Всъщност повече или по-малко съм загубил всякаква надежда за това, изглежда, че се измъкват просто игнорират всеки един въпрос и поща.
Разбира се, не е за вярване, че го правят и със сигурност не е добре за целия казино бизнес и за всички честни казина там.
„Една гнила ябълка може да унищожи цялата кошница".
Надявам се с тази информация да вкарам Scatters в черния списък и по този начин да спестя на други хора да играят там и да се сблъскам със същата пълна тишина, ако възникне някакъв проблем.
I have in fact more or less lost all hope about it, seems they getting away by just ignore every single question and mail.
It’s of course unbelievable that they do, and it’s for sure not good at all for the total casino- business and towards all honest casinos out there.
"One rotten apple can destroy the whole basket".
My hope with this information is to get Scatters blacklisted and by that saving other people from playing there and face same totally silence if some problem rises.
Да разбирам. Няма за какво, мисля, че всеки ще се радва, ако някой отдели време да поговори с него, особено в ситуация като тази. Бих казал, че фактът, че не ви дават точен отговор, говори сам за себе си.
Колкото до оплакването, да, тъй като е отдавна, не е възможно.
Надяваме се обаче вашият опит да покаже на всички играчи, че трябва да внимават и въпреки че сте го направили, публикациите ви поне може би ще попречат на други играчи да депозират тук. Знам, че това е малка компенсация за това, през което си преминал, но повярвай ми, думите ти може да са по-благородни, отколкото си мислиш.
Въпреки това, твърдо вярвам, че няма да срещнете нещо подобно отново и ще имате само добри преживявания в бъдеще. Желая ви късмет. ☘️
Yes, I understand. You're welcome, I think everyone would be happy if someone would take the time to talk to them, especially in a situation like this. The fact that they don't give you a straight answer speaks for itself, I'd say.
As for the complaint, yes, since it's been a long time, it hasn't been possible.
However, your experience will hopefully show all players that they should be careful, and even though you've done it, your posts will at least maybe keep other players from depositing here. I know it's a small compensation for what you've been through, but believe me, your words may be more noble than you think.
Nevertheless, I firmly believe that you won't come across anything like this again and you will have only good experiences in the future. I wish you good luck. ☘️
Много благодаря за отговора и добрите думи. Между другото, можеш ли Джаро да ми помогнеш и да ми обясниш как протича процесът и кой решава да постави казино в черен списък от ваша страна? Има ли някой специален човек, на когото трябва да обясня това или те решават за това, като четат нашия разговор? Казино, което изобщо не отговаря на валиден иск за 59 600 евро, така или иначе трябва да бъде включено в черния списък със сигурност.
С уважение/ Ян Кристианссон
Thanks a million for your reply and nice words. Can you Jaro by the way help me and explain how the process are and whom decide to blacklisting a casino on your side? Are there someone special person I should explain this to or do they whom decide about that reading our conversation? A casino whom not answer at all on a valid claim on euro 59.600 should in my book anyway be blacklisted for sure.
Kind regards/ Jan Kristianssson
Няма за какво и ще се радвам да помогна поне с думи.
Що се отнася до черния списък, преди седмица обсъдих това с мой колега и научих, че ние не поставяме казина в черен списък, а само търсим подходящи черни списъци и дали казиното не е поставено в тях, така че вероятно няма да има повече помощ от нашите страна, което е доста жалко за мен. 😥
Така че се надявам да отговорих на въпроса ви.
You're welcome and I'm happy to help with words at least.
As for the blacklist, a week ago I discussed this with my colleague and I learned that we do not blacklist casinos, but only look for relevant blacklists and whether the casino is not placed on them, so there will probably be no more help from our side, which is quite unfortunate for me. 😥
So I hope I answered your question.
scatters не изплаща печалбата ми от 90 евро, обвинява трета страна, така че след 14 дни получавам имейл, че парите трябва да се върнат в акаунта на играта, но и него го няма. писах по имейл и говорих с поддръжката, но нямаше реални отговори защо парите не пристигнаха в банковата ми сметка. сметка o документ одобрен и тегленето беше одобрено.. попитах какъв е проблемът, когато те нямат банкова сметка и т.н., когато правите депозит, но не получих отговор и на това.. трябва да е лесно да изпратите печалбата на същото . и сега трябва да чакам, защото те трябва ръчно да кредитират парите в игралната сметка, трябва да се случи веднага... странно, че на казино с толкова много оплаквания за тегления, които не са дошли, е разрешено да продължи, ако бях чел рецензиите Никога не бих депозирал и не бих играл в това измамно казино. Разберете, че вероятно никога няма да получите никакви пари, за съжаление.
scatters does not pay out my profit of 90 euros, blames a third party, so after 14 days I get an email that the money should go back to the game account, but it is not there either. wrote via email and talked to support, but no real answers why the money didn't arrive in my bank account. account o document approved and the withdrawal was approved..asked what was the problem, when they have bank account no etc. when you make a deposit, but got no answer to that either..should be easy to send the profit to the same. and now I have to wait because they have to manually credit the money to the game account, it should happen immediately... strange that a casino with so many complaints about withdrawals that have not come is allowed to continue, had I read the reviews I would never have deposited and played at this scam casino. Understand that you will probably never get any money, unfortunately.
scatters betalar inte ut min vinst på 90 euro , skyller på tredje part , så efter 14 dagar får jag mail att pengarna ska gå tillbaks till spelkontot, men de finns inte där heller. skrivit via mejl och pratat med support , men inga riktiga svar varför pengarna inte kom till mitt bankkonto. konto o document godkända och uttaget var godkänt..frågade vad som var problemet , när de har bankkonto nr mm när man gör en insättning, men fick inget svar på det heller..borde vara enkelt att skicka vinsten till samma. och nu får jag vänta för de ska manuellt kreditera pengarna till spelkontot, det bör väl ske omgående...konstigt att ett kasino med så många klagomål på uttag som ej kommit får fortsätta, hade jag läst recencionerna hade jag aldrig satt in och spelat på detta bluff casino . Förstår att man kommer väl aldrig få några pengar tyvärr.
Здравейте, съжалявам да науча, че имате проблеми с тегленето от казиното.
Въпреки това, както прочетох, вие чакате повече от 2 седмици, за да го получите и точно това време даваме на казината, за да подредят всичко необходимо в процеса и да ви изпратят средствата. Ако това все още не се е случило, препоръчвам ви да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какво можем да направим.
Можете да го отворите тук на този линк . ⬅️
Все още обаче нямате парите от кредита и казиното не ви е казало колко време трябва да отнеме, за да се случи това?
Ако имате актуализация, ще бъда тук.
Hello, I'm sorry to hear that you are having trouble with your casino withdrawal.
However, as I read you are waiting over 2 weeks to receive it and that is exactly the time we give casinos to sort out everything that is necessary in the process and send you the funds. If that still hasn't happened, I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you and we will see what we can do.
You can open it here on this link. ⬅️
However, you still don't have the credit money and the casino hasn't told you how long it should take for this to happen ?
If you have an update I will be here.
Опитахте се да напишете жалба, но не можете да напишете в самото информационно поле?? все още няма пари нито в банковата сметка, нито в сметката в играта, те просто пишат, че е оставено на друга агенция и че трябва да имам търпение и да чакам, .... вероятно няма да получа пари от тази измамна компания scatters казино
Tried to write a complaint, but can't write in the information box itself?? still no money neither in the bank account nor in the game account, they just write that it has been left to another agency, and that I should be patient and wait, ....probably won't get any money from this scam company scatters casino
försökt skriva klagomål , men går inte att skriva i själva informations rutan ?? fortfarande inga pengar varken på bankkontot eller på spelkontot , de bara skriver att det lämnats till annan instans , och att jag ska ha tålamod och vänta , ....kommer nog inte få några pengar av detta bluffbolag scatters casino
Хм, бихте ли ми изпратили екранна снимка на това, което ви показва, когато въведете жалба? Може би бих препоръчал да изтриете бисквитките или да използвате друго устройство или браузър, за да започнете. Ако използвате VPN или имате такъв, може би опитайте да промените държавата, това беше още едно предложение, което изпратих вчера на играч, който имаше подобен проблем.
Ако нищо от това не работи, уведомете ме.
Разбира се, що се отнася до вашата ситуация, съжалявам и ако всичко, което трябва да направите, е да бъдете търпеливи, тогава по някакъв начин тази информация също няма да ми помогне. В този случай обаче вероятно не можем да направим повече от това да изчакаме повече подробности. 😕
Hmm, could you send me some screenshot of what it shows you when you enter a complaint ? Maybe I would recommend deleting cookies or using a different device or browser to start with. If you are using a VPN or have one, maybe try changing the country, that was another suggestion I sent yesterday to a player who had a similar problem.
If none of this works, let me know.
Of course, as for your situation, I'm sorry, and if all you have to do is be patient, then somehow that information wouldn't help me either. However, in this case we probably can't do more than wait for more details. 😕
Така че това ме прави доволен, в крайна сметка беше необходимо само търпение, нали? Още ли играеш тук или не? 😉
So that makes me pleased, in the end it was only necessary to be patient, wasn't it ? Are you still playing here or not ? 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.