преди 6 месеца
Съжалявам!!14 дни за теглене????Невероятно!!
Sorry!!14 days for a withdraw????unbelievable!!
0
Съжалявам!!14 дни за теглене????Невероятно!!
Sorry!!14 days for a withdraw????unbelievable!!
Работата е там, че се разбират, брато
The thing is, they're getting along, bro
Το θέμα είναι ότι τα βάζουν όμως ρε συ
Извинете, но не съм съгласен!! Чакам вече 8 дни и живеем в 2024 г. Целият превод в момента е почти автоматизиран. 8-те дни в наши дни са напълно неприемливи без причина...
Apologise but I am not agree!!I am waiting 8 days now and we are living in 2024. All the translation currently are almost automated. The 8 days in our days is totally unacceptable for no reason….
Брат, отвори жалба и обясни какво и как.
Brother, open a complaint and explain what and how.
Брат, открывай жалобу, и обьясни что и как.
Здравейте,
Поисках теглене преди 8 дни (изминаха 6 работни дни) и казиното не продължи с тегленето на 100 EUR. Казват, че се сблъскват със забавяне, никой не ми казва какво наистина се случва!! Видях, че почти всички тук имате проблем с тегленето?Как успяхте да получите парите си?
наистина ли това казино плаща. Казват, че бързо плащане три работни дни максимум. Но това забавяне е огромно. За първи път чакам толкова време.
Hello,
I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?
is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.
Здравейте, казвате, че казиното не ви каза нищо повече от това, че се забави, да? Според това, което сте имали възможност да прочетете, това е вярно, понякога отнема време за изпращане на пари от казиното и виждам, че друг играч също ви е помогнал поне с опита си.
Както и да е, имате ли потвърден акаунт тук? Това първото ви теглене тук ли е?
Освен това даваме на казината точно 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите. Така че, ако нищо не се промени след това време, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.
Надяваме се, че няма да е необходимо и ще се върнете с актуализация, че вече сте получили средствата. 😉
Hi, you say that the casino didn't tell you anything more than that it's delayed yes ? According to what you had a chance to read it's true, sometimes it takes time to send money from the casino and I can see that another player also helped you at least with his experience.
Anyway, do you have a verified account here ? Is this your first withdrawal here ?
In addition, we give casinos exactly 14 days to sort out everything that is necessary and send the money. So if nothing changes after that time, be sure to let us know and we'll try to help.
Hopefully it won't be necessary and you will come back with an update that you have already received the funds. 😉
Акаунтът ми не се нуждае от проверка в момента. Това е първото ми теглене. Те обаче не посочиха причина за забавянето. В момента сме на 10-ти ден.
My account don’t need veryfication at this moment. It is my first withdrawal. However they didn’t providing a reason behind the delay. We are currently on the 10th day.
Благодаря за информативния отговор. Надявам се, че това ще се разреши възможно най-скоро и ще получите парите си или причина за това, което се случва. Предположих, че може да е проверка, но след като казвате, че не е, значи трябва да е нещо друго.
Както и да е, ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, за да видим какво ще се случи след това и ако нищо не се случи, нашият екип ще влезе и ще се опита да се свърже с казиното.
Късмет. ☘️
Thanks for the informative answer. I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money or a reason for what is happening. I assumed it might be verification but since you say it is not, then it must be something else.
Anyway, we will have to be patient and wait and see what happens next and if nothing happens then our team will come in and try to contact the casino.
Good luck. ☘️
Здравейте, искам да се свържа с казиното, но чатът не работи!!
Мислите ли, че наистина ще получа парите, които спечелих????
Поискайте информация
Hello, I want to reach the casino but the chat doesn't work!!
Do you think I will really get the money I won????
Request information
Hallo ich möchte das Casino erreichen doch der Chat funktioniert nicht!!
Glaubt ihr bekomme ich mein gewonnenes Geld wirklich????
Bitte um Infos
Опитахте ли да се свържете с тях по имейл? Видях, че успешно сте изпратили жалба тук с нашия екип, така че се надяваме, че проблемът ви ще бъде разрешен. Моля, дръжте ни в течение.
Have you tried to reach them by email? I saw you have successfully submitted a complaint here with our team, so hopefully your issue will get solved. Please keep us informed.
Присъединявам се към списъка на измамените от това казино. Два дни чаках да ми платят 500 евро и днес ми го отмениха, че е заради проблеми с доставчика. Поисках го отново и, разбира се, трябва да изчакам още 3 дни. След като прочетох какво казват хората тук, стигнах до извода, че съм бил измамен.
Някой успял ли е да си плати?
I join the list of those scammed by this casino. I had been waiting for two days to be paid 500 euros and today they canceled it saying it was due to problems with the supplier. I have requested it again and of course I have to wait 3 more days. After reading what people here say, I have come to the conclusion that I have been scammed.
Has anyone managed to get paid?
Me uno a la lista de los estafados por este casino. Llevaba dos días esperando para que me pagarán 500 euros y hoy me lo cancelan diciendo que es por problemas con l proveedor. Lo he vuelto a solicitar y claro a esperar 3 días mas. Después de leer lo que pone gente por aquí he llegado a la conclusión de que he sido estafado.
Alguien ha conseguido cobrar?
Все още не съм получил обратна връзка за моето изплащане.
Не искаха ли да се удостовериш?
Моля, уведомете ме, имам проблем, че чатът не работи.
I haven't received any feedback on my payout yet.
Didn't they want you to verify yourself?
Please let me know, I have the problem that the chat doesn't work.
Ich habe noch keine Rückmeldung auf meine Auszahlung bekommen.
Wollten die nicht das du dich verifizierst?
Bitte gib mir dann bescheid ich habe das Problem das der Chat nicht geht.
Моля, може ли някой да ми помогне?
Please, could someone help me?
Por favor, podría ayudarme alguien?
Изпратих документацията, за да могат да я проверят и те ми казаха, че не е необходимо. Този следобед ми казаха, че още 3 дни започват чак утре и ако го потвърдят, тъй като са хванали уикенда, който съм забравил до понеделник
Може ли някой да ми помогне да го предявя?
I sent the documentation so they could verify it and they told me it was not necessary. This afternoon they told me that the 3 more days don't start until tomorrow and if they validate it as they caught the weekend that I forgot until Monday
Can someone help me claim it?
Envié la documentación para que me la verificarán y me dijeron que no hacía falta. Esta tarde me han dicho q hasta mañana no empiezan los 3 días mas y si m la validan como pilla el fin de semana que m olvidé hasta el lunes
Alguien me puede ayudar a reclarmarselo?
Присъединявам се към списъка на измамените от това казино. Два дни чаках да ми платят 500 евро и днес ми го отмениха, че е заради проблеми с доставчика. Поисках го отново и, разбира се, трябва да изчакам още 3 дни. След като прочетох какво казват хората тук, стигнах до извода, че съм бил измамен.
Някой успял ли е да си плати?
I join the list of those scammed by this casino. I had been waiting for two days to be paid 500 euros and today they canceled it saying it was due to problems with the supplier. I have requested it again and of course I have to wait 3 more days. After reading what people here say, I have come to the conclusion that I have been scammed.
Has anyone managed to get paid?
Me uno a la lista de los estafados por este casino. Llevaba dos días esperando para que me pagarán 500 euros y hoy me lo cancelan diciendo que es por problemas con l proveedor. Lo he vuelto a solicitar y claro a esperar 3 días mas. Después de leer lo que pone gente por aquí he llegado a la conclusión de que he sido estafado.
Alguien ha conseguido cobrar?
Мога да разбера, че се чувстваш така, но според мен е много скоро да разбереш. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, особено когато става дума за първото. Така че се надяваме, че те ще могат да изпратят парите скоро и всичко ще бъде наред. Със сигурност ни уведомете за всеки по-нататъшен напредък по отношение на вашето оттегляне.
I can understand that you feel this way, but in my opinion, it is really soon to know. We usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first one. So hopefully they will be able to send the money shortly, and everything will be just fine. Surely let us know about any further progress regarding your withdrawal.
Добре, надявам се да не отнеме много време и мога да напиша, че вече е решено.
Благодаря ви много за бързината 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Здравейте,
Вашият чат на живо работи ли в казиното?
С Най-Добри Пожелания
Hello,
Does your live chat work in the casino?
Best regards
Hallo,
funktioniert dein Live-Chat im Casino?
Liebe Grüße
Добре, надявам се да не отнеме много време и мога да напиша, че вече е решено.
Благодаря ви много за бързината 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Здравейте. Чатът работи, но те не обръщат много внимание
Hello. The chat does work but they don't pay much attention
Hola. El chat si funciona pero no hacen mucho caso
Здравейте,
Най-накрая имах късмет. Вчера те не само одобриха тегленето ми, но го получих моментално. Някои съвети давам. Прекарах три дни, без да пиша на отдела за обслужване на клиенти. Мисля, че колкото повече се оплакваш, толкова по-малко ти обръщат внимание
Hello,
Finally I was lucky. Yesterday they not only approved my withdrawal but I received it instantly. Some advice I give. I spent three days without writing to customer service. I think the more you complain the less they pay attention to you
Hola,
Finalmente he tenido suerte.Ayer no solo me aprobaron el retiro sino que lo recibí al instante. Un consejo que doy. Me tiré los tres días sin escribir a atención al cliente. Creo que cuanto más te quejes menos caso te hacen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.