ФорумКазинаRuby Slots Casino - обща дискусия

Ruby Slots Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от leannehill
|
11223 преглеждания 132 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
преди 1 месец

Точно това казах на зомбито, с което говорех. Няма значение, те просто няма да ми платят. Мисля, че всички тези онлайн казина са ИЗМАМА за нас, играчи от 30-40 и $50 долара. Те крадат парите ни, за да плащат на по-големите играчи.

Приключих с тях. Няма да играя повече цент. Живея в Оклахома, имам индийско казино във всеки град. Така че, ако искат парите ми отсега нататък, ще трябва да поискат от Чоктау или Крийк за тях. Това е незабавно плащане там.

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Мъдър ход, както посочих в предишни съобщения, мисля, че там интернет е наситен с казина и те просто не правят печалбите, които биха искали, така че те, корумпираните, избягват всеки, който има прилична печалба от малък депозит или множество депозити. Опасно е да рискувате парите си, ако те са нелицензирани и действат по неприемлив начин, когато става въпрос за изплащане. Като че ли не е достатъчно трудно да спечелиш на първо място. 😡

Автоматичен превод:
преди 1 месец

СТОЙТЕ ДАЛЕЧ от това КАЗИНО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11,

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Съжалявам, че прекъсвам отново. Въз основа на целия този разговор смятам, че такава публикация наистина не е необходима. Според мен доста ясно изразихте позицията си преди.

Може ли, моля, да пропуснете следващия подобен? Е, дори не знам как да го нарека... 🙏

Просто дайте на жалбата необходимото време и след това изчакайте прегледът на вашия потребителски преглед, защото прегледът е друг чудесен начин да бъдете чути.

Благодарим Ви за разбирането.

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Здрасти! Аз съм играч от Холандия и докато чета твоя пост, изглежда като моя! Точно същото. Вие чакате 3 седмици.....Аз чакам вече 3 месеца! Въпреки че е направил оплакване.

Нямам особена увереност, че Guru може да постигне нещо с тези измамници. И същото в казино Raging Bull и Palace of Chance. Все още имам тегления, които не са разрешени. Тези 3 казина ми дължат повече от $1000. За моя изненада видях, че казината са под едно управление, така че подадох жалба и при трите чрез GURU. И тримата продължават да искат едни и същи документи, които вече съм подавал десетки пъти. След това вече не се чува нищо и когато го поискам отново, те казват, че липсва някакъв документ .... докато те имат всичко! Това е една и съща песен отново и отново. Това не е за вярване. Няма да играя нито стотинка в тази банда измамници!

Автоматичен превод:
ruthzange
преди 1 месец

Предполагам, че сте решили как ще бъде след като си получите парите.

Тъй като имате висяща жалба и видях, че казиното също комуникира, виждам светлината в края на тунела и твърдо вярвам, че накрая ще бъдете доволни. Въпреки че не искам да тичам да обещавам. Когато документите ви бъдат приети, уведомете ме как върви изтеглянето ви.

Стискам палци всичко да е успешно. 🤞☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Светлината угасна в края на тунела. Казаха ми, че няма да депозират тегленето ми в сметката ми. Удивително как не ви казват това, преди да направите депозит.

Казаха ми, че трета страна няма да депозира парите ми в сметката ми. Имам следните проблеми с това.

1). Кога ми беше казано, че изпращам личната си информация на трета страна?

2). Ако третата страна не плати в споменатата сметка, където искам да отиде моето теглене, тогава Казиното трябва да носи отговорност. Само защото някой друг плаща или не плаща сметките му, не му дава право да не плаща.

3). Сега искат да им дам другата си банкова информация????? Така че това звучи ли ви като ИЗМАМА? Акаунтът, в който създадох това, рядко използвам, направих го с тази единствена цел.... Кой е тази „трета страна" Играчите трябва да са наясно с това, предварително, а не след факта.

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Няма трета страна, която да плаща, те могат да използват приложение на трета страна, за да вземат парите и да извършат плащането, но решението за приемане на депозита и плащане на заявка за теглене идва от тях, шистерите, ако ви излъжат и решат да не плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що накарах моята банка да ми изпрати предупреждение за измама с банкова карта, никога не ми се е случвало това през 11-те години, откакто имам тази сметка? Съвпадение????? Който някога е ударил OBISOFT, ще разбера кой е използвал тази карта.

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Ако никога не сте имали теглене, плащано от тях във вашата сметка в Обединеното кралство, ако смятате, че сте били измамени, тъй като казиното е измама, можете да направите такса за измама обратно на вашата карта и поне ще получите всички депозити, направени към тях обратно. Пожелавам ви успех, тъй като сега се оттеглям от всичко, свързано с онлайн или какъвто и да е вид хазарт, така че няма да се връщам и тук, трябва да направя пълно дълбоко почистване на всички дейности, свързани с него. Адиос приятелю

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Светлината угасна в края на тунела. Казаха ми, че няма да депозират тегленето ми в сметката ми. Удивително как не ви казват това, преди да направите депозит.

Казаха ми, че трета страна няма да депозира парите ми в сметката ми. Имам следните проблеми с това.

1). Кога ми беше казано, че изпращам личната си информация на трета страна?

2). Ако третата страна не плати в споменатата сметка, където искам да отиде моето теглене, тогава Казиното трябва да носи отговорност. Само защото някой друг плаща или не плаща сметките му, не му дава право да не плаща.

3). Сега искат да им дам другата си банкова информация????? Така че това звучи ли ви като ИЗМАМА? Акаунтът, в който създадох това, рядко използвам, направих го с тази единствена цел.... Кой е тази „трета страна" Играчите трябва да са наясно с това, предварително, а не след факта.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че и това може да не е голям проблем. Опитахте ли да уредите някаква алтернатива, ако не може да бъде изпратено от казиното към обикновената ви сметка? Случайно да имате крипто портфейл? Имам чувството, че не е толкова сложно и ако можете да го осигурите, ще получите парите. Но вероятно не можете да се движите без него.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Мисля, че няма нищо общо с невъзможността да изпратите до този акаунт. Поддържам тази сметка отворена само за онлайн покупки, държа достатъчно пари в нея, за да я поддържам отворена и да превеждам пари в нея. Същия ден те поискаха друга сметка, някой удари тази сметка за 50 долара, която беше отказана поради факта, че имах $5 в нея, мисля, че затова им трябваше друга сметка....... Имах тази сметка 11 години и до този ден не съм имал проблеми...

Така че вземете каквото искате от това. Приключих с тези казина, както би трябвало всеки, който чете това. Това не са нищо друго освен ИЗМАМИ, прочетете рецензиите, един и същ начин на действие навсякъде, дълъг процес на проверка, без заплащане и т.н....

Този уебсайт също е ИЗМАМА, изглажда разрошените пера, за да накара играчите да вкарват парите си. Висок рейтинг на Ruby SLOTS????


Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Е това вече го разбрах от предишния пост. Михал ви даде да разберете ясно във вашата жалба, че като международно казино, Ruby Slots обработва депозити и тегления чрез различни доставчици на плащания, което може да доведе до несъвместимост на определени банки за конкретни транзакции. Подобни случаи не са необичайни в индустрията.

Така че изглежда, че ще трябва да предоставите друга сметка, което според мен не е толкова голям проблем, за да получите парите си. Освен ако не си заслужават и не го направите, вероятно няма да можем да ви помогнем повече.

Що се отнася до рейтинга, той също ви беше обяснен, но ако искате да видите как нашият екип ги преглежда, просто прочетете това ръководство .

Съжалявам, че се стигна до тази ситуация, но не мисля, че има трудно решение. Въпреки това, няма да работи без сътрудничество. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вашата рейтингова система оставя много да се желае, ако оцените Ruby Slots ВИСОКО. Промяната на местоположението на казиното или името не решава техните проблеми.

Ако управлявах този сайт. Бих минал по оплаквания на месец. След това ще ми кажете, че някои казина са по-големи и няма да работят. Ето как гледам на това, ако казината са големи, те трябва да наемат повече хора, които да се грижат за проблемите, така че това никога не трябва да е проблем.


Вашата система за оценка е шега.

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Ако мислите така, можете да използвате и други сайтове, защото нашият екип се опитва да направи всичко по силите си, за да свърши работата по най-добрия възможен начин.

Разбира се, понякога в казината може да не е защото нямат достатъчно хора, а просто поради вече споменатото.

За съжаление нямам какво повече да кажа по въпроса. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ти, че стискаш палци... страхувам се, че ще трябва да ги държиш така още дълго време...

Аз лично вече не вярвам на обещанията. Скоро ще минат 4 месеца чакане, така че няма добри новини от моя страна.

Автоматичен превод:
ruthzange
преди 1 месец

Какво ще кажете да добавя и пръстите си? Честно казано, съгласен съм, че е странно, че Натали трябваше да напомня на представителя на казиното да се върне с актуализацията, но това все още не е приключило.

Бъди силен!

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 1 месец

Вашият случай е буквален като моя и предполагам, че много играчи са заблудени от Ruby Slots. Всичко, което споменавате за документите и оправданията, които излагат, е абсолютно същото и в моя случай. Чакам от 11 януари и нищо не става. Много разочароващо и разбирам, че те ядосва. Толкова е несправедливо. Искате да си прекарате добре, докато играете, но когато става дума за печалби, ще бъдете измамени. тъжно И това, което казвате, че никога повече няма да играете в Ruby Sots...съгласен съм!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Може би всички са отишли на почивка.... хахахаха....от всички пари, които дължат...

Автоматичен превод:
ruthzange
преди 1 месец

Надявам се, че не, видях, че казиното комуникира в жалбата, но преди седмица писаха, че ще го преместят в правилния отдел. Вярвам, че ще дойдат с актуализация възможно най-скоро. 😕

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини