НачалоФорумКазинаSlotuna Casino - обща дискусия

Slotuna Casino - обща дискусия (страница 7)

18 189 преглеждания 150 отговора |
преди 1 година
|
1...6 7 8
Добавете пост
преди 5 месеца

Да, най-накрая дойдоха в събота

Автоматичен превод:
gwptgvk2g282
преди 5 месеца

Получихте ли цялата сума най-накрая?

Това е страхотно, нали?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, чакам две тегления от края на юни, едното на 26-ти и едното на 27-ми. В чата отговарям по стандартен начин с фалшиви уверения.

Автоматичен превод:
Mattia21
преди 5 месеца

Хей, какво ти казва казиното? Че трябва да си спокоен за парите си и други подобни? Казаха ли ти защо чакаш толкова дълго?

От това, което видях, жалбата ви е отворена и нашият екип ще се свърже с казиното, ако нищо не се промени.

Бих искал това да се реши възможно най-скоро, но предполагам, че ще трябва да почакаме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей, Ярослав, казиното казва същото в чата, повтаряйки, че има забавяния поради големия брой заявки и че тегленията ми са в последния етап, но повтарят проблема от дни и всъщност няма нищо ново. Казват, че ще ми изпратят напомняния и ще ми кажат, че мога да остана спокоен, но не знам колко е вярно това, просто искам да си върна печалбите.

Редактирано
Автоматичен превод:
Mattia21
преди 5 месеца

Може да се случи, и това е доста често срещано, казината понякога да се забавят с тегленията. Няма какво повече да се направи, освен да бъдете търпеливи и ние ще се опитаме да помогнем. Вярвам, че казиното също се справя със ситуацията и ще ви изпрати парите възможно най-скоро, но ще трябва да почакаме.

Ако нищо не се промени, както казах, нашият екип ще се свърже с казиното. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Сега казват, че все още съм на етап проверка, не знам точно какво да правя или как да се държа. Говорих с някого по-рано и изведнъж чатът беше затворен. Акаунтът ми не се нуждае от проверка. file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, бих искал/а да Ви информирам, че тегленията ми току-що пристигнаха, благодаря Ви за подкрепата.

Автоматичен превод:
Mattia21
преди 5 месеца

Така че беше необходимо само да се изчака известно време. Не чакахте много малко, така че разбирам притеснението ви, но най-важното е да имате пари в банковата си сметка.

Мислите ли, че все още ще играете в това казино въпреки това забавяне?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чакам три тегления от 24 септември 2025 г., и трите за €500.00. В чата получавам само автоматични отговори, които ми казват да чакам и че парите ще бъдат платени. Но към днешна дата, след 14 дни, няма никакви новини. Дори не са отговорили на имейлите, които им изпратих. Не знам какво да правя или какво да мисля.

Автоматичен превод:
MattiaM
преди 2 месеца

Това със сигурност беше наистина дълго време за чакане.

Поискали ли са ви някакви документи, за да потвърдят поне акаунта ви?

Ако няма комуникация от сайта на казиното, със сигурност става още по-разочароващо, така че ако искате нашият екип за жалби да се намеси във вашия случай, моля, подайте жалба и ние със сигурност ще я разгледаме.

Между другото, това първото ти теглене оттам ли е?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравей, Роми. Не са ми искали никакви документи; прилагам екранна снимка. Пише, че акаунтът ми не изисква верификация. Използвах същия метод на плащане за тегленето, както и за депозита, така че карта на мое име. Да, това е първото ми теглене. В този момент съм принуден да подам жалба. file

Автоматичен превод:
MattiaM
преди 2 месеца

Разбирам, благодаря.

Затова, моля, подайте жалбата си, когато е възможно, и нашият екип ще се свърже с вас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Отворих жалбата,

Автоматичен превод:
MattiaM
преди 2 месеца

Един от нашите специалисти по разрешаване на оплаквания ще се заеме с това скоро. Моля, обърнете внимание на времето и скоро ще получите повече информация и някои допълнителни въпроси.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Благодаря ти, Роми. Няма проблем, на разположение съм за всякаква информация, от която може да се нуждаеш.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравей, Роми. Радвам се да те информирам, че първото от трите тегления току-що беше кредитирано. В този момент чакам другите две да пристигнат за потвърждение, преди да подам жалба. Ще те държа в течение. Благодаря ти за работата.

Автоматичен превод:
MattiaM
преди 2 месеца

Това звучи добре.

Продължавай така. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, отворих си акаунт на вашия уебсайт, защото така се чувствам по-сигурен. Наскоро спечелих голяма сума в Slotuna, имам три тегления, които чакат да бъдат извършени, а първото вече е закъсняло с един ден. Не е много, но не искам да се натъквам на проблеми по време на тегленията си, докато не получа цялата сума. Винаги в съответствие с дневните и месечните лимити за теглене, които не ме притесняват, стига да се спазват не само от мен, но и от казиното. Ще ви държа в течение как се развиват нещата, благодаря, че ме поканихте.

Редактирано
Автоматичен превод:
thunthun
преди 1 месец

Здравейте и благодаря, че споделихте процеса на теглене на пари. Възможно е, ако имат забавяне, парите да не пристигнат точно когато са заявили в условията. Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да разрешат проблема и да изпратят парите на играча, така че вярвам, че ще успеят да го направят.

Ако не, ние ще бъдем тук, за да помогнем.

Не са ли ти искали някакви документи? Играл ли си с бонуса?

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини