НачалоФорумКазинаScooby Bet Casino - обща дискусия

Scooby Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Ramirexxx
|
22 547 преглеждания 109 отговора |
|
1...3 4 56

Опитах се да пиша на издателя на лиценза за scoobybet, но те не ми отговориха нищо от 2 седмици. Издателят на лиценз за Кюрасао е корумпиран като казиното, което лицензира. писах на complaints@gaminglicences.com както предлага Casinoguru. Трябва ли да се оплача някъде другаде или какво друго можем да направим? Разбирам, че парите вече са изчезнали, но може би може да се направи нещо за бъдещето.

Автоматичен превод:

Просто не мога да си спомня защо не можах да намеря конкретното ви оплакване, така че няма нищо против да ви освежа малко.

Ако не се занимавате със спортни залагания, бих казал, че трябва да подадете жалбата. Ако обаче случаят е в спортните залагания, тогава трябва да кажа, че няма много за съвет, освен стъпките, които вече сте предприели.

Освен това, много играчи чакаха много по-дълго за отговор от доставчика на лиценза, но бих казал, че текущите събития подкрепят допълнителни забавяния. Чували ли сте 👈 ?


Автоматичен превод:
Radka

Не съм подавал жалба в Casinoguru само защото случаят е ясен. Както казахте, не сте имали контакт със Скуби. Какво ще се промени, ако пусна жалба? Те вече са на някой плаж и пият пина колада, на нашата почерпка. Би било глупаво да вярваме, че след повече от месец мълчание те започват да общуват и връщат парите на някой от клиентите.

Автоматичен превод:
raidom

Не мисля, че трябва да се отказвате и ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация, тогава ще получи черни точки, които се отразяват на индекса му за безопасност. Следователно със сигурност е уместно да се започне жалба в такива случаи, дори ако играчът не получи парите в крайна сметка.

Тук ще получите повече информация , която е полезно да знаете в контекста на жалба.

Така че, ако решите да подадете такъв, уведомете ме.

Автоматичен превод:

лицензът е невалиден

сбогом пари

Casinoguru дава на това казино оценка 10, правилата и условията все още са правилни и честни


те премахнаха логото на лиценза от сайта си

file

filefile


https://validator.antillephone.com/validate?domain=www.scoobybet.com&seal_id=7910fb1b10bd1ac9811e52c3fcff057965ffa4c0dbe77c6466409f984106bff00d19f7e45049b77f37b9390e4569c29 c&stamp=9e3de683883e0d2e6a9a70503f78ef25

Автоматичен превод:

Социалните страници също бяха затворени


но условията на техния сайт са отлични и справедливи

Автоматичен превод:
Ramirexxx

Колко хубаво.

Индекс на безопасност 10? Не точно...

file

Наистина е страхотно да намериш нещо, което вярваш, че ще покаже Casino Guru в най-лошата светлина, нали?

Ние също знаем това, просто чакаме окончателното потвърждение от доставчика на лиценза , защото: сега идва важната част „ новият печат за цифрово лицензиране на Кюрасао влиза в сила " Следователно по-старите валидатори няма да функционират известно време.

Освен това, и честно казано, ние сме близо до маркирането на казиното като затворено или зомби, доколкото съм информиран.


Коя логика използвате, за да сглобите нещата, чудя се...? Как справедливостта на термина върви заедно със затварянето на казино? Няма значение.

Благодаря ти.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравей Радка

както вече беше съобщено,

вашата система за оценяване трябва да бъде прегледана

потребителите проследяват резултата и биват измамени

Не е възможно други форуми да поставят оценка 4

и casinoguru с оценка 7,6 (преди два дни с оценка 8)


за казино, което се е изпарило


дайте му оценка 1

кога ще се върне онлайн, ако ще се върне, коригирайте рейтинга

Автоматичен превод:

Проверих

всички казина с лиценз №#8048/JAZ

валидаторът им работи


От това, което прочетох, вие се хващате за сламки

Автоматичен превод:
Ramirexxx

Мисля, че тези оценки са норма и се правят според определен процес. Въпреки това, когато съберете две и две, ще откриете, че няма да се променя от ден на ден. Нашият екип, който отговаря за тези неща, следи ситуацията последователно и прави всичко възможно, за да се увери, че индексът на безопасност е правилен.

Благодаря за препоръката, но мисля, че ще се придържаме към нашите процедури.


Автоматичен превод:
Jaro

добре, но след почти 2 месеца


сега се установява, че са се изпарили


Не отговарям на оплаквания


те не отговарят на имейли


защо все още оставяте оценка 7,6?


това не е уважително към читателите на форума


и за тези, които следваха вашите инструкции като безопасна платформа, до преди няколко дни беше 8

Автоматичен превод:
Ramirexxx

Когато едно казино не успее да разреши жалба, то получава черни точки, които влияят на неговия индекс на безопасност. Това, че пишеш, че си имал лош опит, което може и да е вярно, не означава, че рейтингът ще падне точно сега. Трябва да премине целият процес на оплакване и когато нашият екип стигне до заключението, че казиното е виновно и не се опита да разреши оплакването, тогава има последствия. Но видях, че индексът на безопасност отново е спаднал, така че ако това продължи, само ще се влоши за казиното. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

все още с моето оплакване? 80 евро, които откраднаха, не променят живота ми


и във всеки случай не сте защитили читател,

които последваха вашата връзка

защото оценката ви за казиното беше отлична


Пиша от уважение към читателите на форума

имаме дискусия за затворено казино

и избяга с парите

днес присвоете резултат, сякаш е надеждно казино


Това е срамно

Автоматичен превод:
Ramirexxx

Казиното имаше добър индекс на безопасност, защото почти нямаше оплаквания срещу тях и нашият екип определи какъв ще бъде той въз основа на различни други неща. В края на миналата година казиното имаше първата си неразрешена жалба и след това още две неотдавна, така че нямаше какво да понижава индекса за безопасност. Колкото повече играчи докладват и казиното прави същото, толкова по-зле ще бъде за тях.

Дори гледах прегледите на потребителите, на които казиното също отговаряше, но по-късно спря. Очевидно нещо се е случило, така че вероятно не в правилната посока.

Разбира се, добре е, че писахте във форума и споделихте опита си и мисля, че другите играчи ще се радват за това, така че това е от моя страна.

Автоматичен превод:
Jaro

Няма смисъл да се обвиняваме взаимно. Приехме ситуацията и се опитахме да си върнем парите. Бихте ли могли като casinoguru да направите нещо? Бихте ли изпратили имейл или писмо до техния X лицензионен орган, за да обясните ситуацията? или можете ли да ни посъветвате какво мога да направя, за да намеря начин да си взема парите?

Автоматичен превод:
aofsampali

Те нямат лиценз

не е валиден

те са премахнали от сайта си


https://validator.antillephone.com/validate?domain=www.scoobybet.com&seal_id=7910fb1b10bd1ac9811e52c3fcff057965ffa4c0dbe77c6466409f984106bff00d19f7e45049b77f37b9390e4569c29 c&stamp=9e3de683883e0d2e6a9a70503f78ef25


Antillephone в момента не отговаря, когато лицензът е активен, представете си дали някога може да отговори за забранено

Автоматичен превод:
aofsampali

Здравейте. Съжалявам за тази продължаваща ситуация. Нашият екип за оплаквания се опитва да направи всичко по силите си, за да помогне на играчите да се справят с техните оплаквания и прави всичко възможно, за да разреши всички проблеми. Това е трудна задача, разбира се, особено ако казиното не желае да сътрудничи. Което е случаят в тази ситуация, тъй като загубихме целия контакт с тяхната поддръжка. Освен това, за съжаление, не е възможно да се свържем с лицензиращия орган от името на който и да е играч. Само вие, като играчи, можете да го направите.

Автоматичен превод:

file

Чао чао пари.

Автоматичен превод:
Romi

тогава с кой лицензиращ орган предлагате да се свържем? Кюрасао не отговаря на имейли за оплаквания (поне не от месец) и лицензът така или иначе е фалшив, нали?

Автоматичен превод:

Antillephone NV и казината под неговия лиценз са предимно измамници. Не играйте с тях и дори не се регистрирайте. Парите ви ще бъдат откраднати. Те работят в тандем, някои издават лиценз на измамно казино, а измамното казино краде пари от играчите. Печалбите се споделят.

Автоматичен превод:

file

Чао чао пари.

Автоматичен превод:

О, добре, съжалявам, че ви казвам истината. Разбрахте ли случайно, когато отидете в казиното, за да влезете? Не сте се сетили да подадете жалба?

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини