Здравейте, аз не съм специалист по жалби, но вашите случаи ми изглеждат много ясни. Не наказахме казиното, тъй като не споменахте пристрастяването към хазарта или като цяло проблемите с хазарта, когато поискахте закриване на сметката.
Наясно съм, че може да звучи като дребна подробност, но това е нещо, което наистина има значение в онлайн хазартния бизнес. Работех сам в казино и много хора (дългосрочни клиенти) ни помолиха да закрием сметките им, просто защото отказах да им дам бонус. След това съжалиха за решението на следващия ден, защото искаха да играят отново и знаеха, че нашето казино е страхотно.
Съгласен съм, че би било по-добре, ако не можете да отворите отново акаунта си веднага. Някои играчи дори използват самоизключването като защита срещу загуба на печалбите си. Понякога те искат теглене и се самоизключват, докато не получат плащането. Би било хубаво да имате известен период на почивка, но това е по-скоро функция, която подобрява качеството на живот на играча, отколкото нещо, което казиното трябва да има.
Противно на това, съгласен съм, че всеки трябва да се придържа към техните правила и условия и наистина изглежда, че те заявяват:
7.5.3 Самоизключване, реализирано посредством тази клауза, ще бъде премахнато само по ваше искане със 7-дневен период на размисъл или след определената продължителност на периода на самоизключване.
Hi, I'm not the complaints specialist, but your cases seems to be very clear to me. We didn't penalize the casino since you didn't mention the gambling addiction or generally problems with gambling when you asked for the account closure.
I'm aware it may sound like a small detail, but that's something that really matters in the online gambling business. I worked in a casino on my own and many people (long-term customers) asked us to close their accounts simply because I refused to give them a bonus. Then they regretted the decision on the next day, because they wanted to play again and they knew our casino is great.
I agree that it would be better if you couldn't reopen your account straight away. Some players even use the self-exclusion as a protection against losing their winnings. They sometimes request the withdrawal and self-exclude themselves until they receive the payment. Some cool-off period would be nice to have, but it's rather a feature that improves the player's quality of life then something that the casino must have.
Contrary to this, I agree that everyone should stick to their terms and conditions and it really looks like they state:
7.5.3 A self-exclusion implemented by means of this clause will only be removed at your request with a 7-day cooling-off period or after the specified duration of the self-exclusion period.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: