ФорумКазинаSkycrown Casino - обща дискусия

Skycrown Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от carsix79
|
12272 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4
преди 1 година

Другото оплакване беше фактът, че спечелих 121 000 ранда, исках да изтегля) 80 000 ранда, след което проверката започна. Проблемът беше снимката от моята използвана карта отзад ... това е кредитна карта .. така че те не одобриха тегленето. Но банковите ми извлечения показват точно транзакции с картата ми. Така че по-късно отидох за нова дебитна карта. Но след това номерът на картата се променя. Тъй като сумата и проверката бяха невъзможни, играх ... както и един от другите се оплаква. Сега депозирам с чисто нов, проверката мина добре. Ето защо заявих да играя отново. Един вид доверие. Играя с друго казино също нямам проблеми ... но виждам, че оплакванията ми изглеждат много на другото оплакване ... абсолютно същия проблем

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравейте


току-що проверено... акаунтът ми е напълно проверен.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Раджа, просто нулево взаимодействие, тогава разумни отговори. Мога ли да ти изпратя нещо на лични? Никога няма да спечелите и да ви бъде изплатено.


Поздрави ,


Франциск

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти ,


някой, който мога да изпрати някаква информация?


Поздрави

Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

здрасти

Моля, публикувайте цялата подходяща информация в нишката за жалби - това е основният източник на информация, който служителят по жалби използва.

Знаете, че не обработвам жалби или прегледи на казино, аз се грижа за форума.

Ако все пак попаднете на нещо, което смятате, че трябва да проверим, използвайте този имейл адрес, моля:

data@casino.guru


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравейте


добре, ще го направя ... засега отново кръгове ... те ми казаха, че акаунтът ми е напълно проверен. Но ако ги помоля да сложат сумата, която липсва в моята банка .. няма отговор .... Предполагам, че ще го вкарат в сметката .. тогава сумата е твърде малка, за да я изтеглят мисля. Така че вие се връщате в кръга. Имах информация от моята банка, в която отидох. Дотук става дума за доверие... ако едно казино е честно, ще кажа... но след ситуацията с 80 000 ранда. Взех спирачка след затваряне ... и след това опитах отново. Така че дори за играч с почти ниво 6 просто не е добре.


така че ще изчакам отново ... може би мога да кажа, че скоро една приказка е разгадана

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Актуализация 21 април !!!!


Същият отговор: нищо


изглежда наистина говориш с робот.


специален отдел е зает с него.



Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Нула добра обратна връзка от казиното: 21 април.


наистина изглежда, че няма хора, ангажирани с отговорите. Специалният отдел е зает ……


Поздрави .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що получих 800 ранда по сметката си, а не по банковата си сметка.



Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Съжалявам, но се изгубих. Вече не разбирам въпроса.

Жалбата е за липсващ депозит. Сега парите най-накрая се показват във вашата казино сметка. Е, проблемът е решен, нали?

Надяваме се, че човекът, който се занимава с вашата жалба, ще се справи по-добре от мен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как искаш да кажеш .. radja да парите са върнати .. но не забравяйте, че ги помолих да ги прехвърлят в сметката ми. Също така не забравяйте, че има много комуникация между казиното, но според мен е твърде интензивно да си върнете парите. Това исках да ти кажа .. не се обиждай за разглеждането на жалбата, това е просто моето мнение с предишния опит. Вие го приемате лично… това не е първото казино, което играя, нито последното. Чувстваш се обиден. И вашият отговор, че се справяте по-добре с оплакването си, не е подходящ.


приятен уикенд

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Здравейте,

Моля, концентрирайте се върху моите светове, защото явно не се разбираме добре.

Жалбата беше приключена: „Ще маркирам жалбата като разрешена, тъй като депозитът беше кредитиран към вашия баланс в казиното."

Това имам предвид като пиша тук във форума следното:

„Жалбата е за липсващия депозит. Сега парите най-накрая се показват във вашата казино сметка. Е, проблемът е решен, нали?"

Съжалявам, но не мога да разбера повечето неща, които си написал просто заради изразите. 🙂

Щастлив съм, въпреки че жалбата беше разрешена.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, може би е грешна комуникация. Да, бях щастлив .. но отне дълъг процес на имейл между казиното и мен. Проблемът за гуру е решен. И затворих акаунта. Сега играете с много хубаво казино.


приятна неделя.


Дейв

Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Е, такова неприятно преживяване може да се случи от време на време, но за съжаление нямам съвет как да избягвам подобна ситуация в бъдеще.

Надявам се, че следващото ви казино изживяване ще бъде много по-добро!🤞✨

Успех в играта в казиното, кажете ни как е минало.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ⭐️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Публикувах рецензия, очертаваща моето негативно преживяване в това казино, което оттогава беше поставено на чакащо, след като беше прието. Накратко, направих депозит с помощта на LTC на адреса на моя акаунт и казиното отказва да кредитира акаунта/да възстанови сумата. Оттогава те са прехвърлили цялата сума в собствения си личен портфейл, за да я запазят за себе си. Това казино е абсолютна шега, която се занимава с престъпни кражби. Високата оценка на казино гуру очевидно е пристрастна и е повече от вероятно платена. Не депозирайте/играйте тук, освен ако не искате вашите средства да бъдат откраднати!

Автоматичен превод:
jimpegs9319
преди 1 година

Здравейте и добре дошли!

Мисля, че не е честно да се каже, че оценката или рецензията са купени - ние не работим по този начин. Съжалявам да видя, че имате спор с казиното, но въз основа на другите оплаквания това казино се грижи за играчите.

Може да срещнете проблем дори в най-доброто казино в света. Засега мисля, че трябва да се успокоиш.

Ако установим, че казиното е направило нещо неправилно или нечестно, ще има последствия. Прочетете повече тук .

Вашият потребителски преглед предстои поради текуща жалба, не се притеснявайте, това е стандартна процедура. И прегледът ще бъде разгледан веднага след приключване на жалбата.

Може би с нещо друго, с което мога да ви помогна?

Просто питам.




Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей гуру,


Спечелих $40 250 AUD в казино Crown на Royal Joker. Трябваше да проверя селфито си, което отне няколко пъти и те изпратиха имейл, че трябва да мине час след процеса на проверка.

не беше на бонус.

нямам няколко акаунта и направих поддръжката на li e chat през последните няколко дни и те ме молят любезно да изчакам и ще ми бъде изпратен имейл в последователен i ред, докато работят с клиенти.

все още не са ми изпратили имейл и поддръжката ми затваря, когато ги помоля да ми дадат времева рамка. Имам екранна снимка на всичко.

така че въпросът ми е.. кога да очаквам да ми бъде изплатено. Колко време трябва да отнеме, моля, ако някой знае. Благодаря ви и мили поздрави.

Анет

Автоматичен превод:
annettelachat75
преди 9 месеца

Здравейте, преди всичко бих искал да ви поздравя за хубавата печалба. Радвам се, че си имал късмет.

Що се отнася до самото теглене, преминахте успешно проверката според това, което сте написали, нали?

Даваме на казината 14 дни да обработят тегленето, така че кога сте го въвели? Бих ви препоръчал да поддържате връзка с казиното, за да разберете как вървят нещата и да се опитате да бъдете малко търпеливи. Ако казиното ви игнорира и споменатото време изтече, тогава можете да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво мислиш? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро,

това е за коментара, платиха ми $1500

сума, тъй като направих тегления за $6000 и $1500 доларови партиди - Litecoin позволява само $6000 наведнъж и това е $7500 лимит на ден.

те не са платили този от $6000, за да компенсират лимита от $7500. И поддръжката продължава да казва, че е за измама, но всички тегления са били в една транзакционна печалба.

Защо ще правят това? Плащане на едното, но не и на другите, и те платиха второ теглене, а не първото от $6000.

Напълно съм потвърден, че са платили едно теглене и имам $39 000 други транзакции, които остават неплатени.

трябва ли да се притеснявам

Благодаря отново.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини