Използвайки нашите сайтове и услуги, се съгласявате с употребата на бисквитки.Научете повечеПриемам
НачалоФорумКазинаSilverplay Casino - обща дискусия

Silverplay Casino - обща дискусия (страница 3)

32 321 преглеждания 107 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост

Как е възможно само на Guru Silverplay да имате добра репутация file

Автоматичен превод:

Не получих бонуси и изпратих всички документи, те казаха, че е добре, но продължаваха да отхвърлят тегленията без причина

Автоматичен превод:

Получихте ли потвърждение, че акаунтът ви е потвърден?

Автоматичен превод:

Ако изпратите всички документи и f waa miss somenhing, не трябва да ви изпращам имейл с това??

Автоматичен превод:

Ако отхвърлите, трябва да ми изпратите имейл, за да ми кажете защо съм прав?

Автоматичен превод:

Не е задължително да кажа. Може да бъде причинено и от технически проблеми или т.н.

Моля, къде точно беше напълно потвърден акаунтът ви и кога изпратихте тегленето, моля?

Автоматичен превод:
Caiup78

Не ти казвам такова нещо. Просто задавам въпроса, за да разбера по-добре какво се случва.

И още един въпрос ми идва на ум: Избрали ли сте същата опция за плащане, която сте използвали за депозита?

Автоматичен превод:
Radka

Много лесно е SCAMM

Автоматичен превод:
Radka

Как ще разберете, ако не ви информирам (Това е SCAMM)

Автоматичен превод:

Как е възможно само на Guru Silverplay да имате добра репутация file

Автоматичен превод:

Тъй като ние не сме Trustpilot и оценяваме казината въз основа на нашите открития. Всеки може да напише лоша рецензия в Trustpilot, без да представи нито едно доказателство, нали? Прочетете повече за репутацията на казиното тук , ако се интересувате да научите как го правим като цяло, това е подходящата статия .

Добър момент е, че казиното сътрудничи, когато става въпрос за оплаквания на играчи, подадени през нашия уебсайт, няма да намерите такава информация никъде другаде:

file

Чувствайте се свободни да изпратите своя собствена .

Само да кажа, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпълнят тегленето, във вашия случай ние трябва да знаем защо вашето теглене е отхвърлено.

Има ли възможност да попитате техния чат?

Автоматичен превод:

Как ще разберете, ако не ви информирам (Това е SCAMM)

Автоматичен превод:

Не разбирам въпроса ви 🙂.

Както и да е, ако смятате, че казиното е измама, изпратете жалбата и ние ще я разгледаме. Бъдете готови да отговорите на много въпроси по пътя.

Това е всичко за сега от моя страна.

Автоматичен превод:

Мисля, че това казино е затворено за някакъв вид измама.

Автоматичен превод:
Ivan444

Здравейте,

уебсайтът е достъпен, така че не бих казал, че е затворен.

Имате ли нужда от помощ, чудя се?

Автоматичен превод:
Radka

Не знам до кой уебсайт имате достъп, но той не е достъпен.

Автоматичен превод:

поне от Испания

Автоматичен превод:
Ivan444

Съжалявам, сайтът е достъпен дори от Испания, два пъти проверен с VPN на:

file

Използвах връзката Casino Guru

Може би трябва да проверите настройките на антивирусната програма или защитната стена, като алтернатива опитайте да получите достъп до сайта от друг браузър/устройство. Или сайтът е блокиран поради ограничения на местния интернет доставчик, но трябва да можете да видите това 🤔

Опитайте го и ми кажете дали работи, моля.

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka

Ако днес, ако ме напусне. Но никой не забелязва, че променят връзката? Silverplay01, след това 01, сега 03, те затварят останалите страници и когато печеля пари, фирма за електроуреди ме таксува. Не е ли странно?

Автоматичен превод:
Ivan444

здравей

добре, ако влезете в казиното от мрежата на Casino Guru, вероятно ще въведете "01".

file

Много казина използват различни връзки наведнъж поради ограниченията на държавата, така че задават разрешени държави по различен начин за всяка връзка. Не виждам никаква вреда в това.

Извинете ме, но не разбирам напълно последната част за това кога печелите пари, които компания за електрически уреди ви таксува.

Вероятно проблем с автоматичния преводач. 🙁 Ако имате достъп до сайта, предлагам да попитате поддръжката за това.

Автоматичен превод:

Стигнах до обща печалба от 30 000 и продължих незабавно да изтегля първите €5000, но след седмица непрекъснати искания за документи те не деблокираха тегленето ми, поради тях печалбите ми бяха загубени и попаднах в дългове, сега питам какво разпознат съм, защото ако ми бяха деблокирали тегленето, щях да имам парите в текущата сметка, а не в техните джобове, те са крадци и измамници, заредих около 2000 евро и те не са поискали 1000 документа по тази сметка, искам да закриване на акаунта и незабавно възстановяване на печалбите ми, моля ви, моля, направете нещо, направете нещо

Автоматичен превод:
s4vqqyt7qq

Здравей.

Всичко това звучи като доста тъжна история. Поправете ме, ако греша, но първият проблем беше, че не можахте да преминете проверката. За съжаление, понякога този процес е доста предизвикателен и за двете страни. Опитайте се да си представите, че казиното разчита само на предоставени документи, следователно всеки път, когато открият, че нещо липсва или не е напълно правилно, единственият начин е да ви поискат други документи, за да се уверят, че наистина вие сте депозирали, играли и изпратили тегленето . Казината нямат лукса да се срещнат лично с вас.

За съжаление, според мен междувременно си изгубил равновесие. Но трябва да кажа, че казиното не ви е призовало да играете, докато сте се занимавали с проверката на KYC, прав ли съм?

Но за мен изглежда, че тегленето е било активно, което означава, че сте загубили само останалата част от баланса. Дали е така?

Тъй като написахте: "те не ми деблокираха тегленето, поради тях печалбите ми бяха загубени и аз задлъжнях сега, питам какво ме признават, защото ако ми бяха деблокирали тегленето, щях да имам парите в текущата сметка, а не в джобовете им"

Моля, обяснете ми, искам да съм сигурен, че разбирам всички подробности.


Автоматичен превод:
Radka

точно вчера следобед влязох в платформата за игра Silver с идентификационните си данни, за да проверя дали са отблокирали заявката ми за теглене на €5 000 и имах още €25 000 в игралната сметка и за моя огромна изненада не остана нищо и нямам предвид нищо, в чата те отговориха, че са били играни, но не съм играл нищо, чиято сума е сравнима с една година от моите такси как бих могъл да ги играя???? Искам да сезирам компетентните органи, не мога да го подмина. Изпратих безброй документи, включително банковото си извлечение, и затова писах за факта, че ако бяха побързали да деблокират първото ми теглене, вероятно нямаше да загубя печалбите си, искам да стигна до дъното, играйте на около 8 други платформи и никога не съм имал проблем с тегленето дори на POKERSTARS Спечелих и изтеглих €9800 и ми бяха кредитирани в рамките на часове. това е сериозност. единствената ми грешка беше качването на 1500€ с луди комисионни на грешната платформа, защото ако играех на която и да е друга, щях да държа парите си в джоба си, емоционално съм съсипан и повтарям, че ще докладвам, ако SILVERPALY не поправи всичко в рамките на няколко дни от днес 3/4. Не знам какво можете да направите в моя случай, надявам се с цялото си сърце да ми помогнете. Прилагам преди и след и както можете да видите, когато влязох в платформата вчера следобед, нямаше повече средства


file


file

Редактирано
Автоматичен превод:
s4vqqyt7qq

Това, което имаме тук, изглежда повече от един проблем сега.

Това, което виждам като най-слабата страна, е фактът, че казвате, че не сте изиграли баланса, което означава, че подозирате, че някой друг е изиграл парите ви, нали?

Дори и да докажете, че сред другите правила за сигурност, трябва да намерите такова, което казва, че играчът е отговорен за данните за влизане в акаунта и трябва да ги пази в безопасност, казиното не носи отговорност за измами в акаунта.

Това обикновено е доста често срещано правило.

Както и да е, първо трябва да прочетете тази насочваща статия за това какво означава да подадете жалба - това е помощта, която можем да предложим.

Ако участвате, изпратете такъв тук .



Редактирано
Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини