Когато отидете на чат на живо, можете да видите това съобщение. Казаха, че ще се върнат във вторник.... Не съм сигурен кой вторник имат предвид... Последният им отговор беше преди 4 дни и ситуацията продължава 8 дни
When you go to livechat you can see this message. They said they will come back on Tuesday.... I am not sure wich Tuesday they mean... Their last answer was before 4 days and the situation continues for 8 days
Поне настроихме казиното да бъде в процес на поддръжка. За съжаление, не знам за скорошни актуализации от сайта на казиното. Колегите се опитват да получат повече подробности, но мога да си представя, че казиното има свои технически проблеми в момента, така че може да отнеме известно време.
At least we set the casino to be under maintenance. Sadly, I'm not aware of any recent updates from the casino site. Colleagues are trying to get more details, but can imagine the casino has its own technical issues right now, so it may take some time.
Нямам добър опит в миналото с подобни случаи. Надявам се да не загубим парите си
I have no good experience in past with cases like that. I hope we don't lost our money
Здравейте. Нека попитам как точно стигнахте до оценка 6 🤔? Нашата горна граница за стартиране на нови казина е определена точно защото те не са „доказани от времето". Разбира се, ние сме наясно с факта, че не може да предотврати всеки проблем, защото просто се влияе от това дали казиното ще се държи честно и просто не може да бъде оценено предварително.🤷♀️
Разбирам, че може да е неприятно, когато едно казино е „в процес на поддръжка", особено ако отнема малко повече време, но това не означава непременно, че са се превърнали в тъмната страна на измамата на своите играчи. И в тяхна защита да кажем, че казиното е поставило информацията за поддръжката на сайта, за да може всички да я видят. Информацията е поместена и на нашия сайт:
Hello. Mind me asking, how exactly did you come with a rating of 6 🤔? Our upper limit for launching new casinos is set precisely because they are not "proven by time". Of course we are aware of the fact, that it can not prevent every problem, because it's simply influenced by whether the casino will behave fairly and it simply cannot be estimated in advance.🤷♀️
I do understand that it can be unpleasant whenever a casino is "under maintenance", especially if it takes a little bit longer, but it doesn't necessarily mean they have turned into the dark side of cheating their players. And in their defense, let's say, the casino has placed the information about the maintenance on the site for everyone to see. The info is as well placed on our site:
Здравей Роми
Ще ви дам пример:
отваря се ново казино,
Casinoguru дава оценка 9, само за оптималните „срокове и условия".
рейтингът влияе на читателите, защото читателите вярват на рейтинга.
след 6 месеца казиното изчезва във въздуха и не изплаща остатъците
Според вас правилно ли е това?
Ако Casinoguru присвои рейтинг 6 и казиното увеличи своя рейтинг въз основа на спорове и разрешаване,
със сигурност е по-коректно и безпристрастно
това е като когато тръгнеш на училище,
приема се, че студентът е достатъчно подготвен, след което се поставя оценка на база изпити.
професор не може да постави оценка 10 само на присъствието на студента в класната стая
Hi Romi
I'll give you an example:
a new casino opens,
Casinoguru gives a rating of 9, only for the optimal "terms and conditions".
the rating influences readers, because readers trust the rating.
after 6 months the casino disappears into thin air and does not pay the balances
In your opinion is this right?
If Casinoguru assigns a rating of 6 and the casino increases its rating based on disputes and resolution,
it is certainly more correct and impartial
it's like when you start school,
it is assumed that the student is sufficiently prepared, then a grade is given based on exams.
a professor cannot assign a grade of 10 simply to the student's presence in the classroom
Така че "поддръжката" трябваше да приключи вчера. Доколкото ми е известно, те са били 9 дни без работа, без възможност да влязат и не са отговорили на нито един от имейлите ми през това време или са комуникирали по друг начин (уеб страница, социални медии и т.н.). Това ми казва всичко, което трябва да знам. Виждал съм това преди и вече съм отписал парите си.
So "maintenance" should have ended yesterday. They have been in my knowledge 9days out of order, without ability to log in and they have not respond any of my email during that time or have communicated in any other means (webpage, social media etc). That tells me everything i need to know. i have seen this before and i have already written off my money.
Това вярвам и аз... Те никога няма да се върнат
That i believe too... They will never come back
Вече бях предвидил
Имаше много аномалии
Получих няколко имейла от казиното, но не с домейна на казиното, те бяха имейли, адресирани до занаятчия.
поведението на поддръжката беше грубо,
беше отбелязано, че те не са професионалисти в сектора
но импровизирани хора
Наистина съм много съпричастен към проблема ви.
I had already predicted
There were many anomalies present
I received several emails from the casino, but not with the casino's domain, they were emails addressed to a craftsman.
the behavior of the support was rude,
it was noted that they were not professionals in the sector
but improvised people
I'm truly very sympathetic to your problem.
Здравейте.
Виждам, че в историята на оплакванията ви също не е ярка, прекрасна картина. Съгласен съм, че е гадно.
От друга страна, това казино беше съвсем наред преди тази поддръжка, така че съм убеден, че мениджърите му се надяват да решат проблема, с който се сблъскват сега. Наречете ме наивен, но разходите, които трябва да покриете, преди някое казино да достигне значителен стабилен доход, са огромни и не искате редовно да започвате отначало. Въпреки че винаги има някои изключения, знам...
Hello.
I see that in your complaint history, it is also not a bright, lovely picture. I agree that it sucks.
On the other hand, this casino was quite alright before this maintenance, so I'm convinced its managers hope to solve whatever problem they are dealing with now. Call me naive, but the costs you need to cover before any casino reaches a considerable stable income are huge, and you don't want to start over regularly. Though there are always some exceptions, I know...
Вече бях предвидил
Имаше много аномалии
Получих няколко имейла от казиното, но не с домейна на казиното, те бяха имейли, адресирани до занаятчия.
поведението на поддръжката беше грубо,
беше отбелязано, че те не са професионалисти в сектора
но импровизирани хора
Наистина съм много съпричастен към проблема ви.
I had already predicted
There were many anomalies present
I received several emails from the casino, but not with the casino's domain, they were emails addressed to a craftsman.
the behavior of the support was rude,
it was noted that they were not professionals in the sector
but improvised people
I'm truly very sympathetic to your problem.
Това е доста интересно, може ли да споделите някои от тези "адресирани до занаятчия"?
Трябва да призная, че сега не мога да разбера контекста. Но бих искал да разбера.
Особено ако сме убедени (въз основа на правилата на казиното), че играчи от Обединеното кралство не са добре дошли.
Моля, помогнете ми с това.
This is pretty interesting, can you perhaps share some of those "addressed to a craftsman"?
I have to admit, I can't figure out the context now. But I'd love to understand.
Especially if we are convinced (based on the casino's rules) that players from the UK are not welcome.
Please, help me with that.
Здравей Роми
Ще ви дам пример:
отваря се ново казино,
Casinoguru дава оценка 9, само за оптималните „срокове и условия".
рейтингът влияе на читателите, защото читателите вярват на рейтинга.
след 6 месеца казиното изчезва във въздуха и не изплаща остатъците
Според вас правилно ли е това?
Ако Casinoguru присвои рейтинг 6 и казиното увеличи своя рейтинг въз основа на спорове и разрешаване,
със сигурност е по-коректно и безпристрастно
това е като когато тръгнеш на училище,
приема се, че студентът е достатъчно подготвен, след което се поставя оценка на база изпити.
професор не може да постави оценка 10 само на присъствието на студента в класната стая
Hi Romi
I'll give you an example:
a new casino opens,
Casinoguru gives a rating of 9, only for the optimal "terms and conditions".
the rating influences readers, because readers trust the rating.
after 6 months the casino disappears into thin air and does not pay the balances
In your opinion is this right?
If Casinoguru assigns a rating of 6 and the casino increases its rating based on disputes and resolution,
it is certainly more correct and impartial
it's like when you start school,
it is assumed that the student is sufficiently prepared, then a grade is given based on exams.
a professor cannot assign a grade of 10 simply to the student's presence in the classroom
Всъщност ние покриваме това:
Има максимален резултат за сигурност, който позволяваме на нови казина да получат, ако няма други отрицателни аспекти. Ние също маркираме такова казино като ново ( което, между другото, не е случай за Скуби ), като казваме, че не можем да проучим напълно, докато казиното не бъде „доказано от времето".
Например:
„Apollo Bet Casino е сравнително ново онлайн казино, поради което е твърде рано за нас да кажем окончателно дали е изключително лошо, перфектно или нещо по средата. Ето защо го маркирахме като свежо онлайн казино. Веднага след като имаме повече информация за това казино, ще се върнем към него и ще му дадем „редовна" оценка."
Много ми харесва подходът ви, който е много задълбочен.
Actually, we have that covered:
There is a maximum security score we allow fresh casinos to get if there are no other negative aspects. We also mark such a casino as fresh (which is, by the way, not a case for Scooby) saying we can't fully investigate until the casino is "proven by time".
For instance:
"Apollo Bet Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" rating."
I really like your approach, which is very thorough.
В момента съм във Великобритания
Прилагам екранна снимка на получен имейл
I'm currently in the UK
I attach a screen shot of an email received
анализиране на двата уебархивни .org сайта
аполо залог
скуби залог
apollo bet е най-старият
scoobybet 8.5 (или 9) вчера (без "новото" лого) 4 спора
apollo bet, е по-стар, рейтинг 7.5 с ново лого, 0 оспорвания
оценката, която давате, е много важна за играчите
analyzing the two webarchive .org sites
apollo bet
scooby bet
apollo bet is the oldest
scoobybet 8.5 (or 9) yesterday (without the "new" logo) 4 disputes
apollo bet, is older, rating 7.5 with new logo, 0 disputes
the rating you assign is very important for players
Здравейте, питах за постоянно гражданство. Понякога казината променят предпочитанията си без предизвестие и аз се стремя да определя дали Обединеното кралство вече е сред разрешените страни.
Добре, така че вашият акаунт вече е затворен според заявката.
Hello, I was asking about permanent citizenship. Sometimes, casinos change preferences without prior notice, and I aim to determine whether the UK is now among the allowed countries.
Ok, so your account is now closed as per request.
анализиране на двата уебархивни .org сайта
аполо залог
скуби залог
apollo bet е най-старият
scoobybet 8.5 (или 9) вчера (без "новото" лого) 4 спора
apollo bet, е по-стар, рейтинг 7.5 с ново лого, 0 оспорвания
оценката, която давате, е много важна за играчите
analyzing the two webarchive .org sites
apollo bet
scooby bet
apollo bet is the oldest
scoobybet 8.5 (or 9) yesterday (without the "new" logo) 4 disputes
apollo bet, is older, rating 7.5 with new logo, 0 disputes
the rating you assign is very important for players
Ние сме напълно наясно с това и използваме и други източници на данни. Честно казано, ще трябва да обсъдите това с всеки член на екипа за данни. Трябва да призная, че познанията ми не са толкова сложни за това.
За да бъде прозрачен обаче, всеки индекс за безопасност е правилно обяснен: https://casino.guru/scooby-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
We are perfectly aware of that, and we also apply other sources of data. Frankly, you would need to discuss that with any Data Team member. I have to admit, my knowledge is not so complex for that.
To keep it transparent, though, every safety index is properly explained: https://casino.guru/scooby-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
„Добре, значи вашият акаунт вече е затворен според заявката."
да, но потвърждението е получено от имейл, който не е свързан с казиното
Не виждам това като сериозно
"Ok, so your account is now closed as per request."
yes but the confirmation was received from an email not connected to the casino
I don't see this as serious
така че как да продължим напред от тук сега? тези няколко килима, с които се сблъсках, бяха няколкостотин евро и аз го приех и продължих напред, но този път имах повече пари на платформата и това щеше да бъде значителна загуба. Има ли смисъл от по-нататъшни действия срещу Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Дали или може ли правната система на Кюрасао да направи нещо по отношение на парите на клиентите на казиното, или е безопасно да се предположи, че досега парите вече са измити и изчезнали?
so how do we move forward from here now? those few rugs that i have experienced have been few hundred euros and i have accepted it and moved on, but this time i had more money on the platform and it would be considerable loss. Is there are point for further actions against Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Does or can Curacao legal system do anything about casino rugging customers money or is it safe to assume that by now money is already washed through and gone?
„Добре, значи вашият акаунт вече е затворен според заявката."
да, но потвърждението е получено от имейл, който не е свързан с казиното
Не виждам това като сериозно
"Ok, so your account is now closed as per request."
yes but the confirmation was received from an email not connected to the casino
I don't see this as serious
Обзалагам се, че искахте да кажете, че го смятате за сериозно.
Честно казано, мислех, че сте посочили потвърждението за затваряне, но честно казано не обърнах внимание на имейл адреса, защото дори Google Lense не успя да преведе частта.
Странно е и без разумно обяснение от казиното, обзалагам се, че можем само да гадаем по въпроса.
I bet you wanted to say you deem it serious.
Frankly, I thought you pointed out the closure confirmation, but I honestly didn't pay attention to the email address because even Google Lense failed to translate the part.
It is strange, and without a reasonable explanation from the casino, I bet we can only guess the matter.
така че как да продължим напред от тук сега? тези няколко килима, с които се сблъсках, бяха няколкостотин евро и аз го приех и продължих напред, но този път имах повече пари на платформата и това щеше да бъде значителна загуба. Има ли смисъл от по-нататъшни действия срещу Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Дали или може ли правната система на Кюрасао да направи нещо по отношение на парите на клиентите на казиното, или е безопасно да се предположи, че досега парите вече са измити и изчезнали?
so how do we move forward from here now? those few rugs that i have experienced have been few hundred euros and i have accepted it and moved on, but this time i had more money on the platform and it would be considerable loss. Is there are point for further actions against Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Does or can Curacao legal system do anything about casino rugging customers money or is it safe to assume that by now money is already washed through and gone?
Доставчиците на лицензи за Кюрасао не са много надеждни, ако питате мен. Ако обаче търсите отговора, опитайте се да се свържете с тях. Тази страница 👈трябва да ви помогне с това.
Уведомете ме, ако искате да опитате, моля.
Curacao license providers are not very reliable if you ask me. If you seek the answer, though, try to contact them. This page 👈should help you with that.
Let me know if you aim to try, please.
Още едно измамно казино. Не работи повече от 3 седмици, уж някаква техническа работа. Достъпът до акаунта е блокиран. Измамници.
Another scam casino. It has not been working for more than 3 weeks, citing supposedly some technical work. Access to the account is blocked. Scammers.
Очередное скам казино. Не работает уже больше 3 недель, ссылаясь на якобы какие то технические работы.. Заблокирован доступ к аккаунт. Скаммеры.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.