ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от caiods20221
|
42454 преглеждания 293 отговора |
|
1...14 15
Добавете пост
ntousai17
преди 1 месец

Здравейте, получихте ли също съобщение, когато ви изхвърли от играта, защото сте имали някаква грешка? Имате ли история на бонуси или нещо подобно, където да се вижда, че бонусът е завършен или все още не е завършен? Свързвали ли сте се с поддръжката за този проблем?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Нямам tpt, нито получих нищо, просто нямаше нищо, бонусът не ми донесе нищо, искаше още 3 завъртания да бъдат завършени, спечелих рунд на 78 евро и оттогава нямаше нито пари , нито бонуса, нито нищо, останаха ми тези 5 евро, които ми дадоха

Автоматичен превод:
ntousai17
преди 1 месец

Разбира се и сте се свързали с поддръжката, какво трябва да направите в този случай?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Работата е там, че не знам какво да правя

Автоматичен превод:
ntousai17
преди 1 месец

Вероятно е разумно да изчакате сега, когато имате подадена жалба при нас.

Както и да е, попитах ви дали сте се свързали с казиното с проблема и какво ви казаха? Това би било първото място, на което бих отишла.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Регистрирах се в Snatch Casino и имах късмета да спечеля малко пари. Поисках да изтегля печалбите си с 3 тегления и те са В ОЧАКВАНЕ за 10 дни. Потвърдих акаунта си и изпратих цялата поискана документация, но нямам отговор. Чатът за обслужване на клиенти продължава да отнема време, без да разреши проблема ми. Какво мога да направя, за да избегна загубата на парите си?

Автоматичен превод:
domy852004
преди 1 месец

здравейте

Начинът, по който аз го виждам, непосредствената опасност изглежда е желанието за игра, така че докато сте готини, средствата ви трябва да са в безопасност. Другото е обаче какво отнема толкова време до казиното. Според по-висок индекс на безопасност това казино е сред надеждните. Много искам да разбера какво се случва.

Сигурно ти е трудно. Във всеки случай, моля, актуализирайте жалбата и ще видим какво има да каже казиното по въпроса. Надявам се, че нямате нищо против да ни държите в течение и тук във форума.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Разбира се, аз се свързвам с обслужването на клиенти всеки ден, но те ми казват да изпратя исканата документация и да чакам търпеливо, и се преструват, че изпращат напомняне до финансовите служби. Днес е 14 ден.

Автоматичен превод:
domy852004
преди 1 месец

Видях какво си написал и какъв ти е проблемът. В този случай имате оплакване и нашият екип ще се свърже с казиното, ако нищо не се промени. 14 дни е точният период от време, който даваме на казината за разрешаване на KYC, така че няма да е дълго. Не знам какво може да отнеме толкова време за проверка на документи. Какво всичко трябваше да се изпрати?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще ви трябват следните елементи: - Екранна снимка на вашия личен профил в интернет банката, която включва следната информация: IBAN (Международен номер на банкова сметка) Банков номер / BIC (Банков идентификационен код) Пълен адрес на получателя (пощенски код, улица , град, държава) Запишете и вашите банкови данни (IBAN, BIC и пълния адрес на получателя). - Цветно копие на кредитната/дебитна карта, използвана за депозиране на средства във вашата сметка (предна и задна страна). От съображения за сигурност трябва да се виждат само първите 6 и последните 4 цифри на картата. Цифрите на гърба и CVV също трябва да бъдат покрити. Така че не се безпокойте. Моля, изпратете списъка с документи на . Трябва да включите данните си за вход в казиното в реда за тема на имейла си. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашето казино чат на живо или изпратете имейл на


ИЗПРАЩАХ ВСИЧКО ПОНЕ 15 ПЪТИ, ВСЕКИ ДЕН. НЯМА ОТГОВОР

Автоматичен превод:
domy852004
преди 1 месец

Виждам, че това са доста обичайни неща, които казиното изисква и не знам какво може да им отнеме толкова време, за да проверят. Ако има отхвърлени документи, разбирам, че може да отнеме повече време, но все още не сте споменали нищо подобно.

Въпреки това, ако сте изпратили всичко необходимо, вероятно ще трябва да изчакате някакво одобрение или ако казиното има възражения.

Както и да е, бих казал, че когато Вероника стигне до вас, тя вероятно ще ви зададе още няколко въпроса и бавно ще се свържем с казиното.

Мразя да го казвам, но ще трябва да бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file днес вече ми изядоха бонуса

Автоматичен превод:
ntousai17
преди 1 месец

Здравейте, какво конкретно означава това, моля? Не съм сигурен дали разбирам, така че ще попитам, за да съм сигурен. какъв е проблемът

Автоматичен превод:
1...14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини