ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от caiods20221
|
42442 преглеждания 293 отговора |
|
1...10 11 12...15
Добавете пост
crusty335
преди 6 месеца

Разбирам и добре направи, че го погледна веднага. Така че опитахте ли да попитате казиното къде може да е направена грешката, когато следващите две тегления все още не са пристигнали? Колко време е минало откакто още не сте ги имали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Вече опитах няколко пъти в чат на живо и те продължават да казват, че могат да изплащат, както искат. Сега им изпращам имейл до поддръжката, за да ги проверя. Ще ви кажа каква е реакцията. Но засега те нямат основателна причина да не изплащат в рамките на техните условия...

Автоматичен превод:
crusty335
преди 6 месеца

Днес получих още 500 евро, така че изглежда, че ще изплатят всички заявки, но отнема много повече време, отколкото казват условията им. Не услугата, която искате да бъдете честни, за това все пак моят съвет е да играете в друго казино. Ще дойда с последен отговор в деня, в който получа последното си изплащане, така че всички да знаят колко време отне.

Автоматичен превод:
crusty335
преди 6 месеца

Радвам се, че имаш повече пари, но от това, което пишеш, се чудя на каква цена. Не мисля, че ако поискате тегленията си учтиво, а не на всеки 5 минути, казиното трябва да отговори по начин, по който да може да ви го изпрати по всяко време. Не бих казал, че е професионално.

Така че ще чакам да получите последното теглене и се надявам, че ще бъде възможно най-скоро. Тогава мисля, че ще направиш груба линия зад това казино.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моят баланс от над €400 вече е анулиран. Играх с бонус и сега се иска следното: Беше направено по този начин, за да може нашият играч да използва MAP бонуси ежедневно, тъй като позволяваме само един активен бонус наведнъж! Имах само един активен бонус. ВНИМАВАЙТЕ, ТОВА КАЗИНО ИЗМЪМВА. ДЕПОЗИТ ВЧЕРА

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих 35 безплатни завъртания по имейл. В 35 спечелих 179,00 евро и трябваше да заложа почти 6000,00 евро. Успях това. Когато достигнах необходимите изисквания за залагане, все още имах над 2700,00 евро в сметката си. Печалбите ми веднага бяха отнети и вместо това получих 50,00 реални пари. Те прибраха 2650,00 евро. Това измамно казино няма да получи нито цент повече от мен. Мога само да предупредя всички да не депозират в Snatch. Не и в другите 2 казина в тази група. Всички мамят и пълнят само собствените си джобове. Изплащания се извършват рядко. За всяко изплащане се дават съмнителни причини и не се извършва изплащане.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моят баланс от над €400 вече е анулиран. Играх с бонус и сега се иска следното: Беше направено по този начин, за да може нашият играч да използва MAP бонуси ежедневно, тъй като позволяваме само един активен бонус наведнъж! Имах само един активен бонус. ВНИМАВАЙТЕ, ТОВА КАЗИНО ИЗМЪМВА. ДЕПОЗИТ ВЧЕРА

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, така че според това, което казвате, сте имали само един активен бонус, да? Имате ли история на бонуси, където можете да я видите? Успяхте ли да го завършите и да изпълните всички условия? Казиното взе ли парите ви или ги върна в акаунта ви на играч?

Както и да е, видях, че сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да разбере какво се е случило. Вероника вече ви е отговорила, така че можете да й изпратите отговори и на нейните въпроси.

Надявам се тази ситуация да се разреши.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих 35 безплатни завъртания по имейл. В 35 спечелих 179,00 евро и трябваше да заложа почти 6000,00 евро. Успях това. Когато достигнах необходимите изисквания за залагане, все още имах над 2700,00 евро в сметката си. Печалбите ми веднага бяха отнети и вместо това получих 50,00 реални пари. Те прибраха 2650,00 евро. Това измамно казино няма да получи нито цент повече от мен. Мога само да предупредя всички да не депозират в Snatch. Не и в другите 2 казина в тази група. Всички мамят и пълнят само собствените си джобове. Изплащания се извършват рядко. За всяко изплащане се дават съмнителни причини и не се извършва изплащане.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, струва ми се, че бонусът, с който сте играли, има максимално теглене. Имате ли екранна снимка на изискванията на бонуса или сте го прочели в правилата и условията? Безплатните завъртания обикновено са предмет на такова условие и ако успеете да спечелите, можете да изтеглите само определена сума и за съжаление не и останалата част. Бихте ли ми изпратили правилата на безплатните завъртания? Може би можем да разберем заедно къде е проблемът.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не, вече не го правя. Оттогава не съм посещавал този сайт. Просто исках да предупредя другите за това. Имаше още повече проблеми в това казино. Вече верифицирах акаунта си 6 пъти. 3 пъти директно на сайта и 3 пъти по имейл. Всеки път в края на всички изпратени документи директно на сайта на казиното пишеше: „Вашият акаунт вече е верифициран, ще получите имейл за потвърждение". Този имейл не пристигна дори след 6-тата проверка. Всеки път, когато исках да направя теглене, ми казваше: Вашият акаунт не е потвърден! Всеки път, когато проверявах отново и накрая получавах тази информация: Вашият акаунт е потвърден. Така се събра 6x. В чата на живо винаги получавах едно и също глупаво извинение: възможно е в момента отделът да е претоварен и да чакам. Това беше преди половин година. И както казах, до днес не съм получил имейл. Преди всичко това казино е чиста измама според мен и мога само да предупредя всички да не депозират там.

Автоматичен превод:
erdmannharry
преди 6 месеца

Наистина е важно да прочетете условията на всеки бонус или безплатни завъртания предварително, за да избегнете всички проблеми. Както каза Jaro, не е нищо необичайно, че когато става въпрос за някои бонуси, винаги има максимален набор за теглене, особено за безплатни завъртания или бонуси без депозит.

Също така, това, което идва на ум, когато кажете, че имейлът ви за потвърждение не е дошъл, е дали сте проверили и цялата информация е вярна. За всеки случай, нали знаеш. Поддръжката на клиенти трябва да реши този вид проблем според мен, със сигурност.

Както и да е, сега, след като сте се преместили някъде другаде, вероятно няма да ви интересува да се опитвате да коригирате проблема там, нали? Надяваме се, че някои други играчи ще прочетат вашите публикации и ще вземат под внимание малко информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Пак ще го кажа, изпратих всички необходими документи общо 6 пъти. 3 пъти по имейл и 3 пъти директно на уебсайта на казиното. Всеки път след подаване на документите уебсайтът на казиното казваше: Вашият акаунт вече е верифициран! И дори да имаше нещо нередно с документите, щях да бъда информиран по имейл. Но никога не съм получавал имейл от това казино относно проверката. Тези проверки бяха преди половин година. И само този факт е напълно съмнителен.

Да, намерих много уважавано казино, където всички тегления се обработват гладко и незабавно и имам печалбите си в сметката си в рамките на 3-4 часа. Наричам това реномирано и определено не е измамно казино като това казино Snatch и неговите родствени казина.

Благодаря все пак за отговорите.

Автоматичен превод:
erdmannharry
преди 6 месеца

Благодаря за споделянето. Наистина се радвам, че намерихте правилното казино за вас и ви пожелавам винаги късмет.🍀

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам актуализация! Получих всичките си пари в рамките на 2 седмици, след като отворих жалбата в askgamblers. Така че случаят е разрешен. Това наистина не е правилният начин за лечение на хората. Губим много като комарджии в дългосрочен план и в момента, в който спечелим, имаме правото да получим плащане, както казват условията. Това казино предлага добри бонуси с ограничени изплащания и ако намерят нещо, което сте направили грешно, няма да платят! така че се уверете, че момчета, ако опитате това казино, че четете всички малки букви. За мен случаят е решен с добър край. За щастие.

Автоматичен превод:
crusty335
преди 5 месеца

Това е наистина хубава и положителна актуализация, благодаря ви. Радвам се, че успяхте да го разрешите. Ако някога имате нужда от помощ, нашият екип за оплаквания ще се радва да ви помогне. Освен това, ако желаете, можете да напишете отзив за това казино, като опишете опита си тук 👈🙂.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казино Snach е предоставило всички разходи на казиното, тъй като имат проблеми с подаването на твърде малко информация. Взех картата и я показах в моя акаунт, пощенски код, паспорт, карта на кредитната ми карта. Доказателство за самоличност на всичко.

какво не работи

Редактиран от Radka преди 5 месеца
Причина: направи връзката към Outlook пасивна
Автоматичен превод:
millassemmelhack
преди 5 месеца

Съжалявам; Доста ми е трудно да разбера въпроса. Изпитвате ли проблем? Може би с процеса на проверка? Какво изглежда не работи?

Извинявам се за толкова много въпроси, но бих искал да разбера или дори да помогна, ако е възможно.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здравейте, изпратих всички проверки, които казиното иска, изпратих ги и всичко е от днес и вчера, така че информацията е свежа

опитвайки се да теглят пари file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дадох им evertong от пощенски код, банкова информация, паспорт, сметка, снимка от кредитната ми карта, но те не са доволни. и ми изпраща обратно със снимки, които съм представил file

Редактиран от Radka преди 5 месеца
Причина: чувствителната информация е изтрита
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

filefile

Автоматичен превод:
1...10 11 12...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини