НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от caiods20221
|
50 187 преглеждания 313 отговора |
|
1...14 15 16
ntousai17
преди 3 месеца

Здравейте, получихте ли също съобщение, когато ви изхвърли от играта, защото сте имали някаква грешка? Имате ли история на бонуси или нещо подобно, където да се вижда, че бонусът е завършен или все още не е завършен? Свързвали ли сте се с поддръжката за този проблем?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Нямам tpt, нито получих нищо, просто нямаше нищо, бонусът не ми донесе нищо, искаше още 3 завъртания да бъдат завършени, спечелих рунд на 78 евро и оттогава нямаше нито пари , нито бонуса, нито нищо, останаха ми тези 5 евро, които ми дадоха

Автоматичен превод:
ntousai17
преди 3 месеца

Разбира се и сте се свързали с поддръжката, какво трябва да направите в този случай?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Работата е там, че не знам какво да правя

Автоматичен превод:
ntousai17
преди 3 месеца

Вероятно е разумно да изчакате сега, когато имате подадена жалба при нас.

Както и да е, попитах ви дали сте се свързали с казиното с проблема и какво ви казаха? Това би било първото място, на което бих отишла.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Регистрирах се в Snatch Casino и имах късмета да спечеля малко пари. Поисках да изтегля печалбите си с 3 тегления и те са В ОЧАКВАНЕ за 10 дни. Потвърдих акаунта си и изпратих цялата поискана документация, но нямам отговор. Чатът за обслужване на клиенти продължава да отнема време, без да разреши проблема ми. Какво мога да направя, за да избегна загубата на парите си?

Автоматичен превод:
domy852004
преди 2 месеца

здравейте

Начинът, по който аз го виждам, непосредствената опасност изглежда е желанието за игра, така че докато сте готини, средствата ви трябва да са в безопасност. Другото е обаче какво отнема толкова време до казиното. Според по-висок индекс на безопасност това казино е сред надеждните. Много искам да разбера какво се случва.

Сигурно ти е трудно. Във всеки случай, моля, актуализирайте жалбата и ще видим какво има да каже казиното по въпроса. Надявам се, че нямате нищо против да ни държите в течение и тук във форума.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Разбира се, аз се свързвам с обслужването на клиенти всеки ден, но те ми казват да изпратя исканата документация и да чакам търпеливо, и се преструват, че изпращат напомняне до финансовите служби. Днес е 14 ден.

Автоматичен превод:
domy852004
преди 2 месеца

Видях какво си написал и какъв ти е проблемът. В този случай имате оплакване и нашият екип ще се свърже с казиното, ако нищо не се промени. 14 дни е точният период от време, който даваме на казината за разрешаване на KYC, така че няма да е дълго. Не знам какво може да отнеме толкова време за проверка на документи. Какво всичко трябваше да се изпрати?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще ви трябват следните елементи: - Екранна снимка на вашия личен профил в интернет банката, която включва следната информация: IBAN (Международен номер на банкова сметка) Банков номер / BIC (Банков идентификационен код) Пълен адрес на получателя (пощенски код, улица , град, държава) Запишете и вашите банкови данни (IBAN, BIC и пълния адрес на получателя). - Цветно копие на кредитната/дебитна карта, използвана за депозиране на средства във вашата сметка (предна и задна страна). От съображения за сигурност трябва да се виждат само първите 6 и последните 4 цифри на картата. Цифрите на гърба и CVV също трябва да бъдат покрити. Така че не се безпокойте. Моля, изпратете списъка с документи на . Трябва да включите данните си за вход в казиното в реда за тема на имейла си. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашето казино чат на живо или изпратете имейл на


ИЗПРАЩАХ ВСИЧКО ПОНЕ 15 ПЪТИ, ВСЕКИ ДЕН. НЯМА ОТГОВОР

Автоматичен превод:
domy852004
преди 2 месеца

Виждам, че това са доста обичайни неща, които казиното изисква и не знам какво може да им отнеме толкова време, за да проверят. Ако има отхвърлени документи, разбирам, че може да отнеме повече време, но все още не сте споменали нищо подобно.

Въпреки това, ако сте изпратили всичко необходимо, вероятно ще трябва да изчакате някакво одобрение или ако казиното има възражения.

Както и да е, бих казал, че когато Вероника стигне до вас, тя вероятно ще ви зададе още няколко въпроса и бавно ще се свържем с казиното.

Мразя да го казвам, но ще трябва да бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file днес вече ми изядоха бонуса

Автоматичен превод:
ntousai17
преди 2 месеца

Здравейте, какво конкретно означава това, моля? Не съм сигурен дали разбирам, така че ще попитам, за да съм сигурен. какъв е проблемът

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Исках да знам всички партньорски казина като iwildcasino..gamble zen..snatchcasino...по-лоши от най-лошите дори от spinanga..поне ви плащат след 14 дни..по-добре е да избягвате тази група..и аз не знам защо GC ги защитава повече от нас играчите..ха.

Така че би било честно ние играчите да знаем всичките им подобни казина...сега копират и поставят всичко...от чат...бонуси...за да привлекат други пилета.

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 1 месец

Здравейте, знам, че това казино обикновено отнема около 2 седмици, за да изплати пари на играч. Това беше потвърдено в доста случаи, така че бих казал, че играчите трябва да бъдат внимателни, ако се притесняват от това, че трябва да чакат 14 дни.

Не мисля обаче, че защитаваме казиното по някакъв начин, но те винаги решават проблеми, когато възникнат и това е една от причините да имат толкова висок индекс на безопасност. Тегленията, както казах, са по-бавни, което може да се подобри, но разбира се, ако използват доставчици на трети страни, не е нужно да е в ръцете им през цялото време.

Ако говорим за други казина, тогава винаги, когато имат някакви дъщерни казина, те винаги се споменават. Фактът, че някои казина имат нещо подобно, не означава, че имат обща връзка, така че нашият екип внимава да се увери, че информацията е точна.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер

Получих бонус от казиното и ударих Wagner Имах 340 €, когато ударих, те изтеглиха 300 €, останах с 40 €, законно ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 месец
Редактиран от Romi преди 1 месец
Причина: Добавена е CG връзка.
Автоматичен превод:
Scp4all
преди 1 месец

Да, това е

Автоматичен превод:
Scp4all
преди 1 месец

Здравей, с кой от дадените бонуси си играл. На коя дата използвахте бонуса? Проверихте ли правилата и условията, които се прилагат за бонусите? Не се ли прилага някакво максимално изплащане към това, което сте спечелили? Като алтернатива, казиното не ви ли каза, ако сте нарушили някакви правила? 🤔

Автоматичен превод:
1...14 15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини