преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotuna Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здрасти
Надявам се, че няма да имате нищо против да попитам за причината за този вид искане. Случило ли се е нещо несправедливо?
Във всеки случай, доколкото можем да кажем, доставчикът на лиценз в момента е "Comoros (Anjouan Gaming)." Няма много подробности за добавяне; страхувам се Както можете да видите, дори неговият уебсайт е фокусиран единствено върху предоставянето на предплатени лицензи, вместо да поддържа каквито и да е проблеми. Все още смятам, че разделът, наречен "поддръжка на играчи", е нефункционален, например.
Hi!
I hope you won't mind me asking about the reason for this kind of request. Has something unfair occurred?
In any case, as far as we can say, the license provider is currently "Comoros (Anjouan Gaming)." Not much detail to add; I'm affraid. As you may see, even its website is solely focused on providing pre-paid licenses rather than supporting any manner of issues. I still find the section called "player support" to be non-functional, for instance.
Това казино е измама, те не искат да плащат тегленето и когато поискате поддръжка, те ви изпращат само отговори в копирани текстове, не играйте тук, това е измама
This casino is a scam, they don't want to pay the withdrawal and when you ask support they only send you answers in copied texts, don't play here it's a scam
Este casino es una estafa no quieren pagar el retiro y cuando preguntas a soporte solo te envían respuestas en textos copiados no juegen acá es una estafa
Хм. Какво ще кажете да обясните защо казиното реши да не ви плати? Точният отговор, който споменахте, би бил добра отправна точка. Въпреки че твърдите, че това е измама, е трудно да се повярва без допълнителни обяснения. Надявам се, че разбирате това. Чувствайте се свободни да опишете всичко, което се случи. Доколкото разбрах от жалбата ви, вие сте чакали около 5 дни за тегленето. Какво друго, моля?
Hmm. How about you explain why the casino decided not to pay you? The precise answer you mentioned would be a good starting point. Even though you claimed that this was a scam, it is difficult to believe it without further explanation. I hope you understand that. Feel free to describe all that occurred. As far as I can tell from your complaint, you have been waiting 5 days or so for the withdrawal. What else, please?
Казах, че изглежда като измама и че ви изпращат само копирани текстови отговори, когато питате за вашето теглене. От известно време има същите отговори и без никакъв напредък в оттеглянето. Първо казвате, че след три дни Avilés изтеглянето ще бъде финализирано и това се случи и те казват, че не могат. Тъй като имат забавяне и всеки ден един и същ отговор, изглежда така. Или биха искали да платят.
I said that it seems like a scam and that they only send you copied text responses when you ask about your withdrawal. It has been the same responses for a while and without any progress in the withdrawal. First you say that in three days Avilés the withdrawal will be finalized and that happened and they say that they can't. Because they have a delay and every day the same response, well it seems that. Or they would like to pay.
Dije qe párese una estafa y qe Solo te envían respuestas de textos copiados cuando preguntas por tu retiro sido el rato la mismas respuestas y sin ningún tipo de avance en el retiro primero dujeris qe en tres días Avilés se finalizaba el retiro y paso eso y dise qe no pueden. Porqe tienen retraso y cada día la misma respuetaas pues párese qe. O quisieran pagar
Какво друго можете да си помислите, ако след седмица заявката ви за теглене все още е в същия статус без промени? И когато питате, ви дават едни и същи копирани отговори.
What else can you think if after a week your withdrawal request is still in the same status with no changes? And when you ask, they give you the same copied answers.
qe más se puede pensar si depues de una sema tu solicitud de retiro sigue en el mismo estado sin cambios . Y cuando preguntas te dan las mismas respuestas copiadas
Обясниха ли какви забавяния изпитват? Възможно ли е да се дължи на претоварването на заявките за теглене?
Не е нищо необичайно да ви кажа истината и ако акаунтът ви е бил напълно потвърден, те трябва да могат да обработят плащането без допълнителни проблеми.
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да платят на играча, преди да се намесим, така че, моля, информирайте ни за всякакви актуализации и нашият екип скоро ще продължи с вашата жалба и ще ви информира за следващите стъпки.
Did they explain what kind of delays they experience? Could it be because of the overload of the withdrawal requests, perhaps?
It is nothing unusual to tell you the truth, and if your account has been fully verified, they should be able to process the payment without any additional issues.
We usually give casinos 14 full days to pay the player before we intervene, so please keep us informed about any updates, and our team will move forward with your complaint soon and inform you about next steps.
Попитах дали имам нужда от проверка, но те ми казаха, че не е необходима в момента и когато попитах за тегленето, беше, защото нямаше такава. Няма напредък, защото ми изпращат това всеки ден, че питам едно и също нещо. Помогнете ми да комуникирам директно с платежната система на това казино, за да могат да ми кажат дали ще ми платят или. Или това ме стресира много и съм пълен с гняв. Изпращам това, което обикновено изпращат, когато поискам.
I asked if I needed verification but they told me it wasn't necessary at the moment and when I asked about the withdrawal it was because it didn't have one. No progress because they send me this every day that I ask the same thing. Help me communicate directly with the payment system of this casino so that they can tell me if they will pay me or. Or this has me very stressed out and full of anger. I send what they usually send when I ask.
Pregunte si necesitaba verificacion pero me dijeron qe no era nesesario d emomento y cuando pregunto por el retiro qe porqe no tiene. Ningun avance pues me envían esto cada día qe pregunto lo mismo lo mismo . Ayúdenme a comunicarme con directamente con el dentro de pagos de este casino praqe me digan si me pagarán o. O esto me tiene muy estresado lleno de cólera me tiene mi . Envío lo qe suelen enviar cuando pregunto
Ако е необходимо, нашият екип за оплаквания ще се свърже с казиното и ще комуникира относно всичко това.
Имаше ли актуализация днес след изтичането на уикенда?
If needed, our complaint team will contact the casino and communicate regarding all this.
Was there any update today after the weekend passed?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.