ФорумОбсъждане на жалбиИзмамен от Spinanga, предоставено доказателство.

Измамен от Spinanga, предоставено доказателство.

преди 10 месеца от CasinoBob
|
2431 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Наскоро пробвах този сайт и бях измамен и депозитите ми бяха откраднати.


Депозирах с Etherium и потвърдих, че транзакцията е преминала към правилния идентификатор.


тук можете да видите адреса на портфейла, свързан с моя акаунт.


file


Идентификационният номер е: 0x91fe7d47f85f5e6138c63de826db01c2f66c5fee


Това показва, че депозитът ми е бил успешен


file


и освен това можете да видите получения блокчейн и парите в него (бях направил един депозит от 100 по-рано успешно, след това неуспешния депозит от 292 и опитах отново с 50 cad)



file


обаче те никога не кредитираха парите в сметката ми в казиното.


както можете да видите тук


file



Когато се обърнах за помощ, те ме изписаха, за да ме изгонят от чата, така че да не мога да получа никакви отговори или помощ. Парите са в портфейла и съвпадат с моя портфейл, но ги няма в моята сметка. Балансът е нула.


следователно те откраднаха средствата и не ги кредитираха в моята сметка. Тотална и пълна измама. Какво може да се направи?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
CasinoBob
преди 10 месеца

Само ще добавя, че се очакват допълнителни актуализации в темата за жалбата 👈

Надяваме се, че решението е възможно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, заредих малко пари в Spinanga и спечелих €1500

попитах

3 тегления по €500 дневно

Минаха 3 дни от първото теглене, все още нищо, писах на екипа за поддръжка в чата, те ми казаха, че тегленето отнема 3 до 5 работни дни, когато на сайта пише, че крипто тегленията са много бързи, може ли някой да помогне аз съм отчаян

Автоматичен превод:
vadimcolatruglio
преди 9 месеца

Здравейте, мисля, че ако казиното ви каже, че са 3-5 дни, тогава ще трябва да имате търпение с тегленията си, въпреки че разбирам, че ако теглите чрез крипто метод, очаквате да е по-бързо.

Също така бих искал да попитам дали сте верифицирали акаунта си?

Във всеки случай, както казах, опитайте се да изчакате малко. Даваме на казината 14 дни за решаване на теглене, така че ако е само няколко дни, мисля, че е добре. Докато казиното комуникира и ви казва как е, това винаги е добър знак.

Уведомете ме, ако нищо не се промени.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

здравейте, да, ще изчакам до 14 дни, в случай че не приемат тегленето ми, какво трябва да направя??

не по отношение на верификацията на сметката, те ми казаха, стига да не ви молим, че няма значение да го верифицирате в момента тегленето ще бъде прието, ако има проблеми, ще е необходимо да го верифицирате

Автоматичен превод:
vadimcolatruglio
преди 9 месеца

Що се отнася до проверката, разбирам, че очевидно казиното има такъв процес и докато не искат документи, не е нужно да проверявате.

Разбира се, по отношение на тегленето и факта, че казиното няма да го приеме, мисля, че трябва да има причина за това. Ако не стане, уведомете ме и нашият екип ще се опита да ви помогне веднага щом изтече споменатото време.

Въпреки това твърдо вярвам, че ще получите парите си, защото индексът на безопасност е доста висок на нашия сайт и видях, че са разрешили много жалби . Засега се надявам, че няма да имате нужда от помощ и казиното ще спази крайния срок.

Уведомете ме, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравейте, да, ще изчакам до следващата седмица, в случай че има проблеми с плащането, ще се опитам да го променя

Ако плащането не пристигне, ще се свържа с вас веднага, благодаря ви много за помощта

Автоматичен превод:
vadimcolatruglio
преди 9 месеца

Дадено. Ще бъдем тук, ако имате нужда от нас. Не се колебайте да попитате, ако се чудите за нещо по отношение на процеса. 😉 Знам, че трябва да мина през много.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, най-накрая всичко мина добре, тегленията пристигнаха

след повече от седмица, но те пристигнаха, благодаря ви много за цялата подкрепа


Автоматичен превод:
vadimcolatruglio
преди 9 месеца

хо хо!!!

Благодаря, че се завърнахте с тази страхотна новина! И така, колко време отне проверката? Може би някаква конкретна опция за плащане, която не бихте препоръчали да предпочитате?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Да чао

така че що се отнася до плащанията всички са така, пише 1-3 работни дни, но отнема поне 3-5 работни дни

Както и да е, бяхте много любезен, благодаря ви много

Автоматичен превод:
vadimcolatruglio
преди 9 месеца

Добре е да се знае!

Радвам се, че ти хареса компанията, Джаро е истинският пазач тук 🙂.

Е, ако някога имате нужда от нещо или просто искате да споделите няколко мисли с други играчи, върнете се по всяко време.

👍

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, имам нов проблем в казиното gretwin. Никога повече няма да играя в чуждо казино

Направих заявка за теглене на 500 евро

чрез моята Mastercard, от която депозирах на началния екран за теглене ми беше написано, че съм поискал тегленето чрез платежна поща, но това не е така, свързах се с тях, те ми казаха, че е чанта или грешка

след 3 дни казиното ми изпраща имейл, че тегленето е завършено, нищо не е пристигнало

когато пиша чат на живо изписва грешка вече не знам какво да правя


Автоматичен превод:
vadimcolatruglio
преди 9 месеца

здрасти

Не се притеснявай, ще се опитам да обмисля това.

Само за да актуализирате графика правилно, кога получихте имейла, че парите са изпратени?

По някаква причина мисля, че предпочитате банкови преводи, но не мога да кажа със сигурност. Понякога отнема повече дни от обикновено, така че бих изчакал до понеделник вечерта.

Грешката е лоша, така че нека се съсредоточим върху имейлите. Все пак бих поискал идентификатора на транзакцията, по имейл, за предпочитане чрез отговор на последния имейл, който сте получили от поддръжката. Какво мислиш?

Моля, не забравяйте да се върнете и да ни актуализирате. 🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини