ФорумКазинаSilverplay Casino - обща дискусия

Silverplay Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Moons122
|
11740 преглеждания 97 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Готов съм да продължа и да ни предоставя всички съответни документи с относителни екранни снимки и да отговоря на всички ваши въпроси, повтарям, че съм играч, който е на платформите от няколко години и никога не съм имал и никога не съм имал проблеми с този тип , също така направих няколко големи печалби като € 9800 и € 16300, получени в сметката за няколко часа, сега, за съжаление, случайно попаднах на тази платформа, по дяволите, заредих € 1500 с луди комисионни и за да добавя обида към вредата също и щетите? Нека да говорим за 30 000 евро, това не е промяна за мен, почти щеше да промени живота ми предвид настоящата ситуация на пазара, на който оперирам, невероятно, кажете ми какво да правя и ще го направя. Очаквам отговора ви, благодаря за изслушването и подкрепата, като се има предвид, че Silverplay ме отхвърля с полуавтоматичен отговор по имейл, казвайки, че според техните проверки всичко е наред и, разбира се, как могат да кажат обратното? Готов съм да продължа с оплакване към системата на тази платформа

Автоматичен превод:
s4vqqyt7qq
преди 1 година

Здравей отново.

Вече предложих начина, по който помагаме на играчите в предишната си публикация:

„Както и да е, първо трябва да прочетете тази насочваща статия за това какво означава да подадете жалба – това е помощта, която можем да предложим.

Ако сте вътре, изпратете един тук ."

Зеленият текст е връзка, върху която може да се кликне - използвайте и двете, моля.


Автоматичен превод:
s4vqqyt7qq
преди 1 година

ние сме в същата ситуация, чакам теглене на 3000 евро от 2 седмици и ми отговарят с copy/paste съобщения и без никакъв отговор от kyc. нямам думи

Автоматичен превод:
ludoerre
преди 1 година

Съжалявам да ви го кажа, но ги оставих за изгубени, искате ли да чуете добър???? След всичките ми оплаквания и с документацията в ръка, защото имам всички тях в избледнели екранни снимки, където е очевидно, че имах €25 000 в игралната сметка и €5 000 поискано теглене и сякаш по магия един следобед се видях с € 0 по сметката и тегленето беше отменено. Техният отговор на моето отчаяно търсене да разбера как е възможно подобно нещо беше: акаунтът ви е наред и вие бяхте този, който отмени тегленето и направи няколко залога. Те са крадци, щях да заложа 30 000 евро печалби за по-малко от 25 минути, т.е. печалба, която е почти еквивалентна на 10 месеца моя дейност. Днес ми писаха, предлагайки ми €30 безплатни завъртания без депозит. Крадците трябва да бъдат съдени, но правилно, ние не сме единствените, нека се съберем всички и да се оплачем масово, да видим дали продължават да крадят

Автоматичен превод:
s4vqqyt7qq
преди 1 година

Имам 3000 евро, запазил съм всички скрийншотове на залози, депозити и тегления, пуснал съм и жалба срещу сайта. Имам всичко документирано! заявка за теглене, направена на 14 февруари, kyc се свърза с мен на 15-ти, за да получи цялата документация и от този ден нямам никакви новини. Ще се боря до последно и защото похарчих около 500 евро от парите си в това казино.

Автоматичен превод:
ludoerre
преди 1 година

Продължавайте и се борете, но не мисля, че, ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, ще излезете победител, но се надявам да е така.

от парите си хвърлих 1450 евро, документирано и това.


Предполагам, че все още пише "СПРЯНО", нали? Ами ще си остане така

Автоматичен превод:
s4vqqyt7qq
преди 1 година

Точно!! Да се надяваме, че в моя случай, предвид по-малката цифра, ще бъдат по-снизходителни. във всеки случай се надявам на намесата на casinoguru, преди да се обърна директно към този, който е издал лиценза на това казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е част от групата Bellona NV, наречена дакелската банда на онлайн казината. Ето криминалните казина, управлявани от тази компания:

ЗОДИЯ ЗАЛОГ

СЛОТ10

ДАЧБЕТ

1 ЗАЛОГ

ТРЪПНО КАЗИНО

ИЗБЕРИ.ЗАЛОЖИ

БЕТРОФ

БЕТОНИК

СЛОТИМО

Измамата в тези казина е зад ъгъла и бъдете сигурни, че ако подадете жалба, те никога няма да ви отговорят. Техният регулатор Antillephone е колкото и корумпиран.

В случай се опитайте да се свържете с EM-group или борда на Gaming curacao, които може би, но просто може би те ще ви помогнат.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Отворих жалба в съответния раздел, не разбирам защо този сайт смята този тип платформа за надеждна, като ни насърчава да харчим парите си. Не сме защитени по никакъв начин. Имам въпрос, можете ли да ни оставите някои данни за контакт или имейли, с които да се свържем, в случай че тези негодници не платят и казиногуруто не може да разреши спора? Решихте да не плащате, поне ни върнете парите!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що забелязах актуализация, основно тегленето ми премина от „чакащо" на „обработване" и вече не може да бъде отменено! да се надяваме..

Автоматичен превод:
ludoerre
преди 1 година

compliants@emoore.com

info@gcb.com

Автоматичен превод:
ludoerre
преди 1 година

Щом ти платят, съветвам те веднага да закриеш сметката. Те оставят вашите тегления да чакат за дълго време, защото се надяват да ги отмените, да ги преиграете и да ги загубите или да откриете дори едно незначително нарушение на техните хиляда заповеди в T&Cs.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

в моя случай бях много подробен при изпращането на документите, за щастие имам помощни програми на мое име, банково извлечение и всички бланки, дори искаха селфи с лицето ми до документа. Да се надяваме, че е така. в чата ми казаха, че когато се появи думата "обработка", това означава, че преводът е започнал и сега времената ще зависят само и изключително от моята банка. Сигурното е, че 14 дни за теглене са безкрайност и затова не мисля, че е препоръчително да харчите парите си на определени платформи, където трябва да се борите, за да спечелите.

Автоматичен превод:
ludoerre
преди 1 година

Надявам се за вас, че ви изплащат печалбите ви, те са крадци без съмнение, бих искал поне да възстановя това, което съм заредил в сметката си, което е €1500 с луди комисионни.

но нямам много надежда, въпреки това съдя казиното и продължавам с цената на това да остана с месеци. Не съм играл на фъстъци, но пари, които те осребриха.

Автоматичен превод:
s4vqqyt7qq
преди 1 година

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto live!

Скъпи Лудовико,


Сигурността на вашия акаунт е постигната и тегленето ви е обработено към вашата платежна сметка.


Благодарим ви, че ни избрахте за свой дом за залагания!


spero mi sia andata bene!! Сперо!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам да ви го кажа, но ги оставих за изгубени, искате ли да чуете добър???? След всичките ми оплаквания и с документацията в ръка, защото имам всички тях в избледнели екранни снимки, където е очевидно, че имах €25 000 в игралната сметка и €5 000 поискано теглене и сякаш по магия един следобед се видях с € 0 по сметката и тегленето беше отменено. Техният отговор на моето отчаяно търсене да разбера как е възможно подобно нещо беше: акаунтът ви е наред и вие бяхте този, който отмени тегленето и направи няколко залога. Те са крадци, щях да заложа 30 000 евро печалби за по-малко от 25 минути, т.е. печалба, която е почти еквивалентна на 10 месеца моя дейност. Днес ми писаха, предлагайки ми €30 безплатни завъртания без депозит. Крадците трябва да бъдат съдени, но правилно, ние не сме единствените, нека се съберем всички и да се оплачем масово, да видим дали продължават да крадят

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, споменахте, че сте подали няколко жалби, нали?

Къде се оплакахте? Бих включил лицензиращия орган, това е официалният начин.

Предполагам, че сте сигурни, че вашият акаунт не е бил злоупотребен от някой друг, така че казиното трябва да е загубило парите ви. Е, страхувам се, че ще бъде много трудно да се докаже 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се за вас, че ви изплащат печалбите ви, те са крадци без съмнение, бих искал поне да възстановя това, което съм заредил в сметката си, което е €1500 с луди комисионни.

но нямам много надежда, въпреки това съдя казиното и продължавам с цената на това да остана с месеци. Не съм играл на фъстъци, но пари, които те осребриха.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чувствайте се свободни да изпратите жалбата и тук.

https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
преди 1 година

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto live!

Скъпи Лудовико,


Сигурността на вашия акаунт е постигната и тегленето ви е обработено към вашата платежна сметка.


Благодарим ви, че ни избрахте за свой дом за залагания!


spero mi sia andata bene!! Сперо!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това означава ли, че получавате печалбите? Не казвам, че всичко е наред, но предполагам, че доказва, че казиното наистина плаща.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В момента съм получил само имейла, в който ме уведомяват, че тегленето е обработено, сега чакам парите да пристигнат в сметката, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
ludoerre
преди 1 година

Най-накрая ми платиха! Не се надявах на повече!

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини