7 ДНИ СЕГА и snatch casino продължава да ме пита за някакви документи и същите неща. Страхувам се, че ще загубя печалбите си. Ще ви информирам ......
7 DAYS NOW and snatch casino keeps asking me some documents and same things. im afraid i will lose my winnings.i will update to you ......
Все още предполагам, че това са документи, които казвате, че не можете да предоставите. Има ли повече от тях или е само един, който не можете да получите?
Със сигурност бих ви препоръчал да не правите нищо с парите си и да оставите всичко както е, докато целият този проблем не бъде разрешен. Нека да видим какво може да се направи, докато имате открита жалба.
I still assume that these are documents that you say you cannot provide. Are there more of them or is it just one that you can't get ?
I would certainly recommend that you do nothing with your money and leave everything as it is until this whole problem is resolved. Let's see what can be done while you have an open complaint.
I document е екранна снимка на моята лична електронна банка. Тази екранна снимка е ограничена от другото приложение и е незаконна. Как ще ги изпратя?
I document is a screenshot of my personal ebank . This screenshot is restricted by the app othority and is illigal.how i will send them ?
Напълно потвърдих акаунта си директно на сайта преди 3 седмици. В края на проверката се казваше „проверката успешно завършена". точно същото в дъщерното казино iwildcasino. Опитах теглене и в двете казина. но това не беше възможно, защото пишеше, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден, за да поискам тегления. Затова изпратих отново всички необходими документи на Kyc. до днес няма отговор. това беше преди 2 седмици. Така че мисля, че това казино е казино за измама от най-лошия вид. Тегленията не са възможни въпреки проверката.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
I document е екранна снимка на моята лична електронна банка. Тази екранна снимка е ограничена от другото приложение и е незаконна. Как ще ги изпратя?
I document is a screenshot of my personal ebank . This screenshot is restricted by the app othority and is illigal.how i will send them ?
Казиното трябва да има най-добрия отговор на този въпрос. Но предполагам, че ако това е документ от банката, бих очаквал казиното да ви поиска хартиен формуляр с подпис и печат от банката или PDF формуляр с всички подробности, които този документ трябва да съдържа.
Е, това са само моите мисли и затова казах, че най-добре е да попитате казиното в каква форма трябва да го изпратите и какво трябва да включва.
The casino should have the best answer to this question. But I suppose that if it is a document from the bank, I would expect the casino to ask you for a paper form with a signature and stamp from the bank, or a PDF form with all the details that this document should contain.
Well, these are just my thoughts and that's why I said that the best thing to do would be to ask the casino in what form you have to send it and what all it should include.
Напълно потвърдих акаунта си директно на сайта преди 3 седмици. В края на проверката се казваше „проверката успешно завършена". точно същото в дъщерното казино iwildcasino. Опитах теглене и в двете казина. но това не беше възможно, защото пишеше, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден, за да поискам тегления. Затова изпратих отново всички необходими документи на Kyc. до днес няма отговор. това беше преди 2 седмици. Така че мисля, че това казино е казино за измама от най-лошия вид. Тегленията не са възможни въпреки проверката.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
Здравейте, опитахте ли да пишете на поддръжка или чат на живо, че вече сте потвърдени и когато поискате теглене, трябва да преминете през този процес отново и защо се случва това?
Първо си помислих, че може да е допълнителна проверка, но след като прочетох целия ви пост, не мисля така. Отговорът от казиното определено би бил полезен в този случай, тъй като продължава от доста време.
Както и да е, трябва ли да изпратите всички документи на казиното отново или как е сега?
Въпреки това бих ви предложил да подадете жалба на тази връзка , тъй като имате доста търпение и ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на KYC. Прилагам и информация какво можете да очаквате от жалбата и какво включва процесът.
Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и се надяваме успешно.
влизаш ли
Hi, did you try to write to support or live chat that you have already been verified and when you ask for a withdrawal you have to go through this process again and why is this happening ?
At first I thought it might be an additional verification, but after reading your whole post I don't think so. A response from the casino would definitely be useful in this case, as it has been going on for quite a while.
Anyway, do you need to send all the documents to the casino again or how is it now?
Nevertheless, I would suggest you to lodge a complaint on this link, as you have had quite a lot of patience and we give casinos 14 days to resolve the KYC process. I am also attaching information on what you can expect from the complaint and what the process involves.
Our team will try to help you in your situation and hopefully successfully.
Are you in?
Добър вечер, регистрирах се в SNATCH CASINO, използвайки връзката тук в CASINO GURU, поисках две тегления, едно на стойност 200 реала и друго на стойност 201 реала, вече направих проверката на акаунта, одобрена е, получих имейл - имейл казах да изпратя банковата информация, взех разпечатка и я изпратих по имейл, но минаха 2 дни и нищо не се случи, опитвам се да се свържа чрез чат на живо, служителите просто казват, че не е при тях, а в сектора отговорен за оторизацията на банкови данни... имам нужда от помощ, тъй като вярвам, че правят това нарочно, за да накарат хората да се уморят от чакане, след което използват сумата и накрая губят всичко...
Good evening, I registered at SNATCH CASINO using the link here at CASINO GURU, I requested two withdrawals, one worth 200 reais and another worth 201 reais, I have already done the account verification, it has been approved, I received an email- email saying to send the bank information, I took a printout and sent it by email, but it's been 2 days and nothing has happened, I try to get in touch via live chat, the attendants just say that it's not with them but with the sector responsible for the authorization of bank details... I need help, as I believe they do this on purpose to make people tired of waiting, then they use the amount and end up losing everything...
Boa noite, fiz meu cadastro no SNATCH CASINO pelo link aqui do CASINO GURU, fiz pedido de dois saques 1 no valor de 200 reais e outro no valor de 201 reais, já fiz a verificação de conta, já foi aprovada, recebi um e-mail dizendo para enviar as informações bancárias, tirei print certinho e enviei no email, porém já fazem 2 dias e nada acontece, tento entrar em contato pelo chat ao vivo , os atendentes só dizem que não está com eles e sim com o setor responsável pela autorização dos dados bancários... Preciso de ajuda , pois creio que fazem isso de propósito para as pessoas cansarem de esperar , daí utilizam o valor e acabam perdendo tudo ..
Здравейте, ако сте потвърдили и вашите тегления са одобрени, определено ви препоръчвам да имате търпение и да оставите парите както са и да не правите нищо с тях. Казиното ви отговори и ви каза какво да предоставите, така че мисля, че сте на път да го получите.
Ние даваме на казината 14 дни, за да извършат тегления, а вие казвате, че чакате 2 дни, което изобщо не е дълго. Особено ако теглите по банков път.
Така че имайте търпение и вярвам, че парите ви ще дойдат, ако сте въвели всички данни правилно.
Дайте ми актуализация, ако имате нещо ново.
Hello, if you have verified and your withdrawals have been approved, I definitely recommend you to be patient and leave the money as it is and do nothing with it. The casino wrote you back and told you what to provide, so I think you're on your way to getting it.
We give casinos 14 days to make withdrawals and you say you are waiting 2 days which is not long at all. Especially if you withdraw by bank transfer.
So be patient and I believe your money will come if you have entered all the details correctly.
Give me an update if you have anything new.
Успях да изтегля парите за около 5 дни след кандидатстване за теглене. При запитване ми казаха, че събота и неделя не обработват. Е, отне известно време, но мисля, че е в рамките на приемливото. Напоследък има много онлайн казина, които предлагат бързо теглене, така че е стресиращо, ако тегленето на пари отнема много време.
I was able to withdraw the money in about 5 days after applying for withdrawal. When I inquired, I was told that they do not process on Saturdays and Sundays. Well, it took a while, but I think it's within an acceptable range. Recently, there are many online casinos that offer fast withdrawals, so it's stressful if it takes a long time to withdraw money.
出金申請してから約五日で出金出来ました。問い合わせたら土日は処理をしてないとのこと。まぁ時間がかかった方ではありますが許容範囲かなと。最近は出金が早いオンカジが多いので出金に時間がかかるとストレスですね。
Съгласен съм, че може и по-бързо. Освен това, благодаря ви за полезната информация, която други може да оценят.
Бихте ли, от друга страна, препоръчали друга опция за изплащане за играчи от вашата красива страна?
I agree that it could be faster. Aside from that, thank you for the handy information others might appreciate.
Would you, on the other hand, recommend another repayment option for players from your beautiful country?
Направих депозита с Ewallet. Мисля, че би било най-добре да използвате метод на депозит, който улеснява подготовката на необходимите документи по време на KYC. Чувствам, че това казино често отхвърля представените документи.
I made the deposit using Ewallet. I think it would be best to use a deposit method that makes it easy to prepare the necessary documents at the time of KYC. I feel that this casino often rejects submitted documents.
私はEwalletで入金しました。KYCの際に必要書類が用意しやすい入金方法がいいかと思います。このカジノは提出した書類がNGになる事が多い気がします。
Звучи справедливо и задълбочено. 👍
Кой електронен портфейл е популярен сред играчите от Япония, моля? Чудя се дали има съществени разлики между Европа и откъдето идвам.
Sounds fair and thorough. 👍
Which e-wallet is popular among players from Japan, please? I wonder whether there are significant differences between Europe - where I come from.
те са крадци. махни се от тях. Спечелих голяма сума и те непрекъснато искаха нови документи, за да потвърдят сметката ми и днес затвориха сметката ми и загубих всичките си пари. Това е голяма ИЗМАМА, стойте настрана
they are thieves. go away from them. I won a big amount and they continuously asking for new documents to verify my account and today they closed my account and I lost all my money. Its a big FRAUD stay away
Здравейте.
Изглежда, че не сте преминали допълнителна проверка на акаунта. Съжалявам да го чуя.
Убеден съм, че не знаете за нещо нередно направено от ваша страна, прав ли съм?
Бихте ли споделили поне официалното обяснение на казиното?
Hello.
It sounds like you didn't pass additional account verification. I'm sorry to hear that.
I'm convinced you are not aware of anything wrongly done on your side, am I correct?
Could you at least share the casino's official explanation?
Не съм направил нищо лошо. Единствената грешка беше, че спечелих 1000 евро и те не искаха да ги дадат. Обяснението беше за злоупотреба с бонус, но аз не направих нищо
I didnt do anything wrong. The only wrong was I won 1000 euros and they didnt want to give it. The explanation was about abuse of bonus but I didnt do anything
Казаха ли и какво конкретно си злоупотребил с бонуса или просто дадоха толкова общо обяснение?
Ако смятате, че не сте направили нищо нередно и не сте допуснали грешка, препоръчвам ви да подадете жалба тук на този линк . Нашият екип ще се опита да ви помогне.
Включвам също ръководство , което може да ви помогне да разберете какво трябва да очаквате от целия процес на оплакване.
Надявам се да можем да помогнем.
Ако имате нещо повече от казиното и получите по-конкретен отговор, не забравяйте да ме уведомите.
Did they also say what specifically you abused with the bonus or did they just give such a general explanation ?
If you feel that you did nothing wrong and did not commit any mistake I recommend to open a complaint here on this link. Our team will try to help you.
I am also including a guide which might help you to understand what you should expect from the whole complaint process.
I hope we can help.
If you have anything more from the casino and get a more specific answer, be sure to let me know.
Моят съвет е изобщо да не играете в това казино към всички, които четат това! След като напълно проверих и получих разрешение от KYC на казиното, че мога да изтегля парите си, поисках 3x €500 теглене, както техните собствени условия трябва да позволяват, но получих само 1 теглене до момента на писане. Казиното очевидно изобщо не обича да плаща или не се интересува от уважение към играчите. Не съм спечелил джакпот или луда сума пари, така че ако получаването на парите ви в банката с тези суми вече е проблем, не знам как смятате да получите пари, когато ще спечелите големи суми.
My advice is dont play at this casino at all to everybody reading this! After i completely verified and was granted ,from the KYC of the casino, that i could withdraw my money, i requested 3x €500 withdraw as their own terms and conditions should allow, but i only received 1 withdraw by the time of writing. The casino obviously does not like to pay at all or does not care to respect players. I did not win a jackpot or a crazy amount of money, so if getting your money to you bank with these amounts is a problem already, i dont know how you are suppose to get you money when you would win big.
Проверихте ли дневните и седмичните лимити за теглене? Със сигурност бих го направил и след това ще поискам подкрепата му какъв изглежда е проблемът. 3x €500 звучи добре, така че предполагам, че трябва да има нещо друго, което удължава другите две тегления.
Какво мислиш?
Have you checked its daily and weekly withdrawal limits? I would certainly do that and then ask its support what seems to be the problem. 3x €500 sounds good, so, I would assume there must be something else prolonging the other two withdrawals.
What do you think?
Здравей Радка,
да, проверих всичко това. Знам, че имат седмичен лимит от 2500-3000 в зависимост от нивото на акаунта. Ежедневието не е проблем, тъй като не получих нищо за следващите дни.
С Най-Добри Пожелания
Денис
Hi Radka,
yes i checked all of that. I know they have a weekly limit of 2500-3000 depending on level of account. The daily is not the problem as i didnt receive anything for the next days.
best regards
Dennis
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.