ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 56)

преди 1 година от Fabi84
|
122939 преглеждания 1846 отговора |
|
1...55 56 57...93
Добавете пост
TinoElina
преди 1 година

Не, току-що получих имейла, че тегленето ми е прието, така че вече не чака. Последния път, когато приеха тегленето ми през февруари, получих парите 3 дни след като ги приеха. Така че да се надяваме, че и сега ще бъде същото.😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как мога да се доверя на преглед на Casinoguru? 😀 Особено сега, с такава очевидна измама, която е толкова невероятно смела и очевидна поне сега. Е, мога да се справя с факта, че парите ми не са ми изплатени. Това, което не мога да приема, е, че сайтът може просто да се размине. Не може ли да се свържете с доставчиците на игрите, че офертата им се използва за незаконни цели? От една страна, това не може да е добре за вас, защото вреди на репутацията ви. И със сигурност няма да е във ваш интерес от правна гледна точка тук да се извършват нагли измами?


Може ли някой от Casinoguru, тъй като те имат много по-голям обхват, да се свърже с Push Gaming, Relax или Pragmatic Play и да ги информира, че тези сайтове се управляват незаконно? По-специално доставчиците, за които се плаща, със сигурност имат повече информация за собствениците и операторите на началната страница?


Всичко, което моля, е цялата тази катастрофа да не свършва само с „слаба оценка". Но казино гуруто поне се грижи това да не се повтори и поне да се направи опит тукашните оператори да бъдат преследвани по някакъв начин...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направете собствено мнение, но имайте предвид, че не сме авторитет. Опитваме се да разрешаваме оплаквания чрез сътрудничество, тъй като нямаме официална власт над нито едно казино.

Няма ливъридж освен рейтинга, който можем да използваме.

Смятате ли, че официалният лицензиращ орган го е грижа повече от нас? Аз например не.

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Така Bitstarz ми плаща с Naudapay в същия работен ден. 😂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, тогава трябва да разрешите проблема, една вечер Scatterhall можеше да плаща на играчи чрез друг доставчик на плащания, парите бяха директно в сметката! И сега чакам 23 дни и нищо не се случи!

Автоматичен превод:
преди 1 година

жалко е, че гурутата на казиното все още лъжат. Прегледах жалбите и никой нищо не потвърди. Същото и за мен. Понеделник потвърдено и четвъртък нищо по сметката. Сега също заложиха на хазарт оставащия кредит и все още 500 в очакване и още 1000, за които се твърди, че са изплатени. Когато плащанията работеха, парите винаги бяха там на следващия ден. И аз не получих екстри. Толкова голям минус за Casinoguru и техния избор на уважавани партньори. Ще избягвам Casinoguru в бъдеще.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, какво те кара да мислиш, че лъжем? Всички жалби се отварят. Доколкото знам, ние очакваме по-нататъшна актуализация от казиното, както и вие.

Не можем да накажем казиното за неспазване на обещанията за безплатни неща.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би това всъщност е проблем на трета страна, освен това те станаха по-бързи, отколкото очакваха, така че не могат да се справят и с размера на изплащанията. Да се надяваме😊

Автоматичен превод:
loidcasino1337
преди 1 година

И аз съм малко раздразнен. Плащанията обикновено казват noda, а не nauda 😅, но преводът тогава - nauda.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Този отговор ме вбесява!!!!!

Това е ИЗВИНЕНИЕ с платежния процесор!!!!



Хората чакат няколко седмици за изплащане!


Моля, не защитавайте казиното и подкрепете и това извинение!!!!!!



Това е ИЗМАМА!!!!! И няма проблем с доставчик на плащания, ако други сайтове плащат със същата система!!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също съм го решил за себе си. Знам, че е трудно да се даде справедлива оценка на всяко казино. Но това, което току-що се случи от страна на Casinoguru, е отчасти нахално.

Тази жалба: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler не е разрешена от 3 седмици и казиното все още има рейтинг 6,8. По какъв начин може да се оправдае това?


Има над 1000 коментара за това казино, повечето от които са отрицателни, а рейтингът не се е променил.


Това е толкова забавяща тактика, колкото и самото казино. Разбира се, не искам да обвинявам Casinoguru тук. Но като потребител тук не сте добре посъветвани и не сте защитени, особено сега.


Със сигурност все още има играчи, които отиват в Casinoguru, виждат рейтинга и депозират въз основа на този рейтинг. И нещо такова не може да бъде извинено със сегашните познания.


Трябва поне да издадете предупреждение или да посочите, че плащанията в момента са предстоящи и т.н. Но за съжаление в момента не се предприемат действия.


Така че вече няма да се доверява на съветите на Casinoguru.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, прегледайте последните ми публикации, публикувани тук. Ние не сме ясновидци, ние просто се интересуваме, когато възникнат проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се, оценката се дава от Casino-Guru, погледнете ICE Casino като пример, те имат оценка 10/10 от Guru, въпреки че потребителската оценка е до голяма степен отрицателна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Оценката на потребителските отзиви се държи настрана от оценката на казиното.

Най-добрите казина обикновено имат прибл. Само 3,6 звезди, докато казината с по-ниски рейтинги изглеждат по-ценени от играчите.

Тъй като не можем да различим всички фалшиви потребителски отзиви, съхраняваме и двете оценки отделно.

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

точно в други казина също работи!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

и на какво да вярваме, ако оценките не говорят нищо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това също е странно малко съобщено от Радка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Присъстваме на официалното събиране на казино гуру, пътувах до тук почти 8 часа в сряда и основно работя, докато другите се наслаждават на забавните дейности.

Тъй като все още съм единственият администратор тук, в момента имам малко време да проверявам форума.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Scatterhall не отговаря, не отговаря на имейли!

file

едното плащане е банково / добре, това плащане дойде директно! Другите две все още не са пристигнали, 23 дни и не можете да прехвърлите тези плащания отново? Това не може да бъде!

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Това вероятно се дължи на изграждането на екип на компанията. 🙂

Е, добри новини! Сигурно ли сте толкова много? Току-що прочетох за един тук и не бяха направени допълнителни актуализации от играчи в оплаквания.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

??????

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това вероятно се дължи на изграждането на екип на компанията. 🙂

Е, добри новини! Сигурно ли сте толкова много? Току-що прочетох за един тук и не бяха направени допълнителни актуализации от играчи в оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, тогава трябва да разрешите проблема, една вечер Scatterhall можеше да плаща на играчи чрез друг доставчик на плащания, парите бяха директно в сметката! И сега чакам 23 дни и нищо не се случи!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Извинете, но кой проблем трябва да решим? Всъщност съм изгубен, защото използвахте отговор вместо цитат. Казината трябва да решат проблемите си, бих казал

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, и аз говоря за казиното, мисля, че е написано разбираемо!



Автоматичен превод:
преди 1 година

Този отговор ме вбесява!!!!!

Това е ИЗВИНЕНИЕ с платежния процесор!!!!



Хората чакат няколко седмици за изплащане!


Моля, не защитавайте казиното и подкрепете и това извинение!!!!!!



Това е ИЗМАМА!!!!! И няма проблем с доставчик на плащания, ако други сайтове плащат със същата система!!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попитайте казиното за това.

Проблемът не е в опцията за плащане, бих казал, че това е доставчикът на плащания от трета страна - което означава, че компанията от трета страна обработва всички транзакции. Това обикновено причинява същите скъпи усложнения.

Автоматичен превод:
1...55 56 57...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини