Здравейте.
Първо, искам да кажа, че оценявам усилията ви. Доколкото изглежда, вие сте направили каквото можете, за да разрешите проблема сам. За съжаление, също така изглежда, че е дошло времето да прокараме този проблем напред, но не се притеснявайте, намерихте правилното място.
Само няколко бележки, ако мога:
Опитахте ли да обясните на поддръжката на казиното, че тази презареждаема карта вероятно се счита за виртуална карта и най-вероятно не може да бъде проверена по същия начин като стандартните дебитни/кредитни карти?
Въз основа на вашето описание смятам, че казиното може да е пропуснало този детайл. Също така бих се опитал да предоставя документи във формат .pdf, а не в .jpeg. Познавате документи, записани в .jpg, .jpeg и. img може да бъде изрязан или променен по някакъв начин, затова форматът .pdf обикновено е за предпочитане.
Все пак според мен служителите на казиното трябва да могат да ви напътстват дори в тази ситуация, а ако не успеят да го направят, ние сме тук, за да ви помогнем.
Не се притеснявайте, поне първите няколко стъпки са доста прости, всичко, с което трябва да започнете, е да подадете жалба.
Моля, щракнете или докоснете тази връзка 👈, за да го направите.
Следвайте ръководството, отговорете на първоначалните въпроси и опишете проблема, моля. За да ви даде малко предупреждение, това ръководство 👈 обхваща най-често срещаните сценарии и въпроси.
Ако се чувствате изгубени или имате нужда от допълнителни насоки, просто отговорете на тази публикация и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.
Как ви звучи това?
Hello.
Firstly, I want to say that I appreciate your efforts. As far as it seems, you did what you could to resolve the matter on your own. Sadly, it also seems that the time has come to push this problem forward, but don't worry, you found the right place.
Just a few notes, if I may:
Have you tried to explain to the casino support, that this rechargeable card is probably considered a virtual card, and most likely can't be verified in the same way as standard debit/credit cards?
Based on your description, I feel the casino may overlooked this detail. I would also try to provide documents in .pdf format rather than .jpeg. You know documents saved in .jpg ,.jpeg, and. img may be cropped or altered somehow, that's why the .pdf format is usually preferable.
Still, in my opinion, the casino employees should be able to guide you even through this situation, and if they fail to do so, we are here to help you out.
Don't worry, at least the first few steps are quite simple, all you need to start with is submitting a complaint.
Please click or tap this link 👈 to do so.
Follow the guide, answer the initial questions, and describe the issue, please. To give you a bit of a heads-up, this guide 👈 covers the most common scenarios and questions.
If you feel lost or need further guidance, just reply to this post, and we will do our best to help you out.
How does this sound to you?
Автоматичен превод: