ФорумКазинаSlotsPalace Casino - обща дискусия

SlotsPalace Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от espoile83
|
3958 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
asdafas
преди 8 месеца

Здравейте, в този случай ви препоръчвам да подадете жалба при нас тук на този линк:https://casinoguru-gr.com/parapona

защото мисля, че повече от месец е доста дълго време за попълване на KYC. Добавям и ръководство, което също може да бъде полезно и където можете да намерите полезна информация: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn

И все пак, ако мога да попитам, какъв е проблема с документите ти досега и защо се наложи да чакаш толкова дълго? Казиното даде ли някаква причина? Сега те искат от вас транзакции в рамките на един месец. Има ли проблем с този документ?

Разбира се, въпреки че ситуацията не е приятна, опитайте се да имате малко повече търпение и да сътрудничите на казиното и да се надяваме, че няма да се проточи още дълго.

Ако документите ви вече са верифицирани с вашия акаунт, уведомете ни, защото много ми е интересно колко време ще отнеме.

Засега успех.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Моите транзакции извън казиното са лична информация. Не знам защо са ви нужни, затова никога не съм качвал такъв документ и никога не сте ми давали парите. Първо ме попитахте за последната транзакция към вашето казино, която качих, а след това продължихте да питате за повече информация.

Автоматичен превод:
asdafas
преди 7 месеца

В този случай бих искал да ви напомня, че ние не сме казино, така че не ви искаме никакви документи. Казиното ги иска. Каква повече информация изисква казиното от вас? Все още не сте успели да потвърдите?

Мисля, че подаването на жалба, към която ви изпратих линк, би било подходящо, тъй като това продължава повече от месец. Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

ЛОШО КАДИНО

АКО ДЕПОЗИРАТЕ С БОНУС, ИГРИТЕ СЪЩО ПЛАЩАТ КАКВО

ОБАЧЕ, КОГАТО БОНУСЪТ СЕ ОБЪРНЕ ПОЛОВИНАТА, ИГРИТЕ ВЕЧЕ НЕ СЕ ПЛАЩАТ И НЯМА ПОВЕЧЕ БЕЗПЛАТНИ ЗАВРЪТАНИЯ, ТАКА ЧЕ ГУБИТЕ ВСИЧКО ОТНОВО

И ВСЕКИ ПЪТ Е НЕВЪЗМОЖНО ДА ИЗПОЛЗВАТЕ БОНУСА

Автоматичен превод:
sulawa89
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че не сте имали късмет с бонуса си в това казино и не сте успели да го заложите. При какви условия имаше, ако мога да знам?

Освен това какво имате предвид под „И ВСЕКИ ПЪТ Е НЕВЪЗМОЖНО ДА СЕ ИЗПОЛЗВА БОНУСА"?

Не можахте да използвате друг или какъв беше проблемът?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Това, което имам предвид с това е, че когато активирате бонус, игрите първо плащат малко и след това изведнъж нищо повече, когато сте на път да заложите бонуса, така че вече нямате шанс да заложите бонуса

Автоматичен превод:
sulawa89
преди 2 месеца

Здравей. Какво беше изискването за залагане за този бонус, ако мога да попитам? Не си споменал това, нали?

Всъщност за казиното някак си да го манипулира би било изключително трудно от техническа гледна точка и, честно казано, казината нямат достатъчно хора за това, ако искат да се опитат да направят това за всеки играч, играещ с бонуса. И също така, най-важното, казината предават игрите само от сървърите на доставчика на игри. Ако това не са техните собствени игри, те нямат достъп до тях.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер след опита ми. Чакам девет дни, но тегленето на €500 беше одобрено!!!!! Никой не отговаря, всички ми казват, че има малко забавяне!! Парите са редовни, без бонус, не се изисква идентификация, но аз ги прикачих ВСИЧКИ към имейл, за да го направя по-лесно!! В този момент след 5 дни тегленето ми вече не е отменено, което означава, че може да е в напреднал стадий, което може да е добре. Но никой от услугата на живо не можа да потвърди това за мен, тъй като продължаваха да казват едно и също нещо отново и отново. Има забавяне, извиняваме се, изчакайте и т.н. И когато се дразнеха, те също затваряха разговора на място. Много съм нещастна и ядосана. Трябва също така да отбележа, че всеки даде различен отговор, друг потвърди, че тегленето е одобрено (докато статусът все още казва обработка) те дори ми казаха, че е одобрено в петък, друг каза, че е одобрено, но не знаеше кога, друг каза, че нямам достъп, друг каза, че има забавяне. НЕ НАДЕЖДЕН!!!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
theodoros09898
преди 1 месец

Здравей theodoros09898!

Много съжалявам да чуя за вашата ситуация! Не изглежда никак приятно и лесно, но не се притеснявайте, попаднахте на правилното място!

Виждам също, че вече сте изпратили жалба, благодаря ви за това и това е наистина добре, тъй като съм сигурен, че нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Жалбата е прясна и все още не са изтекли "14-те дни" , така че можем да се опитаме да ви помогнем едва когато изтече процедурата от "14 пълни дни". За повече информация как разрешаваме жалбата, можете да я проверите тук .

Но трябва да кажа, че съм загрижен за отговорите на „услугата на живо", тъй като всички ви дадоха различни отговори. Опитахте ли да се свържете с тях отново?

Освен това, ако имате някакви нови новини за вашата ситуация, моля, уведомете ни! Бихме искали да знаем как ще стане това.

Късмет!

Автоматичен превод:
Violeta
преди 1 месец

Няколко пъти се опитвах да говоря с тях!! Не е за вярване, че всеки агент дава различен отговор ВСЕКИ ПЪТ!! Отделът за електронна поща е шега, тъй като никой никога не ОТГОВАРЯ на имейл. 3-4 пъти поне пращах от 17.03 и нищо не се върна. Гарантират 1-3 работни дни плащане. И очевидно всички се занимават със ЗАБАВАНЕ на плащането. Клоуни. Наистина съм им ядосан.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте. Имам проблем с това казино. Спечелих 13 000 CZK и 16 000 CZK.

Направих теглене и тегленето беше одобрено и парите бяха изпратени по моята сметка. За съжаление мина повече от седмица, а парите все още не са пристигнали. Свързах се с казиното и те продължават да ми казват, че проблемът ми е ескалирал. Когато ги помоля да ми изпратят потвърждение за изпращане на пари по сметката ми, те пишат, че финансовият отдел трябва да го направи. Но знам, че чуждестранните преводи отнемат до работни дни, но тези дни парите пристигат на следващия ден. Минаха 7 работни дни и все още не съм получил парите. Може ли някой да ме посъветва какво да правя с него?

Автоматичен превод:
Mark588
преди 1 месец

Здравейте. Бихте ли опитали да попитате вашия доставчик на плащания дали всичко е наред от тяхна страна? Смятам, че ще бъде добър опит, така че можете да сте сигурни, че проблемът всъщност не е там. Какъв метод на плащане използвахте, за да изтеглите парите от това казино, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Затова се свързах с банката и парите наистина дойдоха при мен. Това е валутен компонент и автоматичният превод от EUR към CZK не работи и парите останаха в сметката в EUR, която не се вижда в банката и трябваше да премина към нея. Извинявам се за недоразумението.

Автоматичен превод:
Mark588
преди 1 месец

Няма проблем, понякога прости неща като това е добре да опитате и в крайна сметка научихте добри новини, за които със сигурност се радвам. Колко време отне парите да пристигнат? Ще продължите ли да останете в това казино? 🙂 ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей момчета,


спечелих около 5000 € през ноември 2023 г., значи преди доста време.


Проблемът е: не мога да се верифицирам, защото те искат да верифицирам акаунта си в skrill (този акаунт беше забранен) Вече писах с поддръжката на skrill, но те казаха, че не могат да ми предоставят тази информация.


Втори проблем


Платих с банковата сметка на мой приятел и те не приемат проверката, защото моето име не е там, а е името на моя приятел (той не е играл с акаунта, така че няма нарушение на правилата)


Може ли някой да ми помогне по въпроса?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Засега ще продължа и ще видим. Изтеглих още 800 евро, ще видим дали ще дойдат парите. Единственото нещо, което не ми харесва е, че не потвърждават плащането да бъде изпратено веднага по сметката, а в рамките на 3 работни дни. Така че можете да загубите селекцията по всяко време.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей момчета,


спечелих около 5000 € през ноември 2023 г., значи преди доста време.


Проблемът е: не мога да се верифицирам, защото те искат да верифицирам акаунта си в skrill (този акаунт беше забранен) Вече писах с поддръжката на skrill, но те казаха, че не могат да ми предоставят тази информация.


Втори проблем


Платих с банковата сметка на мой приятел и те не приемат проверката, защото моето име не е там, а е името на моя приятел (той не е играл с акаунта, така че няма нарушение на правилата)


Може ли някой да ми помогне по въпроса?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей. Благодаря ви, че ни описахте проблема си и наистина съжалявам за ситуацията, в която се намирате в момента. За съжаление мога да разбера проблема с вашата проверка и защо казиното не може да потвърди вашата сметка. В почти всяко казино е строго забранено, мога да кажа, използването на плащания от трета страна или използването на карта или банкова сметка на някой друг за депозиране. Така че, както казахте, ако сте използвали банковата сметка на вашите приятели, това всъщност се приема за нарушение на правилата на казината. Този вид правило винаги се посочва в условията, така че би било наистина разумно да ги прочетете, преди да играете в някое казино, само за да предотвратите подобни проблеми. За първи път ли играехте в онлайн казино, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Засега ще продължа и ще видим. Изтеглих още 800 евро, ще видим дали ще дойдат парите. Единственото нещо, което не ми харесва е, че не потвърждават плащането да бъде изпратено веднага по сметката, а в рамките на 3 работни дни. Така че можете да загубите селекцията по всяко време.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може би имахте ли актуална информация за оттеглянето си?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добър вечер,


Изтеглих 500 евро преди няколко дни от конкретното казино SlotsPalace, ще бъде ли изтеглено? Някой от това конкретно казино знае ли какво се случва?

Автоматичен превод:
izyrino
преди 2 седмици

Здравейте. Получихте ли някаква информация за тегленето в акаунта си или от поддръжката на казиното? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Проверете имейла си или попитайте в чата на живо, ако е възможно.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини