преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotsPalace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Помогнете ми да закрия акаунта на този сайт, опитах няколко пъти да затворя акаунта, помолих екипа за поддръжка, който ме изпрати, да изпратя имейл, направих всичко, но те не искат да затворят акаунта ми.
Те са измамници, моите адвокати и аз подадохме жалба до Amms, за да ги блокираме.
Те не зачитат нищо от италианската юрисдикция, ограничението за отговорни депозити в игрите, хиляди извинения за обработка и изплащане на печалби.
Те трябва да изчезнат от италианските търсачки, сега поех този ангажимент с моите адвокати.
Help me close the account on this site, I tried several times to close the account, I asked the support who sent me to send an email, I did everything but they don't want to close my account.
They are scammers, my lawyers and I have filed a complaint with the Amms to have them blocked.
They do not respect anything of the Italian jurisdiction, responsible gaming deposit limit, a thousand excuses to process and pay a winnings.
They must disappear from Italian search engines, I have now made this commitment with my lawyers.
Aiutatemi a chiudere il conto su questo sito,ho provato diverse volte ha chiudere il conto, ho chiesto al supporto che mi ha inviato a mandare una email,ho fatto tutto ma non mi vogliono chiudere il conto.
Sono dei truffatori io ed miei legali abbiamo fatto un'esposto all Amms per farli bloccare.
Non rispettano niente della giurisdizione italiana, gioco responsabile limite di deposito,mille scuse per processare e pagare una vincita.
Devono scomparire dai motori di ricerca italiani, ormai ho preso questo impegno con i miei legali.
Съжалявам да ви кажа, че не можем директно да ви помогнем да затворите сметката си в казиното.
Обикновено предлагам да подадете жалбата , но ако вече сте във връзка с органа и слоя, предполагам, че не сме в състояние да направим нищо по-горе 🤔.
Колко време се мъчите да закриете акаунта си?
I'm sorry to say that we can't directly help you close your account in the casino.
Normally, I would suggest submitting the complaint, but if you are already in touch with the authority and the layer, I guess that we are not capable of doing anything above 🤔.
For how long do you struggle to close your account?
Изпратих имейл до европейската институция, обяснявайки лошите практики на това казино, те трябва да се намесят до дни.
Всички удостоверени с видеоклипове и копия на имейли и чатове за поддръжка, след дни те трябва да бъдат забранени и включени в черния списък от италианската юрисдикция.
Италианският монополист се движи по този начин.
Те си мислят, че могат да правят каквото си искат, но аз взривявам лиценза и в Кюрасао.
I sent an email to the European institution, explaining the bad practices of this casino, they should intervene in days.
All certified by videos and copies of emails and support chats, in days they should be banned and blacklisted by the Italian jurisdiction.
The Italian monopoly is moving in this way.
They think they can do as they please, but I blow up the license in Curasao as well.
Ho mandato una email all'ente europeo,spiegando le cattive pratiche di questo casinò,a giorni dovrebbero intervenire.
Tutte certificate da video e copie di email e chat di supporto, a giorni dovrebbero essere bannati ed inseriti nella lista nera dalla giurisdizione Italiana.
Il monopolio Italiano si sta muovendo in questo modo.
Questi pensano di fare come vogliono, ma la licenza la faccio saltare anche a Curasao.
Опасявам се, че забраната на казино от италианска юрисдикция няма да отнеме ден, а по-скоро месеци или години. Освен това няма да го забранят, защото сте чакали седмица за закриване на акаунта. Разбира се, когато ги помолите да го затворят, очаквам да го затворят в разумен срок. Това не трябва да е повече от 48 часа.
Прочетох и отзива ви за казиното и изглежда, че и вие сте имали някакъв проблем с тегленето, така че може би все още не са искали да затворят акаунта ви. Имате ли все още малко салдо по сметката в казиното? Някои казина не закриват акаунти на играчи, ако има остатъчен баланс.
I'm afraid that banning a casino from Italian jurisdiction won't take day, but rather months or years. Also, they're not going to ban it because you've been waiting a week for the account closure. Of course, when you ask them to close it, I'd expect they should close it within a reasonable timeframe. That shouldn't be longer than 48 hours.
I also read your review on the casino and it seems you also had some issue with the withdrawal, so maybe they didn't want to close your account yet. Do you still have some balance on the casino account? Some casinos don't close player accounts if there's any remaining balance.
Даниел, остатъчният ми баланс е 8 цента, което се равнява на стойността на гореспоменатото казино.
Дори не отговарям на имейли, начинът на работа е следният.
Но ще направя всичко, за да ги вкараме в черния списък.
Мислят, че всички клиенти са кокошки.
Тази история трябва да приключи, в играта губите в дългосрочен план и аз съм наясно с това, играчите трябва да бъдат третирани с уважение, първото ми наказание за казиното ще бъде да закрия акаунта си, така че те ще загубят играч с депозит от 5k.
Тегленията никога не са успели да ги направят, само за да обработят теглене, казват, че отнема 3 работни дни, след това започва проверката на сметката, след това започват проблеми с банката, моралът на историята минават 15 дни. Очевидно комарджията не чака месец за теглене и ето гореспоменатата казино игра.
Правила и условия извън пазара.
Daniel my remaining balance is 8 cents which equals the value of the aforementioned casino.
I don't even reply to emails, the way to operate is this.
But I will do everything to get them put on the black list.
They think all customers are chickens.
This story has to end, in the game you lose in the long run and I am aware of this, players must be treated with respect, my first punishment for the casino will be to close my account so they will lose a 5k deposit player.
Withdrawals have never been able to make them only to process a withdrawal they say it takes 3 working days, then the account verification starts, then problems with the bank start, moral of the story 15 days go by. Obviously a gambler doesn't wait a month for a withdrawal, and here's the aforementioned casino game.
Off-market rules and terms and conditions.
Daniel il mio saldo residuo e di 8 centesimi che equivale al valore del suddetto casinò.
Non mi rispondo neanche alle email, il modo di operare e questo.
Ma farò di tutto per farli mettere nella blak list.
Pensano che tutti i clienti siano dei polli.
Sta storia deve finire,nel gioco si perde alla lunga e ne sono consapevole, i giocatori devono essere trattati con riguardo, la mia prima punizione per il casino sarà quello di chiudere il mio account così perderanno un giocatore da 5k di deposito.
I prelievi non sono mai riusciti a farli solo per processare un prelievo dicono che ci vogliono 3 giorni lavorativi, poi scatta la verifica del conto, poi scatta problemi con la banca, morale della favola passano 15 giorni. Ovviamente un gambler non aspetta un mese per un prelievo, ed ecco qua il gioco del sudetto casino.
Regole e termini e condizioni fuori mercato.
Открихме също, че правилата и условията на казиното са много несправедливи, въпреки че не съм сигурен дали правилата за теглене са включени. Надявам се, че ще намерите по-добро казино, по-подходящо за вас.
We also found that the casino's terms and conditions are very unfair, though I'm not sure whether withdrawal rules are included. I hope that you'll find a better casino, more suitable for you.
Играх над 1000 € в това казино. Спечелих около 1500 € и след заявката за теглене нищо. Изпратих няколко съобщения с поддръжката на клиенти. След седмица ми казаха, че акаунтът ми е закрит, защото е дубликат. Поисках обяснение. Предполагам, че тъй като брат ми и аз споделяме карта, това е причината, но не ми беше дадено обяснение. Какво мога да направя
I played over 1000€ in this casino. I won around 1500€ an after the withdrawal request nothing. I sent several messages with customer support. After a week they told me that my account was closed because it's a duplicate. I asked for an explanation. I imagine that since my brother and me share a card that was the reason but I was given no explanation. What can I do
Играх над 1000 € в това казино. Спечелих около 1500 € и след заявката за теглене нищо. Изпратих няколко съобщения с поддръжката на клиенти. След седмица ми казаха, че акаунтът ми е закрит, защото е дубликат. Поисках обяснение. Предполагам, че тъй като брат ми и аз споделяме карта, това е причината, но не ми беше дадено обяснение. Какво мога да направя
I played over 1000€ in this casino. I won around 1500€ an after the withdrawal request nothing. I sent several messages with customer support. After a week they told me that my account was closed because it's a duplicate. I asked for an explanation. I imagine that since my brother and me share a card that was the reason but I was given no explanation. What can I do
Бих искал да добавя, че акаунтът беше затворен, когато поисках ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА KYC, за да имам готови документи. Буквално без предупреждение и само след като изиграх много пари. Всичко е наред, стига да плащате.
I would like to add that account was closed when I asked for KYC VERIFICATION in order to have papers at the ready. Literally no warning and only after I played a lot of Money. Everything is fine as long as you pay.
Здравейте,
И така, вие и брат ви сте използвали една и съща карта, за да правите депозити в казиното, прав ли съм?
За съжаление, това е доста често срещано правило, което и двамата сте нарушили. Никога не използвайте нечия опция за плащане, защото ако го направите, казиното вижда това като измама, както сега разбирате.
Пропуснали сте да споменете тази грешка в жалбата . Затова ще актуализирам Томас.
Освен това казината възнамеряват да се защитят срещу злоупотребяващите с бонуси. Обикновено създаването на няколко акаунта в рамките на едно домакинство или използването на един и същ IP е против правилата. Ние не сме съгласни с подобна практика просто защото всеки случай трябва да се разглежда отделно. Решаващият момент е дали играчът/играчите са спечелили нечестно предимство пред казиното чрез създаване на множество акаунти или като играят в едно домакинство. Честно казано, забраната на играчите да създават акаунти в рамките на едно домакинство е доста лошо решение, защото никой дори не знае кой друг от цялото домакинство вероятно играе в някое казино.
Вашият случай е различен в няколко аспекта, но със сигурност Томас ще помогне да се намери справедлив подход.
Hello,
So, you and your brother were using the same card to make deposits in the casino, am I right?
Sadly, this is quite a common rule you both breached. Never use someones else's payment option because if you do, the casino sees that as a fraud, as you now find out.
You missed mentioning this fault in the complaint. Hence I will update Tomas.
Furthermore, casinos intend to protect themself against bonus abusers. Normally, creating multiple accounts within the same household or using the same IP is against the rules. We disagree with such a practice simply because each case should be considered separately. The crucial point is whether the player/players gained an unfair advantage over the casino by creating multiple accounts or by playing in one household. To be honest, forbidding the players to create accounts within the same household is quite a bad decision because no one even knows who else from the whole household possibly plays in any casino.
Your case is different in a few aspects, but surely Tomas will help to find a fair approach.
Уважаема Радка,
Благодаря ви за любезния отговор. Прегледах правилата и условията и също потвърдих с брат ми, че той има акаунт в друго казино, принадлежащо към същата група. В случай, че е необходимо името на казиното, мога да го осигуря. Братовчед ми от друга страна имаше акаунт в това казино, но той беше блокиран (както споменах по негова молба) през юли 2022 г. С братовчед ми имаме едно и също име и фамилия, което може да е странно, но можете да го обвините нашите родители. Въпросът ми сега е следният: имате два акаунта, единият е блокиран преди половин година и един, който е създаден сравнително наскоро. Има ли шанс те да се считат за дубликати? А в случая с мен и брат ми може ли това да се счита за случай на дублиращи се акаунти? Ако да, не трябва ли да ми бъде предоставена повече информация от казиното? И защо проверката не беше направена по време на депозити (тъй като споделихме начина на плащане), а само след като бяха депозирани много пари и само след заявката за теглене? В правилата и условията се казва, че в случай на дублиращи се сметки всички транзакции се считат за невалидни. Това означава ли, че моите депозити също се считат за невалидни? Съжалявам за дългия имейл, но тук съм на загуба. Повтарям, че единственият използван бонус беше бонусът за добре дошли, който беше загубен. Всички печалби са резултат от нормален депозит без бонуси. Оценявам помощта. Ако е необходимо, мога също така да изпратя преписите на чата със CS, където ми беше казано, че ще ми бъдат възстановени сумите за моите тегления, но след това не бяха предприети никакви действия.
Dear Radka ,
Thank you for you kind answer. I went through terms and conditions and also confirmed with my brother that he has an account in another casino belonging to the same group. In case name of the casino is needed I can provide. My cousin on the other hand did have an account in this casino but it was blocked ( as I mentioned upon his request) in July 2022. With my cousin we have the same first and last name which might be weird but that you can blame on our parents. My question now is this: You have two accounts, one that has been blocked half a year ago and one that was created fairly recently. Is there a chance those can be considered duplicates? And in the case of me and my brother, can that be considered a case of duplicate accounts? If yes shouldn't I be provided more info by the casino? And why was the check not made during deposits ( since we shared the payment method) and only after a lot of money was deposited and only after the withdrawal request? In terms and conditions it says that in case of duplicate accounts all transactions are considered void. Does that mean that my deposits are considered void as well? Sorry about the long email but I am at loss here. I repeat that the only bonus used was the welcome bonus which was lost. All the gains were a result of a normal deposit with no bonuses. I appreciate the help. If needed I can also sent the chat transcripts with CS where I was told that I would be reimbursed for my withdrawals but no action was taken after that.
Уважаеми geosummoner02,
Казиното може да има различно мнение относно това, което противоречи на неговите условия, но ние винаги възнамеряваме да наложим това, което е справедливо. Ето защо споменах, че всеки случай трябва да се разглежда отделно и да се вземат предвид всички аспекти. Вярвам, че основната информация може да бъде намерена сред другите правила на казиното, но съм съгласен, че може да бъде капан за обикновените играчи. И така, отново казиното трябва да реши дали тези акаунти са създадени с цел злоупотреба с бонуси или за получаване на нечестно предимство.
Освен това не познавам нито едно казино, което да верифицира сметката на играч преди да бъде направен депозитът. Със сигурност повечето играчи биха отишли в друго казино, където могат да депозират и играят незабавно. Всеки играч потвърждава потвърждението с правилата в момента, в който се извърши регистрацията, играчите наистина трябва да прочетат всички правила и условия, за да предотвратят бъдещи проблеми. 🙁 Това означава, че ако прочетете, че казиното забранява използването на един и същ IP адрес или играчи от едно и също домакинство, бих влязъл в чата и ще информирам казиното, че живея с например 6 членове на семейството, следователно нямам представа дали някои от моите роднини играят в това казино използва същия IP. След това направете печатен екран, показващ отговора🙂 - не е идеално, знам. Вие имате този опит сега и смятам, че подобен подход може да ви спести допълнителни усложнения, защото не живеем в идеален свят, такава предпазна мярка може да помогне малко.
Какво мислиш?
Dear geosummoner02,
The casino may have a different opinion about what is against its terms, but we always intend to enforce what is fair. That's why I mentioned that each case should be handled separately and all aspects should be taken into the consideration. I believe that the basic info can be found among other casino rules, but I agree it can be a trap for regular players. So, again the casino should decide whether those accounts were created in order to abuse bonuses or to gain an unfair advantage.
Furthermore, I do not know a single casino that verifies a player's account before the deposit is made. Surely most players would go to a different casino where they can deposit and play instantly. Each player confirms the acknowledgment with the rules the moment the registration is done, players should really read all terms and conditions to prevent future issues. 🙁 Meaning if you read that the casino forbids using the same IP or players from the same household, I would enter the chat and inform the casino that I live with e.g. 6 family members, hence I have no clue whether some of my relatives play in this casino using the same IP. Then make a printscreen showing the answer🙂 - not ideal, I know. You have this experience now, and I feel that such an approach can spare you further complications because we do not live in an ideal world such precaution can help a bit.
What do you think?
Здравейте,
Предполагам, че ще е най-добре да цитирам от вашата жалба сега:
„...моля, имайте предвид, че е съвсем обичайно тегленията да отнемат няколко дни или дори седмици, за да бъдат напълно обработени. Това означава, че може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят в сметката ви. Това забавяне може да бъде причинено от незавършена KYC проверка или голям обем заявки за теглене.
Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни, след като са поискали тегленията, преди да подадат жалба.
Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Да се надяваме, че няма да е необходима допълнителна помощ 🤞
Hello,
I guess it would be best to quote from your complaint now:
"...please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Let's hope further help won't be needed 🤞
Като начало със 100 депозит + 100 бонус трябваше да направя оборот от 14 000 евро, за да отиде сумата в реалния баланс както се казва. Притеснявам се за тегленето, защото прочетох много оплаквания във фазата на обработка от 2-3 седмици и други, че са изгубени (не знам колко са верни), но задължителна ли е идентификацията за теглене?
To begin with, with a 100 deposit + 100 bonus, I had to make a turnover of 14,000 euros so that the amount would go to the real balance as they say. I am worried about the withdrawal because I read many complaints in the 2-3 week processing phase and others that they were lost (no I know how many are true) but is identification mandatory for withdrawal?
Για αρχη,με 100 καταθεση + 100 μπονους επρεπε να κανω 14000 ευρω τζιρο ωστε να παει το ποσο μετα στο real balance οπως το λενε.Αγχωνομαι για την αναληψη γιατι διαβαζω πολλα παραπονα σε φαση 2-3 βδομαδες επεξεργασια και σε αλλους οτι χαθηκαν(δν ξερω ποσα αληθεουν) αλλα η ταυτοποιηση ειναι υποχρεωτικη για αναληψη?
Здравейте!
Поздравления за залагането на такава сума! Мисля, че трябва да се успокоиш малко. Проверете репутацията и оплакванията на казиното - като щракнете върху тази връзка . Всъщност не е толкова зле, нито една неразрешена жалба. 🙂
Минахте ли вече проверката? Ако не, бих се съсредоточил върху това засега.
Hello!
Congratulation to wager such a sum! I think you should calm down a bit. Check out the casino's reputation and complaints - by clicking this link. It's actually not so bad, not a single unresolved complaint. 🙂
Have you already passed the verification? If not, I would focus on that for now.
Добър вечер, през последните 25 дни се опитвах да изтегля 500 евро в slotpalace, направих нормалната идентификация, но всеки път, когато тегля, минават 3 дни и го отменят с мотива, че е проблем с някои доставчик, може ли някой да ми помогне?
Благодаря
Good evening, for the past 25 days I have been trying to withdraw 500 euros at slotpalace, I have done the normal identification, but every time I withdraw, 3 days have passed and they cancel it on the grounds that it was a problem with some provider, can someone help me?
Thanks
Καλησπέρα σας, εδω και ενα 25μερες προσπαθω να κανω αναληψη 500 ευρω στην slotpalace, εχω κανει κανονικα ταυτοποίηση, αλλα καθε φορα μου κανω αναληψη περνανε 3 μερες και μου την ακυρωνουν με τον λογο οτι ηταν πρόβλημα καποιου provider,Μπορει να με βοηθησεις κάποιος;
Ευχαριστώ
Здравейте, съжалявам, че имате проблеми с казиното. Мислех, че сте пуснали жалба, което е добра стъпка в този случай.
Относно вашето теглене, комуникирали ли сте с казиното за това? Опита ли се да попиташ какъв точно е проблема? Мисля, че от казиното мина твърде много време, за да ви обясни какво точно се случва.
Тъй като сте подали жалба, ще бъде важно за Ник да разполага с информацията, от която се нуждае, за да продължи напред.
Засега обаче не ни остава нищо друго освен да изчакаме и да видим дали ще получим полезна информация. Ако казиното отговори или ако разберете нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.
Надявам се този случай да се развие добре и ви желая успех.
Hi, I'm sorry you're having problems with the casino. I thought you opened a complaint, which is a good step in this case.
Regarding your withdrawal, have you communicated with the casino about it? Did you try to ask exactly what the problem was ? I think it's been too long for the casino to explain to you what precisely is going on.
Since you have filed a complaint, it will be important for Nick to have the information he needs to move forward.
However, for now, we have no choice but to wait and see if we get any useful information. If the casino responds, or if you find out something new, don't hesitate to let us know.
I hope this case turns out well and I wish you the best of luck.
Не играйте в това казино. Измина повече от месец и все още не мога да завърша проверката. Смешно е, винаги ми искат нови документи. Правил съм проверка на много казина и никога не съм виждал нещо подобно. Сега ме молят да им изпратя всичките си транзакции в рамките на един месец. Те просто нямат намерение да ми дадат парите.
Do not play at this casino. It's been over a month and still I cannot complete the verification. It's laughable, they always ask me for new documents. I have done verification to many casinos and I've never seen anthing like this. Now they ask me to send them all of my transactions within a month. They just have no intention of giving me my money.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.