Получихте ли цялата сума най-накрая?
Това е страхотно, нали?
Did you get the full amount finally?
That is great, right?
Добро утро, чакам две тегления от края на юни, едното на 26-ти и едното на 27-ми. В чата отговарям по стандартен начин с фалшиви уверения.
Good morning, I've been waiting for two withdrawals since the end of June, one on the 26th and one on the 27th. In chat I reply in a standard way with fake reassurances.
Buongiorno, sto aspettando due prelievi da fine giugno, uno il 26 e uno il 27, in chat rispondo in modo standard con rassicurazioni finte
Хей, какво ти казва казиното? Че трябва да си спокоен за парите си и други подобни? Казаха ли ти защо чакаш толкова дълго?
От това, което видях, жалбата ви е отворена и нашият екип ще се свърже с казиното, ако нищо не се промени.
Бих искал това да се реши възможно най-скоро, но предполагам, че ще трябва да почакаме.
Hey, so what does the casino tell you? That you have to be calm about your money coming in and stuff? Did they say why are you waiting so long?
From what I've seen, your complaint is open and our team will contact the casino if nothing changes.
I'd like to get this resolved as soon as possible, but I guess we'll have to wait for that.
Здравей, Ярослав, казиното казва същото в чата, повтаряйки, че има забавяния поради големия брой заявки и че тегленията ми са в последния етап, но повтарят проблема от дни и всъщност няма нищо ново. Казват, че ще ми изпратят напомняния и ще ми кажат, че мога да остана спокоен, но не знам колко е вярно това, просто искам да си върна печалбите.
Hi Jaroslav, the casino says the same thing in chat, repeating that there are delays due to the high number of requests and that my withdrawals are in the final stages, but they've been repeating the problem for days and there's really nothing new. They say they'll send reminders and say I can stay calm, but I don't know how true that is, I just want to get my winnings back.
Ciao Jaroslav, il casino dice le stesse cose in chat, ripete che ci sono ritardi dovuti alle tante richieste e che i miei prelievi sono alla fase finale, ma il problema che lo ripetono da giorni e non c'è realmente nessuna novità. Dicono di mandare solleciti e di stare tranquillo ma non so quanto sia vero, voglio solo recuperare la mia vincita
Може да се случи, и това е доста често срещано, казината понякога да се забавят с тегленията. Няма какво повече да се направи, освен да бъдете търпеливи и ние ще се опитаме да помогнем. Вярвам, че казиното също се справя със ситуацията и ще ви изпрати парите възможно най-скоро, но ще трябва да почакаме.
Ако нищо не се промени, както казах, нашият екип ще се свърже с казиното. 🙂
It can happen, and it is quite common, that casinos are sometimes delayed with withdrawals. There is nothing more to do than to be patient and we will try to help. I believe that the casino is also dealing with the situation and will send you the money as soon as possible, but we will have to wait.
If nothing changes, as I said, our team will contact the casino.🙂
Сега казват, че все още съм на етап проверка, не знам точно какво да правя или как да се държа. Говорих с някого по-рано и изведнъж чатът беше затворен. Акаунтът ми не се нуждае от проверка. 
Now they say I'm still in the verification stage, not exactly what to do or how to behave. I was talking to someone earlier and suddenly the chat was closed. My account doesn't need verification. 
Ora dicono che sono ancora allo stato di verifica, non che proprio che fare è come comportarmi. Stavo parlando prima con un altra persona ed improvvisamente la chat è stata chiusa. Il mio account non bisogno di verifica. 
Добро утро, бих искал/а да Ви информирам, че тегленията ми току-що пристигнаха, благодаря Ви за подкрепата.
Good morning, I would like to inform you that my withdrawals have just arrived, thank you for your support.
Buongiorno, comunico che i miei prelievi sono appena arrivati, grazie per il vostro supporto
Така че беше необходимо само да се изчака известно време. Не чакахте много малко, така че разбирам притеснението ви, но най-важното е да имате пари в банковата си сметка.
Мислите ли, че все още ще играете в това казино въпреки това забавяне?
So it was only necessary to wait for some time. You weren't waiting for very little, so I understand your concern, but the most important thing is that you have money in your bank account.
Do you think you will still play at this casino despite this delay?
Чакам три тегления от 24 септември 2025 г., и трите за €500.00. В чата получавам само автоматични отговори, които ми казват да чакам и че парите ще бъдат платени. Но към днешна дата, след 14 дни, няма никакви новини. Дори не са отговорили на имейлите, които им изпратих. Не знам какво да правя или какво да мисля.
I've been waiting for three withdrawals since September 24, 2025, all three for €500.00. The chat only gets automatic replies telling me to wait and that the money will be paid. But as of today, after 14 days, there's no news. They haven't even responded to the emails I've sent them. I don't know what to do or what to think.
È dal 24/09/2025 che attendo tre prelievi, tutti e tre da 500,00€. Dalla chat solo risposte automatiche dove mi dicono di attendere e che i soldi verranno pagati. Ma ad oggi dopo 14 giorni nessuna novità. Non rispondono neanche alle email che gli ho inviato. Non so cosa fare e cosa pensare
Това със сигурност беше наистина дълго време за чакане.
Поискали ли са ви някакви документи, за да потвърдят поне акаунта ви?
Ако няма комуникация от сайта на казиното, със сигурност става още по-разочароващо, така че ако искате нашият екип за жалби да се намеси във вашия случай, моля, подайте жалба и ние със сигурност ще я разгледаме.
Между другото, това първото ти теглене оттам ли е?
That's been a really long time to wait, for sure.
Have they asked for any documents to verify your account at least?
If there is a lack of communication from the casino site, it surely gets even more frustrating, so if you'd like our complaint team to intervene in your case, please file a complaint and we will look at it, for sure.
Is this your first withdrawal there, by the way?
Здравей, Роми. Не са ми искали никакви документи; прилагам екранна снимка. Пише, че акаунтът ми не изисква верификация. Използвах същия метод на плащане за тегленето, както и за депозита, така че карта на мое име. Да, това е първото ми теглене. В този момент съм принуден да подам жалба. 
Hi Romi. I wasn't asked for any documents; I'm attaching a screenshot. It says my account doesn't require verification. I used the same payment method for the withdrawal as I used for the deposit, so a card in my name. Yes, it's my first withdrawal. At this point, I'm forced to file a complaint. 
Ciao Romi. Non mi è stato richiesto nessun documento, ti allego screenshot. Mi dice che il mio account non richiede una verifica. Ho utilizzato per il prelievo lo stesso metodo di pagamento che ho usato per il deposito, quindi una carta intestata a me. Si, È il mio primo prelievo. A questo punto mi trovo costretto ad aprire il reclamo
Разбирам, благодаря.
Затова, моля, подайте жалбата си, когато е възможно, и нашият екип ще се свърже с вас.
I see, thank you.
So, please file your complaint whenever possible, and our team will get in touch with you.
Един от нашите специалисти по разрешаване на оплаквания ще се заеме с това скоро. Моля, обърнете внимание на времето и скоро ще получите повече информация и някои допълнителни въпроси.
One of our complaint resolvers will deal with it soon. Please mind the timer, and you will get more information and some additional questions soon.
Благодаря ти, Роми. Няма проблем, на разположение съм за всякаква информация, от която може да се нуждаеш.
Thank you, Romi. No problem, I'm available for any information you may need.
Ti ringrazio Romi. Nessun problema, sono a disposizione per tutte le informazioni necessarie
Здравей, Роми. Радвам се да те информирам, че първото от трите тегления току-що беше кредитирано. В този момент чакам другите две да пристигнат за потвърждение, преди да подам жалба. Ще те държа в течение. Благодаря ти за работата.
Hi Romi. I'm pleased to inform you that the first of three withdrawals has just been credited. At this point, I'm waiting for the other two to arrive for confirmation before filing a complaint. I'll keep you updated. Thank you for your work.
Ciao Romi. Ti comunico con piacere che il primo dei tre prelievi è Appena stato accreditato. A questo punto prima di aprire il reclamo attendo l'arrivo degli altri due per conferma. Ti terrò aggiornato. Grazie del tuo lavoro
Здравейте, отворих си акаунт на вашия уебсайт, защото така се чувствам по-сигурен. Наскоро спечелих голяма сума в Slotuna, имам три тегления, които чакат да бъдат извършени, а първото вече е закъсняло с един ден. Не е много, но не искам да се натъквам на проблеми по време на тегленията си, докато не получа цялата сума. Винаги в съответствие с дневните и месечните лимити за теглене, които не ме притесняват, стига да се спазват не само от мен, но и от казиното. Ще ви държа в течение как се развиват нещата, благодаря, че ме поканихте.
Hello, i opened an account on your website because it makes me feel safer. I have won recently on Slotuna a large sum, i have three withdrawals pending and the first one is already late one day, not much but i don't want to stumble upon problems during my withdrawals until i have received the entire amount, always in accordance with their withdrawal daily and monthly limits, which i don't mind as far as they are being respected not only be me but by the casino as well. I will keep you posted about how everything unfolds, thanks for having me.
Здравейте и благодаря, че споделихте процеса на теглене на пари. Възможно е, ако имат забавяне, парите да не пристигнат точно когато са заявили в условията. Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да разрешат проблема и да изпратят парите на играча, така че вярвам, че ще успеят да го направят.
Ако не, ние ще бъдем тук, за да помогнем.
Не са ли ти искали някакви документи? Играл ли си с бонуса?
Hello, and thank you for sharing the process of withdrawing money. It's possible that if they have a delay, the money won't arrive exactly when they say it will in the terms and conditions. I'd like to add that we give casinos 14 days to resolve the issue and send the player their money, so I believe they'll manage to do that.
If not, we'll be here to help.
Didn't they ask you for any documents? Did you play with the bonus?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.