Не е задължително да кажа. Може да бъде причинено и от технически проблеми или т.н.
Моля, къде точно беше напълно потвърден акаунтът ви и кога изпратихте тегленето, моля?
Not necessarily I'd say. It can also be caused by technical problems or so.
Where exactly was your account fully verified please and when did you submit the withdrawal, please?
Не ти казвам такова нещо. Просто задавам въпроса, за да разбера по-добре какво се случва.
И още един въпрос ми идва на ум: Избрали ли сте същата опция за плащане, която сте използвали за депозита?
I'm not telling you anything like that. I'm just asking the question, to better understand what is happening.
And another question comes to my mind: Have you opted for the same payment option as you used for the deposit?
Как ще разберете, ако не ви информирам (Това е SCAMM)
How yoi know if dont inform you(Its a SCAMM)
Тъй като ние не сме Trustpilot и оценяваме казината въз основа на нашите открития. Всеки може да напише лоша рецензия в Trustpilot, без да представи нито едно доказателство, нали? Прочетете повече за репутацията на казиното тук , ако се интересувате да научите как го правим като цяло, това е подходящата статия .
Добър момент е, че казиното сътрудничи, когато става въпрос за оплаквания на играчи, подадени през нашия уебсайт, няма да намерите такава информация никъде другаде:
Чувствайте се свободни да изпратите своя собствена .
Само да кажа, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпълнят тегленето, във вашия случай ние трябва да знаем защо вашето теглене е отхвърлено.
Има ли възможност да попитате техния чат?
Because we are not the Trustpilot and we evaluate casinos based on our findings. Everybody can write a bad review on Trustpilot without presenting a single proof, right? Read more about the casino's reputation here, if you are interested to learn how we do that in general, this is the proper article.
A good point is that the casino cooperates when it comes to the player's complaints submitted through our website, you would not find such information anywhere else:
Just to say, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, in your case we need to know why your withdrawal has been rejected.
Any chance of asking their chat?
Не разбирам въпроса ви 🙂.
Както и да е, ако смятате, че казиното е измама, изпратете жалбата и ние ще я разгледаме. Бъдете готови да отговорите на много въпроси по пътя.
Това е всичко за сега от моя страна.
I do not understand your question 🙂.
Anyway, if you feel that the casino is a scam, submit the complaint and we will look into that. Be prepared to answer a lot of questions along the way.
That's all for now from my side.
Здравейте,
уебсайтът е достъпен, така че не бих казал, че е затворен.
Имате ли нужда от помощ, чудя се?
Hello,
the website is accessible so I would not say it has been closed.
Do you need any help, I wonder?
Не знам до кой уебсайт имате достъп, но той не е достъпен.
I don't know which website you access but it is not accessible.
No se a que sitio web accedeis vosotros pero acesible no es.
Съжалявам, сайтът е достъпен дори от Испания, два пъти проверен с VPN на:
Използвах връзката Casino Guru
Може би трябва да проверите настройките на антивирусната програма или защитната стена, като алтернатива опитайте да получите достъп до сайта от друг браузър/устройство. Или сайтът е блокиран поради ограничения на местния интернет доставчик, но трябва да можете да видите това 🤔
Опитайте го и ми кажете дали работи, моля.
I'm sorry, the site is accessible even from Spain, double checked with VPN on:
I used Casino Guru Link
Maybe you should check the antivirus or firewall settings, alternatively try to access the site from using a different browser/device. Or the site is blocked due to local internet provider restrictions, however, you should be able to see that 🤔
Try it out and let me know whether it works, please.
Ако днес, ако ме напусне. Но никой не забелязва, че променят връзката? Silverplay01, след това 01, сега 03, те затварят останалите страници и когато печеля пари, фирма за електроуреди ме таксува. Не е ли странно?
If today if he leaves me. But no one notices that they change the link? Silverplay01, then 01, now 03, they close the rest of the pages and when I earn money, an electrical appliance company charges me. It is not strange?
Si hoy si me deja. Pero nadie se da cuenta de que cambian el enlace? Silverplay01, luego 01 ahora 03 les cierran el resto de paginas y cuando ingreso dinero me cobra una empresa de electrodomesticos. No es raro?
здравей
добре, ако влезете в казиното от мрежата на Casino Guru, вероятно ще въведете "01".
Много казина използват различни връзки наведнъж поради ограниченията на държавата, така че задават разрешени държави по различен начин за всяка връзка. Не виждам никаква вреда в това.
Извинете ме, но не разбирам напълно последната част за това кога печелите пари, които компания за електрически уреди ви таксува.
Вероятно проблем с автоматичния преводач. 🙁 Ако имате достъп до сайта, предлагам да попитате поддръжката за това.
Hi,
well, if you access the casino from Casino Guru web, you will probably enter the "01".
Lots of casinos use different links at once due to country restrictions, so they set allowed countries differently for each link. I do not see any harm in that.
Pardon me, but I do not fully understand the last part about when you earn money an electrical appliance company charges you.
Probably an auto-translator issue. 🙁 If you can access the site, I suggest asking the aupport abut that.
Стигнах до обща печалба от 30 000 и продължих незабавно да изтегля първите €5000, но след седмица непрекъснати искания за документи те не деблокираха тегленето ми, поради тях печалбите ми бяха загубени и попаднах в дългове, сега питам какво разпознат съм, защото ако ми бяха деблокирали тегленето, щях да имам парите в текущата сметка, а не в техните джобове, те са крадци и измамници, заредих около 2000 евро и те не са поискали 1000 документа по тази сметка, искам да закриване на акаунта и незабавно възстановяване на печалбите ми, моля ви, моля, направете нещо, направете нещо
I arrived at a total winnings of 30k and proceeded to immediately withdraw the first €5000 but after a week of continuous requests for documents they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets, they are thieves and scammers, I have loaded around €2000 and they have not asked for 1000 documents on that account I want to close the account and an immediate refund of my winnings, I ask you please do something do something
sono arrivato ad una vincita totale di 30k e ho provveduto a prelevare subito i primi 5000€ ma dopo una settimana di continue richieste di documenti non hanno sbloccato il mio prelievo , a causa loro la mia vincita è andata persa e mi sono indebitato ora chiedo che mi venga riconosciuta perché se avessero sbloccato il mio prelievo avrei i soldi sul conto corrente e non nelle loro tasche , sono dei ladri e truffatori , ho caricato circa 2000€ e su quello non hanno chiesto 1000 documenti io voglio chiudere il conto è un rimborso immediato della mia vincita , vi chiedo per favore fate qualcosa fare qualcosa
Здравей.
Всичко това звучи като доста тъжна история. Поправете ме, ако греша, но първият проблем беше, че не можахте да преминете проверката. За съжаление, понякога този процес е доста предизвикателен и за двете страни. Опитайте се да си представите, че казиното разчита само на предоставени документи, следователно всеки път, когато открият, че нещо липсва или не е напълно правилно, единственият начин е да ви поискат други документи, за да се уверят, че наистина вие сте депозирали, играли и изпратили тегленето . Казината нямат лукса да се срещнат лично с вас.
За съжаление, според мен междувременно си изгубил равновесие. Но трябва да кажа, че казиното не ви е призовало да играете, докато сте се занимавали с проверката на KYC, прав ли съм?
Но за мен изглежда, че тегленето е било активно, което означава, че сте загубили само останалата част от баланса. Дали е така?
Тъй като написахте: "те не ми деблокираха тегленето, поради тях печалбите ми бяха загубени и аз задлъжнях сега, питам какво ме признават, защото ако ми бяха деблокирали тегленето, щях да имам парите в текущата сметка, а не в джобовете им"
Моля, обяснете ми, искам да съм сигурен, че разбирам всички подробности.
Hello there.
It all sounds like quite a sad story. Correct me if I'm wrong, but the first problem was you could not pass the verification. It's unfortunate, sometimes this process is quite challenging for both sides. Try to imagine that the casino only relies on provided documents, hence every time they find something missing or not entirely correct, the only way is to ask you for other documents to make sure it was really you who deposited, played, and submitted the withdrawal. The casinos don't have the luxury of meeting you personally.
Sadly, the way I see it, you lost your balance in the meantime. But I have to say that the casino did not urge you to play while you were dealing with the KYC verification, am I correct?
But to me, it seems like the withdrawal was active meaning you only lost the rest of the balance. Is that so?
Because you wrote: "they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets"
Please explain to me, I want to make sure I understand all details.
точно вчера следобед влязох в платформата за игра Silver с идентификационните си данни, за да проверя дали са отблокирали заявката ми за теглене на €5 000 и имах още €25 000 в игралната сметка и за моя огромна изненада не остана нищо и нямам предвид нищо, в чата те отговориха, че са били играни, но не съм играл нищо, чиято сума е сравнима с една година от моите такси как бих могъл да ги играя???? Искам да сезирам компетентните органи, не мога да го подмина. Изпратих безброй документи, включително банковото си извлечение, и затова писах за факта, че ако бяха побързали да деблокират първото ми теглене, вероятно нямаше да загубя печалбите си, искам да стигна до дъното, играйте на около 8 други платформи и никога не съм имал проблем с тегленето дори на POKERSTARS Спечелих и изтеглих €9800 и ми бяха кредитирани в рамките на часове. това е сериозност. единствената ми грешка беше качването на 1500€ с луди комисионни на грешната платформа, защото ако играех на която и да е друга, щях да държа парите си в джоба си, емоционално съм съсипан и повтарям, че ще докладвам, ако SILVERPALY не поправи всичко в рамките на няколко дни от днес 3/4. Не знам какво можете да направите в моя случай, надявам се с цялото си сърце да ми помогнете. Прилагам преди и след и както можете да видите, когато влязох в платформата вчера следобед, нямаше повече средства
exactly, yesterday afternoon I entered the Silver play platform with my credentials to check if they had unblocked my €5,000 withdrawal request and I had another €25,000 in the gaming account and to my enormous surprise there was nothing left and I mean nothing, in chat they replied that they had been played but I have not played anything that sum is comparable to a year of my fees how could I have played them ???? I want to report the case to the competent authorities, I can't ignore it. I sent a myriad of documents including my bank statement and that's why I wrote about the fact that if they had been quick to unblock my first withdrawal I probably wouldn't have lost my winnings, I want to get to the bottom of it, I play on about 8 other platforms and never had a problem cashing out even on POKERSTARS I won and withdrew €9800 and it was credited to me within hours. this is seriousness. my only mistake was uploading 1500€ with crazy commissions on the wrong platform because if i played on any other i would have my money in my pocket , i am emotionally devastated and i repeat i will report it if SILVERPALY doesn't fix everything within a few days from today 3/ 4. I don't know what you can do in my case I hope with all my heart that you will help me. I am attaching the before and after and as you can see when I entered the platform yesterday afternoon there were no more funds
esatto , ieri pomeriggio sono entrato con le mie credenziali sulla piattaforma di Silver play per controllare se avessero sbloccato la mia richiesta di prelievo di 5000€ e avevo altri 25.000€ sul conto gioco e con mia enorme sorpresa non cera più nulla e dico nulla , in chat mi hanno risposto che erano stati giocati ma io non ho giocato nulla quella somma è paragonabile ad un anno dei miei compensi come avrei potuto giocarli ???? io voglio denunciare alle autorità competenti il caso non posso far finta di nulla. ho inviato una miriade di documenti tra le cose anche un mio estratto conto ed è per questo che scrivevo del fatto che se fossero stati celeri nel sbloccarmi il mio primo prelievo probabilmente non avrei perso la mia vincita , voglio andare in fondo alla cosa , io gioco su circa altre 8 piattaforme e non ho mai avuto problemi nel risquotere addirittura su POKERSTARS ho vinto e prelevato 9800€ e mi sono stati accreditati in poche ore. questa è serietà. il mio unico errore è stato caricare 1500€ con commissioni da folli sulla piattaforma sbagliata perche se vessi giocato su qualsiasi altra avrei i miei soldi in tasca , sono devastato emotivamente e ripeto denuncerò la cosa se SILVERPALY non risolverà tutto entro pochi giorni da oggi 3/4. non so cosa possiate fare voi nel mio caso spero con tutto il cuore che mi aiuterete . allego il prima e il dopo e come potrà notare al mio ingresso sulla piattaforma ieri pomeriggio non c'erano più i fondi
Това, което имаме тук, изглежда повече от един проблем сега.
Това, което виждам като най-слабата страна, е фактът, че казвате, че не сте изиграли баланса, което означава, че подозирате, че някой друг е изиграл парите ви, нали?
Дори и да докажете, че сред другите правила за сигурност, трябва да намерите такова, което казва, че играчът е отговорен за данните за влизане в акаунта и трябва да ги пази в безопасност, казиното не носи отговорност за измами в акаунта.
Това обикновено е доста често срещано правило.
Както и да е, първо трябва да прочетете тази насочваща статия за това какво означава да подадете жалба - това е помощта, която можем да предложим.
Ако участвате, изпратете такъв тук .
What we have here seems like more than just one problem now.
What I see as the weakest point is the fact you say you have not played out the balance, meaning you suspect someone else played out your money, right?
Even if you prove that among other security rules, you should find one saying something like the player is responsible for the account login details and should keep them safe, the casino is not responsible for account fraud.
This is usually quite a common rule.
Anyway, first you should read this guiding article about what it means to submit a complaint - this is the help we can offer.
If you are in, submit one here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.