ФорумКазинаSlotsPalace Casino - обща дискусия

SlotsPalace Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от espoile83
|
6858 преглеждания 57 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Romi
преди 6 месеца

Това е проблема, питах поддръжката и ми казаха, че отнема 3 до 5 работни дни, но работата е там, че не ми е поискана идентификация, затова се притеснявам и не знам дали ще видя парите, имате ли опит с това казино? правят ли се тегления или не?

Автоматичен превод:
izyrino
преди 6 месеца

Имахме някои оплаквания и от други играчи и някои от тях бяха разрешени и казиното изплати парите. Можете да погледнететук, ако се интересувате.

Ако мога да попитам, от кога точно тегленето ви предстои?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Не са много, днес е трети работен ден, просто искам да знам дали ще си получа парите или ще ме ограбят.. защото видях едни жалби и се притесних..

Автоматичен превод:
izyrino
преди 6 месеца

Бих казал, че няма нужда да бъдете скептични веднага. Даваме на казината 14 дни да го оправят и докато сте още в началото, аз няма да се притеснявам много. Имате ли връзка с казиното и информирани ли сте за тегленето?

Също така проверих някои оплаквания и казиното няма такива, които да са неразрешени, което е доста добър знак и дори на 2-те, които са отворени, казиното е отговорило на тях. Така че ще имам търпение и ще се надявам парите да стигнат до вас. Ако не, тогава бих препоръчал друг курс на действие, така че нека не мислим най-лошото веднага.

Ако имате някакви новини или актуализации, не забравяйте да ме уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Всичко е наред, тегленето беше извършено вчера събота!

Автоматичен превод:
izyrino
преди 6 месеца

Така че това ме направи щастлив, дори не беше толкова дълго. Ще продължа ли да играя в това казино? Има ли нещо, което наистина харесвате тук? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изтеглих €100 от 11/8 и все още не са изтеглени или дори обработени...

В разговора ми казват, че има забавяне....добре познатия бонбон 🍬 т.е.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
eleste41
преди 2 месеца

Здравейте, понякога може да възникнат такива проблеми, така че вероятно ще е добре да се опитате да бъдете малко търпеливи.

Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни да решат всичко, свързано с тегленето, и ако не успеят, можете да опитате да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Това ли е обаче първото ви теглене в казиното? Трябваше ли да се проверява или не? Какъв метод на плащане използвате?

Автоматичен превод:
eleste41
преди 2 месеца

Уви, ще те таксуват, на мен ми взеха 500, търпи брат

Автоматичен превод:
izyrino
преди 2 месеца

Радвам се, че се опитваш да успокоиш играча. Колко време ви отне да изтеглите парите?

Моля за по-добра снимка. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

10 дни тегленето беше направено, но след много комуникация с чата да видим какво се случва с моето теглене!

Автоматичен превод:
izyrino
преди 2 месеца

Да, ще ме изнерви да ти кажа истината, но след като имаш парите, това е най-важното нещо в крайна сметка.

Както и да е, какъв метод на плащане използвахте? Още ли играеш тук или не?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Най-накрая ми платиха... за около 12 дни

Автоматичен превод:
eleste41
преди 2 месеца

Страхотна новина, виждам, че не отне най-малко време, но все пак се вмести във времето, което даваме на казината.

Мислиш ли, че все още ще играеш тук или не? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изтеглих 220 евро и не ми кредитираха картата 9 дни. Проверих днес и не виждам задържането на теглене на сайта и също не съм кредитиран. какво става

Автоматичен превод:
spirosstamelos4
преди 1 месец

Така че смятам, че трябва незабавно да се свържете с поддръжката по този въпрос.

Вашето теглене беше ли одобрено от казиното?🤔

Моля, уведомете ни, ако разберете нещо, и се надяваме заедно да разберем какво се случва.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

На сайта ми каза само, че чака теглене и нищо друго. Парите ми бяха изтеглени от сайта и чаках да дойдат без потвърждение или в имейл и един ден нямаше нищо на сайта или в акаунта ми, сякаш изчезнаха

Автоматичен превод:
spirosstamelos4
преди 1 месец

Така че нямаше информация относно това от казиното. разбирам

В този случай наистина можете да подадете жалба тук. Нашият екип ще проучи въпроса и се надяваме, че ще има някаква комуникация от страна на казиното и скоро ще разберем какво се случва с вашите пари.

Ето връзката за вас, в случай че искате да изпробвате това.

Уведомете ни, ако имате нужда от помощ с него и ни информирайте за всякакви новини, моля.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини