преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Scatterhall Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Има отворено теглене от 500 €
Изпратете всичко необходимо за veri и те означават 1-2 дни, те veri my Acc и изпращат парите
Надявам се всичко да работи перфектно
Has an open Withdraw from 500€
Send all what they need for veri and they mean 1-2 Days they veri my Acc and send the Money
I hope all works perfect
Здравей Fabi84,
звучи добре, така че ни информирайте следващата седмица за тегленето - предполагам, че този уикенд е изключен, нали? 🤞
Това е доста ново казино, така че ни липсва ценна информация.
Между другото, срещали ли сте някакви необичайни документи, които са ви помолени да предоставите за проверката?
Какво е мнението ви за оформлението на уебсайта и разнообразието от игри? 😉
Hello Fabi84,
sounds good, so update us next week about the withdrawal - I guess that weekend is excluded, right? 🤞
It's a rather new casino, so we're lacking valuable informations.
By the way, have you experienced any unusual documents you were asked to provide for the verification?
What is your opinion about the website layout and variety of games? 😉
ПЕРФЕКТНО!!!500€ спечелиха 1 ден чакане Аккът е верен и парите ми бяха изпратени🙂
Благодарение на казиното!
PERFECT!!!500€ won 1 day waited Acc is veri and my money was sent🙂
Thanks to the casino!
PERFEKT!!!500€ gewonnen 1 Tag gewartet Acc ist veri und mein Geld wurde gesendet🙂
Danke an das Casino !
Още чакам, но е уикенд, така че ще трябва да видя как ще изглежда утре. Има 2k, които мога да изтегля
I'm still waiting, but it's the weekend, so I'll have to see how it looks tomorrow. There are 2k that I can withdraw
Ich warte immer noch aber ist ja Wochenende also muss mal schauen wie es morgen ausschaut sind 2k die ich mir Auszahlen lasse
Здравейте,
страхотно е, че ни уведомихте! Благодаря ви 🙂. Само ако всички играчи имаха такъв късмет!
Някакви други подробности, които си струва да се споменат, може би?
Hello,
that's great that you notified us! Thank you 🙂. If only all players were so lucky!
Any other details worth mentioning, maybe?
Здравей,
мога да си представя, че броите всяка минута 🙂.
Сега знаем, че казиното всъщност плаща, така че бих предположил, че е само въпрос на няколко дни. 🤞
Hello there,
can imagine that you count every minute 🙂.
Now we know that the casino actually pays so I would assume that it's just a matter of a couple of days. 🤞
Играя в това казино! Моят акаунт е потвърден. Първото ми теглене мина добре.. обработиха го и получих парите си в рамките на 24 часа.. но второто ми теглене го обработиха в рамките на 24 часа, но минаха повече от 48 часа и виждам парите в банковата си сметка !
I play in this casino! My account is verified.my first withdrawal went ok..they processed and I received my money within 24 hours..however my second withdrawal they processed within 24 hours, but it’s been more than 48 hours and do see the money on my bank account!
Въз основа на всички онези негативни публикации за забавени плащания в други казина във форума, щастие е да прочетеш такъв коментар, добре, първите няколко изречения.
Изглежда, че тегленето се забавя, предполагам, че трябва да изчакате още малко. 🤞
Ако прегледате предишната публикация, ще видите, че се е случвало и преди.
Based on all those negative posts about delayed payment in other casinos across the forum, it's bliss to read such a comment, well, the first few sentences.
Seems that the withdrawal is in delay, I guess you should wait a bit longer. 🤞
If you go though previus post, you'll see that it has happened before.
Да, знам. Но съм малко загрижен за парите си..тегленето ми беше обработено на 01.03.22 г. и след 4 дни все още не получих парите си..и това не е уикенд, а работни дни. сега ще го нямам никога проблем във всяко друго казино..откакто тегленето се обработва, обикновено отнема 24 часа парите да се появят в моята сметка
Yes I know. But am bit concerned about my money..my withdrawal was processed on 03.01.22 and after 4 days I still didn’t receive my money..and it’s not a weekend it’s a working days.it I’ll now I never have this problem in any other casino..since the withdrawal is processed it’s take usually 24 hours the money to appear in my account
Здравейте,
Бих искал да те успокоя повече и мисля, че мога да разбера как се чувстваш, въз основа на предишен опит, но смятам, че плащането е само въпрос на време.
Дръжте ме в течение и в случай, че нещо се обърка, ние сме тук, готови да ви помогнем, просто не се паникьосвайте сега, моля 🙏.
Hello,
I would like to calm you more, and I think I can understand how you feel, based on previous experiences, I believe that the payment is just a matter of time, though.
Keep me posted and in case of something goes wrong, we are here ready to help you, just do not panic just now please 🙏.
Здравейте и се радвам да се запознаем. Извинявам се за причиненото неудобство. Не можах да намеря вашето име на играч, за да проверя, но ако все още имате проблем, моля, изпратете ми вашето име на играч и аз лично ще проследя проблема
Hello and nice to meet you. I apologise for any inconvenience caused. I could not find your player name to check, but if you still have a problem, please send me your player name and I will personally follow up on the issue
Да, всичко е наред..получих парите си..благодаря!!
Yes everything is ok..i received my money..thank you!!
Здравейте и добре дошли във форума, радвам се, че сте тук! 🙂
Ако мога само една малка подробност, имайте предвид, че форумът не поддържа лични съобщения, така че ако някога пожелаете някой играч да сподели своите идентификационни данни, той може да го направи само публично, затова ви моля да обмислите споделянето на предпочитания от вас имейл адрес за допълнителна комуникация в такива случаи.
Също така не съм сигурен дали сте чували за правилата преди, така че ще ги представя сега:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
ако някога се затруднявате в даден момент, моля не се колебайте да се свържете с мен: radka@casino.guru
Насладете се на престоя си! 🥳
Hello, there, and welcome to the forum, it's nice to have you here! 🙂
If I may just a small detail, kindly mind that the forum does not support personal messages, so if you ever wish any player to share their credentials, they can only do so publically, hence I ask you to consider sharing your preferred email address for further communication in such cases.
I'm also not sure whether you heard about the rules before, so I will present those now:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
if you ever struggle at some point, please feel free to contact me: radka@casino.guru
Enjoy your stay! 🥳
здрасти Бях много скептичен дали да депозирам пари в това казино. Четох тук за това. След третия депозит получих 200 евро и наистина ме интересува колко време ще отнеме и дали ще получа плащането си. Току-що завърших своя KYC.
Hi! I was very skeptical whether to deposit money in this casino. I read here about it. After the third deposit I received 200 euros and I am really interested in how long it will take and whether I will receive my payment. I just finished my KYC.
Здравейте, намерих точно същия текст във вашия потребителски преглед. 🙂Вярвам, че би било добре да се върнете и да актуализирате и двете. уведомете ни как се справяте.😉
Hello, I found exactly the same text in your user review. 🙂I believe that would be good to come back and update both. let us know how you're faring.😉
Здрасти!
Ще ми трябват още такива страхотни новини! 🎉🎉🥳
И така, оставате ли в това казино?
Hi there!
I could use more such awesome news! 🎉🎉🥳
So, are you staying at this casino?
Казиното не играе по собствените си правила. Спечели 5.5k. 2,5 хиляди изплатени след дълго чакане. Сега нищо не се е случило в продължение на 5 дни, въпреки че след 2 дни всичко се обработва според правилата и условията. 500 дневно и 2000 седмично не се зачита. Не се посочват причини, чатът на живо препраща жалбата всеки ден и нищо не се случва. Опитах се да оправя нещата по приятелски начин. Няма проблем, ако отнеме повече време, но ще бъда игнориран. В момента не мога да продължа. Какво правят играчите, които са спечелили много големи суми, при тази скорост?
Casino doesn't play by its own rules. Won 5.5k. 2.5k paid out after a long wait. Now nothing has happened for 5 days although after 2 days everything is processed according to the terms and conditions. 500 daily and 2000 weekly is not respected. Reasons are not given, the live chat forwards the complaint every day and nothing happens. I've tried to sort things out in a friendly manner. No problem if it takes longer but I'll be ignored. Can't get any further at the moment. What do players who have won very large amounts do at this rate?
Casino hält sich nicht an die eigenen Regeln. Habe 5,5k gewonnen. 2,5k nach langen Warten ausgezahlt worden. Jetzt tut sich seit 5 Tagen nichts mehr obwohl nach 2 Tagen alles bearbeitet wird laut den Geschäftsbedingungen. 500 täglich und 2000 wöchentlich wird nicht eingehalten. Gründe werden nicht genannt, der Livechat leitet jeden Tag die Beschwerde weiter und nichts passiert. Habe oft freundlich versuchte alles zu klären. Kein Problem wenn es länger dauert aber ich werde ignoriert. Komme da im Moment nicht weiter. Was machen Spieler die sehr hohe Beträge gewonnen haben bei dem Tempo?
Здравейте,
играчите, които имат достатъчно късмет да постигнат по-голяма печалба, обикновено се оказват в средата на допълнителна проверка - според публикациите в този форум.
За съжаление, ако казиното ви игнорира, предполагам, че има много причини, но все пак можем само да гадаем без подходящ отговор.
Имате първата част, така че предполагам, че това е просто забавяне. Не мога да разбера повече.
Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да обмислите подаването на жалба .
Кажете ми как идеята ви подхожда.
Hello,
players that are lucky enough to hit a higher win usually find themselves in the middle of additional verification - according to the posts across this forum.
Sadly, if the casino ignores you I'm assuming that there are many reasons, but still, we can only guess without a proper answer.
You got the first part, so I guess that this is just a delay. Can't figure out more.
If you feel you need help, you can consider submitting a complaint.
Let me know how the idea suits you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.