ФорумКазинаSilverplay Casino - обща дискусия

Silverplay Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Moons122
|
19876 преглеждания 101 отговора |
|
1...4 5 6
ludoerre
преди 1 година

Моите поздравления. Бих публикувал, че казиното не плаща само ако съм сигурен 😀.

Радвам се, че не бяхте напълно прав в този момент ✨.

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 1 година

Със сигурност не е вярно, те ме масират с текстови съобщения всеки ден по всяко време, без да давам никакво разрешение и дори не отговарят на чата, те са срамни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Поисках теглене в казино Silverplay преди 14 дни. Проверен съм, така че всички документи са налице. Но за съжаление не и парите. Може ли някой да ми помогне. Много благодаря.

Автоматичен превод:
chrischii1987
преди 1 година

Здравейте.

Накратко - бих пуснал жалба.

Прочетете ръководството тук, след което изпратете едно:

https://casino.guru/complaints/create

Не се притеснявайте, безплатно е!

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

възможно най-лошите казина са от Bellona NV, те правят всичко, за да ви вземат печалбите, за бога, не играйте в тези казина от Bellona NV, ГОЛЯМА ИЗМАМА

Автоматичен превод:
unabletoeattherice
преди 1 година

Ако мога, бих искал да добавя връзка към неговия индекс на безопасност - който е доста нисък, плюс връзка към обратна връзка от потребители, изчислена като лоша . 🙁

Благодаря ви за предупреждението!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, някой може ли да ми каже как вървят тегленията и колко време отне? Благодаря

Автоматичен превод:
Godaonex
преди 1 година

Здравей.

Предлагам ви да прочетете тази тема, всички съвети са тук. Особено индексът на безопасност и потребителските отзиви - и двете бяха споменати. Разгледайте тази тема, за да видите опита на други играчи. Честно казано, бих бил предпазлив, вижте прегледа на казиното:

https://casino.guru/silverplay-casino-review

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, всички хора, които се оплакваха от времето за чакане, получиха ли парите си? подадох заявка за теглене преди почти 9 дни и нищо. Същият отговор за копиране и поставяне от чат на живо, трябва ли да забравя, че някога ще ми плащат? трябва ли това казино да бъде включено в черния списък на този етап?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино не изплаща! внимавайте, не се регистрирайте тук, това е измама

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
delc22
преди 1 година

Здравейте, виждам, че имате същия проблем като повечето играчи, които са подали жалба срещу това казино . Но от това, което видях, почти всички жалби са решени, въпреки че отне доста време. Виждам, че вие също сте подали такъв и твърдо вярвам, че въпреки че се проточи, в крайна сметка ще получите плащане.

Както и да е, какъв е отговорът на казиното за това, че отнема доста време? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявки за теглене. Имате ли напълно верифициран акаунт?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, казаха ми, че акаунтът ми е потвърден и те разполагат с всички документи, необходими за чата на живо, когато ме попитаха за моето оттегляне, това е същият отговор за копиране и поставяне от чата на живо… „различен отдел" „все още се преглежда" „проверявайте твоят имейл'…

Автоматичен превод:
delc22
преди 1 година

Абсолютно ви съчувствам в тази ситуация, защото знам какво трябва да е да продължаваш да получаваш същия отговор. Минаха 12 дни, нали? Ако нищо не се промени в други две, нашият екип ще се опита да влезе по-дълбоко в ситуацията и да ви помогне. Ще видим докъде ще стигне. Ако имате нова информация, възможно ли е да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече 12 дни, да, нямам никаква нова информация, освен че влизам всеки ден и питам чат на живо за актуализация, а те просто казват едно и също нещо отново и отново, много разочароващо. Значи вие можете да помогнете, когато минат две седмици?

Автоматичен превод:
delc22
преди 1 година

Нашият екип ще се опита да направи това с изтичането на крайния срок, който даваме на казината за разрешаване на тегленето. Дано да е успешно и всичко да се реши справедливо. Стискам палци. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро,

Току що получих парите! отне две седмици, но го получих

Дел

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
delc22
преди 1 година

Е, много се радвам да видя, че най-накрая си получи парите. 🎉😊

Две седмици станаха доста, така че вярвам, че е облекчение за вас. Но също така бих ви помолил да потвърдите тази информация на Томас в жалбата , защото той чака отговор дали сте го получили или не.

Както и да е, ще останеш ли в това казино или ще си намериш друго?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не оставам с този! веднага затворих акаунта си.. сега търся нов

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Много съм доволен от услугата и изплащането на печалбите. Разбира се, това е игра на късмета, всеки трябва да е наясно с това. Разбира се, понякога губите, но за сравнение, това е много добро казино и услугата е абсолютно препоръчителна.

Управителят на казиното Даяна е винаги достъпна и изключително приятелска към клиентите, когато става въпрос за въпроси и проблеми и веднага се заема с тях.


С Най-Добри Пожелания

D3NNI5


Автоматичен превод:
D3NNI5
преди 4 месеца

Звучи чудесно. Мога ли да попитам с какъв проблем ви помогна поддръжката там? Винаги е страхотно да имате добра поддръжка в онлайн казино, която е в състояние и желае да решава проблеми, нали?

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини