ФорумКазинаScatters Casino - обща дискусия

Scatters Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
3446 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Всъщност повече или по-малко съм загубил всякаква надежда за това, изглежда, че се измъкват просто игнорират всеки един въпрос и поща.

Разбира се, не е за вярване, че го правят и със сигурност не е добре за целия казино бизнес и за всички честни казина там.

„Една гнила ябълка може да унищожи цялата кошница".

Надявам се с тази информация да вкарам Scatters в черния списък и по този начин да спестя на други хора да играят там и да се сблъскам със същата пълна тишина, ако възникне някакъв проблем.

Автоматичен превод:
janne22maj
преди 1 година

Да разбирам. Няма за какво, мисля, че всеки ще се радва, ако някой отдели време да поговори с него, особено в ситуация като тази. Бих казал, че фактът, че не ви дават точен отговор, говори сам за себе си.

Колкото до оплакването, да, тъй като е отдавна, не е възможно.

Надяваме се обаче вашият опит да покаже на всички играчи, че трябва да внимават и въпреки че сте го направили, публикациите ви поне може би ще попречат на други играчи да депозират тук. Знам, че това е малка компенсация за това, през което си преминал, но повярвай ми, думите ти може да са по-благородни, отколкото си мислиш.

Въпреки това, твърдо вярвам, че няма да срещнете нещо подобно отново и ще имате само добри преживявания в бъдеще. Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много благодаря за отговора и добрите думи. Между другото, можеш ли Джаро да ми помогнеш и да ми обясниш как протича процесът и кой решава да постави казино в черен списък от ваша страна? Има ли някой специален човек, на когото трябва да обясня това или те решават за това, като четат нашия разговор? Казино, което изобщо не отговаря на валиден иск за 59 600 евро, така или иначе трябва да бъде включено в черния списък със сигурност.

С уважение/ Ян Кристианссон

Автоматичен превод:
janne22maj
преди 1 година

Няма за какво и ще се радвам да помогна поне с думи.

Що се отнася до черния списък, преди седмица обсъдих това с мой колега и научих, че ние не поставяме казина в черен списък, а само търсим подходящи черни списъци и дали казиното не е поставено в тях, така че вероятно няма да има повече помощ от нашите страна, което е доста жалко за мен. 😥

Така че се надявам да отговорих на въпроса ви.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

scatters не изплаща печалбата ми от 90 евро, обвинява трета страна, така че след 14 дни получавам имейл, че парите трябва да се върнат в акаунта на играта, но и него го няма. писах по имейл и говорих с поддръжката, но нямаше реални отговори защо парите не пристигнаха в банковата ми сметка. сметка o документ одобрен и тегленето беше одобрено.. попитах какъв е проблемът, когато те нямат банкова сметка и т.н., когато правите депозит, но не получих отговор и на това.. трябва да е лесно да изпратите печалбата на същото . и сега трябва да чакам, защото те трябва ръчно да кредитират парите в игралната сметка, трябва да се случи веднага... странно, че на казино с толкова много оплаквания за тегления, които не са дошли, е разрешено да продължи, ако бях чел рецензиите Никога не бих депозирал и не бих играл в това измамно казино. Разберете, че вероятно никога няма да получите никакви пари, за съжаление.

Автоматичен превод:
hedda55
преди 6 месеца

Здравейте, съжалявам да науча, че имате проблеми с тегленето от казиното.

Въпреки това, както прочетох, вие чакате повече от 2 седмици, за да го получите и точно това време даваме на казината, за да подредят всичко необходимо в процеса и да ви изпратят средствата. Ако това все още не се е случило, препоръчвам ви да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какво можем да направим.

Можете да го отворите тук на този линк . ⬅️

Все още обаче нямате парите от кредита и казиното не ви е казало колко време трябва да отнеме, за да се случи това?

Ако имате актуализация, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитахте се да напишете жалба, но не можете да напишете в самото информационно поле?? все още няма пари нито в банковата сметка, нито в сметката в играта, те просто пишат, че е оставено на друга агенция и че трябва да имам търпение и да чакам, .... вероятно няма да получа пари от тази измамна компания scatters казино

Автоматичен превод:
hedda55
преди 6 месеца

Хм, бихте ли ми изпратили екранна снимка на това, което ви показва, когато въведете жалба? Може би бих препоръчал да изтриете бисквитките или да използвате друго устройство или браузър, за да започнете. Ако използвате VPN или имате такъв, може би опитайте да промените държавата, това беше още едно предложение, което изпратих вчера на играч, който имаше подобен проблем.

Ако нищо от това не работи, уведомете ме.

Разбира се, що се отнася до вашата ситуация, съжалявам и ако всичко, което трябва да направите, е да бъдете търпеливи, тогава по някакъв начин тази информация също няма да ми помогне. В този случай обаче вероятно не можем да направим повече от това да изчакаме повече подробности. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

получи се, като написах, че ви предадох, парите пристигнаха за 2 дни

Автоматичен превод:
hedda55
преди 4 месеца

Така че това ме прави доволен, в крайна сметка беше необходимо само търпение, нали? Още ли играеш тук или не? 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини