Здравейте, казвате, че казиното не ви каза нищо повече от това, че се забави, да? Според това, което сте имали възможност да прочетете, това е вярно, понякога отнема време за изпращане на пари от казиното и виждам, че друг играч също ви е помогнал поне с опита си.
Както и да е, имате ли потвърден акаунт тук? Това първото ви теглене тук ли е?
Освен това даваме на казината точно 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите. Така че, ако нищо не се промени след това време, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.
Надяваме се, че няма да е необходимо и ще се върнете с актуализация, че вече сте получили средствата. 😉
Hi, you say that the casino didn't tell you anything more than that it's delayed yes ? According to what you had a chance to read it's true, sometimes it takes time to send money from the casino and I can see that another player also helped you at least with his experience.
Anyway, do you have a verified account here ? Is this your first withdrawal here ?
In addition, we give casinos exactly 14 days to sort out everything that is necessary and send the money. So if nothing changes after that time, be sure to let us know and we'll try to help.
Hopefully it won't be necessary and you will come back with an update that you have already received the funds. 😉
Автоматичен превод: