НачалоФорумКазинаSkycrown Casino - обща дискусия

Skycrown Casino - обща дискусия (страница 6)

26 963 преглеждания 130 отговора |
преди 3 години
|
1...5 6 7
Добавете пост
преди 2 месеца

Имам 100% верифициран акаунт, но имам проблеми с получаването на печалби от Skycrown. Въпреки че документите ми за верификация бяха приети и акаунтът ми в казиното беше верифициран, след 15 дни те използват всяко възможно извинение, за да анулират заявките ми за теглене на $7 000. Отново, след като потвърдиха, че тегленето ми се извършва и че акаунтът ми в казиното е в последния етап на прехвърляне на пари в банката ми, те отново се забавиха, като ме уведомиха, че документите ми за верификация вече са неприемливи. Изведнъж те не могат да обработят тегленето ми и трябва да кача документите си отново за 10-ти път, за да започна целия процес отначало. По-рано днес бях уверен от отдела за обслужване на клиенти по имейл, че не е необходимо нищо повече от мен, за да се осигури безпроблемна обработка на печалбите ми, след което часове по-късно получих друг имейл, в който се посочва, че нито един от документите ми не е приемлив и не е ясен и че трябва да ги кача отново. Досега не съм имал проблем с верификацията или тегленето на печалби, дори до $23 000, от други казина. Може би ще опитам да изпратя отново теглене за по-малка сума и ще видя как ще се развият нещата?


Сега съм много притеснен, че никога няма да получа и цент от полагаемите ми печалби от Skycrown.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Обясниха ли поне защо документите ви не би трябвало да са неприемливи?

Наистина ми звучи странно, затова се надявам, че нашият екип по жалбите ще може да разбере повече по вашия случай .

Съжалявам, но не разбрах дали сте теглили от това казино преди или това е първият ви опит. 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Това е първият път, когато печеля нещо в Skycrown и се опитвам да изтегля $7000. Отвърнаха, че снимките на шофьорската ми книжка не са ясни и изглеждат редактирани, липсва информация, не включва лакътя ми, а сега ме обвиняват, че съм променял качените си файлове. Акаунтът ми е потвърден и от отдела за обслужване на клиенти ме уведомиха, че съм могъл да изтегля, но веднага щом се опитах, изведнъж се нуждаеха от още документи, които да бъдат качени отново, защото сега изведнъж вече не бяха приемливи. В последните имейли, които получих, искаха нови снимки на шофьорската ми книжка, снимка на банкова карта и още едно селфи. От вчера открих, че акаунтът ми е спрян и не мога да изпратя отново нови документи. Изпратих имейл до отдела за обслужване на клиенти относно причината за спирането ми и все още не съм получил отговор относно случващото се.

Автоматичен превод:
GingerNinja82
преди 2 месеца

Надявам се, че нашият екип за жалби ще може да се свърже с казиното, ако не получите никаква информация от тях.

Моля, бъдете търпеливи; ще го проучим. Моля, информирайте ни, ако има новини.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

file


file Благодаря ви много за отговора. Днес получих имейл от отдела за обслужване на клиенти, в който ме уведомяват, че съм спрян, защото не могат да потвърдят акаунта ми, въпреки че в момента е потвърден. Очевидно това се дължи на редактиране на снимките ми, но не съм сигурен за кои снимки говорят, защото и шофьорската ми книжка, и новото ми селфи, което качих преди няколко дни, вече са приети. Отново искат лична карта, която вече е потвърдена, а аз нямам паспорт. Предложих акта си за раждане, ако е необходимо, но не са ми го поискали. Това се върти в кръг.

Редактирано
Автоматичен превод:
GingerNinja82
преди 2 месеца

Ами лична карта или шофьорска книжка във вашия случай?

Със сигурност може да се приеме.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Продължават да ми изпращат имейли, в които ме обвиняват, че съм редактирал снимките на шофьорската си книжка, които всъщност не са били редактирани. Изпратих още 3 различни снимки на шофьорската си книжка, въпреки че тя вече е била приета и потвърдена. Нямам друг документ за самоличност със снимка и нямам парола. Въртя се в кръг, правя всичко, което искат, отново и отново, но се връщам отначало.

Редактирано
Автоматичен превод:
GingerNinja82
преди 2 месеца

В този случай, моля, позволете на нашия екип за жалби да го проучи и да разбере защо биха сметнали, че документът ви за самоличност е редактиран.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Актуализация: skycrown вече са закрили акаунта ми и тегленето ми, обвинявайки ме в редактиране на документи. Абсолютно нищо не е редактирано в нито един документ. Едно селфи беше изрязано, за да се премахне холът ми зад мен, така че да ме обвиняват в редактиране на документи е пълна лъжа. Абсолютно съм отвратен от начина, по който Skycrown се справиха с тегленето ми. След 15 години игра в онлайн казина никога не съм имал проблем с нито един от документите си за потвърждение или с тегленето на каквато и да е сума печалби досега и никога не съм бил обвинен в измама. Това е отвратително.

Автоматичен превод:
GingerNinja82
преди 2 месеца

Скоро ще се свържем с казиното относно вашето оплакване и, разбира се, се надяваме, че те ще се свържат с нас.

Може би би било добре, ако изпратите точно тези документи, които сте изпратили до казиното, и на вашия служител по разрешаване на оплаквания, за да сме сигурни, че са наред. Само тогава ще можем да разберем защо биха си помислили, че сте ги редактирали, нали знаете. 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Няма проблем, мога да го направя. Къде трябва да изпратя документите по имейл?

Автоматичен превод:
GingerNinja82
преди 2 месеца

Помолиха ме да предоставя касова бележка от Paysafe отпреди много време, преди да ми платят, която нямаше нищо общо с депозита или тегленето, което правех. Бях я запазил и показах снимка на живо в ръката си с вестник с дата до нея, но те все още отричаха. Казината си мислят, че са Бог, когато става въпрос за изплащане, но аз мисля, че са попечители на нашите пари. Ние им се доверяваме да разпределят честно спечелените ни печалби, но те правят всичко възможно да ги запазят, като намират всякакви начини да не плащат.

Успех

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Няма проблем, мога да го направя. Къде трябва да изпратя документите по имейл?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направи го през темата на оплакването си. 😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Реших проблема си. Аз съм помощник-юрист и ги обслужих за своя сметка. Отне ми няколко месеца чрез онлайн медиация, но спечелих.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Помолиха ме да предоставя касова бележка от Paysafe отпреди много време, преди да ми платят, която нямаше нищо общо с депозита или тегленето, което правех. Бях я запазил и показах снимка на живо в ръката си с вестник с дата до нея, но те все още отричаха. Казината си мислят, че са Бог, когато става въпрос за изплащане, но аз мисля, че са попечители на нашите пари. Ние им се доверяваме да разпределят честно спечелените ни печалби, но те правят всичко възможно да ги запазят, като намират всякакви начини да не плащат.

Успех

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Но накрая са ти платили, нали?

Виждам, че имате две разрешени оплаквания тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Да. Но ми струваше време и пари.

Въпросът е, че когато казината имат седмични срещи, за да получат целевите си комисионни, и не успяват да постигнат целта си ден-два преди да я постигнат, те измислят методи за отклоняване на плащанията. Много често срещано в казината. Всички казина.

Автоматичен превод:
Shellyputt217
преди 2 месеца

Съжалявам да чуя, че е трябвало да положите толкова усилия, за да получите печалбите си. Те също ме помолиха да направя нещо подобно, но да си направя селфи, държейки шофьорската си книжка с бележка на линиран лист с надпис „Здравей, Skycrown" и датата отдолу. Селфито трябваше ясно да показва, че акаунтът ми в Skycrown е отворен и четлив на заден план, а бележката и шофьорската книжка трябваше да се държат в едната ми ръка, показвайки цялата ми ръка до лакътя. Качих 8 различни селфита и те отхвърлиха всяко едно. Току-що получих още един имейл от тях, с който ме помолиха да кача отново всичките си документи, въпреки че първоначално бяха приети и проверени, което не мога да направя, защото затвориха акаунта ми и изтеглиха печалбите ми. Отвратително е колко власт имат над финансите на обикновените хора. Радвам се да прочета, че най-накрая получихте това, което ви се дължи.

Автоматичен превод:
GingerNinja82
преди 2 месеца

Да, това се случи няколко пъти със Skycrown. Те бяха валидни около шест месеца, след което тегленията внезапно се проточиха с ден-два повече от обикновено. След това процесът по идентификация се проточи малко повече. После забавени имейли, с които се съобщава, че снимката е приета. Процес, толкова прост, при който всички документи (освен ако не са с изтекъл срок) все още са в процес на изтичане и няма дата на изтичане, за да се поставят въпроси.

След това дойде „временният проблем, при който не могат да се извършват визови преводи, отворете си безкасова банкова сметка".

Не бива да се отнасяме с такива възмутени извинения. Казиното е там, за да печели пари. Ние сме там, за да печелим! Даденост на този свят е, че казиното винаги печели. Ние даваме и вземаме, а не просто вземаме!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да. Но ми струваше време и пари.

Въпросът е, че когато казината имат седмични срещи, за да получат целевите си комисионни, и не успяват да постигнат целта си ден-два преди да я постигнат, те измислят методи за отклоняване на плащанията. Много често срещано в казината. Всички казина.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не съм сигурен как работят казината вътрешно, но се радвам, че накрая си получи парите.

Със сигурност би било по-добре, ако всяко казино можеше да плаща своевременно. Разбирам какво имаш предвид, но за съжаление понякога има проблеми. Само ако можехме да променим това, нали?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Дължат ми 21 000 и изобщо не ми плащат. Чакам от 13.11.2025 г. file

Автоматичен превод:
Fletch1981
преди 6 дни

Здравейте, казаха ли ви от казиното защо все още нямате парите си? Доста дълго чакане е, бих казал. Не проверяват ли печалбите ви по някакъв начин, след като успяхте да спечелите толкова много?

Добре е, че сте подали жалба срещу това казино и вече сте на етап, в който ще се свържете с него. Вярвам, че цялата ситуация ще бъде разрешена успешно.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини