тогава с кой лицензиращ орган предлагате да се свържем? Кюрасао не отговаря на имейли за оплаквания (поне не от месец) и лицензът така или иначе е фалшив, нали?
so what licensing authority you suggest us to contact then? Curacao isn't answering to complaints emails(at least it hasn't for a month) and license was fake anyways, no?
Е, тъй като те вече нямат лиценз, вероятно не може да се осъществи връзка с лицензиращия орган, защото няма такъв. Това е много тъжна ситуация и много бих се радвал, ако може да се реши по някакъв начин, но съм доста скептичен, защото имам чувството, че няма много какво да се направи. 😥
Well, since they don't have any license anymore, the licensing authority probably can't be contacted because there isn't one. This is a very sad situation and I would be very happy if it could be solved somehow, but I am quite skeptical because I have the feeling that there is not much to do. 😥
„Разбирам, че остава горчив привкус, но за да бъдем честни и честни, не можем съзнателно да променим индекса за безопасност на казиното единствено въз основа на вашите чувства. За да направим това, ще ни трябва изрично доказателство, което със сигурност ще промени резултата от жалбата. . Ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното. Ето как работи."
следващия път чуйте читателите на форума,
Разбирам, че за теб сега не изглеждаш страхотно
но ви предупредих, че казиното е аномално
но това казино все още има добър рейтинг
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Отговорният орган за хазарта е Antilephone NV (Кюрасао) и почти всички негови казина са измамници. Не играйте и не се регистрирайте при тях. Те работят заедно, за да мамят и крадат пари от играчите
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Здравейте форумци. Това казино не ми плати $23 000 и както виждам много играчи са останали без нищо
Hello forum members. This casino did not pay me $23,000 and as I see many players were left with nothing
Платформата CasinoGuru е затворена
уеб домейнът се продава
те изчезнаха с парите
безполезно е да се удължава времето за разрешаване на спорове
безполезно е да се присвоява рейтинг от 6,8 scoobybet са измамници
CasinoGuru the platform is closed
the web domain is for sale
they vanished with the money
it is useless to extend the time for resolving disputes
it is useless to assign a raking of 6.8 scoobybet are scammers
Можете ли да ни изпратите доказателство на data@casino.guru ?
Знам, че това е трудно за разбиране, но това е същият подход, както обясних по отношение на публикациите във форума.
Can you please send us proof to data@casino.guru ?
I know this is hard to understand, but this is the same approach as I explained regarding the forum posts.
„Разбирам, че остава горчив привкус, но за да бъдем честни и честни, не можем съзнателно да променим индекса за безопасност на казиното единствено въз основа на вашите чувства. За да направим това, ще ни трябва изрично доказателство, което със сигурност ще промени резултата от жалбата. . Ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното. Ето как работи."
следващия път чуйте читателите на форума,
Разбирам, че за теб сега не изглеждаш страхотно
но ви предупредих, че казиното е аномално
но това казино все още има добър рейтинг
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Здравейте,
Виждам, че това е трудно за разбиране, но просто не можем да повярваме на всичко, което някой пише във форума. Честно казано, нашите индекси за безопасност не се изчисляват въз основа на прогнози.
Не ме разбирайте погрешно, разбирам, че смятате, че нещата трябва да се държат по различен начин. Но досега не сме намерили по-добър подход.
От друга страна, какво ще се случи, ако прогнозата ви не отговаря на реалността? Как да решим кога и как по някакъв начин отново да коригираме индекса на безопасност?
Това са въпроси, които трябва да разрешим, преди да променим процеса. 🤷♀️
Hello,
I see this as hard to comprehend, but we just can't believe everything anyone writes on the forum. Frankly, our safety indexes are not calculated based on predictions.
Don't get me wrong, I understand you feel like things should be held differently. But so far, we have not found a better approach.
On the other hand, what would happen if your prediction didn't meet reality? How should we decide when and how to somehow adjust the safety index again?
These are questions we have to solve before we change the process. 🤷♀️
Здравей, скъпи играч.
Съжалявам да го чуя. Както вероятно сте разбрали досега, това казино, според друг играч, не работи. Въз основа на нашата собствена информация, казиното не приема играчи от доста време, откакто стана неактивно. Мога ли да знам кога за последен път сте се свързали с някой от там?
Hello, dear player.
I'm sorry to hear that. As you probably found out by now, this casino is, according to another player, out of business. Based on our own information, the casino has not accepted players for quite some time since it became inactive. May I know when was the last time you were in touch with anyone from there?
Отговорният орган за хазарта е Antilephone NV (Кюрасао) и почти всички негови казина са измамници. Не играйте и не се регистрирайте при тях. Те работят заедно, за да мамят и крадат пари от играчите
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Такова общо обвинение няма да помогне на никого. Спомням си случаи, когато играчите получиха отговор от този орган, например.
Знам, че не харесвате идеята, но ако сте убедени, че повечето казина, въпреки други аспекти, просто измамват всички играчи без разлика, трябва наистина да спрете да играете в казина.
Това звучи ли ви разумно? Моля, приемете това като честен въпрос. Разбира се, знам за конкретни оплаквания, които в крайна сметка са мъртви. Просто казвам, че всички казина и лицензиращи органи не са еднакви. Играчите също са различни.
Such a general accusation won't help anyone. I recall cases where players got a response from this authority, for instance.
I know you are not fond of the idea, but if you are convinced the majority of casinos, despite other aspects, are simply scamming all players without a difference, you should really stop playing in casinos.
Does this sound reasonable to you? Please take that as an honest question. Of course, I know about concrete complaints that ended up dead. I'm just saying all casinos and licensing authorities are not the same. Players are also different.
Вижте всички мои оплаквания, които не са разрешени, лицензирани специално от Antilephone NV (Кюрасао). Смятате ли, че това е съвпадение? Лицензиращият орган нагло се занимава с измами заедно със своите измамни казина. В този случай те станаха нагли и просто си тръгнаха заедно с парите на играчите. Каква отговорност носи органът, издал лиценз на измамниците? Отговорът е никакъв. Защо е необходимо тогава?
Look at all my complaints that are unresolved, licensed specifically by Antilephone NV (Curacao). Do you think this is a coincidence? The licensing authority is brazenly engaged in fraud along with its scam casinos. In this case, they became insolent and simply left along with the players’ money. What responsibility does the body that issued a license to fraudsters have? The answer is none. Why is it needed then?
Посмотрите все мои жалобы , которые нерешенные, лицензировал именно - Antilephone NV (Curacao). Вы думаете это совпадение? Лицензирующий орган нагло занимается мошенничеством вместе со своими скам казино. В данном случае они вообще обнаглели и просто удалились вместе с деньгами игроков. Какую ответственность имеет орган выдавший мошенникам лицензию? Ответ- никакой. Для чего он тогда нужен?
преди да дадете високи оценки
би било достатъчно да създадете "мистериозни клиенти" с помощта на доверени потребители на форума
и услугите, предлагани от казиното, скоростта на плащане, поддръжката, възможностите за игра и проблемите са тествани
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Комуникирал съм с тях много и в различни платформи и форуми. Всичко започна още през декември. Този лиценз наистина игнорира играчите. Изпратих много оплаквания, предоставих доказателства за тяхната измама, изпратих екранни снимки, повторения на игри. Лицензът беше забавен до последния момент от разрешаването на жалбата и казиното успя да избяга. Можеха да ги накарат да си платят, но нищо не направиха. Те дори не разгледаха доказателствата ми и всичките ми аргументи отидоха в пещта. Ако имам нужда от повече подробности, мога да пусна огромна публикация с десетки екранни снимки и доказателства, но защо е сега? Казиното мами играчи от началото на декември 2023 г., но лицензът не го е грижа. Тя не ни защитава. Все още не съм получил отговор на нищо, просто игнорират имейлите максимално. И когато те отговориха 1 път, казиното им каза, че нямате печалба, но имах истинско доказателство + повторение от сайта, но лимита и от главната страница. Накратко, вече не вярвам в лиценза, защото той не защитава играчите.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
това е безопасно казино
само за Casinoguru
казиното не съществува
те изчезнаха с парите
домейнът на казиното се продава
Може ли някой да те посъветва да актуализираш рейтинга си, поне по отношение на тези, които са били измамени
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
преди да дадете високи оценки
би било достатъчно да създадете "мистериозни клиенти" с помощта на доверени потребители на форума
и услугите, предлагани от казиното, скоростта на плащане, поддръжката, възможностите за игра и проблемите са тествани
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Благодаря ти. Това определено е страхотна идея!
Знаете ли, че вече имаме активни тестери по целия свят, събрани от надеждни играчи?
Страхувам се, че няма да помогне за предсказване на бъдещето. 🤷♀️
Thank you. That's definitely a great idea!
Did you know we already have active testers all around the world, assembled from trustworthy players?
It won't help predict the future, I'm afraid. 🤷♀️
това е безопасно казино
само за Casinoguru
казиното не съществува
те изчезнаха с парите
домейнът на казиното се продава
Може ли някой да те посъветва да актуализираш рейтинга си, поне по отношение на тези, които са били измамени
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
Виж, знам, че се чувстваш като единствения разумен човек тук. Този преглед чака да бъде актуализиран - толкова просто.
Както вече казахте, казиното вече не съществува. Това не означава ли, че няма възможна вреда за потенциални нови играчи, тъй като сайтът е затворен?
Така че, моля, помислете първо.
Look, I know you feel like you are the only reasonable person here. This review is waiting to be updated - simple as that.
As you already said, the casino no longer exists. Doesn't that mean that there is no possible harm for potential new players since the site has closed?
So, please think first.
Комуникирал съм с тях много и в различни платформи и форуми. Всичко започна още през декември. Този лиценз наистина игнорира играчите. Изпратих много оплаквания, предоставих доказателства за тяхната измама, изпратих екранни снимки, повторения на игри. Лицензът беше забавен до последния момент от разрешаването на жалбата и казиното успя да избяга. Можеха да ги накарат да си платят, но нищо не направиха. Те дори не разгледаха доказателствата ми и всичките ми аргументи отидоха в пещта. Ако имам нужда от повече подробности, мога да пусна огромна публикация с десетки екранни снимки и доказателства, но защо е сега? Казиното мами играчи от началото на декември 2023 г., но лицензът не го е грижа. Тя не ни защитава. Все още не съм получил отговор на нищо, просто игнорират имейлите максимално. И когато те отговориха 1 път, казиното им каза, че нямате печалба, но имах истинско доказателство + повторение от сайта, но лимита и от главната страница. Накратко, вече не вярвам в лиценза, защото той не защитава играчите.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
очевидно сега няма повече вреда за новите играчи
но има и играчи, които са загубили до $20 000
и да прочетеш, че казиното се счита за безопасно от Casinoguru, е неуважение към тези хора
obviously now there is no more harm for new players
but there are also players who have lost up to $20,000
and reading that the casino is considered safe by Casinoguru is disrespectful towards these people
Не съм единственият разумен човек тук
но scoobybet използва логото на casinoguru на началната страница
casinoguru дава оценка 8
Така че мисля, че играя на сигурно, но вместо това беше измама
Радка, напомням ти, в казино се играе за пари
и поради вашата грешка няколко души загубиха хиляди $
Така че би било редно да се извиним и на читателите
вместо това защитавайте невъзможното
I'm not the only reasonable person here
but scoobybet used the casinoguru logo on the home page
casinoguru gives a rating of 8
So I think I'm playing it safe, but instead it was a scam
Radka I remind you, in a casino you gamble for money
and due to your mistake, several people lost thousands of $
So it would also be right to apologize to the readers
instead defend the impossible
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.