ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 1 година от Fabi84
|
237914 преглеждания 1852 отговора |
|
1...17 18 19...93
Добавете пост
yasin61
преди 1 година

Може ли да те попитам какво точно искаш да постигнеш с него? без да се обиждам, просто следете публикациите си и ме попитайте това

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Да, и аз не разбирам, най-накрая можете да го оставите!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Започвам да изпитвам съмнения относно екипа на Casinoguru. Как можете да мислите, че е правилно Scatterhall да отвори отново трайно самоизключен акаунт, без да го отвори отново още на следващия ден? Как можете да приемете, че всички правила и условия са били нарушени от Scatterhall и просто отхвърляте жалбата ми като неоснователна?

Всеки играч, който разбира малко от T&C, трябва да погледне жалбата ми относно Scatterhall Casino и ще разбере, че съм прав, но екипът на Casinoguru е неоснователен срещу мен с аргументи, които не са.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз не съм специалист по жалби, но вашите случаи ми изглеждат много ясни. Не наказахме казиното, тъй като не споменахте пристрастяването към хазарта или като цяло проблемите с хазарта, когато поискахте закриване на сметката.

Наясно съм, че може да звучи като дребна подробност, но това е нещо, което наистина има значение в онлайн хазартния бизнес. Работех сам в казино и много хора (дългосрочни клиенти) ни помолиха да закрием сметките им, просто защото отказах да им дам бонус. След това съжалиха за решението на следващия ден, защото искаха да играят отново и знаеха, че нашето казино е страхотно.

Съгласен съм, че би било по-добре, ако не можете да отворите отново акаунта си веднага. Някои играчи дори използват самоизключването като защита срещу загуба на печалбите си. Понякога те искат теглене и се самоизключват, докато не получат плащането. Би било хубаво да имате известен период на почивка, но това е по-скоро функция, която подобрява качеството на живот на играча, отколкото нещо, което казиното трябва да има.


Противно на това, съгласен съм, че всеки трябва да се придържа към техните правила и условия и наистина изглежда, че те заявяват:

7.5.3 Самоизключване, реализирано посредством тази клауза, ще бъде премахнато само по ваше искане със 7-дневен период на размисъл или след определената продължителност на периода на самоизключване.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Тъй като имаше уикенд на 11 и 12, не се учудвам, че второто плащане не е достигнало сметката ви, но когато става въпрос за първото, е малко по-дълго, но знам, че дори когато обработвате международното плащане веднага, може да отнеме до 5 работни дни.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, може, но последния път винаги е било на същия ден или най-късно на следващия ден, просто се учудвам

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

При masa341 вече са 10 дни, което е много необичайно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Започвам да изпитвам съмнения относно екипа на Casinoguru. Как можете да мислите, че е правилно Scatterhall да отвори отново трайно самоизключен акаунт, без да го отвори отново още на следващия ден? Как можете да приемете, че всички правила и условия са били нарушени от Scatterhall и просто отхвърляте жалбата ми като неоснователна?

Всеки играч, който разбира малко от T&C, трябва да погледне жалбата ми относно Scatterhall Casino и ще разбере, че съм прав, но екипът на Casinoguru е неоснователен срещу мен с аргументи, които не са.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

това, което открих като най-важната част от жалбата , е следното:

„Съжалявам, но не виждам съобщение, в което ясно да сте заявили, че искате да закриете акаунта си поради пристрастяване към хазарта. Ако сте запазили такова съобщение, моля, препратете ми го в отделен имейл. Благодаря. "

Допълнително:

„Моля, имайте предвид, че посочването на проблем с хазарта като причина за закриване на акаунт е основно изискване за нас, за да продължим с жалба като тази и да поискаме възстановяване на сумата. Много играчи използват опцията да закрият акаунтите си, само за да си починат от играта, но това не означава, че хазартът е сериозен проблем за тях. Тъй като не посочихте ясно, че имате проблем с хазарта, на казиното беше разрешено да отвори отново акаунта ви и се опасявам, че не можем да направим много повече в това ситуация.

Тъй като акаунтът ви беше затворен без опция за повторно отваряне междувременно, опасявам се, че в този случай не можем да продължим с вашата жалба и да поискаме от казиното възстановяване на вашите депозити. Наистина бихме искали да помогнем, но този път е невъзможно."

Автоматичен превод:
преди 1 година

@scatterhall, на 03/08 и 03/10 плащанията са излезли, но все още не са по сметката, последният път винаги е било на същия ден или на следващия ден по сметката! Можете ли да проследите това отново? Отново ли има проблеми с доставчика на плащания? С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Само любезна забележка: използвайте бутона за отговор вместо @ - тук не се маркират профили.

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, може, но последния път винаги е било на същия ден или най-късно на следващия ден, просто се учудвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако смятате, че отнема твърде много време, опитайте се да отговорите на представителя. Май е най-добрия вариант в момента имам предвид тук във форума.

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Какво искам да постигна? Както можете да видите, фактът, че казиното спазва техните правила и условия, също засяга голям брой играчи, които не получават плащанията си в посочените периоди и само по-бързо (много бавно), ако въведат потребителското си име. Не разбирам как някой може да е толкова лековерен. Играчите, които не познават нито Casinoguru, нито Askgambler, със сигурност няма да получат парите си, защото те не са публично достояние.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Ако тук сте съгласни, защо нищо не се прави? Отрицателни точки за казиното или искане на средствата, които Scatterhall не е трябвало да получи през този период. Просто беше отсъдено в полза на казиното без никакви последствия. С оценка 7.2, но защитата на играча и дори повече е за смях.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

@ scatterhall 2 плащания излязоха преди седмица и все още не са в акаунта ми, отново ли има проблеми с доставчика на плащания?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

но тогава не трябва да заявявате, че можете да изплащате 500 евро всеки ден

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Бихте ли могли да проверите състоянието на моето теглене? Моето потребителско име е Mayk

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление изглежда, че в момента отнема малко повече време - все още имам плащания за извършване...

надявам се, че можете да го контролирате отново - би било толкова жалко за това казино

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Работеше толкова добре само преди малко. Такова нещо оставя много негативно впечатление.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Здравейте scatter, плащането още не е пристигнало, бихте ли ми казали какво се случва и ако наистина са ми платили парите, казаха ми, че днес ще бъда акредитиран и не съм получил нищо и все още чака, аз съм започва да се отчайва filefile

Автоматичен превод:
nightm4
преди 1 година

Да, точно както казвате, последните 3 седмици бяха страхотни - сега плащането ми не е обработено от четвъртък и все още имам 4 плащания пред мен....

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Здравей, Ясин. Затворих няколко акаунта в казино поради причини, които не са свързани с проблем/пристрастяване към хазарта, понякога това е, защото открих нещо нечестно във всяко казино или сметнах цялото изживяване за посредствено, така че естествената последица е да поискам закриване на акаунт. Има нещо, което трябва да имате предвид: ако се обърнете към поддръжката и поръчате ПОСТОЯННО закриване на акаунт, казиното вероятно ще ви попита защо вземате такова решение и ако споменете, че причината да поискате постоянно закриване е проблем с хазарта, казиното ТРЯБВА опитайте се, най-добре е да игнорирате всички видове искания за повторно отваряне на въпросния акаунт и да ви забранят достъпа до неговите дъщерни казина, ако е възможно, но ако затворите завинаги акаунт поради други причини, освен пристрастяване, тогава казината могат да обмислят повторно отваряне на акаунта ви, ако поискате това. Инструктаж: ако не сте им казали изрично, че имате проблем с хазарта, тогава те могат да отворят отново акаунта ви, ако го поискате, и да отхвърлят исканията за възстановяване на средства, ето защо винаги трябва да посочвате причината за закриването, особено ако е свързани със зависимостта. Ако казината отворят отново акаунти, знаейки, че потребителите са пристрастени, тези казина заслужават да бъдат етикетирани като хищници.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, скъпа общност, изплащанията продължават завинаги тук. Понякога парите идваха по сметката ми само 10 дни след предполагаемата обработка. Обработката на по-високи суми ще отнеме 5+ дни. Казиното го обвинява за предполагаеми системни проблеми или твърде много изплащания... така че имам лошо предчувствие за моите изплащания... около €2000 има в стаята.

Автоматичен превод:
1...17 18 19...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини