НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 19)

 от Miikkuli
|
117 879 преглеждания 842 отговора |
|
1...18 19 20...43
Apostolos

Съжалявам!!14 дни за теглене????Невероятно!!

Автоматичен превод:
Thanosmatza

Работата е там, че се разбират, брато

Автоматичен превод:
Apostolos

Извинете, но не съм съгласен!! Чакам вече 8 дни и живеем в 2024 г. Целият превод в момента е почти автоматизиран. 8-те дни в наши дни са напълно неприемливи без причина...

Автоматичен превод:
Thanosmatza

Брат, отвори жалба и обясни какво и как.

Автоматичен превод:
livetimelv

благодаря ти на живо!вече направих това..

Автоматичен превод:

Здравейте,


Поисках теглене преди 8 дни (изминаха 6 работни дни) и казиното не продължи с тегленето на 100 EUR. Казват, че се сблъскват със забавяне, никой не ми казва какво наистина се случва!! Видях, че почти всички тук имате проблем с тегленето?Как успяхте да получите парите си?


наистина ли това казино плаща. Казват, че бързо плащане три работни дни максимум. Но това забавяне е огромно. За първи път чакам толкова време.


Автоматичен превод:

Здравейте, казвате, че казиното не ви каза нищо повече от това, че се забави, да? Според това, което сте имали възможност да прочетете, това е вярно, понякога отнема време за изпращане на пари от казиното и виждам, че друг играч също ви е помогнал поне с опита си.

Както и да е, имате ли потвърден акаунт тук? Това първото ви теглене тук ли е?

Освен това даваме на казината точно 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите. Така че, ако нищо не се промени след това време, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.

Надяваме се, че няма да е необходимо и ще се върнете с актуализация, че вече сте получили средствата. 😉

Автоматичен превод:

Акаунтът ми не се нуждае от проверка в момента. Това е първото ми теглене. Те обаче не посочиха причина за забавянето. В момента сме на 10-ти ден.


Автоматичен превод:
Thanosmatza

Благодаря за информативния отговор. Надявам се, че това ще се разреши възможно най-скоро и ще получите парите си или причина за това, което се случва. Предположих, че може да е проверка, но след като казвате, че не е, значи трябва да е нещо друго.

Както и да е, ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, за да видим какво ще се случи след това и ако нищо не се случи, нашият екип ще влезе и ще се опита да се свърже с казиното.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Здравейте, искам да се свържа с казиното, но чатът не работи!!


Мислите ли, че наистина ще получа парите, които спечелих????



Поискайте информация

Автоматичен превод:
amarcallejon

Опитахте ли да се свържете с тях по имейл? Видях, че успешно сте изпратили жалба тук с нашия екип, така че се надяваме, че проблемът ви ще бъде разрешен. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:

Присъединявам се към списъка на измамените от това казино. Два дни чаках да ми платят 500 евро и днес ми го отмениха, че е заради проблеми с доставчика. Поисках го отново и, разбира се, трябва да изчакам още 3 дни. След като прочетох какво казват хората тук, стигнах до извода, че съм бил измамен.

Някой успял ли е да си плати?

Автоматичен превод:
Danroxer

Все още не съм получил обратна връзка за моето изплащане.


Не искаха ли да се удостовериш?


Моля, уведомете ме, имам проблем, че чатът не работи.

Автоматичен превод:
Danroxer

Моля, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
amarcallejon

Изпратих документацията, за да могат да я проверят и те ми казаха, че не е необходимо. Този следобед ми казаха, че още 3 дни започват чак утре и ако го потвърдят, тъй като са хванали уикенда, който съм забравил до понеделник

Може ли някой да ми помогне да го предявя?

Автоматичен превод:

Присъединявам се към списъка на измамените от това казино. Два дни чаках да ми платят 500 евро и днес ми го отмениха, че е заради проблеми с доставчика. Поисках го отново и, разбира се, трябва да изчакам още 3 дни. След като прочетох какво казват хората тук, стигнах до извода, че съм бил измамен.

Някой успял ли е да си плати?

Автоматичен превод:

Мога да разбера, че се чувстваш така, но според мен е много скоро да разбереш. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, особено когато става дума за първото. Така че се надяваме, че те ще могат да изпратят парите скоро и всичко ще бъде наред. Със сигурност ни уведомете за всеки по-нататъшен напредък по отношение на вашето оттегляне.

Автоматичен превод:
Romi

Добре, надявам се да не отнеме много време и мога да напиша, че вече е решено.

Благодаря ви много за бързината 🙂

Автоматичен превод:
Danroxer

Здравейте,

Вашият чат на живо работи ли в казиното?

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:

Добре, надявам се да не отнеме много време и мога да напиша, че вече е решено.

Благодаря ви много за бързината 🙂

Автоматичен превод:

Благодаря ви за споделянето и ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
amarcallejon

Здравейте. Чатът работи, но те не обръщат много внимание

Автоматичен превод:
Danroxer

Здравейте,

Най-накрая имах късмет. Вчера те не само одобриха тегленето ми, но го получих моментално. Някои съвети давам. Прекарах три дни, без да пиша на отдела за обслужване на клиенти. Мисля, че колкото повече се оплакваш, толкова по-малко ти обръщат внимание

Автоматичен превод:
1...18 19 20...43
Отидете на страницаот 43 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини