ФорумКазинаScooby Bet Casino - обща дискусия

Scooby Bet Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от Ramirexxx
|
16183 преглеждания 109 отговора |
|
1 2...6
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Scooby Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

добро утро, но как гурутата на казиното могат да дадат толкова висока оценка на казино, което не е известно? на други платформи пропускът не се присвоява, на casinoguru 8.2


трябва да помислите добре, преди да дадете такава висока оценка


потребителите попадат в капаните на тези платформи за оценка


рейтингът със сигурност ще бъде преразгледан за тази платформа скоро, но междувременно няколко потребители ще са попаднали в техните капани

Автоматичен превод:
Ramirexxx
преди 10 месеца

Приятен ден и на теб!

Усещам, че тази ситуация отразява скорошния ви опит с това казино, също описан във вашата жалба.

Нека споделим съдържанието му, за да позволим на другите да видят какво се е случило: връзката е точно тук 👈

Мога да ви уверя, че имаме много усъвършенствани процеси, които прилагаме, докато преглеждаме казина, и резултатите винаги се обясняват в раздела, наречен „ Обяснен индекс на безопасност ". Разбира се, мога да се съсредоточа върху общите аспекти на матриците, които използваме, обхванати в ръководството, наречено „ Как преглеждаме онлайн казина ", но със сигурност не искам да покровителствам никого.

Прегледах накратко жалбата ви и както казах, убеден съм, че просто трябва да говорите за разочарованието си. Това е добре.

Честно казано и най-важното, жалбата беше отхвърлена, което означава, че казиното няма да бъде санкционирано и разбирам, че причината е обяснена. Позволете ми да цитирам:

„Всъщност Ramirexxx е прав и печалбите от неговия депозит с реални пари изглежда се кредитират към бонус баланс по някаква причина. Първо, той получи два бонуса – €20 и €15 (редове на Excel 3269 и 3270) и тези бонус средства бяха Тогава Ramirexxx депозира реални пари €35 (ред в Excel 3394, ID 318570606), които бяха кредитирани, след като предишните бонус средства бяха изчерпани и бонус балансът беше €0 (ред 3393).Всички печалби от този депозит бяха записани като бонус печалби.

И Scooby Bet Casino също е прав и ръчният депозит от €35 наистина беше кредитиран (ред 3522), който беше напълно изигран, а по-късно още два – €30 и €50 (редове 3533 и 3534).

Така че в заключение и двамата сте прави и изглежда, че не разбирате мнението на другия.


Тъй като акаунтът на Ramirexxx е затворен без остатъчен баланс, за съжаление, не виждам нищо, с което бихме могли да помогнем тук или да посредничим. Ето защо сега ще затворя тази жалба без допълнителна намеса или разследване. "


Разбирам, че оставя горчив привкус, но за да бъдем честни, не можем съзнателно да променим индекса за безопасност на казиното единствено въз основа на вашите чувства. За да направим това, ще ни трябва изрично доказателство, което със сигурност би променило резултата от жалбата. Ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното. Така става.

Затова бих искал да ви благодаря за вашето прозрение. С късмет другите няма да допуснат грешки, описани в жалбата. Това е, което търсим. Съобщението се изпраща чрез споделяне и класифициране на оплаквания. 🙏

Това е и причината най-новите оплаквания да се показват директно под прегледа на казиното - за да бъдат видими за играчите:

file


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка


Лично 80 евро не променят живота ми


и във всеки случай той ви уверява, че са ми откраднали 80 евро от сметката


на други уеб платформи те се оплакват от пропуснати плащания на над €20k към scoobybet


проблемът е, че присвояването на толкова висок рейтинг на казино, без да има история, кара потребителите да играят със спокойствие.


В различни форуми четем, че това е ненадеждно казино


Това важи за всички казина, където няма история.


Високият резултат е награда, а не нещо автоматично или само за правилата и условията.


За scoobybet обаче ще видите след няколко месеца....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

когато решите да намалите рейтинга си,

scoobybet ще съсипе десетки играчи


тогава... ти отхвърли рецензията ми,


реален преглед, защото са изтеглили €80 от сметката


и прие 4/5 прегледа за 24 часа, които очевидно са неверни

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Ramirexxx
преди 10 месеца

Разбирам тезата ти, но няма да се повтарям.

В допълнение към вашия потребителски преглед, вие също имате обяснение:

„Здравейте. Благодарим ви, че изпратихте отзива си. За съжаление, трябва да отхвърлим отзива ви, тъй като вътрешната ни система откри твърде много прилики с други вече изпратени отзиви за това казино. Правим това, за да запазим потребителската оценка възможно най-автентична. Благодаря за разбирането."

Бих казал, че е доста очевидно.

Освен това сме наясно с пристрастни потребителски отзиви; ако можете да предоставите конкретно доказателство, моля, направете го тук: community@casino.guru

Честно казано, вашата жалба не беше разрешена и бяха допуснати грешки и от двете страни . Справедливо е да не наказвате казиното в тази ситуация.

Ако знаете за други играчи, нуждаещи се от помощ с това казино, моля, изпратете ги по нашия начин.

Колкото повече официална и неоспорима информация получаваме от играчите чрез жалби, толкова по-добре.



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това казино е в процес на поддръжка от около 4-5 дни. Нямам достъп до акаунта си и имам предстоящо теглене. Вярвате ли, че е нормално?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

От това, което прочетох във форума


жалбите са затворени с наказания и предупреждения към персонала на scoobybet за липса на образование


времето ще докаже, че съм прав

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, изглежда е килим. Повече от седмица никой не може да влезе и няма отговор на имейли или нещо подобно. Глупаво се довери на рейтинга на casinoguru и пренебрегна знаците. Повече от 2000 евро изчезнаха.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Има ли някой от casinoguru, който може да говори с казино? Колко време отнема тази поддръжка

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

"поддръжка", без влизане и без отговор на имейли повече от седмица. За първи път ви е, нали?

Автоматичен превод:
raidom
преди 10 месеца

За първи път измамен? за съжаление не

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Има ли някой от casinoguru, който може да говори с казино? Колко време отнема тази поддръжка

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей. Благодаря ви за публикацията. Нашият екип за данни със сигурност ще го разгледа и ще се опита да разбере какво се случва. Абсолютно нормално е понякога дори онлайн казината да имат нужда от някакъв вид поддръжка. Разбира се, това не би трябвало да се случва без обяснение от страна на казиното. Получавали ли сте някакъв имейл от казиното за това, което се случва, или някаква информация за предполагаемата поддръжка? 🤔

Мога ли също да попитам преди колко време сте кандидатствали за оттеглянето си?

Уведомете ни, моля, ако има някаква актуализация и разбира се, ние ще се върнем при вас, ако/когато има някаква информация от казиното.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

filefile

Когато отидете на чат на живо, можете да видите това съобщение. Казаха, че ще се върнат във вторник.... Не съм сигурен кой вторник имат предвид... Последният им отговор беше преди 4 дни и ситуацията продължава 8 дни

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Ramirexxx
преди 10 месеца

Здравей. Нашият екип за данни вече се свърза с казиното, за да разбере какво се случва. Само за информацията за предполагаемата поддръжка, ако те интересува.

Моля, имайте предвид също, че публикациите във форума не могат да повлияят на промените в индекса на безопасност, който трябва да бъде внимателно изчислен. Всъщност имаме оплаквания за това. Можете да прочетете повече за това в тази статия 👈.

Що се отнася до оплакванията за казиното, може би този цитат от нашето ръководство 👈 ще ви помогне да разберете по-добре как всъщност върви: „Въз основа на размера на казиното и оплакванията на неговите играчи (техния брой, оспорвани суми и обосновка), получаваме базата от нашия индекс на безопасност. Тези фактори се разглеждат относително един спрямо друг, тъй като се очаква, че големите казина ще имат повече оплаквания от по-малките поради по-голямата си база играчи. Това означава, че едно голямо казино може (но не е задължително) да има по-добър рейтинг от по-нисък, дори ако играчите се оплакват повече от него." Чувствайте се свободни да задавате всякакви въпроси по този въпрос. 👍

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Лично, просто искам да знам какво се случва...ако имате някаква информация, моля, кажете ми

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, изглежда е килим. Повече от седмица никой не може да влезе и няма отговор на имейли или нещо подобно. Глупаво се довери на рейтинга на casinoguru и пренебрегна знаците. Повече от 2000 евро изчезнаха.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Много съжалявам, че се чувстваш така и че се намираш в тази ситуация. Ще се опитам да обясня малко за това как ние, в казино гуру, преглеждаме всички онлайн казина и също как работи индексът за безопасност, ако ми позволите. Моля, имайте предвид също, че индексът на безопасност не отразява бъдещето, тъй като ние наказваме казината за това, което действително е доказано, а не за презумпции.

Мога ли да попитам дали имате някакъв проблем с тегленето? колко време чакаш Ако смятате, че имате нужда от помощ за това, можете, разбира се, да се свържете с нашия екип за оплаквания и те ще направят всичко възможно, както винаги, за да ви помогнат.

Имаме и красиво ръководство за нашите рецензии, ако искате да погледнете и да научите повече, просто последвайте тази връзка 👈.

„Нашият индекс на безопасност основно описва как казината се отнасят към своите играчи и каква е вероятността играчите да могат да изтеглят печалбите си, без да се натъкват на проблеми. Казината с честен подход към хазарта обикновено имат висок индекс на безопасност въз основа на нашата методология за преглед, докато тези с лоши намерения имат нисък индекс на безопасност."

„Другата основа на нашия Индекс за безопасност са оплакванията на играчите. Те ни казват как всяко казино се отнася към своите играчи. Ако има много основателни оплаквания за дадено казино, това е ясна индикация, че има някои проблеми, които карат играчите да бъдат недоволни."

Моля, не се колебайте да се свържете с нас с въпроси или информация, която искате да споменете, ние ще ви чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Здравей Роми


според мен всички казина, особено новосъздадените


те трябва да започнат с оценка 6 (ако договорните условия и т.н. са оптимални)


и придобивайте резултати с течение на времето


Даването на висок резултат е риск за всички играчи, които следят форума, защото без история.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

ненормално е,


казино в процес на поддръжка предупреждава своите клиенти


Мисля, че избягаха с парите

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

filefile

Когато отидете на чат на живо, можете да видите това съобщение. Казаха, че ще се върнат във вторник.... Не съм сигурен кой вторник имат предвид... Последният им отговор беше преди 4 дни и ситуацията продължава 8 дни

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Открихме и това. Веднага щом се чуем от казиното, ще се свържем с вас!

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини