ФорумКазинаSilverplay Casino - обща дискусия

Silverplay Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Moons122
|
19892 преглеждания 101 отговора |
|
1 2 3...6
Davesaint
преди 2 години

Здравейте.

Позволете ми да кажа, че ако закриете акаунта си, страхувам се, че няма да можем да ви помогнем.

Все пак препратих заявката ви до екипа за жалби.

Също така имайте предвид, че не можем да налагаме нищо на този етап, ние служим само като посредници.


Автоматичен превод:
Davesaint
преди 2 години

Здравейте, имах работа със Silverplay.. успокойте акаунта, те ще го затворят, няма за какво да се притеснявате, те са прави, освен за прекомерни разходи за теглене!

Автоматичен превод:
kawasakipippo
преди 2 години

Здравейте,

мога ли да разбера какъв беше проблемът, моля?

Автоматичен превод:
kawasakipippo
преди 2 години

Честността е друго нещо за мен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Профилът ми не е затворен и ако беше, нямаше да има нужда да пиша. Към днешна дата, след 4 пълни дни, акаунтът все още остава отворен. Те са негодници. Прилагам екранна снимка на имейла, изпратен от тяхната поддръжка на клиенти, за да поискам обяснение на моето решение. Отговорих веднага, но те не се интересуват, защото са измамници, няма друг начин да се оправдае това поведение! file

Автоматичен превод:
Davesaint
преди 2 години

Здравейте,

може ли да знам каква причина посочихте, моля? Мисля, че в този случай казиното просто държи сметката ни отворена, защото си сътрудничат с нас, за да разрешим оплакването ви. Това е моята гледна точка.

Моля, актуализирайте темата си за оплакване тук . Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-лошото казино, което не ви плаща, те забавят процеса на теглене, така че играете и губите .. не играйте тук .. най-лошото, най-лошото, най-лошото, най-лошото казино

Автоматичен превод:
sunnykuk81
преди 2 години

Здравейте,

имаш ли нужда от помощ, чудя се? Какво се е случило? Виждам, че вече сте подали жалбата, но може ли да споделите повече подробности?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, вече имах оплакване от тях .. те просто не искат да плащат, когато играчите печелят и използват инструмент за отговорен хазарт според собствените си предимства.. когато ги помоля да премахнат моя лимит на загуба, те ми казаха, че е задължително да изчакам 24 часа след това те премахват лимита, така че аз се съгласявам, след това те премахват след 24 часа аз играя и ги моля да поставят лимита отново

Така че след това отново ги моля да премахнат лимита, те не изчакаха 24 часа, за да ме оставят да помисля, и го премахнаха, защото знаят, че съм спечелил толкова много пари, така че те премахнаха лимита ми веднага .. трябваше да ми дадат 24 часове време за размисъл, но те използват там отговорен инструмент според собствената си полза.. играчът не печели всеки път и ако играчът печели, този тип казина не им плащат и забавят процеса на теглене .. и използват там инструменти според на тях

Но аз вече подадох жалба срещу тях в кутията за жалби на казино гуру и имам цялата екранна снимка на там чат

Имам нужда от помощ, за да си върна парите

Благодаря

Автоматичен превод:
sunnykuk81
преди 2 години

Здравейте,

честно казано вече съм доста объркан. Помолихте казиното да определи вашия лимит на загуба, защото се страхувахте, че може да загубите печалбите си, прав ли съм?

Е, какво общо има с твърдението ти, че казиното не иска да ти плати, моля?

Мисля, че лимитът на загуба няма нищо общо с баланса по сметката ви и особено с тегленията.

Какво пропуснах, чудя се?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

здрасти


защо публикацията ми във форума е изтрита? Вие, момчета, не можете да помогнете на играчите, дори на операторите да нарушат условията, ние ще получим правна помощ за нашите проблеми, какво се случва с casinoguru за това?


Фондация SBGOK за жертвите на казината в Кюрасао.


СБГОК СБГОК СБГОК СБГОК

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Присъединих се към Silverplay преди няколко седмици, вложих доста пари, тъй като този сайт съдържа всичките ми любими игри. Изтеглих $400 печалби, които, след като предоставих подходяща документация, получих доста бързо. След това няколко дни по-късно отново спечелих $400, НО ТОЗИ ПЪТ ми взеха 8% от печалбите ми като „такса за обслужване", защото направих теглене два пъти за период от 30 дни. Излишно е да казвам, че получих отново моите $368, много бързо, и затворих акаунта си. Това се посочва в техните правила и условия (разбрах след това), така че е много важно да прочетете правилата и условията на сайтовете, преди да играете (научих по трудния начин). Аз съм член на много казина и това е единственото, което прави това. Те със сигурност не ме компенсират за правене на повече от един депозит за 30 дни. Silverplay НИКОГА няма да види повече стотинка от моите пари.

Автоматичен превод:
ctonon2012
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че и аз не бих искал това, но в крайна сметка всичко е свързано с печалбата и казината плащат за всяка направена транзакция. Както казахте, правилата на казиното, както и правилата и условията на бонусите, винаги са изключително важни и всеки играч трябва да ги прочете много внимателно, за да избегне подобни изненади.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто искам да знам колко време отнема тегленето ви в акаунта ви

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 2 години

Здравейте,

доста трудно е да се отговори по принцип.

Зависи от няколко аспекта, като проверка, метода на плащане, който сте избрали, и разбира се колко бърз е казиното или доставчикът на плащания, докато изпълнява заявката за теглене.

Вашият акаунт потвърден ли е, моля?

Като цяло предполагам, че питането на оператора за чат на живо няма да навреди. 🙂





Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

да, той просто отмени тегленето ми, без да каже нищо

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Изгубих всякаква надежда, че ще ми платят, но това, което искам, е да предупредя другите да не попадат в същия капан като мен. Дори не виждам в коментарите тук гуру, който да казва, че е платил тегленията си от Silverplay

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не получих бонуси и изпратих всички документи, те казаха, че е добре, но продължаваха да отхвърлят тегленията без причина

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако отхвърлите, трябва да ми изпратите имейл, за да ми кажете защо съм прав?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Така че ми казвате, че съм направил повече от 1000 депозита и човекът не вярва на моите печалби 250 (Silver Play ви плаща, за да направите този добър преглед?)

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини