ФорумКазинаРуби Слотс казино - обща дискусия

Руби Слотс казино - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от leannehill
|
19682 преглеждания 132 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
brmasucci
преди 11 месеца

Мисля, че все още не е нужно да осъждаме всичко. Както Радка спомена, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Така че определено бих ви препоръчал поне да опитате, тъй като няма да платите нищо за него.Тук можете да подадете жалба на този линк . влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не искам да подавам никакви оплаквания относно Ruby Slots. Не е времето на годината за отваряне на кутия с червеи. Получих кореспонденция от 3-ма мениджъри от техните платци. Проследих биткойните в блокчейн и не мога да изключа, че не съм направил грешка. Виждал съм светлината. 😔 Всъщност спечелих по-голяма печалба другаде. Времето им за изплащане обаче все още е смешно. Мисля, че споменах по-рано, че ако те значително подобриха този проблем, това може да бъде много хубаво казино за игра.

Благодаря за този сайт и неговата функция.

Част от мен все още вярва, че изпробването на всяко ново казино е глупост, не е каламбур. Според моя опит 9 от 10 онлайн казина се оказва, че имат свои начини да аргументират всяко теглене. И така, отново благодаря за офертите, но смятам, че имат шанс да се повишат в рейтингите.


Поздрави на всички

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Разбирам отношението ти и няма да те насилвам, просто исках да се опитам да помогна. Аз лично смятам, че е най-добре да не играете в казина и да спестявате парите, които бихте депозирали там, за нещо друго.

Въпреки това, ако играч намери казино, където няма проблеми, винаги препоръчвам да се придържате дори към едно, вместо да опитвате 10 други и да се натъквате на различни трудности

Както и да е, надявам се, че ще се справите добре и в бъдеще няма да изпадате в подобна ситуация. Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ограбиха ме с $2700. Те нямаха проблем да ми вземат депозитите, но когато спечелих, ме прецакаха. Освен това казино гуру работи за казината, така че да ги молите за помощ е шега.

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams
преди 8 месеца

Здравейте, прочетох вашия случай относно жалбата ви срещу това казино, която беше отхвърлена.

За съжаление не успяхме да ви помогнем, тъй като казиното предостави доказателства, които предполагат, че залагането на бонуса не е приключило, което потвърждава, че средствата наистина са смесени.

Наистина съжалявам, че се получи така, но в случаи като този винаги трябва да проверявате отново всички налични баланси в казиното и ако не сте сигурни в нещо, обърнете се към поддръжката на казиното.

Видях, че Питър също спомена в жалбата в края, че платформата на казиното изглежда сложна и объркваща. Но при това обстоятелство не беше възможно казиното да бъде санкционирано.

Въпреки че разбирам вашето разочарование, не можеше да се направи повече в този случай, което е много разочароващо.

Въпреки това, въпреки че не се получи щастливо за вас, това не означава, че работим за казиното. Нямаше да ви помагаме, ако това беше истината.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Поисках 2 тегления по 2500 всяко. Опитвам се да получа моите тегления повече от 3 седмици.

Преминах през процеса на проверка с Hooyu, но ми казаха, че трябва да изпратя документите си documents@rubyslots.com . Правил съм това вече 4 пъти. Тази вечер отново попитах отдела за обслужване на клиенти (чат) за състоянието на моите тегления и отново ми казаха, че трябва да изпратя банково извлечение, за да потвърдя сметката си? Защо се нуждаят от банково извлечение, за да потвърдят, че акаунтът ми все още е активен? Направих депозити от тази сметка. Изпратих им изявление по имейл и ми казаха, че трябва да е в PDF формат, така че отново трябваше да прескачам през обръчи, за да го прехвърля в PDF формат, и съм сигурен, че след около седмица ще трябва да изпратя в друга информация. Това е в ход, за да бъде проверено вече 3 седмици и не съм по-близо до получаването на моите с теглене. Този сайт трябва или да рационализира процеса си, или да бъде включен в черния списък. Това е добър сайт, лесен за навигация, но вероятно ще търся друго място за игра. Ако знаех, че този процес на проверка на сайтове е по този начин, нямаше да похарча нито стотинка тук.


Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 8 месеца

Бъди внимателен. Тези онлайн казина крадат вашата лична информация и извършват измамни таксувания на вашите кредитни карти. ВСЕКИ проверете банковите си извлечения. Те го правят от доста време

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams
преди 8 месеца

Освен това казино гуру казва, че са тук, за да ви помогнат? Прочетох стотици жалби и случаите, които затварят, винаги се дължат на смесване на средства и щатски долари. Те са също толкова големи лъжци, колкото и онлайн казината. Те не карат казиното да ви плаща, те помагат на казиното да не ви плаща, като правят всякакви глупости, които ги изкарват от куката.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 8 месеца

Забележете как казино гуруто ви предлага да продължите да играете в това казино, така че може би ВТОРОТО ви теглене ще бъде по-бързо. Всички тези хора работят заедно, за да се уверят, че няма да ви бъде платено от някоя глупава дупка. Вашият адрес е неправилен, казват те. Особено, ако говориш за долари. Те вземат вашия депозит, но не плащат, когато спечелите. Всички те могат да изгният в ада.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бъди внимателен. Тези онлайн казина крадат вашата лична информация и извършват измамни таксувания на вашите кредитни карти. ВСЕКИ проверете банковите си извлечения. Те го правят от доста време

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей

Въпреки това, което вероятно си мислите, ние сме много загрижени за безопасността на играча.

Тъй като и вие изглеждате много усърдни, мога ли да ви попитам дали можете да докажете това по някакъв начин?

Ако можете, незабавно изпратете всички доказателства на нашия специален екип за данни, моля: data@casino.guru

В противен случай ние, като Casino Guru, не можем да считаме подобна информация за нещо повече от мнение.

Искрено се надявам, че можете да разберете това. 🙏


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Освен това казино гуру казва, че са тук, за да ви помогнат? Прочетох стотици жалби и случаите, които затварят, винаги се дължат на смесване на средства и щатски долари. Те са също толкова големи лъжци, колкото и онлайн казината. Те не карат казиното да ви плаща, те помагат на казиното да не ви плаща, като правят всякакви глупости, които ги изкарват от куката.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Проверих накратко жалбата ви и разбирам какво ви кара да се чувствате така. И все пак обвиненията ви далеч не са верни.

Позволете ми да спомена това:

„Получих актуализация от представителя на казиното и изглежда, че дори не сте играли с бонуса за връщане на пари, депозирали сте върху него и след това сте играли със смесени средства. Ако това е така, страхувам се, че ще не мога да ви помогна. Знам, че системата за бонуси на тази платформа може да бъде доста объркваща и условията може да са неясни, така че винаги се опитваме да помогнем на играчите. В този случай обаче изискването за залагане не е изпълнено, така че в общи линии ситуацията е същата като във всяко друго казино - освен ако залагането не е приключило, се прилагат бонус условията ."

Говорите за общи глупости, когато обясняваме всеки случай поотделно. И така, имам предложение за вас: ако искате да разгледате всеки случай, убеден сте, че не сме се справили справедливо, направете го, моля.

Създайте своя собствена тема в категорията, наречена " Обратна връзка и предложения " и аз ще направя всичко възможно да следя вашите мисли и мнения.

Да ни обвиняваш без конкретни точки наистина не е никак честно.

Най-малкото защото не обявяваме, че ще възстановим спорната сума, но когато имаме възможност, се опитваме да го постигнем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Поисках 2 тегления по 2500 всяко. Опитвам се да получа моите тегления повече от 3 седмици.

Преминах през процеса на проверка с Hooyu, но ми казаха, че трябва да изпратя документите си documents@rubyslots.com . Правил съм това вече 4 пъти. Тази вечер отново попитах отдела за обслужване на клиенти (чат) за състоянието на моите тегления и отново ми казаха, че трябва да изпратя банково извлечение, за да потвърдя сметката си? Защо се нуждаят от банково извлечение, за да потвърдят, че акаунтът ми все още е активен? Направих депозити от тази сметка. Изпратих им изявление по имейл и ми казаха, че трябва да е в PDF формат, така че отново трябваше да прескачам през обръчи, за да го прехвърля в PDF формат, и съм сигурен, че след около седмица ще трябва да изпратя в друга информация. Това е в ход, за да бъде проверено вече 3 седмици и не съм по-близо до получаването на моите с теглене. Този сайт трябва или да рационализира процеса си, или да бъде включен в черния списък. Това е добър сайт, лесен за навигация, но вероятно ще търся друго място за игра. Ако знаех, че този процес на проверка на сайтове е по този начин, нямаше да похарча нито стотинка тук.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация, когато процесът на проверка отнема малко повече време, мога да кажа. Със сигурност мога да разбера разочарованието, но за съжаление, тъй като казиното няма лукса да може физически да види всички играчи и да провери тяхната идентификация и документи, това е единственият начин заведенията за хазарт да завършат процедурите за проверка .

Виждам жалбата ви тук 👈, която трябва да бъде актуализирана от вас, така че можете ли да направите това, моля, когато е възможно?🙏

Ако мога, бих искал да ви посъветвам да изчакате решението на вашата жалба, преди да стигнете до някакви, надяваме се, неоснователни обвинения относно казиното. Нека да видим какво ще може да направи нашият екип за разглеждане на жалби, за да разреши проблема.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Забележете как казино гуруто ви предлага да продължите да играете в това казино, така че може би ВТОРОТО ви теглене ще бъде по-бързо. Всички тези хора работят заедно, за да се уверят, че няма да ви бъде платено от някоя глупава дупка. Вашият адрес е неправилен, казват те. Особено, ако говориш за долари. Те вземат вашия депозит, но не плащат, когато спечелите. Всички те могат да изгният в ада.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че не сте обективен, а по-скоро заключавате неща, които искате да намерите за подходящи едно с друго. Моля, приемете факта, че във вашия случай нищо не може да се направи.

Повече от убеден съм, че нашите екипи направиха всичко, за да ви обяснят резултата от жалбата, така че смятам, че продължаването на тази горчивина наистина не е необходимо.

Ние не работим за казина и не принуждаваме играчите да играят или да депозират. Моля, дръжте го разумно.



Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Този сайт не е нищо друго освен ИЗМАМА, той трябва да бъде завинаги в черен списък. Нямат намерение да изплащат...

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 7 месеца

Мисля, че макар да разбирам разочарованието ви, не трябва да бъдем скептични веднага. Жалбата ви все още е отворена и ще трябва да изчакаме, за да видим дали можем да ви помогнем. Виждам, че топката е в полето на казиното и това трябва да дойде с актуализация на документите. Надяваме се, че е положителен и ще можете да изтеглите парите си.

Опитайте се да мислите позитивно, защото това е добър знак, когато казиното комуникира.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Поисках 2 тегления по 2500 всяко. Опитвам се да получа моите тегления повече от 3 седмици.

Преминах през процеса на проверка с Hooyu, но ми казаха, че трябва да изпратя документите си documents@rubyslots.com . Правил съм това вече 4 пъти. Тази вечер отново попитах отдела за обслужване на клиенти (чат) за състоянието на моите тегления и отново ми казаха, че трябва да изпратя банково извлечение, за да потвърдя сметката си? Защо се нуждаят от банково извлечение, за да потвърдят, че акаунтът ми все още е активен? Направих депозити от тази сметка. Изпратих им изявление по имейл и ми казаха, че трябва да е в PDF формат, така че отново трябваше да прескачам през обръчи, за да го прехвърля в PDF формат, и съм сигурен, че след около седмица ще трябва да изпратя в друга информация. Това е в ход, за да бъде проверено вече 3 седмици и не съм по-близо до получаването на моите с теглене. Този сайт трябва или да рационализира процеса си, или да бъде включен в черния списък. Това е добър сайт, лесен за навигация, но вероятно ще търся друго място за игра. Ако знаех, че този процес на проверка на сайтове е по този начин, нямаше да похарча нито стотинка тук.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте

Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.

Благодарим ви, че ни информирате!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Да, тези публикации правят Ruby Slots да изглеждат като пълни идиоти, виждам загрижеността ви за играчите.

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 7 месеца

През цялото време, откакто играя в казина, никога не са ми искали банково извлечение. Обикновено това е паспорт, шофьорска книжка или национална лична карта, така че трябва да е със снимка. Доказателство за пребиваване в PDF формат и ако сте платили с карта, лицевата и задната страна на картата с определени подробности са покрити. Така че за мен това е странно искане. Обикновено изпращам първата страница на последното си банково извлечение като доказателство за пребиваване само в случай, че искат и доказателство за банкова сметка, но никога не е било необходимо. Едно от последните казина, в които се присъединих, искаше също селфи с документ за самоличност, както и карта с моето име DOB име на казино и дата върху нея. Това отне малко работа с 2 ръце. Като се има предвид, че те току-що поискаха и вие предоставихте вашето банково извлечение в PDF, бих им дал малко повече време. Сега играя в 2 казина и депозирам с помощта на банков превод, без да е необходимо доказателство, и тегля крипто максимум време за плащане 4 часа. Ако смятате, че този начин за извършване на транзакции е привлекателен, тогава препоръчвам да получите банкова сметка в Revolut, която е услуга за онлайн банкиране, която ви дава криптовалута за покупка, продажба, изпращане и получаване

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

А ето и най-новото.

Finance казват, че няма да изпратят тегленето ми в сметката ми, че те "Не правят тази банка?"

Обадих се на моята банка и тя ме увери, че ако им дам SWIFT кода и сметката, те ще бъдат депозирани в моята сметка. Уведомих зомбито, с което говорих в чата, за това.


Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 7 месеца

Международните преводи са глобални, стига да имаш суифт и IBAN, надявам се, че не го пробват!

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини