ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от caiods20221
|
42385 преглеждания 293 отговора |
|
1...9 10 11...15
Добавете пост
преди 10 месеца

7 ДНИ СЕГА и snatch casino продължава да ме пита за някакви документи и същите неща. Страхувам се, че ще загубя печалбите си. Ще ви информирам ......

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Все още предполагам, че това са документи, които казвате, че не можете да предоставите. Има ли повече от тях или е само един, който не можете да получите?

Със сигурност бих ви препоръчал да не правите нищо с парите си и да оставите всичко както е, докато целият този проблем не бъде разрешен. Нека да видим какво може да се направи, докато имате открита жалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

I document е екранна снимка на моята лична електронна банка. Тази екранна снимка е ограничена от другото приложение и е незаконна. Как ще ги изпратя?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Напълно потвърдих акаунта си директно на сайта преди 3 седмици. В края на проверката се казваше „проверката успешно завършена". точно същото в дъщерното казино iwildcasino. Опитах теглене и в двете казина. но това не беше възможно, защото пишеше, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден, за да поискам тегления. Затова изпратих отново всички необходими документи на Kyc. до днес няма отговор. това беше преди 2 седмици. Така че мисля, че това казино е казино за измама от най-лошия вид. Тегленията не са възможни въпреки проверката.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

I document е екранна снимка на моята лична електронна банка. Тази екранна снимка е ограничена от другото приложение и е незаконна. Как ще ги изпратя?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казиното трябва да има най-добрия отговор на този въпрос. Но предполагам, че ако това е документ от банката, бих очаквал казиното да ви поиска хартиен формуляр с подпис и печат от банката или PDF формуляр с всички подробности, които този документ трябва да съдържа.

Е, това са само моите мисли и затова казах, че най-добре е да попитате казиното в каква форма трябва да го изпратите и какво трябва да включва.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Напълно потвърдих акаунта си директно на сайта преди 3 седмици. В края на проверката се казваше „проверката успешно завършена". точно същото в дъщерното казино iwildcasino. Опитах теглене и в двете казина. но това не беше възможно, защото пишеше, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден, за да поискам тегления. Затова изпратих отново всички необходими документи на Kyc. до днес няма отговор. това беше преди 2 седмици. Така че мисля, че това казино е казино за измама от най-лошия вид. Тегленията не са възможни въпреки проверката.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, опитахте ли да пишете на поддръжка или чат на живо, че вече сте потвърдени и когато поискате теглене, трябва да преминете през този процес отново и защо се случва това?

Първо си помислих, че може да е допълнителна проверка, но след като прочетох целия ви пост, не мисля така. Отговорът от казиното определено би бил полезен в този случай, тъй като продължава от доста време.

Както и да е, трябва ли да изпратите всички документи на казиното отново или как е сега?

Въпреки това бих ви предложил да подадете жалба на тази връзка , тъй като имате доста търпение и ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на KYC. Прилагам и информация какво можете да очаквате от жалбата и какво включва процесът.

Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и се надяваме успешно.

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, регистрирах се в SNATCH CASINO, използвайки връзката тук в CASINO GURU, поисках две тегления, едно на стойност 200 реала и друго на стойност 201 реала, вече направих проверката на акаунта, одобрена е, получих имейл - имейл казах да изпратя банковата информация, взех разпечатка и я изпратих по имейл, но минаха 2 дни и нищо не се случи, опитвам се да се свържа чрез чат на живо, служителите просто казват, че не е при тях, а в сектора отговорен за оторизацията на банкови данни... имам нужда от помощ, тъй като вярвам, че правят това нарочно, за да накарат хората да се уморят от чакане, след което използват сумата и накрая губят всичко...

Автоматичен превод:
alexandrepinda51
преди 10 месеца

Здравейте, ако сте потвърдили и вашите тегления са одобрени, определено ви препоръчвам да имате търпение и да оставите парите както са и да не правите нищо с тях. Казиното ви отговори и ви каза какво да предоставите, така че мисля, че сте на път да го получите.

Ние даваме на казината 14 дни, за да извършат тегления, а вие казвате, че чакате 2 дни, което изобщо не е дълго. Особено ако теглите по банков път.

Така че имайте търпение и вярвам, че парите ви ще дойдат, ако сте въвели всички данни правилно.

Дайте ми актуализация, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Успях да изтегля парите за около 5 дни след кандидатстване за теглене. При запитване ми казаха, че събота и неделя не обработват. Е, отне известно време, но мисля, че е в рамките на приемливото. Напоследък има много онлайн казина, които предлагат бързо теглене, така че е стресиращо, ако тегленето на пари отнема много време.

Автоматичен превод:
yuurinn0312
преди 9 месеца

Съгласен съм, че може и по-бързо. Освен това, благодаря ви за полезната информация, която други може да оценят.

Бихте ли, от друга страна, препоръчали друга опция за изплащане за играчи от вашата красива страна?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Направих депозита с Ewallet. Мисля, че би било най-добре да използвате метод на депозит, който улеснява подготовката на необходимите документи по време на KYC. Чувствам, че това казино често отхвърля представените документи.

Автоматичен превод:
yuurinn0312
преди 9 месеца

Звучи справедливо и задълбочено. 👍

Кой електронен портфейл е популярен сред играчите от Япония, моля? Чудя се дали има съществени разлики между Европа и откъдето идвам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Често използвам Vega Wallet.

Автоматичен превод:
yuurinn0312
преди 9 месеца

Страхотно, много ви благодаря!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

те са крадци. махни се от тях. Спечелих голяма сума и те непрекъснато искаха нови документи, за да потвърдят сметката ми и днес затвориха сметката ми и загубих всичките си пари. Това е голяма ИЗМАМА, стойте настрана

Автоматичен превод:
makisithaki
преди 9 месеца

Здравейте.

Изглежда, че не сте преминали допълнителна проверка на акаунта. Съжалявам да го чуя.

Убеден съм, че не знаете за нещо нередно направено от ваша страна, прав ли съм?

Бихте ли споделили поне официалното обяснение на казиното?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не съм направил нищо лошо. Единствената грешка беше, че спечелих 1000 евро и те не искаха да ги дадат. Обяснението беше за злоупотреба с бонус, но аз не направих нищо

Автоматичен превод:
makisithaki
преди 9 месеца

Казаха ли и какво конкретно си злоупотребил с бонуса или просто дадоха толкова общо обяснение?

Ако смятате, че не сте направили нищо нередно и не сте допуснали грешка, препоръчвам ви да подадете жалба тук на този линк . Нашият екип ще се опита да ви помогне.

Включвам също ръководство , което може да ви помогне да разберете какво трябва да очаквате от целия процес на оплакване.

Надявам се да можем да помогнем.

Ако имате нещо повече от казиното и получите по-конкретен отговор, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моят съвет е изобщо да не играете в това казино към всички, които четат това! След като напълно проверих и получих разрешение от KYC на казиното, че мога да изтегля парите си, поисках 3x €500 теглене, както техните собствени условия трябва да позволяват, но получих само 1 теглене до момента на писане. Казиното очевидно изобщо не обича да плаща или не се интересува от уважение към играчите. Не съм спечелил джакпот или луда сума пари, така че ако получаването на парите ви в банката с тези суми вече е проблем, не знам как смятате да получите пари, когато ще спечелите големи суми.

Автоматичен превод:
crusty335
преди 6 месеца

Проверихте ли дневните и седмичните лимити за теглене? Със сигурност бих го направил и след това ще поискам подкрепата му какъв изглежда е проблемът. 3x €500 звучи добре, така че предполагам, че трябва да има нещо друго, което удължава другите две тегления.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Здравей Радка,

да, проверих всичко това. Знам, че имат седмичен лимит от 2500-3000 в зависимост от нивото на акаунта. Ежедневието не е проблем, тъй като не получих нищо за следващите дни.


С Най-Добри Пожелания


Денис

Автоматичен превод:
1...9 10 11...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини