ФорумКазинаScooby Bet Casino - обща дискусия

Scooby Bet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 10 месеца от Ramirexxx
|
16160 преглеждания 109 отговора |
|
1...4 5 6
преди 9 месеца

тогава с кой лицензиращ орган предлагате да се свържем? Кюрасао не отговаря на имейли за оплаквания (поне не от месец) и лицензът така или иначе е фалшив, нали?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, тъй като те вече нямат лиценз, вероятно не може да се осъществи връзка с лицензиращия орган, защото няма такъв. Това е много тъжна ситуация и много бих се радвал, ако може да се реши по някакъв начин, но съм доста скептичен, защото имам чувството, че няма много какво да се направи. 😥

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

„Разбирам, че остава горчив привкус, но за да бъдем честни и честни, не можем съзнателно да променим индекса за безопасност на казиното единствено въз основа на вашите чувства. За да направим това, ще ни трябва изрично доказателство, което със сигурност ще промени резултата от жалбата. . Ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното. Ето как работи."


следващия път чуйте читателите на форума,

Разбирам, че за теб сега не изглеждаш страхотно

но ви предупредих, че казиното е аномално


но това казино все още има добър рейтинг


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Отговорният орган за хазарта е Antilephone NV (Кюрасао) и почти всички негови казина са измамници. Не играйте и не се регистрирайте при тях. Те работят заедно, за да мамят и крадат пари от играчите

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте форумци. Това казино не ми плати $23 000 и както виждам много играчи са останали без нищо

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Платформата CasinoGuru е затворена


уеб домейнът се продава


те изчезнаха с парите


безполезно е да се удължава времето за разрешаване на спорове


безполезно е да се присвоява рейтинг от 6,8 scoobybet са измамници

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Ramirexxx
преди 8 месеца

Можете ли да ни изпратите доказателство на data@casino.guru ?

Знам, че това е трудно за разбиране, но това е същият подход, както обясних по отношение на публикациите във форума.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

„Разбирам, че остава горчив привкус, но за да бъдем честни и честни, не можем съзнателно да променим индекса за безопасност на казиното единствено въз основа на вашите чувства. За да направим това, ще ни трябва изрично доказателство, което със сигурност ще промени резултата от жалбата. . Ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното. Ето как работи."


следващия път чуйте читателите на форума,

Разбирам, че за теб сега не изглеждаш страхотно

но ви предупредих, че казиното е аномално


но това казино все още има добър рейтинг


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

Виждам, че това е трудно за разбиране, но просто не можем да повярваме на всичко, което някой пише във форума. Честно казано, нашите индекси за безопасност не се изчисляват въз основа на прогнози.

Не ме разбирайте погрешно, разбирам, че смятате, че нещата трябва да се държат по различен начин. Но досега не сме намерили по-добър подход.

От друга страна, какво ще се случи, ако прогнозата ви не отговаря на реалността? Как да решим кога и как по някакъв начин отново да коригираме индекса на безопасност?

Това са въпроси, които трябва да разрешим, преди да променим процеса. 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте форумци. Това казино не ми плати $23 000 и както виждам много играчи са останали без нищо

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, скъпи играч.

Съжалявам да го чуя. Както вероятно сте разбрали досега, това казино, според друг играч, не работи. Въз основа на нашата собствена информация, казиното не приема играчи от доста време, откакто стана неактивно. Мога ли да знам кога за последен път сте се свързали с някой от там?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Отговорният орган за хазарта е Antilephone NV (Кюрасао) и почти всички негови казина са измамници. Не играйте и не се регистрирайте при тях. Те работят заедно, за да мамят и крадат пари от играчите

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Такова общо обвинение няма да помогне на никого. Спомням си случаи, когато играчите получиха отговор от този орган, например.

Знам, че не харесвате идеята, но ако сте убедени, че повечето казина, въпреки други аспекти, просто измамват всички играчи без разлика, трябва наистина да спрете да играете в казина.

Това звучи ли ви разумно? Моля, приемете това като честен въпрос. Разбира се, знам за конкретни оплаквания, които в крайна сметка са мъртви. Просто казвам, че всички казина и лицензиращи органи не са еднакви. Играчите също са различни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Вижте всички мои оплаквания, които не са разрешени, лицензирани специално от Antilephone NV (Кюрасао). Смятате ли, че това е съвпадение? Лицензиращият орган нагло се занимава с измами заедно със своите измамни казина. В този случай те станаха нагли и просто си тръгнаха заедно с парите на играчите. Каква отговорност носи органът, издал лиценз на измамниците? Отговорът е никакъв. Защо е необходимо тогава?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

преди да дадете високи оценки


би било достатъчно да създадете "мистериозни клиенти" с помощта на доверени потребители на форума


и услугите, предлагани от казиното, скоростта на плащане, поддръжката, възможностите за игра и проблемите са тествани

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Комуникирал съм с тях много и в различни платформи и форуми. Всичко започна още през декември. Този лиценз наистина игнорира играчите. Изпратих много оплаквания, предоставих доказателства за тяхната измама, изпратих екранни снимки, повторения на игри. Лицензът беше забавен до последния момент от разрешаването на жалбата и казиното успя да избяга. Можеха да ги накарат да си платят, но нищо не направиха. Те дори не разгледаха доказателствата ми и всичките ми аргументи отидоха в пещта. Ако имам нужда от повече подробности, мога да пусна огромна публикация с десетки екранни снимки и доказателства, но защо е сега? Казиното мами играчи от началото на декември 2023 г., но лицензът не го е грижа. Тя не ни защитава. Все още не съм получил отговор на нищо, просто игнорират имейлите максимално. И когато те отговориха 1 път, казиното им каза, че нямате печалба, но имах истинско доказателство + повторение от сайта, но лимита и от главната страница. Накратко, вече не вярвам в лиценза, защото той не защитава играчите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

това е безопасно казино


само за Casinoguru


казиното не съществува

те изчезнаха с парите

домейнът на казиното се продава


Може ли някой да те посъветва да актуализираш рейтинга си, поне по отношение на тези, които са били измамени

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

преди да дадете високи оценки


би било достатъчно да създадете "мистериозни клиенти" с помощта на доверени потребители на форума


и услугите, предлагани от казиното, скоростта на плащане, поддръжката, възможностите за игра и проблемите са тествани

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ти. Това определено е страхотна идея!

Знаете ли, че вече имаме активни тестери по целия свят, събрани от надеждни играчи?

Страхувам се, че няма да помогне за предсказване на бъдещето. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

това е безопасно казино


само за Casinoguru


казиното не съществува

те изчезнаха с парите

домейнът на казиното се продава


Може ли някой да те посъветва да актуализираш рейтинга си, поне по отношение на тези, които са били измамени

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Виж, знам, че се чувстваш като единствения разумен човек тук. Този преглед чака да бъде актуализиран - толкова просто.

Както вече казахте, казиното вече не съществува. Това не означава ли, че няма възможна вреда за потенциални нови играчи, тъй като сайтът е затворен?

Така че, моля, помислете първо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Комуникирал съм с тях много и в различни платформи и форуми. Всичко започна още през декември. Този лиценз наистина игнорира играчите. Изпратих много оплаквания, предоставих доказателства за тяхната измама, изпратих екранни снимки, повторения на игри. Лицензът беше забавен до последния момент от разрешаването на жалбата и казиното успя да избяга. Можеха да ги накарат да си платят, но нищо не направиха. Те дори не разгледаха доказателствата ми и всичките ми аргументи отидоха в пещта. Ако имам нужда от повече подробности, мога да пусна огромна публикация с десетки екранни снимки и доказателства, но защо е сега? Казиното мами играчи от началото на декември 2023 г., но лицензът не го е грижа. Тя не ни защитава. Все още не съм получил отговор на нищо, просто игнорират имейлите максимално. И когато те отговориха 1 път, казиното им каза, че нямате печалба, но имах истинско доказателство + повторение от сайта, но лимита и от главната страница. Накратко, вече не вярвам в лиценза, защото той не защитава играчите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

Съгласен съм, че тези лицензи не са най-добрият избор. Подкрепата и обективността са, да кажем, в най-добрия случай случайни.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ви много, екипът за данни беше информиран отново.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

очевидно сега няма повече вреда за новите играчи


но има и играчи, които са загубили до $20 000


и да прочетеш, че казиното се счита за безопасно от Casinoguru, е неуважение към тези хора

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Не съм единственият разумен човек тук

но scoobybet използва логото на casinoguru на началната страница


casinoguru дава оценка 8


Така че мисля, че играя на сигурно, но вместо това беше измама


Радка, напомням ти, в казино се играе за пари


и поради вашата грешка няколко души загубиха хиляди $


Така че би било редно да се извиним и на читателите


вместо това защитавайте невъзможното

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини