ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Gretche70
|
20042 преглеждания 188 отговора |
|
1...3 4 5...10
Добавете пост
dancerreddevile
преди 6 месеца

Така ли?

Благодаря ви за интересното прозрение. Повишихте ли мнението си във форума им? Въпреки оплакванията, дори индексът му на безопасност тук е доста висок. Освен това, всички жалби, подадени чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru, бяха разрешени. Вероятно не всеки нещастен играч е стигнал до оплакването.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Поздрави Радко,

Мнението ми за това казино стана изключително негативно, имайки предвид колко много оплаквания от играчи има. Виждам, че казиното е изключително последователно в своята бизнес политика. Те не дават големи печалби, като тези от само $30?! 🙁 това е характер. Но затова казиното плаща $5 за преглед на Askgamblers (който между другото стана истински афилиейт партньор) или 100 завъртания за номинация. Така че на този сайт можете да прочетете много коментари и похвали, че това е най-доброто казино някога. На мен лично Smokace изобщо не ми трябва. Защо да влагам трудно спечелените си пари в нещо изключително опасно. Но ще направя всичко възможно да напиша брутално честен преглед, където мога. Така че който го прочете ще има истинска представа за това "казино". Искам да кажа наистина, какво е това? Не, кой знае каква им е конфигурацията на слота, и RTP, а дори и да вземеш нещо, ти трябват 3 адвокати и 3 месеца да чакаш?!

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 6 месеца

Виждам, че негативното усещане продължава, но тъй като имате опит там, не съм изненадан. Чувствайте се свободни да напишете потребителски преглед, защото вашите са доста описателни и в повечето случаи доста информативни.

Освен това се надявам, че няма да стигнете до подобно казино и изживяването ви само ще се подобри. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро, исках да попитам дали можем да разрешим ситуацията, която възникна при мен с казино Smokace, направих заявка за теглене на €500 преди около 1 месец, веднага изпратих исканите документи плюс IBAN селфи с документ за самоличност и две карти, които използвайте повечето за извършване на допълване. След това ме помолиха да разпозная трета карта, която използвах само за много малко презареждания. Въпросната карта е презареждаема и няма име на самата карта. Представих баланса на транзакциите от 01/2024 г., той беше отказан, като ми беше поискана допълнителна заверка, тъй като първите 6 цифри на картата и последните 4 трябва да бъдат посочени на листа (въпросната карта вече беше изпратена в jpeg формат .) от банката ми казаха, че за този тип хартия няма друго възможно удостоверяване. Smokace е измама, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
serafinia90
преди 6 месеца

Здравейте.

Първо, искам да кажа, че оценявам усилията ви. Доколкото изглежда, вие сте направили каквото можете, за да разрешите проблема сам. За съжаление, също така изглежда, че е дошло времето да прокараме този проблем напред, но не се притеснявайте, намерихте правилното място.

Само няколко бележки, ако мога:

Опитахте ли да обясните на поддръжката на казиното, че тази презареждаема карта вероятно се счита за виртуална карта и най-вероятно не може да бъде проверена по същия начин като стандартните дебитни/кредитни карти?

Въз основа на вашето описание смятам, че казиното може да е пропуснало този детайл. Също така бих се опитал да предоставя документи във формат .pdf, а не в .jpeg. Познавате документи, записани в .jpg, .jpeg и. img може да бъде изрязан или променен по някакъв начин, затова форматът .pdf обикновено е за предпочитане.

Все пак според мен служителите на казиното трябва да могат да ви напътстват дори в тази ситуация, а ако не успеят да го направят, ние сме тук, за да ви помогнем.

Не се притеснявайте, поне първите няколко стъпки са доста прости, всичко, с което трябва да започнете, е да подадете жалба.

Моля, щракнете или докоснете тази връзка 👈, за да го направите.

Следвайте ръководството, отговорете на първоначалните въпроси и опишете проблема, моля. За да ви даде малко предупреждение, това ръководство 👈 обхваща най-често срещаните сценарии и въпроси.

Ако се чувствате изгубени или имате нужда от допълнителни насоки, просто отговорете на тази публикация и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Как ви звучи това?


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравей,


Бих искал да знам дали някой някога е печелил награда в месечния (априлски) турнир Pragmatic Play на Smokeace.

Спечелих турнира, като спечелих €5000 (първо място), но все още не съм получил печалбите си.

Условията гласят, че печалбите ще бъдат кредитирани в баланса на казиното в рамките на 72 часа след края на турнира. В момента са преминали 71. Силно се съмнявам, че ще ми признаят печалбите.

Екипът за поддръжка продължава да ми казва, че печалбите ще бъдат кредитирани веднага щом победителите в турнира бъдат потвърдени. ПОМОЩ, МОЛЯ!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е казино, което е в последните номинации за наградите на Askgamblers...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравей,


Бих искал да знам дали някой някога е печелил награда в месечния (априлски) турнир Pragmatic Play на Smokeace.

Спечелих турнира, като спечелих €5000 (първо място), но все още не съм получил печалбите си.

Условията гласят, че печалбите ще бъдат кредитирани в баланса на казиното в рамките на 72 часа след края на турнира. В момента са преминали 71. Силно се съмнявам, че ще ми признаят печалбите.

Екипът за поддръжка продължава да ми казва, че печалбите ще бъдат кредитирани веднага щом победителите в турнира бъдат потвърдени. ПОМОЩ, МОЛЯ!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти Мога ли да попитам дали имате актуална информация относно печалбите си? Получихте ли парите досега?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е казино, което е в последните номинации за наградите на Askgamblers...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какви ще бъдат наградите?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Роми. Не, още не съм получил печалбите си. Постоянно ми казват, че чакат резултати от Pragmatic.

Честно казано смятам, че не е толкова сложно да се получат резултатите, тъй като имаше публична класация.

Ситуацията е наистина разочароваща

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 6 месеца

О, трябва да е трудно... Е, мисля, че няма смисъл да спекулираме защо отнема толкова време, за да оценим вашия геймплей, освен ако нямаме някой от Pragmatic, който да ни помогне с това. 🙁

Което по-вероятно не е опция във форума. Също така много съжалявам да видя втория ви проблем със Smokace относно конфискуваните печалби. Това е огромно.

Отбелязах, че сте очаквали доста различен подход по отношение на историята на игрите; все пак бих казал, че Ник попита дали можете да се свържете с казиното, за да ви го предостави като техен клиент. Това е доста обичайна стъпка и обикновено казината се съобразяват.

Моля, опитайте се да издържите!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте всички.

Бих искал да ви информирам, че днес получих печалбите от €5000 от турнира Pragmatic

Въздъхнах с облекчение.

Все още обаче го чакам

решение на жалбата ми 👍🏻

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 6 месеца

Това наистина е страхотна новина, благодаря ви за актуализацията. Да видим сега как ще стане с жалбата ти. Моля, актуализирайте и него, когато е възможно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Вероятно награда за незабавно изплащане😉

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 6 месеца

Какво означава?

Видяхте ли жалбата ми? Вие, които сте имали опит със Smokace и техните правила и условия, какво мислите за моя случай?

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 6 месеца

Опитвам се да бъда малко саркастичен... Поради това, че се борите да получите печалбите си и други играчи със същите проблеми..

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 6 месеца

Да, разбрах го.

Исках лично мнение по моята жалба. Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 6 месеца

Съжалявам, брато, не прочетох за оплакването ти. Но виждам, че имаш печалби от турнир с прагматична игра. Надявам се, че печелите добре.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, говорех за жалбата си относно конфискуваните ми печалби. Моля, влезте в профила ми и прочетете оплакването ми.

тогава ми кажете мнението си

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Братко, имаш половин милион в сметката си в казино, което не плаща дори 50$ за някои играчи. Мисля, че ще отидеш за тази победа в съда. Но това е само моето мнение, може би услугата за оплаквания на CasinoGuru има по-добро решение. Просто бъди тарпелив.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини