ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 55)

преди 1 година от Fabi84
|
237891 преглеждания 1852 отговора |
|
1...54 55 56...93
Добавете пост
преди 1 година

Платено ли е на някой от вас?

Намирам известно сходство между моя случай в SuperBoss и вашите оплаквания.

Също така ли сте маркирали вашите тегления като платени, но преводите не са пристигнали?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Да точно

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Не😕 те все още публикуват ежедневните бонуси в telegram. Току-що добави нов преди половин час, с нов залог от 30x вместо 40x. Искам да кажа, че може и да го направят 0x, ако не планират да ви плащат😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

„Въпреки това настоящият проблем съществува от над 3 седмици, поради което ясното и официално предупреждение определено е оправдано."


Бяхте предупредени преди 3 месеца.

Обвиняването на гуруто е лесно, разбира се 🙂

Ако всички се бяхте разпитали, без да вярвате на всичко отново, днес изобщо нямаше да имате проблема.

Някои хора са станали толкова удобни, че отварят страница, разглеждат страницата повърхностно за 3 минути и се регистрират само защото има число, наречено рейтинг, въпреки че не знаят НИЩО за казиното и понякога се доверяват на фалшиви отзиви, които между другото всеки може да пише и Guru не е CLEARSEERING АСОЦИАЦИЯ и не може да знае дали казиното е представително или реално играчи. (Всеки може да пише отзиви ^^)

Трябва дори да проверите рецензиите.

За пореден път разчитате на другите, вместо да се питате и след това да се чудите.

Наистина не го казвам по лош начин, но играя толкова дълго и имах проблем само веднъж за 15 години.

Как така? Когато играя, аз не просто гледам казиното, а се връщам към корена му, поради което всички тук бяха предупредени преди 3 месеца, но няколко wannabe всезнайковци имат хората, които се опитаха да предупредят играчите също бяха ограбени.

Какво поведение е сега да кажеш, че гуру е виновен за всичко? 😂

Guru е портал, който посредничи, а не ЦРУ, което трябва да постави под въпрос всичко вместо вас до корена (фалшиви отзиви и т.н.)


Не можете просто да нараните някого с предположения.

Мисля, че някои от вас не разбраха как работи всичко това и се оплакват, защото така е по-удобно, въпреки че всеки един от вас е виновен.

Защо не играя там като някои други? Защото те знаеха какво точно става тук, тъй като те сами използват мозъците си, вместо да ги раздават и да вярват на всичко, което се пише.

А тези тук (всеки знае за кого се има предвид), които от известно време хвалят казиното, макар и сами да знаят, че са Дивия фараон, най-големите лицемери от всички.

Това, което направихте, също може да се нарече ар... пълзене.

Пишете учтиво тук в чата и давайте добри коментари, защото вярваха, че ще имат повече шансове и сега, когато разбраха какво казахме преди 3 месеца, промениха поведението си и станаха обидни и негативни към казиното.

Какво става?

Няма да кажа нищо повече по тази тема.

Наистина съжалявам за някои и някои други тук, мисля, че всички знаят кои хора има предвид тук, това се случва, когато мислиш, че знаеш всичко и трябва да заблуждаваш другите.

За някои, моето искрено разочарование, че ви откраднаха толкова много време и нерви, а за другите лицемери, вой тихичко.

Бяхте предупредени, видяхте това предупреждение и го пренебрегнахте.

Сега обвинете Гуру или някои от мен, защото вече разкрих престъпното казино преди 3 месеца и те твърдяха, че аз съм виновен защо играчите не получават заплащане или каквито и да било глупости са абсолютно смешни.

Твърде много хора тук във форума, които удобно обвиняват другите, защото животът е по-лесен по този начин ^^

Гуруто изобщо НЕ е виновен!

Например, ако отворя казино и копирам това казино от други, така че моето казино да прилича на друго или няколко, които може да имат лоши отзиви, екипът на Гуру НЕ МОЖЕ да оцени моето казино еднакво лошо, тъй като те не знаят нищо за мен и знаят хиляди други казина имат неща, които трябва да разгледате внимателно.

Ваша работа!

ТОЧНО затова ВИНАГИ пише "Това е ново казино и ZEIT ще покаже какво класиране ще получи" така работи с новите казина.

Юристът го обясни много добре тук.

Изчакайте и вижте как се справят казината и след това играйте там.

Скочете във влака, без да знаете къде отива, и след това се разстройте на кондуктора ^^

Намерете вината в себе си.

Това важи само за готините тук, които знаят всичко и накрая обвиняват другите.

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Парите наистина ли пристигнаха в сметката ви?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Yoo Scatterhall току-що прие едно от тегленията ми. Знам, че това не означава много, но поне нещо се случва, да видим дали ще пристигне в акаунта ми

Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

Да кажи ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че екипът на гуру живее в паралелен свят.


В моя тикет пишеш, че казиното е съобщило за проблеми, но много играчи вече са получили парите си xD

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

да, 60 жалби и нито една от тях не получи парите си. Но други играчи го имат. Разбира се 🙂. Разбира се, не е късмет, че само играчи без оплаквания получават пари.

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Не знам. Наистина жалко как работи всичко

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наталия, сега ще препратя вашите съобщения до финансовия отдел. Наистина съжаляваме за такова забавяне


immer das gleiche

Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

И пристигна на сметката?

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

не, нищо не пристигна 😅 но днес изобщо не го очаквах. не и утре 🤣...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Странно, че други казина, които също плащат с naudapay, могат да прехвърлят парите ми в сметката ми за по-малко от 24 часа. (Slothunter, Bitstarz)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се Casino Guru да действа сега и да изясни това с рейтинга! Както казах, лошите коментари могат да бъдат изтрити, но в настоящата ситуация не заслужават звезда и това трябва да се съобщава на всички платформи, където може!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прочетете публикацията ми в нишката на Spinpirate, моля.

Автоматичен превод:
loidcasino1337
преди 1 година

никога не е имал изплащания с nauda. наистина ли е ТОЛКОВА бързо? 😝

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кажете ми, че не получавам изплащания от SuperBoss и е оценен отлично от гуруто на казиното.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Вашата жалба все още не е затворена.

Ние не намаляваме оценката в средата на жалбата. Прочетете ръководството, моля.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Автоматичен превод:
loidcasino1337
преди 1 година

Аз казах да! Нещо не е както трябва

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко беше ясно, че ще се случи така, бях публикувал преди години за връзката с Wild Pharaoh, предупредих и просто ми се усмихнаха. Рейтингът 7.2 на Casinoguru казва всичко, casinoguru просто получава пари от Scatterhall от играчи, които са се регистрирали тук чрез Casinoguru. Играчите дори не са предупреждавани от Casinoguru за целите на плащанията нула точка нула защита на играча и т.н. Просто се толерира хората да чакат 30 дни или повече и да бъдат възнаградени с рейтинг 7,2. Просто смешно и всеки играч трябва да се чувства измамен. За тези, които все още нямат парите си, пожелавам ви все пак да ги получите. И да, да видим, Scatterhall ще направят друго шоу с лигав текст, но сега ще им бъде много трудно и мисля, че им се играе.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че цялата ситуация е причинена от проблеми с доставчик на плащания трета страна. Забелязали ли сте, че повечето играчи идват от Германия, Австрия и т.н.? Местни проблеми с доставчиците на плащания, бих казал.

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Да, наистина е възможно, нашите пари никога няма да пристигнат! Не знам по кои сметки се изплащат парите? Но вероятно не на нашия!

Автоматичен превод:
1...54 55 56...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини