ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 54)

преди 1 година от Fabi84
|
237987 преглеждания 1852 отговора |
|
1...53 54 55...93
Xarocks
преди 1 година

Вече казахте в понеделник, че всичко отново работи.

Така или иначе винаги получавате едни и същи копие/поставяне на отговори от чата

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

това не е от чата


Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

жалко е, че гурутата на казиното все още лъжат. Прегледах жалбите и никой нищо не потвърди. Същото и за мен. Понеделник потвърдено и четвъртък нищо по сметката. Сега също заложиха на хазарт оставащия кредит и все още 500 в очакване и още 1000, за които се твърди, че са изплатени. Когато плащанията работеха, парите винаги бяха там на следващия ден. И аз не получих екстри. Толкова голям минус за Casinoguru и техния избор на уважавани партньори. Ще избягвам Casinoguru в бъдеще.



Автоматичен превод:
nightm4
преди 1 година

Аз също съм го решил за себе си. Знам, че е трудно да се даде справедлива оценка на всяко казино. Но това, което току-що се случи от страна на Casinoguru, е отчасти нахално.

Тази жалба: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler не е разрешена от 3 седмици и казиното все още има рейтинг 6,8. По какъв начин може да се оправдае това?


Има над 1000 коментара за това казино, повечето от които са отрицателни, а рейтингът не се е променил.


Това е толкова забавяща тактика, колкото и самото казино. Разбира се, не искам да обвинявам Casinoguru тук. Но като потребител тук не сте добре посъветвани и не сте защитени, особено сега.


Със сигурност все още има играчи, които отиват в Casinoguru, виждат рейтинга и депозират въз основа на този рейтинг. И нещо такова не може да бъде извинено със сегашните познания.


Трябва поне да издадете предупреждение или да посочите, че плащанията в момента са предстоящи и т.н. Но за съжаление в момента не се предприемат действия.


Така че вече няма да се доверява на съветите на Casinoguru.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да защитя Casino Guru....


Мнозина са забелязали, че плащането е извършено в началото и че жалбите се разглеждат тук. Следователно казиното имаше добър рейтинг там. Как трябва Guru да разбере дали това е измамно казино или не. Не можете просто да дадете лоша рецензия на всяко казино само защото няколко души я пишат. Тогава всяка конкуренция ще се появи тук в други казина.


Давам съвет: не използвайте НОВИ казина. Това също е включено в казината: Ново казино, което все още не се е доказало.


Има толкова много казина, че не е нужно да скачате направо към новите....

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Разбира се, че сте прав, но настоящият проблем съществува от повече от 3 седмици, поради което ясното и официално предупреждение определено е оправдано

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не става въпрос за това, което първоначално е присъдено за рейтинг. Но това, което в момента се присъжда за оценка. С цялата информация, която имате сега.


Не мислете, че може да бъде оправдано, че казиното все още има сравнително добър рейтинг.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Е, ако управлявате такъв сайт и освен това предоставяте служители, тогава той трябва да работи правилно. Това е като в една нормална компания, ако произвеждат нещо, то трябва да работи, нали?


Тогава трябва просто да подходите по-интелигентно към новите казина и да не оставяте такива рецензии, да оставите други критерии да се вливат или да проверявате данните, за да защитите наистина играчите и ако сте толкова малко зад това, тогава просто пропуска смисъла на сайта.


Ако едно казино получи лош резултат само след половин година и има индикации за възможна измама, тогава е твърде късно и парите са текли вечно. При такива безобидни критерии за оплакване не би трябвало да е изненада, ако резултатът остане същият. Само след 2 седмици неплащане билетът се проследява и преди да се усетите, изминаха 4 седмици и няма представа дали някой от екипа на казино гуру наистина ще го провери или не

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още вярвам, че оценките не се дават от Гуру, а резултатът от оценките!



С други думи, постепенно се влошава, плюс оплакванията са достатъчни, за да падне рейтингът

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Разбира се, оценката се дава от Casino-Guru, погледнете ICE Casino като пример, те имат оценка 10/10 от Guru, въпреки че потребителската оценка е до голяма степен отрицателна.

Автоматичен превод:
loidcasino1337
преди 1 година

съжалявам, че не го знаех



Мислех, че ще бъде различно.


може би някой ще коментира това?!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това също е странно малко съобщено от Радка

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

да нода също, вероятно никога няма да видя парите, отметнах това! Ако депозирате в други казина чрез noda, те се кредитират директно във вашата сметка, така че ако парите ви не са в сметката ви днес, тогава знаете, че вероятно никога няма да пристигнат!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че и аз загубих малко надежда. Според поддръжката отново са имали проблеми с плащането. За съжаление, не беше извършено и крипто изплащане... наистина нахални неща

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

свърши, мисля, че можете да кажете сбогом!

дори scatterhall вече не докладва и поддръжката е винаги същата!

Чао чао пари

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

така че парите определено ги няма

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Колкото и да е странно, парите винаги бяха в него 1 ден по-късно след потвърждение от scatter. Трябваше да попитам spinpirate за 2 седмици, въпреки че беше потвърдено завинаги, след това беше на него след 2 седмици

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

В момента Бианка си чати с тях и всъщност тя е единствената, която понякога не може да публикува копи-пейст неща. Изпратете им всичките неприети пари и им кажете да ги пратят в счетоводството, че не са пристигнали и да ги пратят пак. Така ми дойде в един момент

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Отговорът е преведен:

Съжалявам, че имахме проблем с плащанията, който вече е разрешен и в днешно време всеки играч трябва да получи парите си. Още веднъж наистина съжалявам, че чаках толкова дълго, знаете, че поддръжката в чата не работи с плащания. Проблемът е решен и вашият случай е изпратен, така че трябва да бъде във вашия акаунт за нула време.

Това го чувам от дни

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Ами жалко за мен, тя го скочи последния път и уж го предаде

Автоматичен превод:
1...53 54 55...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини