НачалоФорумКазинаSlotuna Casino - обща дискусия

Slotuna Casino - обща дискусия (страница 8)

18 145 преглеждания 150 отговора |
преди 1 година
|
1...7 8
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Играх със собствените си пари, без никакъв бонус. Едното теглене закъснява вече с 2 дни, а другото с 1.

Не са поискани документи, правил съм тегления в миналото без проблем и всъщност бях изненадан от факта, че всъщност отнеха 3 работни дни, досега не съм изпитвал същото.

Автоматичен превод:
thunthun
преди 1 месец

Ако не са ви поискали нищо, няма проблем. Ще трябва да изчакате и ако нищо не се случи и не ви дадат никакви актуализации, тогава ще се опитаме да ви помогнем.

Понякога казината имат забавяния и ако кажете, че не сте имали проблеми с тях, тогава бих им дал шанс.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Току-що получих и трите тегления заедно, като едното отне само 2 дни. Продължавам с новите, надявам се всичко да продължи със същото темпо. Ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
thunthun
преди 1 месец

Добри новини! 😀

Радвам се, че се получи.

И освен това не продължи толкова дълго.

Сега и двамата ще чакаме да получиш останалите пари.

Моля, актуализирай ме, когато го получиш.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Ще го направя, благодаря за комуникацията!

Автоматичен превод:
thunthun
преди 1 месец

Няма защо.

Приятен ден. 🙂☘️

Автоматичен превод:
thunthun изтри публикацията
преди 2 седмици

Играчите често обсъждат бонуси тук - какво е налично и какво всъщност работи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Здравейте отново, надявам се, че публикувам на правилната платформа. След още няколко печалби теглилките ми бяха спрени и сега чакам процесите на проверка. В случай че възникне проблем, можете ли да ми помогнете с фазата на проверка? Благодаря.



Автоматичен превод:
thunthun
преди 2 седмици

Здравей и поздравления за печалбите.

Тъй като преминавате през процес на верификация, моля, имайте предвид, че трябва да завършите този процес, преди да можете да изтеглите парите си.

Ако срещнете някакви проблеми или трудности, ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Благодаря за отговора! Запознат съм с процеса KYC и с удоволствие ще го премина. Проблемът, който имам, е, че въпреки че качих документите на уебсайта и ги изпратих и по имейл, уебсайтът сега ме информира, че трябва да кача документи (отново?), но опцията за това не е налична.

Автоматичен превод:
thunthun
преди 2 седмици

Хм, писа ли на поддръжката или в чата на живо, за да попиташ дали е станала грешка и защо е трябвало да изпратиш същите документи отново? Или са те помолили за нещо друго и ако да, какво? Одобрени или отхвърлени ли са вече някакви документи?

Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини