout ? What method did you use to withdraw it ? 🙂
В крайна сметка 5 дни.
Първоначално пробвах картата и тогава я изтеглиха обратно. Направих го с трансфер и се получи
In the end 5 days.
Initially I tried the card and that's when they pulled it back. I did it by transfer and it worked
Al final 5 días.
Inicialmente lo intenté a la tarjeta y fue cuando lo echaron para atrás. Lo hice mediante transferencia y funciono
Благодаря за уточнението. Смятам, че 5 дни не са толкова много в крайна сметка. Ще продължиш ли да играеш тук или цялата тази ситуация те обезсърчи малко? 🤔
Thanks for the clarification. I would reckon that 5 days is not so much in the end. Are you going to continue playing here or did this whole situation discourage you a bit ? 🤔
Не за момента. Не рискувам, след като видях други коментари.
Not for the moment. I'm not taking any chances after seeing other comments.
De momento no. No me arriesgo después de ver otros comentarios
Това е логично обяснение. Вие също сте имали известен опит, така че можете да го оцените обективно.
Ако някога отново играете тук или отидете в някое друго казино, не се колебайте да ми кажете как върви там.
Пожелавам ви да имате възможно най-много печеливши сесии. ☘️🤞
This is a logical explanation. You have also had some experience yourself so you can evaluate it objectively.
If you ever play here again or go to any other casino, feel free to let me know how it goes there.
I will wish you to have as many winning sessions as possible. ☘️🤞
Добър вечер, аз също чакам решение от казино Spinanga във връзка с теглене, което ме принуди да направя депозит 3 пъти и да играя сумата на депозита в залог и дори тогава не получавам отговор, в Освен това сега дори нямам достъп до платформата, която имам. За достъп до платформата трябва да взема назаем друго оборудване, ако искам да направя нещо, да се консултирам, да говоря и т.н., може ли някой да ми помогне, моля?
Good evening, I am also waiting for a resolution from the Spinanga casino, in relation to a withdrawal that forced me to make a deposit 3 times and play the amount of the deposit in a bet and even then I do not receive a response, in addition to now I do not even have access to platform I have. To access the platform I have to borrow other equipment if I want to do something, consult, talk etc, can anyone help me please?
Boa Noite também estou à espera de uma resolução por parte do casino Spinanga , em relação a um saque que por 3 vezes me obrigaram a fazer um deposito jogar o valor do deposito em apposta e mesmo assim não obtenho resposta , além de agora nem acesso a plataforma tenho . para ter acesso a plataforma tenho de pedir outro equipamento emprestado se quiser fazer algo , consultar falar etc, alguém me pode ajudar por favor
Имам нужда от вашата помощ, моля, с проблеми с тегленето в казино spinanga, не знам какво да правя, но имам всичко документирано
I need your help please with withdrawal problems at spinanga casino, I don't know what to do but I have everything documented
Preciso de vossa ajuda popr favor problemas de levantamento no casino spinanga , não sei o que fazer mais tenho tudo documentado
Здравейте!
Не мога да кажа, че разбирам проблема ви доста добре, но по-важното е да поддържате жалбата си актуална. Сега е ваш ред, така че, моля, влезте в жалбата от тук и следвайте инструкциите.
Krisitna обаче е отговорникът за оплакванията ви.
Hey there!
Can't say I understand your issue pretty well, but the more important thing is to keep your complaint updated. It is your turn now, so please, access the complaint from here and follow the instructions.
Krisitna is your complain handler, though.
Слабак
ПРЕДИ МИНУТА Оригинал
Превод
Добро утро и много ви благодаря, че се опитахте да ми помогнете. Ще бъда повече от щастлив, ако проблемът се разреши, за да поддържате уебсайта и поддръжката си работещи.
Отговаряйки на първия ви въпрос, никога не съм правил успешно теглене, всички са били отменени.
Що се отнася до времето, в което се опитах да тегля около 4 пъти.
KYC проверката никога не е била изисквана, нито е била превишавана.
Що се отнася до плащането със Skrill, това е единственият метод, който не съм използвал, след като направих толкова много депозити, трябва да играя отново, оказва се, че в момента са ми спрели достъпа до Платформата, до която нямам достъп , тоест, за да имам достъп, трябва да имам достъп до него чрез устройство, което никога не е използвано на тази платформа преди, и тогава ще трябва да депозирате сумата, направена от Skrill, за да можете да теглите... което не би било проблем.. .проблемът се крие в трудността при повторен достъп до платформата..
Въпреки това, ако имате нужда от доказателство, мога да изпратя...
Noob
A MINUTE AGOOriginal
Translation
Good morning, and thank you very much for trying to help me, I will be more than happy if the matter is resolved to help keep your website and support up and running.
Answering your first question, I have never made a successful withdrawal, all of them have been cancelled.
As for the times I tried to withdraw about 4 times.
KYC verification was never requested, nor was it ever exceeded.
As for Skrill payment, this is the only method I haven't used, after making so many deposits I have to play again, it turns out that currently they have cut off my access to the Platform, which I don't have access to, that is, to have access I have to access it through a device never used on this platform before, and then you would have to deposit the amount made by Skrill to be able to withdraw... which would not be a problem... the problem lies in the difficulty in accessing the platform again..
However, if you need proof, I can send...
Novato
HÁ UM MINUTOOriginal
Tradução
Bom dia , e muito obrigado por me tentarem ajudar terei maior prazer se vir o assunto resolvido de contribuir para manter vosso Site e apoio em funcionamento .
Respondendo a vossa primeira questão , não nunca fiz um saque bem sucedido todos eles foram cancelados.
quanto ás vezes que tentei fazer o saque umas 4 vezes.
A verificação KYC nunca foi pedida, nem nunca foi ultrapassada.
quanto ao pagamento skrill esse é o unico meio que nao utilizei , depois de tantos depositos feitos tenho de jogar de novo, acontece que actualmente cortaram-me o acesso à Plataforma o que não tenho acesso , ou seja para ter acesso tenho de acessar por um dispositivo nunca antes utilizado nessa plataforma , e depois teria de jogar o montante de deposito feito por Skrill para então poder efectuar o saque ....o que não seria problema ...o problema está na dificuldade em acessar de novo à plataforma ..
No entanto se necessitarem de comprovativos poderei enviar...
Аз също имам проблеми с казино Posido, но първо бих искал да видя този със Spinanga разрешен
I'm also having problems with Posido casino, but first I would like to see this one with Spinanga resolved
Também estou a ter problemas com a Posido casino , mas primeiro gostaria de ver resolvido este da Spinanga
Видях, че вече сте успели да актуализирате темата за оплакване. Не трябваше да го публикуваш тук, въпреки че няма проблем, но ти си се справил с най-важното. Надявам се нашият екип да стигне до дъното на случилото се и да ви помогне.
Що се отнася до другото казино, бих ви насърчил да пишете за него тук: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion
I saw that you already managed to update the complaint thread. You didn't have to post it here, although it's okay, but you've handled the most important thing. I hope our team can get to the bottom of what happened and help you.
As for the other casino, I'd encourage you to write about it here: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion
Проверката е катастрофа
Селфи с ID на заден план Уеб сайт на казино почти невъзможно
Вие сте чакали плащане в продължение на 9 дни и след това има процес на проверка
невероятен
Verification a disaster
Selfie with ID in the background Casino website almost impossible
You have been waiting for payment for 9 days and then there is a verification process
incredible
Verifizierung eine Katastrophe
Selfie mit Ausweis im Hintergrund Website des Casinos fast unmöglich
seit 9 Tagen wartet man auf Auszahlung und dann kommt so ein Verifizierung verfahren
unglaublich
Разбирам, че ако чакате пари, проверката само ще ги забави и не е от най-приятните. Но се страхувам, че ако не успеете да го преминете, тогава също няма да можете да се оттеглите. Така че бих си сътрудничил с казиното и тогава се надявам, че няма да има никакви затруднения.
Успяхте ли обаче да направите селфито, което ви помолиха? 🙂
I understand that if you are waiting for money, the verification will only delay it and it is not the most pleasant. But I am afraid that unless you succeed in passing it, then you will not be able to withdraw either. So I would cooperate with the casino and then hopefully there won't be any difficulties.
However, did you manage to take the selfie they asked you to take? 🙂
Аз също имам проблеми с казино Posido, но първо бих искал да видя този със Spinanga разрешен
I'm also having problems with Posido casino, but first I would like to see this one with Spinanga resolved
Também estou a ter problemas com a Posido casino , mas primeiro gostaria de ver resolvido este da Spinanga
Видях, че се опитваш да редактираш тази публикация. Помолих ви да коментирате Posido Casino в темата, която е посветена на него. Изпратих ви и линк, за да не се налага да го търсите, така че още веднъж, ако имате нещо, което искате да споделите за него и следователно имате проблем, споменете го тук в тази тема: https:// casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion и ще видим какво можем да направим.
Благодаря ти много.
I saw you tried to edit this post. I did ask you to comment about Posido Casino in the thread that is dedicated to it. I've also sent you a link so you don't have to search for it, so once again, if you have something you want to share about it and therefore have a problem, mention it here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion and we'll see what we can do.
Thank you very much.
Селфито проработи, но все още не успя поради банкова проверка на pdf и проверка на адреса ☹️☹️
Selfie worked but still failed due to bank verification pdf and address verification ☹️☹️
Selfie hat funktioniert scheitert noch an Banknachweisen pdf und Adressnachweis ☹️☹️
Една стъпка по-близо до края, изглежда.
Може би можем да се съсредоточим върху това да разберем какво не е наред с документа, който предоставихте, за да потвърдите собствеността си върху вашия адрес и банкова сметка. Можете ли да помогнете да идентифицирате причината за отхвърляне, моля?
One step closer to the end, it seems.
Maybe we can focus on understanding what is wrong with the document you provided to confirm your address and bank account ownership. Can you help identify the rejection reason, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.