ФорумКазинаРуби Слотс казино - обща дискусия

Руби Слотс казино - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от leannehill
|
19680 преглеждания 132 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
brmasucci
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че все още не трябва да се отказвате и ако казиното не ви отговори и тегленето ви не е отишло никъде, без да ви дадат подходящ отговор, тогава ние ще се опитаме да ви помогнем. Може ли да попитам от колко време продължава ситуацията ви?

Както и да е, предложих вида подадете жалба тук , така че мисля, че бавно, но сигурно ще дойде времето и както казах, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Определено не губете главата и парите си още. Ще видим какво можем да направим. Ако имате актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря за положителните напомняния Джаро. Моето теглене е с дата 7 ноември. Дългото и продължително крипто теглене всъщност не отразява всички проблеми с това място. Те са груби, че изобщо не отговарят. Как можете да управлявате бизнес и просто да игнорирате запитванията на клиентите? Нямам нужда от този стрес.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

За съжаление някъде е така, въпреки че и аз не го искам и бих предпочел всеки проблем да може да се реши без допълнителни последващи действия. Но ако проблемът продължава, ще подадете ли жалба? Мисля, че това може да е подходящо. Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Актуализация: още 2 имейла до поддръжката, без отговор. Имам и номер на билета. Не е намерена поддръжка на клиенти. Чат сесии, имах 3. Този метод винаги завършва чрез готов отговор относно техните скапани процедури за теглене.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Убеден съм, че жалбата може да помогне. Сега съгласни ли сте? 🤔

Е, ако го направите, настанете се тук, моля: https://casino.guru/complaints/createaaa

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Току-що разговарях с поддръжката. Представиха ми лъжа. Проверявам акаунта си, поддръжката пита "вашият портфейл завършва ли на ####"? Чувам, че това е тактика на забавяне. Никога не бих направил грешка в адреса на крипто портфейла. Никога не съм и никога няма да го направя. Дадох отново истинския адрес. Така че те ескалираха до някой, който може да погледне моето оттегляне и да отговори в рамките на 24-48 часа. Трябва да изчакам, защото имайки предвид празниците по време на тегленето ми, днес съм на 10-ия ден. Това наистина е гадно. Те лъжат и затова определено загубиха бизнеса ми. Ще подам жалба, когато не получа нищо от тях в рамките на 48 часа.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Мисля, че е правилната стъпка да подадете жалба, ако проблемът продължава. Що се отнася до адреса на вашия крипто портфейл, може би казиното просто е искало да потвърди, но ще видим как ще се развие. Както и да е, не забравяйте да ни уведомите как сте решили и дали сте подали жалба. Стискам палци да си вземеш парите. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Кръстосване на пръсти. Трябваше да опитам това отдавна. Проверих тегленето си и за мое ужасно учудване на 21.11.2023 г. одобрих тегленето. Все още не съм излязъл от гората. Все още не е получено биткойн плащане. Добре, ако тегленето ми бъде доставено в портфейла ми „скоро", ще отпразнувам трудна победа, засега няма нужда от оплакване.

Може да се окаже, че освен бавното заплащане на Ruby Slots, единственото ми оплакване е липсата на комуникация от тях.








Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Радвам се, че нещата се развиха и че вашето оттегляне е одобрено. Така че да видим кога ще получите парите.

Както и да е, чудех се дали това е първото ви теглене, защото имаме това на нашия уебсайт: „Първото теглене е изключително бавно". Виждали ли сте това?

Е, нека имаме търпение засега и да видим как ще се развие ситуацията. Независимо от това, не забравяйте да ни уведомите дали сте получили парите или не.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да Джаро. Първо теглене. Въпросът е дали ще има второ оттегляне. 😉

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Със сигурност ще се радвам, ако бяха повече, но засега нека не изпреварваме и да изчакаме да видим дали този първи ще се оправи. Съгласен ли си ? 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Одобрено за мен означава, че първото е добро. Ако Rubyslots трябваше да променят абсурдно дългото изчакване на изплащане, за да се конкурират с други, нямаше да е лошо. Слотовете изглежда имат добър RTP.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Е, това е добра стъпка към теглене на парите, но последната стъпка е, когато ги получите в сметката си. Така че за мен би било така. Искам да кажа, когато това се случи, можете ли да потвърдите, че сте получили парите?

Виждам също, че казиното е доста удобно за вас, с изключение на това дълго чакане. Ще се придържате ли към него, въпреки че знаете, че чакането за парите е доста дълго?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ще те държа в течение. Те пишат във формулярите си за теглене, че крипто е много, много по-бързо за получаване. Предполагам, че много сайтове посочват това. Да, по-бързо е, но не и докато не решите да го изпратите. Така че що се отнася до играта там отново, вероятно ще изчакам, докато подобрят времето за изплащане. С много.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Така че това е доста разумна гледна точка, бих казал. Мисля, че това е най-честата молба на играчите към казината да правят тегления възможно най-бързо. Така че ще видим дали това някога ще се промени

Що се отнася до актуализацията, ще изчакам и се надявам скоро да има щастлив край. Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Все още нищо. Явно не мога да смятам. Искам някой там да се ангажира с среща. Не забравяйте, моето теглене беше одобрено приблизително в 3:00 сутринта на 21 ноември. Изпращам SMS на поддръжка, един и същ неангажиращ отговор всеки път. Днес поддръжката ми предостави техния имейл адрес за плащания. Затова им писах много учтиво, като ги попитах за графици за плащане. 3 часа по-късно няма отговор, така че изобщо не очаквам никакъв отговор.


Знаете ли какво наистина ме вбесява, ядосва ме, преведено за вас, членове.

1. Не отнемайте 10 работни дни, за да доставите крипто, след като сте изчакали всичките 10 дни за одобрение (пуснах заявката си за теглене на 7 ноември). Те осигуряват боклука за 5-10 работни дни, така че защо да не вземете 10-те работни дни? Така или иначе, и одобрението, и плащането са еднакви.

2. Следващ! Коя законна развлекателна компания не я интересува за клиентите? Ruby Slots не им пука за вас. Веднага ти вземат парите. Чували сте всичко това преди. Но да направят добро впечатление на новите клиенти изглежда не е в тяхната ДНК. Придобиването на нови клиенти и задържането им е това, на което се учите в Business 101. Така че Ruby Slots е само миг в тигана. Те няма да издържат.

Имах толкова много повече негативни забележки за Ruby Slots, но това стана твърде дълго.

Надяваме се, че ще вземете моята история на ужасите и ще решите ДА НЕ ПОКРИВАТЕ RUBY SLOTS CASINO. НЕ СТАВАЙТЕ ЧЛЕН.

Процесът на плащане на Ruby Slots е гаден и те го знаят. Стой настрана. Абсурдни процеси на плащане като тези, практикувани от Ruby Slots, нямат място за мен да играя там.

Ние ще поддържаме ми казаха, че ако не получа плащане до 6.12, се свържете с тях и те ще ескалират тогава. Какво е това за обслужването на клиенти?

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Ето защо написах, че ако имате някой от следните проблеми, можете да използвате нашата услуга, където нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Вашата ситуация вече е доста упорита, така че ако трябва да изчакате още няколко дни без никакви актуализации, мисля, че би било добра стъпка да подадете жалба.

В крайна сметка обаче решението е ваше. Надявам се, че ще можете да получите парите възможно най-скоро. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Само още едно объркващо допълнение. Получих отговор от финансовия мениджър на прибл. 4:00 сутринта днес. Цитат: Вашето плащане е приоритетно и ще бъде обработено в рамките на следващите няколко дни.

След това пристигна друг имейл на прибл. 7:00 сутринта от Ruby Slots. Цитат: Вашето плащане се преглежда и трябва да бъде обработено в рамките на следващите 5-7 работни дни. След като бъде обработен, той ще бъде изпратен за плащане.

объркващо? Втората поща е неангажираща, с която съм свикнал

Със сигурност оценявам първия имейл от мениджъра на плащанията, тъй като изглежда, че се ангажира с плащане. Защо толкова късно, защо във втория имейл се споменава обработка за още 5-7 работни дни... бла, бла... Бих искал да мисля, че това е само автоматичен отговор и мога да разчитам на плащане според финансов мениджър. Тук е петък сутрин. Надяваме се, че ще получа плащане днес или тази вечер, или събота? Надявам се днес. Тогава мога да забравя за това и да продължа напред. Започвам да мразя онлайн слотовете в тези казина. Близо съм до Hard Rock в Тампа Флорида. Може би трябва да се върна към физиката и да забравя онлайн казината - докато нещо не се промени с плащанията на играчите. Те трябва да преминат към система за незабавно плащане за крипто или ще започнат да изчезват по-бързо, отколкото сега. Не мога да се доверя на онлайн още дълго.

Не искам да подавам жалба. Давам шанс на Ruby Slots. Чух нещо за това, което спомена Джаро. Чух за „спечелен път към по-бързо теглене". Първо теглене и може би второ теглене няма да бъдат част от тази програма за по-бързо плащане. Остава да видим кога ще се класирам за елитната им програма за плащане.

Много обещания, объркване и неясноти. Надявам се да разберат това правилно. Усещането ми е, че харесвам Ruby Slots и както казах, надявам се да направят положителни подобрения.

Късмет на всички!



Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Е, и аз бих бил доста объркан...

Но разбирам, че искате да бъдете щедри по време на първите тегления. Надявам се скоро да видим щастлив край. 🙏

В най-лошия случай жалбата е достъпна 24/7.

Ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Изглежда, че са ме водили на чистачките. Ruby Slots изпратиха плащане и ми предоставиха хеша. Виждам една сума в блок веригата за този хеш, която е сума, близка до моята. Не разпознавам портфейла. Изглежда, че стръвта и превключването са започнали, когато публикувах в тази тема по-горе, мисля, когато поддръжката ме попита "Адресът ви започва ли с xxxxx?" Разбира се, казах не, ето адреса ми и им го изпратих. Човекът от поддръжката просто каза добре и продължи да отговаря на въпроса ми за състоянието.


Май свърши. Повръща ми се в стомаха и ще ви кажа, че никога, никога не съм предоставял грешен адрес за повече от 6 или 7 години. Не това беше проблемът. Бях настроен и прецакан наистина добре. Весела Коледа на мен и семейството ми.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини