ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 53)

преди 1 година от Fabi84
|
237907 преглеждания 1852 отговора |
|
1...52 53 54...93
Добавете пост
Chasiti
преди 1 година

Запазете играчите и ги разпространете навсякъде, където го видя! Ако нещо идва от Scatter, на което вече не вярвам, винаги можете да го отмените, но както вървят нещата, те не заслужават нищо друго!

Автоматичен превод:
преди 1 година

определено трябва да вземем под внимание и spinpirate. те все още изпращат редовни рекламни имейли за сайта...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това е смешно.


Вердер плащаше, нито ние получихме екстрите. Иначе имах поне някакъв напредък след една седмица, но нищо до сега.


Никога няма да депозира отново и се надявам и другите да направят същото. Може ли някой запознат да ми обясни отново как разбрах, че трябваше да свърши така? Чрез лиценза от Кюрасао или както там се казваше?

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

телеграмата също е активна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам похарчих всички печалби Омръзна ми да съм толкова наясно с пари, които никога няма да дойдат и предпочитам да оставя парите на доставчиците, отколкото на казиното

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Изплащане беше обработено в понеделник, но все още не е кредитирано в моя акаунт.


Можете да разпознаете това само ако сте играли на Wildpharao и сте получили изплащане от тях.


Потвърждението за плащане е идентично, времето за поддръжка, постоянните бонус оферти, както и системата с дневния лимит също е същата, само че вместо 1000€ на ден сега 500€.


Лицензът за Кюрасао не е критерий за изключване, точно както добрата оценка от Casinoguru не е знак, че казиното е с репутация.


Можете да видите постоянни бонус оферти от 100% и повече като отрицателен знак. Единственото нещо, което е наистина безопасно, е да играете на немски лицензирани сайтове, но все пак това е може би най-безопасното нещо.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Spinpirate.com вече не е достъпен

Casinoguru, наистина е време да премахнете тези измамни казина от вашия сайт и да спрете да карате играчи с рейтинг 7.2 да горят парите си!!!

Това беше и последният път, когато се доверих на рейтинг на Casinoguru. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що написано отново с поддръжката и от тях идват само копи пейст текстовете и изявлението на Скатърхол тук във форума явно също нямаше съдържание. Е, жалко за парите, които все още ми се полагат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Spinpirate е онлайн с мен...

Автоматичен превод:
Jaymen09
преди 1 година

Да, отново е онлайн 😅

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако казината трябва просто да затворят, тогава поне вече не трябва да се надявате, че нещо ще се случи

Автоматичен превод:
преди 1 година

и защо те все още имат отворена подкрепа ме изненадва

Автоматичен превод:
Jaymen09
преди 1 година

достатъчно хора плащат, които не знаят какво се случва

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как мога да се доверя на преглед на Casinoguru? 😀 Особено сега, с такава очевидна измама, която е толкова невероятно смела и очевидна поне сега. Е, мога да се справя с факта, че парите ми не са ми изплатени. Това, което не мога да приема, е, че сайтът може просто да се размине. Не може ли да се свържете с доставчиците на игрите, че офертата им се използва за незаконни цели? От една страна, това не може да е добре за вас, защото вреди на репутацията ви. И със сигурност няма да е във ваш интерес от правна гледна точка тук да се извършват нагли измами?


Може ли някой от Casinoguru, тъй като те имат много по-голям обхват, да се свърже с Push Gaming, Relax или Pragmatic Play и да ги информира, че тези сайтове се управляват незаконно? По-специално доставчиците, за които се плаща, със сигурност имат повече информация за собствениците и операторите на началната страница?


Всичко, което моля, е цялата тази катастрофа да не свършва само с „слаба оценка". Но казино гуруто поне се грижи това да не се повтори и поне да се направи опит тукашните оператори да бъдат преследвани по някакъв начин...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Плащането ми от 16.3. който стоеше завинаги в очакване беше потвърден. не означава, че парите ще пристигнат 😅 случи ли се нещо с вас?

Вчера не ви се стори всичко и заложихте почти всичко - само че накрая спечелихте отново 😅 може би затова потвърждението?

никаква идея...

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Да изчакаме да видим дали ще дойдат парите, моите така и не дойдоха от 8-ми и 10-ти март! Пак Нода?

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Мога ли любезно да ви го посоча - все още ли имате оценка от 5 звезди, дължаща се на домакина! 😝

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

да, нода пак е там. последния път, когато сменихме от noda към eubanking след вечно чакане. 🙄

22 дни са лоши ..... кой доставчик на плащания е при вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам за късния отговор. От вчера Noda трябваше да работи отново и всички плащания, които бяха заседнали там, трябваше да бъдат изпратени. ако има липсващо плащане, моля, кажете ми това и ми изпратете екранна снимка от вашата банкова сметка от месец март и аз ще се погрижа да разреша това възможно най-скоро.




също die nachricht hab ich vom support bekommen


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file

видях този отговор от Casino Guru от скорошна жалба.

Предполага се, че е потвърдено от няколко, че нещо се случва от понеделник 😅 просто е странно - че това не се отнася за нас тук 🤣

Автоматичен превод:
1...52 53 54...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини