Все още ще актуализирам случая възможно най-скоро, чакам плащане
I will still update the case as soon as possible, I am very pending payment
Yo igual actualizaré el caso apenas me sea posible estoy muy pendiente al pago
Вярвам в щастливия край на вашия случай 🙂. Все пак искате ли да продължите да играете в това казино?
I believe in a happy end to your case 🙂. Do you still want to continue playing in this casino after all?
бъда напълно честен, това зависи от това дали ми плащат или не, защото ако не ми платят парите, няма да се доверя отново и ако следващите плащания са по-бързи, да, но все още не са пристигнали
being totally honest that depends on whether they pay me or not because if they don't pay me the money I won't trust again and if the following payments are faster yes but none have arrived yet
siendo totalmente sincero ese depende de si me pagan o no porque si no me pagan el dinero no confiare denuevo y si los siguientes pagos son mas rapidos si pero aun no me ah llegado ninguno
Уважаеми Кларк,
Моля, изпратете ми вашето потребителско име на Player, за да мога да проследя това в нашата система.
Благодаря ти,
Скатърхол
Dear Klarck,
Please send me your Player username so that I can follow up on this in our system.
Thank you,
Scatterhall
Здравей Часити,
Надявам се това съобщение да ви намери добре. Просто исках да ви уведомя, че ви изпратих имейл относно предишния ни разговор. Моля, проверете входящата си поща и ме уведомете, ако имате въпроси или притеснения.
Благодаря ти,
Скатърхол
Hi Chasiti,
I hope this message finds you well. I just wanted to let you know that I have sent you an email regarding our previous conversation. Please check your inbox and let me know if you have any questions or concerns.
Thank you,
Scatterhall
Здравейте @scatterhall Исках да ви попитам в колко часа ще пристигне моето теглене на баланса, за което ми казаха, че ще пристигне този понеделник, тоест днес, тъй като в моя акаунт в Scatter Hall все още ме маркира като чакащ, но ми бяха изпратили имейл, че Трябваше да го получа днес, тъй като финансовият отдел ще се погрижи да го изпрати днес
Hello @scatterhall I wanted to ask you what time my balance withdrawal will be arriving, which they told me would arrive this Monday, that is, today because in my scatter hall account it still marks me as pending but they had sent me an email that I would have to receive it today since the finance department would take care of sending it today
Hola @scatterhall queria consultarte a que hora estara llegando mi retirada de saldo que me dijieron que llegaria este lunes osea hoy porque en mi cuenta de scatter hall me marca aun como pendiente pero me habian enviado un correo electronico que hoy me tendria que llegar ya que el departamento de finanzas se encargaria de mandarlo hoy
Уважаеми ценени играчи,
Исках да отделя малко време, за да поздравя сърдечно всички наши късметлии! Вашето търпение и постоянство се изплатиха и ние сме развълнувани да видим вашите усилия възнаградени.
Исках също така да уведомя всички, че нашата обработка продължава днес както обикновено. Бъдете сигурни, че работим усилено, за да гарантираме, че всеки, който дължи награда, ще я получи възможно най-бързо. Разбираме, че някои от вас може да са имали забавяне или пропуснати отговори от нашия екип и за това искрено се извиняваме. Ако все още имате нужда от помощ, моля, не се колебайте да ни се представите. Ние сме тук, за да ви помогнем с каквото можем.
Още веднъж, поздравления за всички наши победители и благодарим на всички наши играчи за продължаващата ви подкрепа. Не бихме могли без вас и с нетърпение очакваме още много вълнуващи възможности!
С Най-Добри Пожелания,
Скатърхол
Dear valued players,
I wanted to take a moment to extend my heartfelt congratulations to all of our lucky winners! Your patience and persistence have paid off, and we are thrilled to see your efforts rewarded.
I also wanted to let everyone know that our processing continues today as normal. Rest assured that we are working hard to make sure that everyone who is owed a prize receives it as quickly as possible. We understand that some of you may have experienced delays or missed replies from our team, and for that, we sincerely apologise. If you still need assistance, please don't hesitate to make yourselves known to us. We're here to help you in any way we can.
Once again, congratulations to all of our winners, and thank you to all of our players for your continued support. We couldn't do it without you, and we look forward to many more exciting opportunities to come!
Best regards,
Scatterhall
Благодаря ви много, наистина се надяваме всичко да е наред
Thank you very much, we are really hoping that everything goes well
Muchísimas gracias en verdad estamos esperando que todo vaya bien
Започвам да изпитвам съмнения относно екипа на Casinoguru. Как можете да мислите, че е правилно Scatterhall да отвори отново трайно самоизключен акаунт, без да го отвори отново още на следващия ден? Как можете да приемете, че всички правила и условия са били нарушени от Scatterhall и просто отхвърляте жалбата ми като неоснователна?
Всеки играч, който разбира малко от T&C, трябва да погледне жалбата ми относно Scatterhall Casino и ще разбере, че съм прав, но екипът на Casinoguru е неоснователен срещу мен с аргументи, които не са.
I'm starting to have doubts about the Casinoguru team. How can you think it is right for Scatterhall to re-open a permanently self-excluded account without reopening the very next day? How can you accept that all of the terms and conditions have been broken by Scatterhall and you simply dismiss my complaint as unfounded?
Any player who understands a little about T&Cs should look at my complaint about Scatterhall Casino and will understand that I'm right, but the team at Casinoguru are unfounded against me with arguments that aren't.
Ich Zweifel so langsam auch an dem Team von Casinoguru. Wie können sie es für richtig halten das Scatterhall ein permanent Selbstausgeschlossenes Konto ohne Wiedereröffnung gleich am nächsten Tag wieder eröffnet wird? Wie können Sie es gutheißen das sämtlich AGB seitens Scatterhall gebrochen wurden und sie einfach meine Beschwerde als ungerechtfertigt einstufen?
Jeder Spieler der ein wenig von AGB versteht sollte sich meine Beschwerde über das Scatterhall Casino anschauen und wird verstehen das ich Recht habe, aber das Team von Casinoguru sich unbegründet gegen mich stellt, mit Argumenten die keine sind.
Затова направих постоянно самоизключване без повторно отваряне, което просто беше изтрито на следващия ден.
Ето T&Cs на Scatterhall, където можете да видите как нарушават собствените си правила и изобщо не им пука за защитата на играчите.
Благодарим ви за оплакването. Много съжалявам да чуя за негативния ви опит. Проверих правилата и условията и открих следното:
„7.5 САМОИЗКЛЮЧВАНЕ
7.5.1 Можете да изберете да се изключите от играта на нашия уебсайт за определен или неопределен период от време. В случай, че решите да се изключите за постоянно или за неопределено време, няма да имате достъп до нашите услуги за игри през Уебсайта. След като самоизключването влезе в сила, ще можете да влезете само след изтичане на периода и след като се свържете с отдела за обслужване на клиенти.
7.5.2 По време на вашето самоизключване, независимо дали за определен или неопределен период, вие няма да получавате никакви маркетингови материали от нас.
7.5.3 Самоизключване, реализирано чрез тази клауза, ще бъде премахнато само по ваше искане със 7-дневен период на размисъл или след определената продължителност на периода на самоизключване.
7.5.4 Всяко искане за удължаване на периода на самоизключване влиза в сила веднага след получаване на искането.
7.6 Моля, имайте предвид, че ние нямаме достъп до каквито и да е самоизключвания или ограничения, които може да сте наложили на други оператори на хазартни игри и като такива е ваша отговорност да ни информирате за всяко самоизключване, което искате да приложите във вашия акаунт. В допълнение, всяко ограничение се прилага само за марката, свързана със заявката, с която сте регистрирани в момента, и не включва никакви допълнителни уебсайтове, управлявани и/или притежавани от нас. Ако сте се самоизключили поради проблеми с хазарта, ние ще затворим акаунта ви за всички други наши марки и неплатеното салдо за изтегляне ще ви бъде възстановено.
7.7 Независимо от гореизложеното, ние си запазваме правото да затворим акаунта ви за мерки за отговорна игра, ако установим, по наше единствено и абсолютно усмотрение, че вашата дейност включва каквато и да е форма на пристрастяване към хазарта. Въпреки това, ние не поемаме отговорност, ако продължите да използвате нашия уебсайт с намерението да заобиколите мерките, които предоставяме за вас. Ето защо е ваша лична и пълна отговорност да се свържете с нас, ако смятате, че би било най-добре да поставите лимит на вашата дейност и/или акаунт.
7.8 Ако поискате самоизключване, вие се съгласявате да предоставите пълна и точна лична информация сега и в бъдеще, така че вашият достъп/използване на уебсайта и услугите да бъде ограничено. Ако решите да се самоизключите, ние ще положим всички разумни усилия, за да гарантираме, че спазваме вашето самоизключване. Въпреки това, като се съгласявате със самоизключването, вие приемате, че също така имате задължението да не се опитвате да заобиколите самоизключването. Съответно, ние не поемаме отговорност за каквито и да било последващи последици или загуби, независимо от причината, които страдате или страдате в резултат на започване или продължаване на играта чрез допълнителни онлайн акаунти, където сте променили данните за регистрация или сте предоставили подвеждащи, неточни или непълни информация предоставя подробности или по друг начин се опитва да заобиколи договореното самоизключване. Ако се самоизключите от сайт, управляван от Zeus Lightning NV, поради проблеми с хазарта, това се отнася за всички останали марки. Като самоизключил се играч, не трябва да отваряте друг акаунт в друг уебсайт през избрания период. Ако отворите друга сметка в уебсайт, управляван от Zeus Lightning NV, ние си запазваме правото да я затворим незабавно без предизвестие и да анулираме всички печалби. Всички оставащи салда в реални пари ще бъдат възстановени, но подлежат на административна такса до 10%.
So I made a permanent self-exclusion without reopening, which was simply deleted the next day.
Here are Scatterhall's T&Cs where you can see how they break their own rules and they don't care at all about player protection.
Thank you for your complaint. I am very sorry to hear about your negative experience. I checked the terms and conditions and found the following:
"7.5 SELF EXCLUSION
7.5.1 You can choose to exclude yourself from playing games on our website for a definite or indefinite period of time. In the event that you decide to exclude yourself permanently or indefinitely, you will not be able to access our gaming services through the Website. Once the self-exclusion is in effect, you will only be able to log in after the period has expired and after contacting customer service.
7.5.2 During your self-exclusion, whether for a definite or indefinite period, you will not receive any marketing material from us.
7.5.3 A self-exclusion implemented by means of this clause will only be removed at your request with a 7-day cooling-off period or after the specified duration of the self-exclusion period.
7.5.4 Any request to extend the self-exclusion period will be effective immediately upon receipt of the request.
7.6 Please note that we do not have access to any self-exclusions or restrictions that you may have imposed on other gambling operators and as such it is your responsibility to inform us of any self-exclusion you wish to implement on your account. In addition, each limit applies only to the brand related to the query you are currently registered with and does not include any additional websites managed and/or owned by us. If you have self-excluded due to gambling problems we will close your account for all our other brands and the outstanding withdrawable balance will be refunded to you.
7.7 Notwithstanding the foregoing, we reserve the right to close your account for responsible gaming measures if we determine, in our sole and absolute discretion, that your activity involves any form of gambling addiction. However, we accept no responsibility if you continue to use our website with the intention of circumventing the measures that we make available to you. Therefore, it is your own and full responsibility to contact us if you feel it would be best to put a limit on your activity and/or account.
7.8 If you request self-exclusion, you agree to provide complete and accurate personal information now and in the future so that your access/use of the Website and Services may be restricted. If you choose to self-exclude, we will use all reasonable efforts to ensure that we comply with your self-exclusion. However, by agreeing to self-exclusion, you accept that you also have an obligation not to attempt to circumvent self-exclusion. Accordingly, we accept no responsibility or liability for any consequential consequences or losses, for whatever reason, that you suffer or suffer as a result of starting or continuing to play via additional online accounts where you have changed registration details or provided misleading, inaccurate or incomplete information provide details or otherwise attempt to circumvent the agreed self-exclusion. If you self-exclude yourself from a site operated by Zeus Lightning NV because of gambling issues, this applies to all other brands. As a self-excluded player, you should not open another account with any other website during the selected period. Should you open another account with any website operated by Zeus Lightning NV, we reserve the right to close it immediately without prior notice and void any winnings. Any remaining real money balances will be refunded but are subject to an administration fee of up to 10%.
So ich habe einen Permanenten Selbstauschluss ohne Wiedereröffnung gemacht der am nächsten Tag einfach wieder gelöscht wurde.
Hier die AGB von Scatterhall wo man sieht wie sie ihre eigenen Regeln brechen und sie es überhaupt nicht interessiert einen Spielerschutz zu haben.
Vielen Dank für Ihre Beschwerde. Es tut mir sehr leid, von Ihren negativen Erfahrungen zu hören. Ich habe die Allgemeinen Geschäftsbedingungen überprüft und Folgendes gefunden:
„7.5 SELBSTAUSSCHLUSS
7.5.1 Sie können sich entscheiden, sich für einen bestimmten oder unbestimmten Zeitraum von der Teilnahme an Spielen auf unserer Website auszuschließen. Für den Fall, dass Sie sich entscheiden, sich endgültig oder auf unbestimmte Zeit auszuschließen, können Sie über die Website keinen Zugang zu unseren Spieldiensten erhalten. Sobald der Selbstausschluss in Kraft ist, können Sie sich erst nach Ablauf des Zeitraums und nach Kontaktaufnahme mit dem Kundendienst anmelden.
7.5.2 Während Ihres Selbstausschlusses, sei es für einen bestimmten oder unbestimmten Zeitraum, erhalten Sie kein Marketingmaterial von unserer Seite.
7.5.3 Ein mittels dieser Klausel implementierter Selbstausschluss wird nur auf Ihre Anfrage mit einer 7-tägigen Widerrufsfrist oder nach Ablauf der festgelegten Dauer der Selbstausschlussfrist entfernt.
7.5.4 Jeder Antrag auf Verlängerung des Selbstausschlusszeitraums wird sofort nach Eingang des Antrags wirksam.
7.6 Wir weisen darauf hin, dass wir keinen Zugriff auf Selbstausschlüsse oder Beschränkungen haben, die Sie anderen Glücksspielbetreibern auferlegt haben, und daher liegt es in Ihrer Verantwortung, uns über jeden Selbstausschluss zu informieren, den Sie auf Ihrem Konto implementieren möchten. Darüber hinaus gilt jedes Limit nur für die Marke, auf die sich die Anfrage bezieht, bei der Sie derzeit registriert sind, und schließt keine zusätzlichen Websites ein, die von uns verwaltet und/oder besessen werden. Wenn Sie sich wegen Glücksspielproblemen selbst ausgeschlossen haben, werden wir Ihr Konto für alle unsere anderen Marken schließen und das ausstehende auszahlbare Guthaben wird Ihnen zurückerstattet.
7.7 Ungeachtet des Vorstehenden behalten wir uns das Recht vor, Ihr Konto für Maßnahmen zum verantwortungsbewussten Spielen zu schließen, wenn wir nach unserem eigenen und absoluten Ermessen der Ansicht sind, dass Ihre Aktivität eine Form von Spielsucht aufweist. Dennoch übernehmen wir keine Verantwortung, wenn Sie unsere Website weiterhin mit der Absicht nutzen, die Maßnahmen zu umgehen, die wir Ihnen zur Verfügung stellen. Daher liegt es in Ihrer eigenen und uneingeschränkten Verantwortung, sich an uns zu wenden, falls Sie der Meinung sind, dass es am besten wäre, eine Begrenzung Ihrer Aktivität und/oder Ihres Kontos einzuführen.
7.8 Wenn Sie einen Selbstausschluss beantragen, erklären Sie sich damit einverstanden, jetzt und in Zukunft vollständige und genaue persönliche Daten anzugeben, damit Ihr Zugang/Ihre Nutzung der Website und der Dienste eingeschränkt werden kann. Wenn Sie sich für einen Selbstausschluss entscheiden, werden wir alle angemessenen Anstrengungen unternehmen, um sicherzustellen, dass wir Ihren Selbstausschluss einhalten. Indem Sie dem Selbstausschluss zustimmen, akzeptieren Sie jedoch, dass Sie gleichzeitig verpflichtet sind, nicht zu versuchen, den Selbstausschluss zu umgehen. Dementsprechend übernehmen wir keine Verantwortung oder Haftung für Folgefolgen oder Verluste aus welchen Gründen auch immer, die Sie erleiden oder erleiden, wenn Sie mit dem Spielen über zusätzliche Online-Konten beginnen oder fortfahren, bei denen Sie Registrierungsdaten geändert oder irreführende, ungenaue oder unvollständige Angaben gemacht haben Einzelheiten bekannt geben oder anderweitig versuchen, den vereinbarten Selbstausschluss zu umgehen. Wenn Sie sich wegen Glücksspielproblemen auf einer von Zeus Lightning NV betriebenen Website selbst ausschließen, gilt dies für alle anderen Marken. Als selbstausgeschlossener Spieler sollten Sie während des ausgewählten Zeitraums kein weiteres Konto bei einer anderen Website eröffnen. Sollten Sie ein weiteres Konto bei einer von Zeus Lightning NV betriebenen Website eröffnen, behalten wir uns das Recht vor, dieses ohne vorherige Benachrichtigung sofort zu schließen und alle Gewinne für ungültig zu erklären. Alle verbleibenden Echtgeldguthaben werden zurückerstattet, unterliegen jedoch einer Verwaltungsgebühr von bis zu 10 %.
Скъпи Ясин,
Разбирам, че сте затворили акаунта си поради гняв и след това още на следващия ден сте се върнали, за да го отворите отново, защото съжалявате за решението си. Важно е обаче да обмисляте внимателно действията си, особено когато става въпрос за онлайн сметки и финанси. Не споменахте никакви проблеми с хазарта, когато закрихте акаунта си, което е важна информация, която трябва да вземем предвид, преди да отворим отново акаунт.
Ние приемаме отговорния хазарт много сериозно и ако знаехме за някакви проблеми, с които се сблъсквате, никога нямаше да отворим акаунта ви отново. Важно е да разпознавате и да адресирате всички проблеми с хазарта, които може да имате, за да сте сигурни, че няма да понесете никакви допълнителни негативни последици.
Искаме да ви уведомим отново, че вашите акаунти при нас са окончателно затворени и никога няма да бъдат отваряни отново.
Желаем ви всичко най-добро в бъдещите ви начинания.
https://www.begambleaware.org/
С Най-Добри Пожелания,
Скатърхол
Dear Yasin,
I understand that you closed your account due to anger, and then the very next day, you came back to reopen it because you regret your decision. However, it's essential to consider your actions carefully, especially when it comes to online accounts and finances. You did not mention any gambling problems when you closed your account, which is crucial information for us to consider before reopening an account.
We take responsible gambling very seriously, and if we had known about any issues you were facing, we would have never reopened your account. It's important to recognize and address any gambling problems you may have to ensure that you don't suffer any further negative consequences.
We want to let you know again that your accounts with us are permanently closed and will never be reopened.
We wish you all the best in your future endeavours.
https://www.begambleaware.org/
Best regards,
Scatterhall
Наистина се надявам, че ще получа плащане в близко бъдеще, уикендът мина, а парите все още не са получени
I really hope that I will receive a payment in the near future, the weekend has passed, and the money has not yet been received
Очень надеюсь что получу выплату в ближайшее время, выходные прошли, а деньги пока ещё не получены
Около колко часа ще пристигне първото плащане днес. Чаках цял ден, съжалявам за настойчивостта, но дължа пари на университета и трябва да ги платя и тези пари наистина ще ми спестят дълга от повече от 2 месеца
Around what time will the first payment arrive today I've been waiting all day sorry for my insistence but I owe money at the university and I must pay it and this money would really be saving me the debt of more than 2 months
al rededor de que hora llegaria el primer pago hoy llevo esperandolo todo el dia disculpe mi insistencia pero debo dinero en la universidad y debo pagarlo y en verdad este dinero me estaria salvando la deuda de mas de 2 meses
Здравейте, добър вечер, цял ден чаках плащането, за което ми казаха, че ще пристигне днес, но въпреки това плащането продължава да изглежда чакащо и вече ме кара да се страхувам твърде много. Бихте ли ми дали решение на проблема или поне да ми кажете кога наистина ще бъде кредитиран? съответното плащане
Оставям екранните снимки, за да може Scatterhall да разбере по-добре ситуацията
Hello, good evening, I have been waiting for the payment that they had told me would arrive today all day, but even so, the payment continues to appear pending and it is already giving me too much fear. Could you please give me a solution to the problem or at least tell me when it will really be credited? the corresponding payment
I leave the screenshots so scatterhall can better understand the situation
Hola buenas noches eh estado esperando el pago que me habían dicho que llegaría hoy todo el dia pero aun así el pago me sigue apareciendo en pendiente y ya me esta dando demasiado miedo podrían por favor darme una solución al problema o amenos decirme cuando verdaderamente se acreditará el pago correspondiente
Dejo las capturas así scatterhall puede comprender mejor la situación
@scatterhall, на 03/08 и 03/10 плащанията са излезли, но все още не са по сметката, последният път винаги е било на същия ден или на следващия ден по сметката! Можете ли да проследите това отново? Отново ли има проблеми с доставчика на плащания? С Най-Добри Пожелания
@scatterhall, on 03/08 and 03/10 payments have gone out but not yet on the account, the last times it was always on the same day or the very next day on the account! Can you follow up on that again? Are there problems with the payment provider again? Best regards
@scatterhall , am 8.03 und am 10.03 sind Zahlungen rausgegangen bisher aber noch nicht auf dem Konto , die letzen Male war es immer am selben oder gleich am nächsten Tag auf den Konto ! Könnt ihr da nochmal nachhaken ? Gibt es wieder Probleme mit dem zahlungs Anbieter ? Liebe Grüße
Scatterhall, те нямат нужда да говорят как да се измъкнат. Директно отворихте отново забранен завинаги акаунт, без да отваряте отново, без да спазвате крайните срокове в техните T&C. Не могат ли сами да прочетат условията си? Не се придържат към нищо. Срокът от 7 дни би бил минималният, въпреки че беше постоянно без повторно отваряне, така че не трябваше да бъде отварян отново. Бъдете честни и не се преструвайте само с празните си думи.
Scatterhall they don't need to talk their way out. You directly reopened a permanently banned account without reopening without following the deadlines in their T&Cs. Can't they read their terms and conditions themselves? They don't stick to anything. The 7 day period would have been the minimum, although it was permanently without reopening, so it should not have been reopened. Be fair and don't just pretend with your empty words.
Scatterhall sie brauchen sich nicht raus reden. Sie haben ein permanent ausgeschlossenes Konto Ohne Wiedereröffnung direkt wieder geöffnet ohne sich an die Fristen in ihren AGB zu halten. Können sie selber nicht ihre AGB lesen? Sie halten sich an gar nichts. Die 7 Tage Frist wäre die Mindeste gewesen wobei es ja permanent ohne Wiedereröffnung war, somit hätte nicht wieder eröffnet werden dürfen. Seien Sie doch fair und tun sie nicht nur so mit Ihren leeren Worten.
Scatterhall можеш ли да споменеш с аргументи как си спазил правилата и условията в моя случай?
Scatterhall can you mention with arguments how you kept your terms and conditions in my case?
Scatterhall können Sie mit Argumenten erwähnen wie Sie sich an Ihre AGB in meinem Fall gehalten haben?
Все още чакам изплащанията си. Изминаха 10 дни от заявката за плащане. Получих имейли, че парите са на път, но нищо не е пристигнало досега. Общо 4000 евро все още са неизплатени
I'm still waiting for my payouts. 10 days have now passed since the request for payment. I received emails that the money was on the way, but nothing has arrived so far. A total of 4,000 euros is still outstanding
Ich warte auch weiterhin auf meine Auszahlungen. Inzwischen sind 10 Tage seit Beantragung der Auszahlung vergangen. Habe zwar Mails erhalten dass das Geld auf dem Weg sei, bislang ist aber nichts eingetroffen. Insgesamt stehen noch 4.000 euro aus
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.