josealbertods
Слабак
ПРЕДИ МИНУТА Оригинал
Превод
Добро утро и много ви благодаря, че се опитахте да ми помогнете. Ще бъда повече от щастлив, ако проблемът се разреши, за да поддържате уебсайта и поддръжката си работещи.
Отговаряйки на първия ви въпрос, никога не съм правил успешно теглене, всички са били отменени.
Що се отнася до времето, в което се опитах да тегля около 4 пъти.
KYC проверката никога не е била изисквана, нито е била превишавана.
Що се отнася до плащането със Skrill, това е единственият метод, който не съм използвал, след като направих толкова много депозити, трябва да играя отново, оказва се, че в момента са ми спрели достъпа до Платформата, до която нямам достъп , тоест, за да имам достъп, трябва да имам достъп до него чрез устройство, което никога не е използвано на тази платформа преди, и тогава ще трябва да депозирате сумата, направена от Skrill, за да можете да теглите... което не би било проблем.. .проблемът се крие в трудността при повторен достъп до платформата..
Въпреки това, ако имате нужда от доказателство, мога да изпратя...
josealbertods
Noob
A MINUTE AGOOriginal
Translation
Good morning, and thank you very much for trying to help me, I will be more than happy if the matter is resolved to help keep your website and support up and running.
Answering your first question, I have never made a successful withdrawal, all of them have been cancelled.
As for the times I tried to withdraw about 4 times.
KYC verification was never requested, nor was it ever exceeded.
As for Skrill payment, this is the only method I haven't used, after making so many deposits I have to play again, it turns out that currently they have cut off my access to the Platform, which I don't have access to, that is, to have access I have to access it through a device never used on this platform before, and then you would have to deposit the amount made by Skrill to be able to withdraw... which would not be a problem... the problem lies in the difficulty in accessing the platform again..
However, if you need proof, I can send...
josealbertods
Novato
HÁ UM MINUTOOriginal
Tradução
Bom dia , e muito obrigado por me tentarem ajudar terei maior prazer se vir o assunto resolvido de contribuir para manter vosso Site e apoio em funcionamento .
Respondendo a vossa primeira questão , não nunca fiz um saque bem sucedido todos eles foram cancelados.
quanto ás vezes que tentei fazer o saque umas 4 vezes.
A verificação KYC nunca foi pedida, nem nunca foi ultrapassada.
quanto ao pagamento skrill esse é o unico meio que nao utilizei , depois de tantos depositos feitos tenho de jogar de novo, acontece que actualmente cortaram-me o acesso à Plataforma o que não tenho acesso , ou seja para ter acesso tenho de acessar por um dispositivo nunca antes utilizado nessa plataforma , e depois teria de jogar o montante de deposito feito por Skrill para então poder efectuar o saque ....o que não seria problema ...o problema está na dificuldade em acessar de novo à plataforma ..
No entanto se necessitarem de comprovativos poderei enviar...
Автоматичен превод: