преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Scatters Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изпращам валиден и коректен иск до Scatters казино през първата седмица на май и въпреки че ги настоявах всяка седмица в продължение на четири месеца, те просто го игнорират и очевидно са решили да обработят иска на клиенти, като не действат или не отговарят.
Също така много пъти съм ги молил да ми изпратят извършените от мен транзакции, както и копие от техните предишни T&C, тъй като те са ги променили, след като са получили моето искане, но и там е пълна тишина.
Дори най-лошото измамно казино в черния списък обикновено отговаря така или иначе, докато Scatters казиното просто не го интересува.
Предистория на моето твърдение е, че имам проблемна зависимост към играта, която започнах след развода си преди шест години.
Всичко свърши толкова зле, че бях хоспитализиран заради зависимостта си под три месеца през 2018 г.
По това време започнах да използвам шведския инструмент за игра game break, който се заключи за всички игри във всички казина, които имат лиценз в Швеция и по закон могат да се обръщат към играчи на този пазар.
Според шведския закон от януари 2019 г. само казино, което има лиценз в Швеция, има законно право да действа тук и да се свърже с шведски играч.
Ясно е заявено, че казино без шведски лиценз предприема наказателни действия, ако по някакъв начин правят маркетинг или обработват шведски играчи.
Предлагането на бонуси или кампании с изключение на първия бонус за добре дошли също е строго забранено, дори за казино с лиценз.
1: VIP служителите на Scatters без шведски лиценз бяха активни през 2020/2021 г. и умишлено ме обработваха на седмична база с провеждане на кампании, бонуси
и връщанията на пари ме насърчават да играя, въпреки че те много добре знаят, че това е против шведските закони. Имам цяла папка с материали, които доказват това.
2. Съдът на ЕС многократно е признавал правата на държавите от ЕС да ограничават трансграничното предлагане на определени хазартни услуги, когато е необходимо, за да се защитят цели от обществен интерес, като защита на непълнолетни, борба с пристрастяването към хазарта и предотвратяване на престъпления и измами.
3. Scatters T&C (договор) ще бъдат класифицирани като несправедливи съгласно Директива 93/13 на ЕС от 5 април 19 г., а T&C на компанията не надхвърля законите на държавата и директивите на ЕС.
4. Също така е посочено съгласно Глава 19, втори параграф от Шведския закон за игрите: „има задължение да не се предоставят решения за плащане на казино, което няма шведски лиценз". По този начин съм питал Scatters многократно за направените от мен транзакции, но те отказват да отговорят и на това.
5. На всичкото отгоре беше съвсем очевидно за Scatters, че имах тежка зависимост от играта.
Един пример беше, когато имах баланс от 75 000 евро и исках да направя теглене през август 31 -2020.
След това внезапно поискаха много допълнителни документи, въпреки че вече бях проверен.
Но когато изпратих всички, които поискаха допълнителни документи, както искаха, моите тегления все още не бяха обработени 5 дни по-късно.
В крайна сметка възвърнах всичко, разбира се, както те чакаха, и след това ми дадоха много големи безплатни бонус пари и ме насърчиха силно да продължа.
Разбира се, цялата тази кореспонденция се запазва. Те, от друга страна, никога не са искали такива допълнителни документи по време на огромните ми депозити, както трябва според техните T&C.
6. Има две други казина, участващи в моя процес на иск за същия проблем и двете избраха споразумение вместо процес.
Те разбира се разбраха, че са нарушили закона, докато Scatters реши дори да не отговаря. Scatters имат доказателство и за тези селища.
7. Моите щети са много повече от пари, но аз избирам законно да поискам възстановяване само на моята нетна загуба от 59 180 евро, както направих със Scatters
през 2020/2021 г., когато техният лоялен екип срещу шведското законодателство и директивите на ЕС ме обработваше повече или по-малко всеки ден по телефона и пощата.
Ян Кристианссон
I send an valid and correct claim to Scatters casino first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
Even the worst blacklisted scam casino´s normally answer anyway, while Scatters casino just simply don´t care.
Background on my claim is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to theirs T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
Jan Kristiansson
Какво правите, когато казино Scatters не отговори на мен или на персонала на форума в продължение на четири месеца на валиден иск от 705 000 SEK?
Те също така не изпращат заявените от мен завършени транзакции или копие от техните предишни правила и условия, които искам, тъй като те промениха своите T&C след моя иск.
Просто пълна тишина, без отговор и MGA също не отговаря на имейли.
What do you do when Scatters casino does not respond to me or the forum's staff for four months on a valid claim of SEK 705,000?
They also do not send my requested completed transactions or copy of their previous terms and conditions which I want as they changed their T&C after my claim.
Just total silence, not a response and MGA doesn't respond to emails either.
Vad gör man då Scatters casino under fyra månader varken svarar mig eller forums personal på en giltig klaim av 705.000kr?
De skickar inte heller mina begärda gjorda transaktioner eller kopia på deras tidigare allmänna villkor som jag vill ha då de ändrade sina T&C efter min klaim.
Bara total tystnad, inte ett svar och MGA svarar inte heller på mail.
Здравейте.
Съжалявам за неприятностите ви!
Предполагам, че няма да получите директен отговор тук във форума и от казиното. По този начин жалбата изглежда нещо, което трябва да се направи.
Ще изпратиш ли такъв?
Hello.
Sorry for your trouble!
I presume you won't get any direct answer here on the forum from the casino either. Thus, a complaint seems to be a thing to do.
Are you going to submit one?
Да, направих го, но https://scatters.com
не беше в списъка на casino guru, така че избрах жалбата под Rant casino, което принадлежи на същия собственик. Т.е. Gammix Ltd.
Yes I have done that but https://scatters.com
was not listed on casino guru so I selected the complaint under Rant casino which belongs to same owner. I.e Gammix Ltd.
Здравейте, в списъка е, бих казал. Изглежда по същия начин като връзката, която публикувахте много пъти преди.
Вижте името на темата или използвайте тази директна връзка:
https://casino.guru/scatters-casino-review
Можете ли да получите достъп до прегледа, моля?
Hello, it is listed, I'd say. Looks the same as the link you posted many times before.
Check out the thread's name or use this direct link:
https://casino.guru/scatters-casino-review
Can you access the review, please?
Какво трябва да направя, когато Scatters casino/Gammix Ltd не отговори на мен или на персонала на форума на моята валидна претенция за €59 000?
Те също така не изпращат заявени от мен завършени транзакции или копия на техните предишни правила и условия, които искам, защото са променили условията си след моя иск.
Просто пълна тишина, нито един отговор.
Между другото за какво е добър MGA, те също не отговарят, когато докладвам за това казино, което просто игнорира твърденията на клиентите.
What should I do when Scatters casino/Gammix Ltd does not respond to me or the forum staff to my valid claim of €59,000?
They are also not sending my requested completed transactions or copies of their previous terms and conditions that I want because they changed their terms after my claim.
Just complete silence, not a single answer.
By the way what is MGA good for, they also don't respond when I report this casino that simply ignores customer claims.
Vad ska jag göra när Scatters casino/Gammix Ltd inte svarar, varken till mig eller forumpersonalen på mitt giltiga krav på 59 000 euro?
De skickar inte heller mina begärda genomförda transaktioner eller kopior av deras tidigare allmänna villkor som jag vill ha eftersom de ändrade sina villkor efter mitt anspråk på claimen.
Bara total tystnad, inte ett enda svar.
Vad är förresten MGA bra för, de svarar inte heller när jag rapporterar detta casino som helt enkelt ignorerar kundernas påståenden.
Здравей отново!
Вече споменах функцията за оплакване, както виждам, вие сте опитвали това преди, затова ви предлагам да подадете такова относно тази ситуация.
Можеш ли да го направиш? Използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create
Това определено е мъдра стъпка. Кажете ми, ако имате нужда от помощ относно жалбата, и не забравяйте да ни информирате.
Hello again!
I already mentioned the complaint feature, as I can see, you have tried that before, thus I suggest you submit one regarding this situation.
Can you do that? Use this link: https://casino.guru/complaints/create
This is definitely a wise step to take. Let me know if you need assistance regarding the complaint, and make sure to update us.
Така или иначе не мога да намеря тази страница с връзка и казиното Scatters не е в списъка ви, когато правя доклад за иск. Може би е така, защото влизам от Швеция, а Швеция е забранена страна за тях?
I can’t find that link- page anyway and Scatters casino is not on your list when I do an claim- report. Maybe it’s like that because I am entering from Sweden and Sweden is a restricted country for them?
Здравейте. Проверих това преди - трябва да се допускат играчи от Швеция. Виж това:
https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/complaints/create
Можете ли да създадете жалбата?
Трябва да работи, ако не виждате казиното в списъка, просто опцията „Не познавам казиното" и вмъкнете връзката в тялото на жалбата, моля.
Ще чакам вашата актуализация 🤔
Hello. I checked that before - players from Sweden should be allowed. See this:
https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/complaints/create
Can you create the complaint?
It should work given if you do not see the casino listed, just the option "I do not know the casino" and insert the link into the body of the complaint, please.
I'll wait for your update 🤔
Много благодаря за вашата помощ и отзиви.
Но може би това няма значение за момента, защото аз също информирах Casinomeister за това и те получиха отговор от казиното днес, че моят случай е в процес на правно разследване, което отнема време и е причината никой да не може да ми отговори . Нека да видим дали това е вярна информация или не, въпреки че съм малко скептичен след моя опит със Scatters. / Ян К
Thanks a million for your help and feedback.
But maybe it’s no meaning for the time being because I also informed Casinomeister about it, and they got reply from the casino today that my case is under legal investigation, which takes time as well as are the reason that no one are allowed to answer me. Let’s see if this is correct information or not, even if I am a bit skeptic after my experience with Scatters. / Jan K
Здравейте! Радвам се да помогна ✨
Виждам! Е, в този случай ви желая справедлив, но бърз край!
Може би бихте могли да ни дадете основна картина на спора? За какво става дума? Споделяйте повече само ако нямате нищо против. 🙏
Hey there! Happy to help ✨
I see! Well, in this case, I wish you a fair yet quick ending!
Could you perhaps give us a basic picture of the dispute? What is it about? Share more only if you don't mind. 🙏
Да, разбира се, мога да го споделя с вас.
Изпращам моя иск до Scatters през първата седмица на май и въпреки че ги натисках всяка седмица в продължение на четири месеца, те просто го игнорират и очевидно са решили да обработят иска на клиенти, като не действат или не отговарят.
Също така много пъти съм ги молил да ми изпратят извършените от мен транзакции, както и копие от техните предишни T&C, тъй като те са ги променили, след като са получили моето искане, но и там е пълна тишина.
Въпросът е, че имам проблемно пристрастяване към играта, което започнах след развода си преди шест години.
Всичко свърши толкова зле, че бях хоспитализиран заради зависимостта си под три месеца през 2018 г.
По това време започнах да използвам шведския инструмент за игра game break, който се заключи за всички игри изобщо
казина, които имат лиценз в Швеция и по закон могат да се обръщат към играчи на този пазар.
Според шведския закон от януари 2019 г. само казино, което има лиценз в Швеция, има законно право да действа тук и да се свърже с шведски играч.
Ясно е заявено, че казино без шведски лиценз предприема наказателни действия, ако по някакъв начин правят маркетинг или обработват шведски играчи.
Предлагането на бонуси или кампании с изключение на първия бонус за добре дошли също е строго забранено, дори за казино с лиценз.
1: VIP служителите на Scatters без шведски лиценз бяха активни през 2020/2021 г. и умишлено ме обработваха на седмична база с провеждане на кампании, бонуси
и връщанията на пари ме насърчават да играя, въпреки че те много добре знаят, че това е против шведските закони. Имам цяла папка с материали, които доказват това.
2. Съдът на ЕС многократно е признавал правата на страните от ЕС да ограничават трансграничното предлагане на определени хазартни услуги, когато е необходимо за
защита на цели от обществен интерес като защита на непълнолетни, борба срещу пристрастяването към хазарта и предотвратяване на престъпления и измами.
3. Scatters T&C (договор) ще бъдат класифицирани като несправедливи съгласно Директива 93/13 на ЕС от 5 април 19 г., а T&C на компанията не надхвърля законите на държавата и директивите на ЕС.
T&C (договори) не задължават потребителя да изпълни всички свои задължения, когато продавачът или доставчикът не го прави.
4. Също така е посочено съгласно Глава 19, втори параграф от Шведския закон за хазарта: „има задължение да не се предоставят Решения за плащане на
казино, които нямат шведски лиценз". По този начин многократно съм питал Scatters за извършените от мен транзакции, но те отказват да отговорят и на това.
5. На всичкото отгоре беше съвсем очевидно за Scatters, че имах тежка зависимост от играта.
Един пример беше, когато имах баланс от 75 000 евро и исках да направя теглене през август 31 -2020.
След това внезапно поискаха много допълнителни документи, въпреки че вече бях проверен.
Но когато изпратих всички, които поискаха допълнителни документи, както искаха, моите тегления все още не бяха обработени 5 дни по-късно.
В крайна сметка възвърнах всичко, разбира се, както те чакаха, и след това ми дадоха много големи безплатни бонус пари и ме насърчиха силно да продължа.
Разбира се, цялата тази кореспонденция се запазва. Те, от друга страна, никога не са искали такива допълнителни документи по време на огромните ми депозити, както трябва според T&C.
6. Има две други казина, участващи в моя процес на иск за същия проблем и двете избраха споразумение вместо процес.
Те разбира се разбраха, че са нарушили закона, докато Scatters реши дори да не отговаря. Scatters имат доказателство и за тези селища.
7. Моите щети са много повече от пари, но аз избирам законно да поискам възстановяване само на моята нетна загуба от 59 180 евро, както направих със Scatters
през 2020/2021 г., когато техният лоялен екип срещу шведското законодателство и директивите на ЕС ме обработваше повече или по-малко всеки ден по телефона и пощата.
Yes I can of course share it with you.
I send my claim to Scatters first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
The issue is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all
casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to
protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
T&C (contracts) shall not obliging the consumer to fulfil all his obligations where the seller or supplier doesn’t.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to
casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to the T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
О,.. това е тъжна история и съжалявам за всичко, през което си преминал! Вярвам, че сте силен човек, способен да преодолеете такова ужасно преживяване.
Оценявам вашата честност и сложността на всички правни аспекти, които сте включили в публикацията. Добре казано.
Надяваме се, че справедливостта ще бъде въздадена, предполагам, че все още има доста дълго време пред вас.
Какво очаквате след малко? Или по-добре казано - някакви очаквания, дадени от адвокат, може би?
Oh,.. this is a sad story, and I'm sorry for all you have been through! I believe you are a strong person capable of overcoming such a horrible experience.
I appreciate your honesty and the complexity of all the legal aspects you included in the post. Well put.
Hopefully, justice will be served though, I imagine there is still quite a long run before you.
What do you expect shortly? Or better say - any expectations given by a lawyer, perhaps?
Благодаря много за милите думи и разбирането. Просто се надявам на някаква справедливост и да си върна основната част от загубите от това казино, за да платя с тях част от дълговете си, което беше една от последиците от тяхното незаконно и лошо поведение срещу мен / Jan K
Thanks a lot for your kind words and understanding. I just hope for some justice and to get main- part back of the losses from that casino to pay some of my debts with, which was one of the consequences from theirs un- legal and bad behavior against me/ Jan K
Виждам...
Всичко, което мога да кажа засега, е, че ви желая справедливо, но бързо решение. Продължавайте да се борите, но ако мога да бъда толкова смел, опитайте се да намерите малко щастие и радост, защото този път, по който вървите, трябва да е малко взискателен! Не се оставяйте да бъдете погълнати от процеса. Бъдете силни, дори най-лошите епизоди в живота ни трябва да приключат в крайна сметка. 🤞💚
I see...
All I can say for now is that I wish you a fair yet quick solution. Keep fighting, but if I may be so bold, try to find a little moment of happiness and joy because this path you are on must be hardly demanding! Don't let yourself get consumed in the process. Be strong, even the worst episodes in our lives must end eventually. 🤞💚
Получавам един и същ повтарящ се отговор вече 6 месеца, т.е. жалбата ми стои на бюрото на съответния отдел, а поддръжката все още дава същия отговор.
Но също така наскоро го докладвах на KGC, тъй като казиното Scatters промени лиценза си от Gammix Ltd/MGA на Starscream Ltd/KGC в края на юли.
След това KGC ми отговори преди две седмици, че Starscream Ltd отхвърля и по този начин прекратява моя иск срещу тях въз основа на нарушението на Scatter, направено, когато лицензът е бил под Gammix Ltd - MGA.
Поддръжката на Scatter, която сега е под ръководството на Starscream Ltd, все още продължава със същите лъжи както преди, т.е. че е на бюрото на съответния отдел.
Те знаеха, че твърдението ми е правилно и по този начин използваха тази гадна лъжа, за да изчакат прехвърлянето на лиценза на Scatter, като по този начин се опитваха да избегнат искането ми.
Попитах поддръжката на Scatter дали KGC или те ме лъжат, но никога не получих отговор или обяснение и за това.
Искът, който е 59 180 евро, е потвърден иск, тъй като получих обезщетение от две други казина по същия случай.
Наистина се надявам, че scatters.com няма да се размине без последствия, като просто пренебрегне отговора. Получих помощ от форум за казино, но нямам отговори от Scatters и на тях.
I have been getting the same repeated response for 6 months now, ie my complaint is sitting on the concerned department's desk, and support is still giving the same response.
But I have also recently reported it to KGC as Scatters casino changed their license from Gammix Ltd/MGA to Starscream Ltd/KGC at the end of July.
KGC then replied to me two weeks ago that Starscream Ltd are rejecting and thus ending my claim against them, based on Scatter's breach being made when the license was under Gammix Ltd - MGA.
Scatter's support, which is now under Starscream Ltd, still continues with the same lies as before, i.e. that it is on the desk of a relevant department.
They knew my claim was correct and thus used this lousy lie to wait for Scatter's license transfer, thus trying to avoid my claim.
I've asked Scatter support if it's KGC or them lying to me, but never got an answer or explanation about that either.
The claim, which is 59,180 euros, is a confirmed claim as I received compensation from two other casinos in the same case.
I really hope that scatters.com won't get away without consequences by just completely neglecting to respond. I have received help from a casino forum but no answers from Scatters to them either.
Jag har fått samma upprepade svar under 6 månader nu, d.v.s. att min reklamation ligger på den berörda avdelningens skrivbord, och supporten svarar fortfarande detsamma.
Men jag har nyligen också rapporterat det till KGC eftersom Scatters casino ändrade sin licens ifrån Gammix Ltd/MGA till Starscream Ltd/KGC under slutet av juli.
KGC svarade mig sedan för två veckor sedan att Starscream Ltd avvisar och därmed har avslutat mitt anspråk på dem, baserat på att Scatters regelbrott gjordes när licensen var under Gammix Ltd - MGA.
Scatters support som numera ligger under Starscream Ltd fortsätter ändå med samma lögner som tidigare, dvs att det ligger på en relevants avdelnings skrivbord.
De visste att min klaim var korrekt och de använde därmed denna usla lögn för att vänta in Scatters licensöverföring, och därmed försöka undvika min klaim.
Jag har frågat Scatters support om det är KGC eller de som ljuger för mig, men aldrig fått något svar eller förklaring om det heller.
Kravet som är på 59.180 euro är en konfirmerad klaim då jag fått ersättning av två andra casinos under samma fall.
Jag hoppas verkligen att scatters.com inte skall komma undan utan konsekvenser genom att bara strunta helt i att svara. Jag har fått hjälp av ett casino-forum men inga svar ifrån Scatters till dem heller.
Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което пишете. Виждам, че сте споделили опита си с нас преди време и все още не е решен.
Що се отнася до факта, че сте подали жалба до лицензиращия орган, разбирам, че тя е била отхвърлена, защото са се преместили с различен лиценз? Просто бих искал да проверя това, за да не разбера нещо погрешно.
Вие обаче преминавате през много сложен и труден процес и бих искал да ви призная, защото не всеки би могъл да го направи.
Ако имате някаква нова информация, можете ли да ни уведомите? Бъди силен.
Hi, I've moved your post under the casino you're writing about. I see that you shared your experience with us some time ago and it still hasn't been resolved.
As for the fact that you filed a complaint with the licensing authority, I understand that it was rejected because they moved under a different license ? I would just like to check that so I don't misunderstand something.
However, you are going through a very complicated and difficult process and I would like to give you credit, because not everybody would be able to do that.
If you have any new information, could you please let us know? Be strong.
Много благодаря, че отделихте време.
Да, беше тежка борба в продължение на половин година и съм напълно сигурен, че Gammix Ltd просто изчака, докато сменят лиценза. Чудя се обаче дали са продали Scatters на Starscream или това е някакъв вид сътрудничество, или може би пак същата компания, но просто друго име.
Те обаче решиха да не правят нищо или дори да не ми отговарят сега.
Наистина се надявам да попаднат в черния списък, преди да играят такава гадна игра извън правилата с някой друг.
поздрави/ Ян Кристианссон
Thanks a million for taking your time.
Yes it have been a heavy struggle during an half years time now and I am quite sure that Gammix Ltd just waited it out until they changed license. I however wonder if they sold Scatters to Starscream or if it’s some kind of co- operation, or maybe still same company but just another name.
They have however decided to not do anything or even answer me now.
I really hope they get blacklisted before they play such lousy game out of rules with someone else.
kind regards/ Jan Kristianssson
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.