ФорумКазинаSlotuna Casino - обща дискусия

Slotuna Casino - обща дискусия

преди 1 месец от aofsampali
|
579 преглеждания 9 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotuna Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Искам да ме информира лицензиращия орган на slotuna и техните подробности за лиценза, ако е възможно

благодаря

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 1 месец

здрасти

Надявам се, че няма да имате нищо против да попитам за причината за този вид искане. Случило ли се е нещо несправедливо?

Във всеки случай, доколкото можем да кажем, доставчикът на лиценз в момента е "Comoros (Anjouan Gaming)." Няма много подробности за добавяне; страхувам се Както можете да видите, дори неговият уебсайт е фокусиран единствено върху предоставянето на предплатени лицензи, вместо да поддържа каквито и да е проблеми. Все още смятам, че разделът, наречен "поддръжка на играчи", е нефункционален, например.

https://anjouangaming.com/


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това казино е измама, те не искат да плащат тегленето и когато поискате поддръжка, те ви изпращат само отговори в копирани текстове, не играйте тук, това е измама

Автоматичен превод:
geinersantillan337
преди 3 седмици

Хм. Какво ще кажете да обясните защо казиното реши да не ви плати? Точният отговор, който споменахте, би бил добра отправна точка. Въпреки че твърдите, че това е измама, е трудно да се повярва без допълнителни обяснения. Надявам се, че разбирате това. Чувствайте се свободни да опишете всичко, което се случи. Доколкото разбрах от жалбата ви, вие сте чакали около 5 дни за тегленето. Какво друго, моля?

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казах, че изглежда като измама и че ви изпращат само копирани текстови отговори, когато питате за вашето теглене. От известно време има същите отговори и без никакъв напредък в оттеглянето. Първо казвате, че след три дни Avilés изтеглянето ще бъде финализирано и това се случи и те казват, че не могат. Тъй като имат забавяне и всеки ден един и същ отговор, изглежда така. Или биха искали да платят.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Какво друго можете да си помислите, ако след седмица заявката ви за теглене все още е в същия статус без промени? И когато питате, ви дават едни и същи копирани отговори.

Автоматичен превод:
geinersantillan337
преди 3 седмици

Обясниха ли какви забавяния изпитват? Възможно ли е да се дължи на претоварването на заявките за теглене?

Не е нищо необичайно да ви кажа истината и ако акаунтът ви е бил напълно потвърден, те трябва да могат да обработят плащането без допълнителни проблеми.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да платят на играча, преди да се намесим, така че, моля, информирайте ни за всякакви актуализации и нашият екип скоро ще продължи с вашата жалба и ще ви информира за следващите стъпки.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Попитах дали имам нужда от проверка, но те ми казаха, че не е необходима в момента и когато попитах за тегленето, беше, защото нямаше такава. Няма напредък, защото ми изпращат това всеки ден, че питам едно и също нещо. Помогнете ми да комуникирам директно с платежната система на това казино, за да могат да ми кажат дали ще ми платят или. Или това ме стресира много и съм пълен с гняв. Изпращам това, което обикновено изпращат, когато поискам. file

Автоматичен превод:
geinersantillan337
преди 3 седмици

Ако е необходимо, нашият екип за оплаквания ще се свърже с казиното и ще комуникира относно всичко това.

Имаше ли актуализация днес след изтичането на уикенда?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини