Наистина е важно да прочетете условията на всеки бонус или безплатни завъртания предварително, за да избегнете всички проблеми. Както каза Jaro, не е нищо необичайно, че когато става въпрос за някои бонуси, винаги има максимален набор за теглене, особено за безплатни завъртания или бонуси без депозит.
Също така, това, което идва на ум, когато кажете, че имейлът ви за потвърждение не е дошъл, е дали сте проверили и цялата информация е вярна. За всеки случай, нали знаеш. Поддръжката на клиенти трябва да реши този вид проблем според мен, със сигурност.
Както и да е, сега, след като сте се преместили някъде другаде, вероятно няма да ви интересува да се опитвате да коригирате проблема там, нали? Надяваме се, че някои други играчи ще прочетат вашите публикации и ще вземат под внимание малко информация.
It is really important to read the terms of every bonus or free spins beforehand to avoid all the issues. As Jaro said, it is nothing unusual that when it comes to some bonuses, there is always a maximum withdrawal set, especially for the free spins or no deposit bonuses.
Also, what comes to mind when you say that your verification email did not come is if you have checked and all the information is correct. Just in case, you know. The customer support should solve this kind of issue in my opinion, for sure.
Anyway, now that you have moved somewhere else, it probably doesn't interest you to try to fix the issue there, right? Hopefully, some other players will read your posts and take some information into consideration.
Автоматичен превод: