НачалоФорумКазинаScooby Bet Casino - обща дискусия

Scooby Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 11 месеца от Ramirexxx
|
18 519 преглеждания 109 отговора |
|
12 3 4...6
djak1987
преди 10 месеца

Доколкото мога да преценя, поддръжката продължава, но съм съгласен, че ми се струва доста дълго за обикновена актуализация.

Да се надяваме, че това казино ще успее в крайна сметка.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Така че това са техните трудности. Нека играчите да получат достъп до своите сметки, за да могат хората да теглят парите си. На какво основание това казино ги държи почти месец?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Нов съм тук и имам нужда от вашата помощ

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

как все още казвате, че казиното е в "поддръжка", те не са отговорили на имейли от повече от 2 седмици и цитатът "поддръжка" на страницата им за чат гласи "до вторник" преди 2 седмици. Със сигурност не успях да се свържа с тях нито веднъж. Отговориха ли на вас или вашите колеги? съмнявам се. Това беше най-очевидната измама, на която съм свидетел. Понякога не е толкова очевидно, но този път наистина не можете да се съмнявате в това, нали?

Автоматичен превод:
stankovicsinisa795
преди 10 месеца

Здравейте. Бихте ли били по-конкретни, моля, с какво имате нужда да ви помогнем? Благодаря ти.

Автоматичен превод:
raidom
преди 10 месеца

Здравейте.

Вероятно сте разбрали погрешно „Доколкото мога да разбера" с „Мога да ви уверя".

Работата е там, че нямаме друга информация от казиното освен тази, която вече имате.

Така че не, не казвам, че всичко е наред и поддръжката наистина е това, което се случва.

Изглежда сме на една и съща страница - досега няма актуализации.

Все още обаче имам съмнения, тъй като никой тук няма никакво потвърждение, че казиното ще падне.

Може би си прав, а може би не си. Времето ще покаже.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Скам казината не отговарят на имейли.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Познавам обаче едно измамно казино, което се отличава с имейл и комуникация с Discord. 🤷‍♀️

Вижте, съгласен съм, че изглежда зле, но няма какво друго да добавим за днес. И така, горе-долу се движим в кръг.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че няма смисъл да чакаме


сега ще си измислят оправдание


Не го намирам за правилно, scoobybet рейтинг 8 за казино, което не дава признаци на живот от седмици, блокирайки парите на различни потребители без официална комуникация

Автоматичен превод:
Ramirexxx
преди 10 месеца

Съгласен

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че няма смисъл да чакаме


сега ще си измислят оправдание


Не го намирам за правилно, scoobybet рейтинг 8 за казино, което не дава признаци на живот от седмици, блокирайки парите на различни потребители без официална комуникация

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих казал, че докато новите играчи не могат да се регистрират, защото казиното (по неизвестна причина, бих казал) не работи, рискът не е толкова голям.

Също така, веднага щом всички подадени жалби завършат като „неразрешени" поради липса на отговор на казиното, индексът за безопасност ще бъде съответно коригиран. Ето защо оплакванията са толкова важни.

Въпреки че съм съгласен, ситуацията е доста различна за действителните играчи, чиито пари са блокирани, но никой не може да депозира, така че отново няма допълнителна вреда. Заради техните усилия индексът на безопасност в крайна сметка ще падне.

Убеден съм, че ситуацията би била напълно различна, ако казиното все още беше отворено за всеки играч, позволявайки им да се регистрират и да депозират.



Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Отваря се прозорецът за регистрация и можете да въведете данни. Дали измамното казино приема повече нови играчи, за да открадне парите им?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Присъединявам се към многобройните предложения към Casino Guru за преразглеждане на рейтинга на това казино.

В моя случай оплакването се дължи на непрекъснатите затруднения при достъп до акаунта и съм съгласен с неучтивото (доста грубо) отношение на съпорта. Мога също да прочета неразрешени жалби относно неспазване на изискванията за отговорна игра.


Накратко, такъв висок рейтинг е изненадващ при всички тези проблеми, които имат.

БЪДЕЩИТЕ КЛИЕНТИ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ЗАЩИТЕНИ


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Отваря се прозорецът за регистрация и можете да въведете данни. Дали измамното казино приема повече нови играчи, за да открадне парите им?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това, че се отваря и можете да въведете информация, не означава, че можете да създадете акаунт. Ще ви позволи ли да продължите, след като сте въвели цялата информация?

Виждам обаче, че нищо не се е променило, така че въпреки че ми е неприятно да го кажа, ще трябва да изчакаме, докато приключи поддръжката. Надявам се да е скоро. 😕

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Присъединявам се към многобройните предложения към Casino Guru за преразглеждане на рейтинга на това казино.

В моя случай оплакването се дължи на непрекъснатите затруднения при достъп до акаунта и съм съгласен с неучтивото (доста грубо) отношение на съпорта. Мога също да прочета неразрешени жалби относно неспазване на изискванията за отговорна игра.


Накратко, такъв висок рейтинг е изненадващ при всички тези проблеми, които имат.

БЪДЕЩИТЕ КЛИЕНТИ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ЗАЩИТЕНИ


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че сте се сблъскали със същия проблем като играчите преди вас. Имате ли предстоящо теглене и чакате ли парите си? Що се отнася до поддръжката, какъв е проблемът?

Уведомете ме, ако и вие се нуждаете от помощ или искате да изразите опита си като цяло.

ще чакам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

И така, преди повече от 2 седмици вашият екип заяви, че се опитва да се свърже със scoobybet, за да получи информация. Успяхте ли да се свържете с тях и ако не, тогава защо все още вярвате, че поддръжката му? На техния сайт няма нищо, което да предполага, че има поддръжка, дори са премахнали полето за чат и не са отговорили на нито един от имейлите през последните 3 седмици.

Казали ли са на екипа на casino.guru за поддръжка или изобщо нещо?


Ако имах работещо казино и щях да правя поддръжка, бих направил ВСИЧКО, за да удовлетворя клиентите и да отговоря на ВСИЧКИ заявки и въпроси, доколкото е възможно. Но очевидно те игнорират всички и всичко. Явно са излетели с нашите пари.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
raidom
преди 10 месеца

Тъй като не получих никаква информация, няма какво друго да добавя. Работим с последната актуализация, която получихме от казиното. Останалото ще се основава на предположения. Но съм съгласен, че тази една голяма неизвестна поддръжка смърди поне малко.

Нека опитам още едно бързо напомняне; ще видим.

Актуализация: Последният контакт с казиното беше на 13.12.2023 г. Засега изглежда зле.

100% положителен за това:

Ако имах работещо казино и щях да правя поддръжка, бих направил ВСИЧКО, за да удовлетворя клиентите и да отговоря на ВСИЧКИ заявки и въпроси, доколкото е възможно.


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Casinoguru защо не увеличите рейтинга на scoobybet?


те избягаха с парите

оценка 8 не може да бъде показана


ако прочетете първите ми коментари за казиното, аз предвидих тази ситуация

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитах се да пиша на издателя на лиценза за scoobybet, но те не ми отговориха нищо от 2 седмици. Издателят на лиценз за Кюрасао е корумпиран като казиното, което лицензира. писах на complaints@gaminglicences.com както предлага Casinoguru. Трябва ли да се оплача някъде другаде или какво друго можем да направим? Разбирам, че парите вече са изчезнали, но може би може да се направи нещо за бъдещето.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Casinoguru защо не увеличите рейтинга на scoobybet?


те избягаха с парите

оценка 8 не може да бъде показана


ако прочетете първите ми коментари за казиното, аз предвидих тази ситуация

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

С цялото ми уважение, ние не променяме индекса за безопасност на прогнозата на играча.

Вярвам, че вече обясних, че първо се нуждаем от някакво доказателство, в този случай най-вероятно набор от игнорирани оплаквания.

(Не е вашият случай , доколкото виждам.)

Въз основа на това резултатът може да бъде променен въз основа на оспорваната сума.

Не е перфектно, но във всяка систематична архитектура математически изчислените мерки се събират със задна дата. При нас работи по същия начин.

Само си представете как биха изглеждали оценките за безопасност, ако имахме за цел да ги променим за всяка една „прогноза", спомената във форума или в имейли. Въпреки че разбирам мнението ви, засега е невъзможно да го разбера.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини