преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Scooby Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
добро утро, но как гурутата на казиното могат да дадат толкова висока оценка на казино, което не е известно? на други платформи пропускът не се присвоява, на casinoguru 8.2
трябва да помислите добре, преди да дадете такава висока оценка
потребителите попадат в капаните на тези платформи за оценка
рейтингът със сигурност ще бъде преразгледан за тази платформа скоро, но междувременно няколко потребители ще са попаднали в техните капани
good morning, but how can casino gurus assign such a high rating to a casino that is not known? on other platforms the pass is not assigned, on casinoguru 8.2
you need to think carefully before assigning such a high rating
users fall into the traps of these rating platforms
the rating will certainly be revised for this platform shortly, but in the meantime several users will have fallen into their traps
buongiorno, ma come puoi casino guru assegnare una valutazione così alta ad un casino che non è conosciuto ? su altre piattaforme non viene assegnata la sufficenza, su casinoguru 8.2
bisogna valutare bene prima di assegnare un voto così alto
gli utenti cadono nei tranelli di queste piattaforme per le valutazioni
sicuramente anche per questa piattaforma nel giro di poco verrà rivista la valutazione, ma nel frattempo diversi utenti saranno caduti nei loro tranelli
Приятен ден и на теб!
Усещам, че тази ситуация отразява скорошния ви опит с това казино, също описан във вашата жалба.
Нека споделим съдържанието му, за да позволим на другите да видят какво се е случило: връзката е точно тук 👈
Мога да ви уверя, че имаме много усъвършенствани процеси, които прилагаме, докато преглеждаме казина, и резултатите винаги се обясняват в раздела, наречен „ Обяснен индекс на безопасност ". Разбира се, мога да се съсредоточа върху общите аспекти на матриците, които използваме, обхванати в ръководството, наречено „ Как преглеждаме онлайн казина ", но със сигурност не искам да покровителствам никого.
Прегледах накратко жалбата ви и както казах, убеден съм, че просто трябва да говорите за разочарованието си. Това е добре.
Честно казано и най-важното, жалбата беше отхвърлена, което означава, че казиното няма да бъде санкционирано и разбирам, че причината е обяснена. Позволете ми да цитирам:
„Всъщност Ramirexxx е прав и печалбите от неговия депозит с реални пари изглежда се кредитират към бонус баланс по някаква причина. Първо, той получи два бонуса – €20 и €15 (редове на Excel 3269 и 3270) и тези бонус средства бяха Тогава Ramirexxx депозира реални пари €35 (ред в Excel 3394, ID 318570606), които бяха кредитирани, след като предишните бонус средства бяха изчерпани и бонус балансът беше €0 (ред 3393).Всички печалби от този депозит бяха записани като бонус печалби.
И Scooby Bet Casino също е прав и ръчният депозит от €35 наистина беше кредитиран (ред 3522), който беше напълно изигран, а по-късно още два – €30 и €50 (редове 3533 и 3534).
Така че в заключение и двамата сте прави и изглежда, че не разбирате мнението на другия.
Тъй като акаунтът на Ramirexxx е затворен без остатъчен баланс, за съжаление, не виждам нищо, с което бихме могли да помогнем тук или да посредничим. Ето защо сега ще затворя тази жалба без допълнителна намеса или разследване. "
Разбирам, че оставя горчив привкус, но за да бъдем честни, не можем съзнателно да променим индекса за безопасност на казиното единствено въз основа на вашите чувства. За да направим това, ще ни трябва изрично доказателство, което със сигурност би променило резултата от жалбата. Ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното. Така става.
Затова бих искал да ви благодаря за вашето прозрение. С късмет другите няма да допуснат грешки, описани в жалбата. Това е, което търсим. Съобщението се изпраща чрез споделяне и класифициране на оплаквания. 🙏
Това е и причината най-новите оплаквания да се показват директно под прегледа на казиното - за да бъдат видими за играчите:
Good day to you!
I sense this situation reflects your recent experience with this casino, also described in your complaint.
Let's share its content to let others see what has happened: the link is right here 👈
I can assure you that we have very advanced processes we apply while reviewing casinos, and the results are always explained in the tab called "Safety index explained". Of course, I can focus on the general aspects of the matrices we use covered in the guide called "How we review online casinos", but I certainly don't want to patronize anyone.
I browsed your complaint briefly, and as I said, I'm convinced you simply need to speak up about your frustration. That's ok.
Frankly, and most importantly, the complaint was rejected, which means the casino won't be penalized, and I understand the reason was explained. Allow me to quote:
"Actually, Ramirexxx is right and winnings from his real money deposit seem to be credited to a bonus balance for whatever reason. First, he was credited two bonuses - €20 and €15 (excel rows 3269 and 3270) and these bonus funds were played. Then Ramirexxx deposited real money €35 (excel row 3394, ID 318570606) which was credited after previous bonus funds were exhausted and the bonus balance was €0 (row 3393). Any winnings from this deposit were recorded as bonus winnings.
And Scooby Bet Casino is also right and the manual deposit of €35 was indeed credited (row 3522) which was fully played and later two more - €30 and €50 (rows 3533 and 3534).
So in conclusion, both of you are right and it seems that you don't understand each other's points.
Since Ramirexxx's account has been closed with no remaining balance, unfortunately, I don't see anything that we could help with here or mediate. Therefore, I will now close this complaint without further intervention or investigation. "
I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works.
Thus, I'd like to thank you for your insight. With luck, others won't make any mistakes described in the complaint. This is what we seek. Through sharing and classifying complaints, the message is sent. 🙏
This is also the reason for showing the latest complaints directly under the casino's overview - to keep them visible to players:
Здравей Радка
Лично 80 евро не променят живота ми
и във всеки случай той ви уверява, че са ми откраднали 80 евро от сметката
на други уеб платформи те се оплакват от пропуснати плащания на над €20k към scoobybet
проблемът е, че присвояването на толкова висок рейтинг на казино, без да има история, кара потребителите да играят със спокойствие.
В различни форуми четем, че това е ненадеждно казино
Това важи за всички казина, където няма история.
Високият резултат е награда, а не нещо автоматично или само за правилата и условията.
За scoobybet обаче ще видите след няколко месеца....
Hi Radka
Personally, €80 doesn't change my life
and in any case he assures you that they stole €80 from my account
on other web platforms they complain about missed payments of over €20k to scoobybet
the problem is assigning such a high rating to a casino, without having a history, induces users to play with peace of mind.
On various forums, we read that it is an unreliable casino
This applies to all casinos where there is no history.
The high score is a reward, not something automatic or only for the terms and conditions.
However for scoobybet, you'll see in a few months....
когато решите да намалите рейтинга си,
scoobybet ще съсипе десетки играчи
тогава... ти отхвърли рецензията ми,
реален преглед, защото са изтеглили €80 от сметката
и прие 4/5 прегледа за 24 часа, които очевидно са неверни
when you decide to lower your rating,
scoobybet will have ruined dozens of players
then...you rejected my review,
real review, because they withdrew €80 from the account
and accepted 4/5 reviews, in 24 hours, which are clearly false
Разбирам тезата ти, но няма да се повтарям.
В допълнение към вашия потребителски преглед, вие също имате обяснение:
„Здравейте. Благодарим ви, че изпратихте отзива си. За съжаление, трябва да отхвърлим отзива ви, тъй като вътрешната ни система откри твърде много прилики с други вече изпратени отзиви за това казино. Правим това, за да запазим потребителската оценка възможно най-автентична. Благодаря за разбирането."
Бих казал, че е доста очевидно.
Освен това сме наясно с пристрастни потребителски отзиви; ако можете да предоставите конкретно доказателство, моля, направете го тук: community@casino.guru
Честно казано, вашата жалба не беше разрешена и бяха допуснати грешки и от двете страни . Справедливо е да не наказвате казиното в тази ситуация.
Ако знаете за други играчи, нуждаещи се от помощ с това казино, моля, изпратете ги по нашия начин.
Колкото повече официална и неоспорима информация получаваме от играчите чрез жалби, толкова по-добре.
I understand your point, but I won't repeat myself.
In addition to your user review, you also have an explanation:
"Hello. Thank you for submitting your review. Unfortunately, we need to reject your review since our internal system detected too many similarities to other reviews submitted already to this casino. We do this in order to keep the user rating as genuine as possible. Thank you for your understanding."
I'd say it's pretty obvious.
Additionally, we are aware of biased user reviews; if you can provide concrete proof, please do so here: community@casino.guru
Frankly, your complaint was beyond resolving, and mistakes were made on both sides. It's fair not to punish the casino in this situation.
If you know about other players needing help with this casino, please send them our way.
The more official and undisputable information we get from players through complaints, the better.
Това казино е в процес на поддръжка от около 4-5 дни. Нямам достъп до акаунта си и имам предстоящо теглене. Вярвате ли, че е нормално?
This casino is under maintenance about 4-5 days now. I can not access to my account and i have a pending withdrawal. Do you believe is normal?
От това, което прочетох във форума
жалбите са затворени с наказания и предупреждения към персонала на scoobybet за липса на образование
времето ще докаже, че съм прав
From what I read on the forum
complaints closed with penalties and warnings to scoobybet staff for lack of education
time will prove me right
Да, изглежда е килим. Повече от седмица никой не може да влезе и няма отговор на имейли или нещо подобно. Глупаво се довери на рейтинга на casinoguru и пренебрегна знаците. Повече от 2000 евро изчезнаха.
Yes, seems to be a rug. More than a week nobody is able to log in and no response to emails or anything. Foolishly trusted casinoguru rating and ignored the signs. More than 2000eur gone down the drain.
Здравей. Благодаря ви за публикацията. Нашият екип за данни със сигурност ще го разгледа и ще се опита да разбере какво се случва. Абсолютно нормално е понякога дори онлайн казината да имат нужда от някакъв вид поддръжка. Разбира се, това не би трябвало да се случва без обяснение от страна на казиното. Получавали ли сте някакъв имейл от казиното за това, което се случва, или някаква информация за предполагаемата поддръжка? 🤔
Мога ли също да попитам преди колко време сте кандидатствали за оттеглянето си?
Уведомете ни, моля, ако има някаква актуализация и разбира се, ние ще се върнем при вас, ако/когато има някаква информация от казиното.
Hello there. Thank you for your post. Our data team will surely look into it and will try to find out what is going on. It is absolutely normal that sometimes even online casinos need to do some kind of maintenance. Of course this should be not happening without an explanation from the casino. Have you received any email from the casino about wat is going on, or any information about the alleged maintenance? 🤔
May I also ask how long ago have you applied for your withdrawal?
Let us know please if there is any update and of course we will come back to you if/when there is any information from the casino.
Когато отидете на чат на живо, можете да видите това съобщение. Казаха, че ще се върнат във вторник.... Не съм сигурен кой вторник имат предвид... Последният им отговор беше преди 4 дни и ситуацията продължава 8 дни
When you go to livechat you can see this message. They said they will come back on Tuesday.... I am not sure wich Tuesday they mean... Their last answer was before 4 days and the situation continues for 8 days
Здравей. Нашият екип за данни вече се свърза с казиното, за да разбере какво се случва. Само за информацията за предполагаемата поддръжка, ако те интересува.
Моля, имайте предвид също, че публикациите във форума не могат да повлияят на промените в индекса на безопасност, който трябва да бъде внимателно изчислен. Всъщност имаме оплаквания за това. Можете да прочетете повече за това в тази статия 👈.
Що се отнася до оплакванията за казиното, може би този цитат от нашето ръководство 👈 ще ви помогне да разберете по-добре как всъщност върви: „Въз основа на размера на казиното и оплакванията на неговите играчи (техния брой, оспорвани суми и обосновка), получаваме базата от нашия индекс на безопасност. Тези фактори се разглеждат относително един спрямо друг, тъй като се очаква, че големите казина ще имат повече оплаквания от по-малките поради по-голямата си база играчи. Това означава, че едно голямо казино може (но не е задължително) да има по-добър рейтинг от по-нисък, дори ако играчите се оплакват повече от него." Чувствайте се свободни да задавате всякакви въпроси по този въпрос. 👍
Hello there. Our data team have already reached out to the casino to find out what is going on. Just for the info about the alleged maintenance, if you are interested.
Please have also in mind, that posts on the forum can not affect the changes of the safety index, which must be carefully calculated. Actually we have complaints for that. You can read about it more in this article 👈.
As for the complaints for the casino, maybe this quote from our guide 👈 will help you better understand how it actually goes: "Based on the casino's size and its player complaints (their number, disputed amounts and justification), we get the base of our Safety Index. These factors are considered relatively to one another, because it's expected that big casinos will have more complaints than smaller ones because of their larger player base. This means that a large casino can (but doesn't have to) have a better rating than a smaller one, even if players complain about it more." Feel free to ask any question regarding this matter. 👍
Да, изглежда е килим. Повече от седмица никой не може да влезе и няма отговор на имейли или нещо подобно. Глупаво се довери на рейтинга на casinoguru и пренебрегна знаците. Повече от 2000 евро изчезнаха.
Yes, seems to be a rug. More than a week nobody is able to log in and no response to emails or anything. Foolishly trusted casinoguru rating and ignored the signs. More than 2000eur gone down the drain.
Здравейте. Много съжалявам, че се чувстваш така и че се намираш в тази ситуация. Ще се опитам да обясня малко за това как ние, в казино гуру, преглеждаме всички онлайн казина и също как работи индексът за безопасност, ако ми позволите. Моля, имайте предвид също, че индексът на безопасност не отразява бъдещето, тъй като ние наказваме казината за това, което действително е доказано, а не за презумпции.
Мога ли да попитам дали имате някакъв проблем с тегленето? колко време чакаш Ако смятате, че имате нужда от помощ за това, можете, разбира се, да се свържете с нашия екип за оплаквания и те ще направят всичко възможно, както винаги, за да ви помогнат.
Имаме и красиво ръководство за нашите рецензии, ако искате да погледнете и да научите повече, просто последвайте тази връзка 👈.
„Нашият индекс на безопасност основно описва как казината се отнасят към своите играчи и каква е вероятността играчите да могат да изтеглят печалбите си, без да се натъкват на проблеми. Казината с честен подход към хазарта обикновено имат висок индекс на безопасност въз основа на нашата методология за преглед, докато тези с лоши намерения имат нисък индекс на безопасност."
„Другата основа на нашия Индекс за безопасност са оплакванията на играчите. Те ни казват как всяко казино се отнася към своите играчи. Ако има много основателни оплаквания за дадено казино, това е ясна индикация, че има някои проблеми, които карат играчите да бъдат недоволни."
Моля, не се колебайте да се свържете с нас с въпроси или информация, която искате да споменете, ние ще ви чакаме тук.
Hello. I am very sorry you feel this way and that you find yourself in this situation. I will try to explain a bit about how we, in casino guru, review all the online casinos and also how does the safety index work , if I may. Please have also in mind that the safety index does not reflect the future, because we penalize casinos for what has actually been proven, not for presumptions.
May I ask if you have some kind of issue with the withdrawal? How long are you waiting? If you feel you need some help with that, you can of course reach out to our complaint team and they will do their best, as always to help you out.
We also have a beautiful guide about our reviews, if you like to have a look and know more, just follow this link 👈.
"Our Safety Index basically describes how casinos treat their players, and how likely players are to be able to withdraw their winnings without running into issues. Casinos with an honest approach to gambling generally have a high Safety Index based on our review methodology, while those with bad intentions have a low Safety Index."
"The other foundation of our Safety Index are player complaints. These tell us how each casino treats its players. If there are many justified complaints about a casino, it's a clear indication that there are some issues which cause players to be dissatisfied."
Please do not hesitate to contact us with any question or any information you'd like to mention, we'll be here waiting.
Здравей Роми
според мен всички казина, особено новосъздадените
те трябва да започнат с оценка 6 (ако договорните условия и т.н. са оптимални)
и придобивайте резултати с течение на времето
Даването на висок резултат е риск за всички играчи, които следят форума, защото без история.
Hi Romi
in my opinion, all casinos, especially the newly created ones
they must start with a rating of 6 (if the contractual conditions etc. are optimal)
and acquire scores over time
Giving a high score is a risk for all the players who follow the forum, because without a history.
Когато отидете на чат на живо, можете да видите това съобщение. Казаха, че ще се върнат във вторник.... Не съм сигурен кой вторник имат предвид... Последният им отговор беше преди 4 дни и ситуацията продължава 8 дни
When you go to livechat you can see this message. They said they will come back on Tuesday.... I am not sure wich Tuesday they mean... Their last answer was before 4 days and the situation continues for 8 days
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.