ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Gretche70
|
4745 преглеждания 62 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
cpina5216
преди 1 месец

Вие също изпитвате ли някакви проблеми с казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вие също изпитвате ли някакви проблеми с казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изминаха 8 дни и оттогава анулираха две от чакащите ми тегления без никакъв легитимен, реален отговор, точно същият автоматичен отговор „изчакване на доставчика на играта" Опитах да разговарям с различни представители за обслужване на клиенти, изпратих имейл до поддръжката & KYC, финансов отдел, всички от които са само едни и същи автоматизирани отговори, нито един действителен човек! Няма ясни отговори или някой от тези така наречени последващи имейли. Преди моята печалба те бяха бързи и толкова учтиви, услужливи, бяха ме потвърдили бързо и получавах отговори за рекордно време, а след това, след като спечелих голяма печалба, нищо друго освен бавни автоматизирани отговори, които дори не отговаряха на въпроса, който бях питам... Имах 3 чакащи тегления, две от които те анулираха и все още не ми дадоха ясна причина защо или не ми изпратиха последващи имейли... Мисля, че казиното не очакваше ppl да спечели 😕

Автоматичен превод:
cpina5216
преди 1 месец

Здравейте, бих започнал с това, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. От друга страна, разбирам чувствата ви, когато получавате само автоматични отговори и никакви реални за вашите тегления, които вече са били отменени.

Въпреки това, въз основа на това, което пишете и факта, че се контролира от доставчика на играта, мисля, че това е причината все още да не сте получили подходящ отговор. Очевидно тегленето ви е под някаква проверка и когато всичко бъде прегледано, надявам се да получите подходящ отговор. Ако не и всичко отнема повече от обичайните 14 дни, тогава имате възможност да подадете жалба.

Въпреки това бих дал на казиното още малко време, продължавам да се опитвам да им напомням, тъй като казвате, че преди всичко е било наред и винаги сте получавали парите си и чатът е бил приятен.

Ако разберете нещо ново, уведомете ни и ако ситуацията ви не се е променила, ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Ами сега, когато опитах поддръжката на клиенти, тя вече не казва името ми в чата, вместо това казва SA_PLAYER####### (моят идентификатор на играч), както преди използваше, за да казва името ми, сега казва това 🤔 някаква представа какво е това означава?

Автоматичен превод:
cpina5216
преди 1 месец

О, честно казано, изобщо не знам какво означава това. Но когато бяхте в чат стаята, научихте ли нещо повече или не?

Също така да ви задам още един въпрос, играехте ли в казиното с някакъв бонус или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Изпратиха ми имейл, в който казваха да не се притеснявам, че проверката на играта е стандартна процедура и ще ме уведомят по имейл веднага щом чуят отговор, отнема 3-14 работни дни и досега са били 9 дни.. все още чака . Да, използвах бонус за първи депозит, но преминах залога

Автоматичен превод:
cpina5216
преди 1 месец

Здравейте!

Мисля, че сега казиното чака определен доставчик на игри да провери историята ви на игри. По този начин, "в очакване на доставчика на играта". Предполагам, че дори поддръжката няма какво да каже, докато не получи отговор от самия доставчик на игри. Все пак е малко жалко, че никой от тях не може да ви даде по-добро обяснение, след като са решили, че такава проверка е необходима. Обзалагам се, че всички можем да се съгласим с това.

Случайно срещали ли сте някаква необичайна функция или грешка, докато играете?

Опитвам се да разбера смисъла. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Не, но съм нов играч. Те дори ми изпратиха имейл и казаха, че съм напълно потвърден и не се нуждая от допълнителни процедури за потвърждение, за да тегля и депозирам и тогава изведнъж това... вече 9 дни и не ми дават нови актуализации, просто същото. Играч в тяхната чат стая на telegram произволно ми изпрати съобщение и каза, че е спечелил 4K вчера и вече са му платили 1K днес!!! Оттогава спечелих 2 големи печалби на техния сайт, залог от $5, прочетох условията, максималният залог за моята юрисдикция е $5CAD и постигнах две големи печалби, една за $14 383,00 и след това $18 600,00, така че общо над $33 000,00. Оттогава обаче играх и нарочно загубих, само за да намаля баланса си и да се съобразя с правилата и пак нищо. Отказах се да се свързвам с поддръжката, както и да изпращам имейли, тъй като те продължават да ми изпращат един и същ отговор, без истинска актуализация, нито дори поздравления за моите победи, хаха. В този момент се чудя дали ще ми бъде платено 🤷 изглежда много странно и несправедливо, че са плащали на други играчи, а аз чакам от 27 февруари. Преди това беше лесно да се депозира, обслужването на клиенти беше бързо и супер приятелско, те отговориха за рекордно кратко време чрез имейл, след което спечелих голяма печалба и ↘️↘️↘️↘️ надолу от техните, те преминаха от 100% интерактивни до почти несъществуващи . Сигурен съм, че проверката на играта не отнема повече от 9 дни, аз дори не играх толкова дълго, когато спечелих. Буквално може би само 20 минути и тогава спечелих... как е възможно 20 минути или по-малко игра/залози да отнемат толкова време 🤔 😳 filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 месец

Кога го получи? Колко дни отне?

Автоматичен превод:
cpina5216
преди 1 месец

Верификацията на акаунта, която казиното ви каза, че не е необходима сега, тъй като вече сте в тази ситуация. По-скоро казиното реши, че ще трябва да провери или проучи печалбата, тъй като спечелихте доста малко. Мисля, че е доста обичайно доставчикът на игри да прави проверки за тази сума, така че просто трябва да имате търпение, въпреки че знам, че не е приятно да чакате дълго време. Докато казиното има какво да ви каже, вероятно това е причината да ви изпраща автоматични отговори, защото дори не знаят повече. Твърдо вярвам, че както са ти писали, когато имат информация или проверката приключи, ще ти изпратят становище по имейл. Междувременно ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко. Надявам се да е положително. 🙂 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих депозит от 20 реала и спечелих 200 и когато дойде време да изтегля печалбите си, те поискаха собствени документи както на уебсайта, така и в имейла, изпратих всичко правилно, акаунтът беше потвърден на уебсайта, но сега не не искат да ми плащат и изискват документи за себе си отново, което вече направих. Ранен съм и съм в леглото без пари, без болкоуспокояващи и последните няколко долара, които получих от хазарт и спечелих, а сега не искат да ми дадат парите. Моля, помогни ми ! Казвам се Фернандо, аз съм от Бразилия, Бразилия и претърпях катастрофа с мотоциклет filefile

Публикация на fernandojsantos25 Редактиран от Radka
Причина: лични снимки
Автоматичен превод:
fernandojsantos25
преди 1 месец

Здравей Фернандо!

Съжалявам да чуя, че се бориш. Нека се опитаме да намерим решение, какво ще кажете?

Ако не греша, това е автоматизирана процедура и също автоматично генерирано съобщение, което сте получили. Както се казва на екранната снимка: твърде много грешни опити за подаване на документи, следователно вашата проверка не беше успешна.

Също така бяхте инструктирани да се свържете с поддръжката на казиното - опитахте ли това?

Когато казвате, че сте преминали проверката по-рано, получихте ли и потвърждение? Честно казано, според екранната снимка изглежда, че не сте успели.

Бихте ли ми помогнали да разбера линията на лайм? Както и да е, поддържате ли още връзка с екипа за поддръжка?

Все още имате ли достъп до акаунта си? Ако можете, моля, помолете ги за допълнителни инструкции. Ще бъда тук за актуализация.


Съжалявам и за физическите ви проблеми, но бъдете сигурни, че никой от тях няма да помогне с тегленето. Съвет: харчете само пари, които можете да си позволите да загубите, и никога не разчитайте на печалби, докато не ги имате в сметката си. 🙏



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чудех се дали мога да получа помощ? На 9 март в крайна сметка спечелих близо $6000. След всичко казано и направено изтеглих на 9 март $3800, след 8 дни най-накрая казаха, че проверката на моя доставчик на игри е законна, но ме помолиха да направя $500 малки тегления, получих $500 на 18 март и нищо, тъй като сега е 21-ви, изпратих имейл. Посетих чата на живо няколко пъти, за да получа същото копие и поставяне! Толкова съм нов в това и го наричам за първи път, когато спечелих. Играл съм на няколко други сайта и съм спечелил 700 или време 1200 и никога не съм преживявал такъв кошмар от първия ден? С тази скорост дори не знам дали ще си получа парите до месец. Някакви съвети къде да ескалирам, защото в момента просто ме игнорират.

Автоматичен превод:
Trixi15
преди 1 месец

Съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация. Видях жалбата ви, където всъщност отговорихте на въпроса ми, ако някой ви е обяснил защо не можете да теглите повече от $500 на ден? И на мен ми е някак непонятно. Да се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще успее да получи някои отговори от казиното, когато му дойде времето. Моля, опитайте се да останете търпеливи засега и ни уведомете, ако имате нещо ново по този случай.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Не, те нямат! Току-що получих вторите си $500 от 3800 вчера. Питах отново и отново и те продължават да казват, че можем да изпращаме пари само на всеки 24 часа, но не ми казаха защо трябва да са 500. Аз съм също толкова объркан, днес промених 500 на реалния лимит и дори ми позволява да го направя. Ще видим дали наистина ще го изплатят или ще го отменят и ще кажат, че трябва да е 500 .. Мисля, че днес или утре е 14 дни, но аз лично няма да използвам сайта им отново, има твърде много други, от които да избирам, това са много по-малко главоболие.. благодаря ви за отговора! Със сигурност ще ви уведомя, ако чуя повече информация! Но засега просто чакам почти 48 часа, за да получа мижавите си $500🤣

Автоматичен превод:
Trixi15
преди 1 месец

Виждам. Наистина не разбирам подхода им, съжалявам, трябва наистина да ви лази по нервите. Просто се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да получи някои отговори от казиното и да ви помогне. Те трябва да дадат някакво обяснение за това, със сигурност. Моля, дръжте ни в течение, надяваме се с добри новини.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз все още чакам .. Току-що получих още 500 в понеделник сутринта .. все още дължа 2800 .. те отговориха и казаха, че имат право да променят сумата за теглене, когато искат. Те си запазват това право! Не съм много доволен и се надявам казино гуруто да се свърже с техните контакти в това казино, за да разбере какво, по дяволите, става, защото никога повече няма да използвам това, веднага щом си получа парите, затварям своя сметка

Автоматичен превод:
Trixi15
преди 1 месец

Така че в този случай изобщо не ви обвинявам, ако се чувствате така и няма да играете повече тук, след като изтеглите парите си.

Доста е неприятно, ако казиното намали стойността на тегленето ви, но от една страна се радвам, че бавно, но сигурно си връщате парите, но от друга страна бих искал да ги получите възможно най-скоро колкото е възможно.

Така че нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще го направят.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Просто изглежда, че всички оплаквания... От 35$ до 20000$, изглежда, че за казиното сумата няма значение. И това казино е номинирано за „най-доброто ново казино" в годишните награди на Askgamblers?!

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини