Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаSlotuna Casino - обща дискусия

Slotuna Casino - обща дискусия

 от aofsampali
|
5 381 преглеждания 113 отговора |
|
1 2...6
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotuna Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Искам да ме информира лицензиращия орган на slotuna и техните подробности за лиценза, ако е възможно

благодаря

Автоматичен превод:
aofsampali

здрасти

Надявам се, че няма да имате нищо против да попитам за причината за този вид искане. Случило ли се е нещо несправедливо?

Във всеки случай, доколкото можем да кажем, доставчикът на лиценз в момента е "Comoros (Anjouan Gaming)." Няма много подробности за добавяне; страхувам се Както можете да видите, дори неговият уебсайт е фокусиран единствено върху предоставянето на предплатени лицензи, вместо да поддържа каквито и да е проблеми. Все още смятам, че разделът, наречен "поддръжка на играчи", е нефункционален, например.

https://anjouangaming.com/


Автоматичен превод:

Това казино е измама, те не искат да плащат тегленето и когато поискате поддръжка, те ви изпращат само отговори в копирани текстове, не играйте тук, това е измама

Автоматичен превод:
geinersantillan337

Хм. Какво ще кажете да обясните защо казиното реши да не ви плати? Точният отговор, който споменахте, би бил добра отправна точка. Въпреки че твърдите, че това е измама, е трудно да се повярва без допълнителни обяснения. Надявам се, че разбирате това. Чувствайте се свободни да опишете всичко, което се случи. Доколкото разбрах от жалбата ви, вие сте чакали около 5 дни за тегленето. Какво друго, моля?

Edited
Автоматичен превод:

Казах, че изглежда като измама и че ви изпращат само копирани текстови отговори, когато питате за вашето теглене. От известно време има същите отговори и без никакъв напредък в оттеглянето. Първо казвате, че след три дни Avilés изтеглянето ще бъде финализирано и това се случи и те казват, че не могат. Тъй като имат забавяне и всеки ден един и същ отговор, изглежда така. Или биха искали да платят.

Автоматичен превод:

file Какво друго можете да си помислите, ако след седмица заявката ви за теглене все още е в същия статус без промени? И когато питате, ви дават едни и същи копирани отговори.

Автоматичен превод:
geinersantillan337

Обясниха ли какви забавяния изпитват? Възможно ли е да се дължи на претоварването на заявките за теглене?

Не е нищо необичайно да ви кажа истината и ако акаунтът ви е бил напълно потвърден, те трябва да могат да обработят плащането без допълнителни проблеми.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да платят на играча, преди да се намесим, така че, моля, информирайте ни за всякакви актуализации и нашият екип скоро ще продължи с вашата жалба и ще ви информира за следващите стъпки.

Автоматичен превод:

Попитах дали имам нужда от проверка, но те ми казаха, че не е необходима в момента и когато попитах за тегленето, беше, защото нямаше такава. Няма напредък, защото ми изпращат това всеки ден, че питам едно и също нещо. Помогнете ми да комуникирам директно с платежната система на това казино, за да могат да ми кажат дали ще ми платят или. Или това ме стресира много и съм пълен с гняв. Изпращам това, което обикновено изпращат, когато поискам. file

Автоматичен превод:
geinersantillan337

Ако е необходимо, нашият екип за оплаквания ще се свърже с казиното и ще комуникира относно всичко това.

Имаше ли актуализация днес след изтичането на уикенда?

Автоматичен превод:

Добър вечер! Тук съм, за да докладвам за неизплащане на награда, която претендирам от месец, първо ме препратиха към skrill, който щеше да плати, но те не платиха и сега само отговарят, че съотв. отдел се занимава с плащането...и нищо!!! Изпратих всички данни за банковия превод, казаха да чакам до 5 работни дни, но всичко е лъжа! Изпратих десетки имейли и те не искат да платят! Така че нещата, които прочетох тук са напълно верни!!!


Вече

Автоматичен превод:
danielanunes748

Бих казал, че чакането на плащането за един месец наистина е много и затова със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук, за да може нашият екип да се опита да ви помогне да получите плащането си.

Моля, следвайте тази връзка , където можете да го направите. Опишете добре цялата ситуация и нашият екип ще се свърже с вас със следващите стъпки.

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?


Автоматичен превод:
geinersantillan337

Изплатиха ли ви печалбите?

Автоматичен превод:
ivvanovvich

В крайна сметка играчът не отписа жалбата, така че не знаем.

Както и да е, защо питаш, имаш ли и теглене, което чакаш в казиното?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, аз също имам теглене в това казино. Изминаха 5 дни от заявката за теглене. Поддръжката каза, че времето за теглене е 3-5 работни дни.

Автоматичен превод:

Виждам, че има някои проблеми с прехвърлянето на пари в това казино, въз основа на моя опит мога да кажа, че максималният срок е 14 дни, преживявал съм това много пъти и паричният ми превод беше извършен. Ако ще играете в международни казина, играйте в казина над номер 7, ще разберете около 8-9, успех по отношение на надеждността.

Автоматичен превод:

Виждате ли, политиката за забавяне на парите е система, която ви позволява да се върнете и да играете и може би да загубите диска. 14 дни са много време, но, както казах, трябва да имате търпение.

Автоматичен превод:

Играх игра в това казино половин час с жена ми и казиното не заслужава доверие, защото блокираха играта, която спечелих, спряха печалбите ми и взеха всичките ми пари. Не се доверявайте и инвестирайте парите си, ще ги загубите

Автоматичен превод:

Бил съм безсрамен, аз съм честен комарджия, играя честно, инвестирам парите си, но никой не намира парите на улицата, това казино е пълно с копелета, сигурен съм в това, само ако не бяха копелета, хората ще се оправят.

Автоматичен превод:

😡😡😡😡😡😡🤬🤬😡😡 казино inferno slotuna

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини