Рейтингът и прегледът казват, че:
Ниски приходи = свежо казино
„Scatterhall Casino е сравнително ново онлайн казино, поради което е твърде рано за нас да кажем окончателно дали е изключително лошо, перфектно или някъде по средата. Ето защо го маркирахме като свежо онлайн казино. Веднага след като ако имате повече информация за това казино, ние ще се върнем към него и ще му дадем „редовна" оценка за репутация."
The rating and the review say that:
Low revenue = fresh casino
"Scatterhall Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" reputation rating."
Scatterhall не отговаря, не отговаря на имейли!
едното плащане е банково / добре, това плащане дойде директно! Другите две все още не са пристигнали, 23 дни и не можете да прехвърлите тези плащания отново? Това не може да бъде!
Scatterhall not responding , not replying to emails !
the one payment is bank / ok this payment came directly! The other two still haven't arrived, 23 days and you can't transfer these payments again? That can not be !
Scatterhall reagiert nicht , antwortet nicht auf E-Mails !
die eine Zahlung steht Bank / ok diese Zahlung kam direkt an ! Die anderen beiden sind immer noch nicht angekommen , 23 Tage und man schafft es nicht diese Zahlungen erneut zu überweisen ? Das kann nicht sein !
Няма да питам казиното, което просто спира и не изплаща и бива ограбено и си измисля извинения!
Моля, не бъдете толкова наивни и вярвайте на това, което пишат!
Какво е това, моля!!!!!
ДРУГИ СЪЩО ПЛАЩАТ ПРИ СЪЩИЯ ДОСТАВЧИК!!!!!!! Да вземем защита!!!!!!!!!!!!
не губете доверие!!!!
I'm not going to ask the casino that just stalls and doesn't pay out and gets ripped off and comes up with excuses!
Please don't be so naive and believe what they write!
What is that please!!!!!
OTHERS ALSO PAY WITH THE SAME PROVIDER!!!!!!! Let's take the protection!!!!!!!!!!!!
don't lose credibility!!!!
Ich frag doch nicht bei dem Casino nach das alle nur hinhält und nicht auszahlt und verarscht und mit ausreden kommt!
Bitte seien sie nicht so naiv und glauben sie das was die schreiben!
Was soll das bitte!!!!!
ANDERE ZAHLEN AUCH AUS MIT DEM GLEICHEN ANBIETER!!!!!!! Lassen sie es die in schutz zu nehmen!!!!!!!!!!!
machen sie sich nicht unglaubwürdig!!!!
тогава не ги приемайте за защита, като казвате, че зависи от доставчика на плащане, ако казиното очевидно просто се шегува!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
Получих плащане от Scattterhall във вторник (парите са по банкова сметка). И потвърдено изплащане от Spinpirate и Scatterhall днес!
I got paid from Scattterhall on Tuesday (money is on bank account). And confirmed payout from Spinpirate and Scatterhall today!
колко време чакахте вече почти 5 седмици.
how long have you waited Am at almost 5 weeks now.
Wie lange hast du gewartet? Bin bei fast 5 Wochen jetzt.
Да вървим🙏 ще бъде щастлив край момчета и момичета
Let’s go🙏 gonna be a happy end boys and girls
И аз чакам от 8 март и нищо не пристига 🤔
And I've been waiting since March 8 and nothing arrives 🤔
Und ich warte seit 8 März und nichts kommt an 🤔
Странно как след това приоритизират изплащанията. Напълно случайно всичко
Strange how they then prioritize the payouts. Totally random everything
Seltsam wie sie die Auszahlungen dann priorisieren. Total random alles
И точно това е причината загрижените играчи да критикуват казино гуру, че не се намесва. Вашите аргументи звучат така, сякаш казиното не трябва да бъде обвинявано за проблемите си с доставчика на плащания трета страна. Но точно обратното, това показва, че тази компания не е годна да управлява проект като този, който в крайна сметка трябва да повлияе на рейтинга на казиното. Всеки сериозен бизнес трябва да може да разреши проблем с плащането в рамките на 3 седмици.
И така, колко дълго казино гуруто смята, че жалбите трябва да останат отворени, тъй като неразрешените жалби са единственият начин да се повлияе на рейтинга на казиното? Казиното може да публикува на всеки 7 дни, за да удължи таймера, без действително да се опитва да реши какъвто и да е проблем, а новите играчи ще се регистрират въз основа на абсурдния резултат от 7,2.
Колкото по-дълго това продължава без санкции, толкова повече хора ще губят доверие в Casino Guru и неговите услуги.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Да, не си мислете, че предстои нещо друго! Това вероятно свърши! Само се надявам много хора да прочетат това, сега ще се откажа, вече не става за нищо!
Yes, don't think there's anything else to come! That's probably over! I just hope that many people will read this, I'll give it up now, it's no use anymore!
Ja denke auch nicht das da noch was kommt ! Das ist wohl durch ! Hoffe einfach das viele Menschen das hier dann lesen , ich gebe es jetzt auf bringt ja nichts mehr !
Имате възможност да затворите случай като нерешен и ако Scatterhall или някое казино все пак успее да разреши проблема, можете да отворите този случай и да го маркирате като разрешен!!!!
Но това, което правите, е да подкрепяте тактиката на забавяне на това казино!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
В какви приказки вярваш? Изчакайте 30 дни или повече за изплащане.
Досега единственото нещо, което може да се каже недвусмислено е, че те защитават казиното. По-добре предупредете играчите да не депозират повече.
Никое друго казино не е събрало толкова много оплаквания за толкова кратко време.
Всеки път, когато представителят на Scatterhall лъже в лицата на играчите и те го аплодират, няма друг начин да го озаглавите.
Просто продължете да взимате партньорските пари от Scatterhall, но най-късно, когато вече не видите нито цент от Scatterhall, нещо ще се случи.
Нелепо и нахално, не можеш да говориш за това хубаво, ако си честен.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Поискано изплащане на 18.03.
На 28/03 одобрен от казиното.
От 1 април: парите не са пристигнали
Не получих никакви екстри.
актуализиран:
Scatterhall и Spinpirate в момента имат -няма-
Повече налични слотове. Изключването е в ход?
Payout on 03/18 requested.
On 03/28 approved by the casino.
As of April 1st: money has not arrived
Didn't get any goodies.
updated:
Scatterhall and Spinpirate currently have -none-
Slots more available. Shutdown in progress?
Auszahlung am 18.03. beantragt.
Am 28.03. vom Casino genehmigt.
Stand 01.04.: Geld nicht angekommen
Keine Goodies bekommen.
Update:
Zur Zeit sind bei Scatterhall und Spinpirate -keine-
Slots mehr verfügbar. Shutdown in Progress ?
Те вероятно също не са платили на доставчиците на игри и затова вече не им предоставят игри.
Опитахте ли да се свържете с мениджъра, който отговаря за тези казина?
They probably haven't paid the game providers either and so they no longer provide them with games.
Have you tried to contact the manager who is in charge of these casinos?
Probabilmente non hanno pagato neanche i provider di gioco e quindi non gli forniscono più i giochi.
Avete provato a contattare il manager che sta a capo di questi casinò?
Току-що говорих с агента за поддръжка на чат на живо. И двете казина са подложени на поддръжка и актуализации.
Дори ако казиното не е платило на доставчиците, е много малко вероятно всички те да изчезнат едновременно.
Бих предпочел казиното най-накрая да актуализира всички наши предстоящи тегления и да ни плати.
I just talked to the live chat support agent. Both casinos undergo maintenance and updates.
Even if the casino did not pay the providers it is highly unlikely that they would all disappear at the same time.
I would prefer the casino finally updated all our pending cashouts and paid us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.