Изминаха 8 дни и оттогава анулираха две от чакащите ми тегления без никакъв легитимен, реален отговор, точно същият автоматичен отговор „изчакване на доставчика на играта" Опитах да разговарям с различни представители за обслужване на клиенти, изпратих имейл до поддръжката & KYC, финансов отдел, всички от които са само едни и същи автоматизирани отговори, нито един действителен човек! Няма ясни отговори или някой от тези така наречени последващи имейли. Преди моята печалба те бяха бързи и толкова учтиви, услужливи, бяха ме потвърдили бързо и получавах отговори за рекордно време, а след това, след като спечелих голяма печалба, нищо друго освен бавни автоматизирани отговори, които дори не отговаряха на въпроса, който бях питам... Имах 3 чакащи тегления, две от които те анулираха и все още не ми дадоха ясна причина защо или не ми изпратиха последващи имейли... Мисля, че казиното не очакваше ppl да спечели 😕
Been 8 days now and they've since canceled two of my pending withdrawals without any legit, real answer, just the same automated reply "waiting on the game provider" I've tried chatting with different customer service reps, I've emailed support & KYC, financial department, all of which only been the same automated responses, no actual person once! No clear answers or any of these so called follow up emails. Previous to my win, they were fast and so polite, helpful, they had verified me quickly and I was getting responses in record time, then after I hit a big win, nothing but slow automated responses that do not even answer the question I was asking... I've had 3 pending withdrawals which two of them they canceled and still have not gave me a clear reason why or sent me any follow up emails... I think the casino was not expecting ppl to win 😕
Здравейте, бих започнал с това, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. От друга страна, разбирам чувствата ви, когато получавате само автоматични отговори и никакви реални за вашите тегления, които вече са били отменени.
Въпреки това, въз основа на това, което пишете и факта, че се контролира от доставчика на играта, мисля, че това е причината все още да не сте получили подходящ отговор. Очевидно тегленето ви е под някаква проверка и когато всичко бъде прегледано, надявам се да получите подходящ отговор. Ако не и всичко отнема повече от обичайните 14 дни, тогава имате възможност да подадете жалба.
Въпреки това бих дал на казиното още малко време, продължавам да се опитвам да им напомням, тъй като казвате, че преди всичко е било наред и винаги сте получавали парите си и чатът е бил приятен.
Ако разберете нещо ново, уведомете ни и ако ситуацията ви не се е променила, ние ще се опитаме да помогнем.
Hi, I would start by saying that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. On the other hand, I understand your feelings when you get only automatic answers and no real ones about your withdrawals that have already been canceled.
However, based on what you write and the fact that it is controlled by the game provider, I think this is the reason why you have not received any relevant reply yet. Obviously your withdrawal is under some kind of check and when everything is reviewed I hope you will get a proper answer. If not, and everything takes more than the usual 14 days, you have the option of lodging a complaint then.
Nevertheless, I would give the casino some more time, keep trying to remind them, since you say that everything was fine before and you always got your money and the chat was nice.
If you find out anything new let us know and if your situation hasn't moved on we will try to help.
Ами сега, когато опитах поддръжката на клиенти, тя вече не казва името ми в чата, вместо това казва SA_PLAYER####### (моят идентификатор на играч), както преди използваше, за да казва името ми, сега казва това 🤔 някаква представа какво е това означава?
Well now when I tried customer support it no longer says my name on the chat, instead it says SA_PLAYER####### (my player ID) as before it use to say my name now it says that 🤔 any clue what that means?
О, честно казано, изобщо не знам какво означава това. Но когато бяхте в чат стаята, научихте ли нещо повече или не?
Също така да ви задам още един въпрос, играехте ли в казиното с някакъв бонус или не?
Oh, to tell you the truth, I don't know what that means at all. But when you were in the chat room, did you learn anything more or not ?
Also let me ask you another question, did you play in the casino with any bonus or not?
Изпратиха ми имейл, в който казваха да не се притеснявам, че проверката на играта е стандартна процедура и ще ме уведомят по имейл веднага щом чуят отговор, отнема 3-14 работни дни и досега са били 9 дни.. все още чака . Да, използвах бонус за първи депозит, но преминах залога
They sent me an email stating not to worry that the game check is a standard procedure and they'll notify me through email as soon as they hear a response, takes 3-14 business days and so far its been 9 days.. still waiting. Yes I used a 1st deposit bonus but I passed the wager
Здравейте!
Мисля, че сега казиното чака определен доставчик на игри да провери историята ви на игри. По този начин, "в очакване на доставчика на играта". Предполагам, че дори поддръжката няма какво да каже, докато не получи отговор от самия доставчик на игри. Все пак е малко жалко, че никой от тях не може да ви даде по-добро обяснение, след като са решили, че такава проверка е необходима. Обзалагам се, че всички можем да се съгласим с това.
Случайно срещали ли сте някаква необичайна функция или грешка, докато играете?
Опитвам се да разбера смисъла. 🤔
Hello!
I think the casino is now waiting for a certain game provider to check out your gaming history. Thus, "waiting on the game provider". I imagine even the support has little to say until they hear back from the game provider itself. Still, it's a bit of a shame none of them could provide a better explanation to you once they decided such a check was necessary. I bet we can all agree on that.
Have you, by chance, encountered any kind of unusual feature or bug while playing?
Trying to figure out the point. 🤔
Не, но съм нов играч. Те дори ми изпратиха имейл и казаха, че съм напълно потвърден и не се нуждая от допълнителни процедури за потвърждение, за да тегля и депозирам и тогава изведнъж това... вече 9 дни и не ми дават нови актуализации, просто същото. Играч в тяхната чат стая на telegram произволно ми изпрати съобщение и каза, че е спечелил 4K вчера и вече са му платили 1K днес!!! Оттогава спечелих 2 големи печалби на техния сайт, залог от $5, прочетох условията, максималният залог за моята юрисдикция е $5CAD и постигнах две големи печалби, една за $14 383,00 и след това $18 600,00, така че общо над $33 000,00. Оттогава обаче играх и нарочно загубих, само за да намаля баланса си и да се съобразя с правилата и пак нищо. Отказах се да се свързвам с поддръжката, както и да изпращам имейли, тъй като те продължават да ми изпращат един и същ отговор, без истинска актуализация, нито дори поздравления за моите победи, хаха. В този момент се чудя дали ще ми бъде платено 🤷 изглежда много странно и несправедливо, че са плащали на други играчи, а аз чакам от 27 февруари. Преди това беше лесно да се депозира, обслужването на клиенти беше бързо и супер приятелско, те отговориха за рекордно кратко време чрез имейл, след което спечелих голяма печалба и ↘️↘️↘️↘️ надолу от техните, те преминаха от 100% интерактивни до почти несъществуващи . Сигурен съм, че проверката на играта не отнема повече от 9 дни, аз дори не играх толкова дълго, когато спечелих. Буквално може би само 20 минути и тогава спечелих... как е възможно 20 минути или по-малко игра/залози да отнемат толкова време 🤔 😳
No but I am a new player. They even emailed me and said I was fully verified and did not need any further verification procedures to withdraw and deposit and then all of a sudden this... 9 days now and they've given me no new updates, just the same thing. A player on their telegram chat room randomly messaged me and said he won 4K yesterday and they already paid him out 1K today!!! I have since won 2 huge wins on their site, $5 bet, I've read the terms, maximum bet for my jurisdiction is $5CAD and I hit two big wins, one for $14,383.00 & then $18,600.00 so in total, over $33,000.00. I've since played though and purposely lost just to take my balance and down and comply with the rules and still, nothing. I've given up contacting support as well as sending emails since they keep sending me the same response, no real update, not even a congratulations on my wins lol. At this point I'm wondering if I'll be paid 🤷 seems very odd and unfair that they have been paying out other players and I've been waiting since Feb 27th. Before this, it was smooth to deposit, customer service was fast and super friendly, they responded in record time through email, then I hit a big win & ↘️↘️↘️↘️ downhill from their, they went from 100% interactive to almost non existent. I'm sure it doesn't take more then 9 days to do a game check, I didn't even play that long when I won. Literally maybe only 20 mins and then I won... how could 20 mins or less of gameplay/bets possibly take this long 🤔 😳
Кога го получи? Колко дни отне?
When did you receive it? How many days did it take?
Верификацията на акаунта, която казиното ви каза, че не е необходима сега, тъй като вече сте в тази ситуация. По-скоро казиното реши, че ще трябва да провери или проучи печалбата, тъй като спечелихте доста малко. Мисля, че е доста обичайно доставчикът на игри да прави проверки за тази сума, така че просто трябва да имате търпение, въпреки че знам, че не е приятно да чакате дълго време. Докато казиното има какво да ви каже, вероятно това е причината да ви изпраща автоматични отговори, защото дори не знаят повече. Твърдо вярвам, че както са ти писали, когато имат информация или проверката приключи, ще ти изпратят становище по имейл. Междувременно ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко. Надявам се да е положително. 🙂 🤞☘️
Account verification, which the casino has told you is not necessary now since you are already in this situation. Rather, the casino thought it would have to verify or investigate the win, since you won quite a bit. I think it's quite common for the game provider to do checks for this amount, so you just have to be patient, even though I know it's not pleasant to wait for quite a long time. Until the casino has something to say to you, that's probably why they send you automatic replies, because they don't even know more yet. I firmly believe that, as they wrote to you, when they have information or the investigation is over, they will send you a statement by email. In the meantime, we will have to wait and see how it all turns out. I hope it will be positive. 🙂 🤞☘️
Направих депозит от 20 реала и спечелих 200 и когато дойде време да изтегля печалбите си, те поискаха собствени документи както на уебсайта, така и в имейла, изпратих всичко правилно, акаунтът беше потвърден на уебсайта, но сега не не искат да ми плащат и изискват документи за себе си отново, което вече направих. Ранен съм и съм в леглото без пари, без болкоуспокояващи и последните няколко долара, които получих от хазарт и спечелих, а сега не искат да ми дадат парите. Моля, помогни ми ! Казвам се Фернандо, аз съм от Бразилия, Бразилия и претърпях катастрофа с мотоциклет
I made a deposit of 20 reais and won 200 and when it was time to withdraw my winnings they demanded self-documents both on the website and in the email, I sent everything correctly, the account was verified on the website but now they don't want to pay me and are demanding self-documents again which I already did. I'm injured and in bed with no money, no pain medication and the last few dollars I got from gambling and I won and now they don't want to give me my money. Please help me ! My name is Fernando, I'm from Brasília Brazil and I was in a motorcycle accident
Fiz um depósito de 20 reais e ganhei 200 e na hora de retirar meus ganhos eles exigiram documentose self tanto no site quanto no email, mandei tudo certinho, no site foi verificadaa conta mas agora eles não querem me pagar e estão exigindo self com documentos denovo sendo que fiz já. Eu estou acidentado e de cama sem dinheiro sem remédio para dor e meus últimos reais inventei de jogar e ganhei e agora não querem me dar meu dinheiro. Por favor me ajude ! Me chamo Fernando sou de Brasília Brasil e sofri um acidente de moto
Здравей Фернандо!
Съжалявам да чуя, че се бориш. Нека се опитаме да намерим решение, какво ще кажете?
Ако не греша, това е автоматизирана процедура и също автоматично генерирано съобщение, което сте получили. Както се казва на екранната снимка: твърде много грешни опити за подаване на документи, следователно вашата проверка не беше успешна.
Също така бяхте инструктирани да се свържете с поддръжката на казиното - опитахте ли това?
Когато казвате, че сте преминали проверката по-рано, получихте ли и потвърждение? Честно казано, според екранната снимка изглежда, че не сте успели.
Бихте ли ми помогнали да разбера линията на лайм? Както и да е, поддържате ли още връзка с екипа за поддръжка?
Все още имате ли достъп до акаунта си? Ако можете, моля, помолете ги за допълнителни инструкции. Ще бъда тук за актуализация.
Съжалявам и за физическите ви проблеми, но бъдете сигурни, че никой от тях няма да помогне с тегленето. Съвет: харчете само пари, които можете да си позволите да загубите, и никога не разчитайте на печалби, докато не ги имате в сметката си. 🙏
Hello Fernando!
I'm sorry to hear you're struggling. Let's try to find a solution, what do you say?
If I'm not mistaken, this is an automated procedure and also an auto-generated message you got. As the screenshot says: too many wrong attempts on submitting documents, hence, your verification was not successful.
You were also instructed to contact casino support - did you try that?
When you say you passed the verification earlier, did you also receive a confirmation? Honestly, according to the screenshot it seems like you did not make it.
Could you help me understand the lime line? Anyway, are you still in touch with the support?
Can you still access your account? If you can, please ask them for further instructions. I'll be here for an update.
I'm also sorry for your physical issues, but be assured none of them will help with the withdrawal. Word of advice: only spend money you can afford to lose, and never count on winnings until you have them in your account. 🙏
Чудех се дали мога да получа помощ? На 9 март в крайна сметка спечелих близо $6000. След всичко казано и направено изтеглих на 9 март $3800, след 8 дни най-накрая казаха, че проверката на моя доставчик на игри е законна, но ме помолиха да направя $500 малки тегления, получих $500 на 18 март и нищо, тъй като сега е 21-ви, изпратих имейл. Посетих чата на живо няколко пъти, за да получа същото копие и поставяне! Толкова съм нов в това и го наричам за първи път, когато спечелих. Играл съм на няколко други сайта и съм спечелил 700 или време 1200 и никога не съм преживявал такъв кошмар от първия ден? С тази скорост дори не знам дали ще си получа парите до месец. Някакви съвети къде да ескалирам, защото в момента просто ме игнорират.
Was wondering if I could get some help? On March 9 I ended up winning close to $6000., after all said and done I withdrew on 9 March $3800, after 8 days they finally said that my game provider check was legit but asked me to do $500 tiny withdrawals, I received $500 on 18 March and nothing since it is now the 21st, I have emailed I have visited the live chat several times, to get the same copy and paste! I am so new to this and call it first time that I won., I have played on a couple other sites and won 700 or time 1200 and never have I ever experienced this kind of nightmare from day one? At this rate, I don’t even know if I’m gonna get my money within a month. Any advice on where to escalate because right now they’re just ignoring me.
Съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация. Видях жалбата ви, където всъщност отговорихте на въпроса ми, ако някой ви е обяснил защо не можете да теглите повече от $500 на ден? И на мен ми е някак непонятно. Да се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще успее да получи някои отговори от казиното, когато му дойде времето. Моля, опитайте се да останете търпеливи засега и ни уведомете, ако имате нещо ново по този случай.🙏
I'm sorry you have to go thru this situation. I saw your complaint, where you actually answered my question, if have anyone explained to you why are you not unable to withdraw more than $500 a day? It is somehow not understandable to me either. Let's hope our complaint team will be able to get some answers from the casino, whenever the time comes. Please try to stay patient for now, and let us know if you have anything new regarding this case.🙏
Не, те нямат! Току-що получих вторите си $500 от 3800 вчера. Питах отново и отново и те продължават да казват, че можем да изпращаме пари само на всеки 24 часа, но не ми казаха защо трябва да са 500. Аз съм също толкова объркан, днес промених 500 на реалния лимит и дори ми позволява да го направя. Ще видим дали наистина ще го изплатят или ще го отменят и ще кажат, че трябва да е 500 .. Мисля, че днес или утре е 14 дни, но аз лично няма да използвам сайта им отново, има твърде много други, от които да избирам, това са много по-малко главоболие.. благодаря ви за отговора! Със сигурност ще ви уведомя, ако чуя повече информация! Но засега просто чакам почти 48 часа, за да получа мижавите си $500🤣
No, they have not! I just received my second $500 out of 3800 yesterday . I have asked over and over and they keep saying we can only send money every 24 hours, but didn’t tell me why it had to be 500 . I’m just as confused , today I changed the 500 to the actual limit, and it even allows me to do it. We’ll see if they actually pay it out or cancel it and say it Has to be 500 .. I think today or tomorrow is 14 days, but I personally won’t use their site again there’s too many others to pick from, that are way less of a headache.. thank you for replying! I will surely let you know, if I hear any more information! But so far I’m just waiting pretty much 48 hours to get my measly $500🤣
Виждам. Наистина не разбирам подхода им, съжалявам, трябва наистина да ви лази по нервите. Просто се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да получи някои отговори от казиното и да ви помогне. Те трябва да дадат някакво обяснение за това, със сигурност. Моля, дръжте ни в течение, надяваме се с добри новини.🤞
I see. I really do not understand their approach, sorry, it must be really getting up to your nerves. I just hope, that our complaint team will be able to get some answers from the casino, and help you out. They should give some explanation about this, for sure. Please keep us updated, hopefully with some good news.🤞
Аз все още чакам .. Току-що получих още 500 в понеделник сутринта .. все още дължа 2800 .. те отговориха и казаха, че имат право да променят сумата за теглене, когато искат. Те си запазват това право! Не съм много доволен и се надявам казино гуруто да се свърже с техните контакти в това казино, за да разбере какво, по дяволите, става, защото никога повече няма да използвам това, веднага щом си получа парите, затварям своя сметка
I Still am waiting .. I just received another 500 on Monday morn .. still owed 2800 .. they did reply and said they are allowed to change the withdrawal amount when they want. They reserve that right ! I’m not very happy and I’m hoping casino guru would reach out to their contacts at this casino to find out what the heck is going on because I will never use this again as soon as I get my money I’m closing my account
Така че в този случай изобщо не ви обвинявам, ако се чувствате така и няма да играете повече тук, след като изтеглите парите си.
Доста е неприятно, ако казиното намали стойността на тегленето ви, но от една страна се радвам, че бавно, но сигурно си връщате парите, но от друга страна бих искал да ги получите възможно най-скоро колкото е възможно.
Така че нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще го направят.
Ще стискам палци 🤞
So in this case, I don't blame you at all if you feel like this and you won't play here anymore after you withdraw your money.
It's quite unpleasant if the casino lowers the value of your withdrawal, but on the one hand I'm glad that you're slowly but surely getting your money back, but on the other hand I'd like you to have it all as soon as possible.
So our team will try to help you and hopefully they will.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Просто изглежда, че всички оплаквания... От 35$ до 20000$, изглежда, че за казиното сумата няма значение. И това казино е номинирано за „най-доброто ново казино" в годишните награди на Askgamblers?!
Just looks that all complaints... From 35$ to the 20000$ , it's look like for casino isn't matter amount. And this casino is nominated for "best new casino" in Askgamblers annuals rewards?!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.