преди 7 месеца
0
Не искам да съм скептичен, казиното има още няколко дни за отговор и не бих искал да го видя отрицателен. И затова вярвам, че накрая всичко ще се разреши. Както се казва, надеждата умира последна и винаги е добър знак, когато дадено казино реагира, защото някои може да не отговорят и жалбата ще бъде затворена като неразрешена веднага. 🤔🤷♂️
I don't want to be skeptical, the casino has a few more days to respond and I would hate to see it go negative. And that's why I believe that everything will be resolved in the end. As they say, hope dies last, and it's always a good sign when a casino responds, because some might not and the complaint would be closed as unresolved right away. 🤔🤷♂️
Уважавам оптимизма ви, но почти бих се обзаложил, че казиното не отговаря..... 🙁
И как е възможно да оцените тези казина (Ruby Slots, Raging Bull и Palace of Chance) с индекс на безопасност „Висок" ..... ??? Изчакването в продължение на 3 месеца при теглене не е ориентирано към клиента.
I respect your optimism but I'd almost bet you that the casino doesn't respond..... 🙁
And how is it possible that you rate these casino's (Ruby Slots, Raging Bull and Palace of Chance) with a safety index of 'High' ..... ??? Waiting for 3 months on withdrawal is not customer oriented.
Нека не изпреварваме себе си и да видим как ще се развие всичко.
Разбира се, на вашия въпрос, ако искате да видите как нашият екип преглежда казината, можете да намерите цялата необходима информация в това ръководство - Как преглеждаме онлайн казината .
Разбирам, че толкова дълго чакане не е приятно и съм съгласен с вас и вероятно ще намеря друго казино, независимо от това как се развие.
Така че нека изчакаме цялата резолюция.
Let's not get ahead of ourselves and see how it all turns out.
Of course, to your question, if you would like to see how our team reviews casinos, you can find all the relevant information in this guide- How we review online casinos.
I understand that such a long wait is not nice and I agree with you and I would probably find another casino no matter how it turned out.
So let's wait for the whole resolution.
печалбите ми от теглене са одобрени и заявени от 28.02.2024 г. Все още не съм получил печалбите си.
my withdrawal winnings have been approved and requested since 02/28/2024 I still have not received my winnings.
Затова е чудесно, че подадохте жалбата, която сега изисква вашето внимание.
Надяваме се, че екипът не само ще разпознае откъде идва проблемът, но и ще ви помогне да получите парите.
Говорейки за жалбата, моля, обърнете се към нея сега, можете да го направите, като докоснете/щракнете върху тази връзка 👈
Thus, it's great you submitted the complaint, which now requires your attention.
Hopefully, not only will the Team recognize where the issue comes from, but it will also help you get the money.
Speaking of the complaint, please address it now, you may do so by tapping/clicking this link 👈
Няма да ги получите, те ще ви кажат в този момент, че трябва да изпратите друга информация за акаунта. Това се случи с мен. Използвах само един акаунт (този, който използвах на слотовете Ruby), за да правя онлайн покупки и държах в него само достатъчно пари, за да го поддържам отворен. В същия ден, когато ми казаха, че имам нужда от друга сметка, сметката, която използвах за Ruby Slots, беше ударена за 50 долара.
Считайте се за късметлия и стойте далеч от този сайт.
You wont receive them, they will tell you at this point you need to send in another account information. That is what happened to me. I only used one account (the one I used on Ruby slots) to make online purchases and kept only enough money in it to keep it open. The very same day they told me I need another account, the account I used for Ruby Slots was hit for 50 dollars.
Count yourself lucky and stay away from this site.
Само за да актуализирам проблема си с Ruby Slots, поисках тегленето си на 28 февруари 2024 г. и получих одобрение на 14.03.2024 г. Многобройни представители за обслужване на клиенти/имейл ми казаха да поддържам нещо различно всеки път, когато разговарях с тях. Днес представителят за обслужване на клиенти Authur Friedman ми каза, че акаунтът ми все още не е одобрен. Направих моментна снимка, където фактурирането каза, че е одобрено и датата на одобрението, и му го изпратих обратно в чата, след което той промени мнението си и започна да ми казва, че е ескалирал тегленето ми и че ще отнеме 24-48 часа. Просто се надявам, че ще бъдат честни досега, не изглежда много добре. Ако не го изпратят, повярвайте ми, ще кажа и ще се моля за тях всеки ден, защото кармата НЕ Е ХУБАВА!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
Наистина съжалявам за тази дългогодишна ситуация с казиното. Прочетох внимателно жалбата ви, където разбрах проблема на цялата ситуация и ме поправете, ако греша. Проблемът е, че казиното не може да изпрати парите в банковата сметка на Country Club, нали? Причината за това всъщност беше обяснена от казиното. Опитвали ли сте да използвате друга банкова сметка или не желаете по някакви причини? Това правилно ли е, моля? Със сигурност разбирам, че това трябва да е наистина разочароваща ситуация за вас, но все пак не открих причината, защо не сте могли да използвате различен акаунт. Бихте ли ми помогнали, може би, да разбера? Ще чакам вашия отговор.
I am really sorry about this long going situation with the casino. I have thoroughly read your complaint, where I could understand the problem of the whole situation, and correct me, please, if I'm wrong. The problem is that the casino can not send the money to the Country Club Bank account, right? Where the reason of this was explained by the casino, actually. So have you tried to use another bank account, or you are not willing to, for some reasons? Is that correct, please? I surely understand, that this must be really frustrating situation for you, but still, I have not find out the reason, why were you not able to use a different account, though. Could you help me, perhaps, to understand? Will wait for your reply.
Само за да актуализирам проблема си с Ruby Slots, поисках тегленето си на 28 февруари 2024 г. и получих одобрение на 14.03.2024 г. Многобройни представители за обслужване на клиенти/имейл ми казаха да поддържам нещо различно всеки път, когато разговарях с тях. Днес представителят за обслужване на клиенти Authur Friedman ми каза, че акаунтът ми все още не е одобрен. Направих моментна снимка, където фактурирането каза, че е одобрено и датата на одобрението, и му го изпратих обратно в чата, след което той промени мнението си и започна да ми казва, че е ескалирал тегленето ми и че ще отнеме 24-48 часа. Просто се надявам, че ще бъдат честни досега, не изглежда много добре. Ако не го изпратят, повярвайте ми, ще кажа и ще се моля за тях всеки ден, защото кармата НЕ Е ХУБАВА!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
Хей. Съжаляваме за ситуацията, трябва да преминете през това казино. Смятам, че постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те чакат да отговорите на още няколко въпроса, така че, когато е възможно, бихте ли ги актуализирали, моля? Със сигурност ще помогне за ускоряване на разрешаването на този ваш проблем.
Винаги, когато имате новини от казиното, моля, уведомете ни. Ще очакваме вашия отговор тук.
Hey. Sorry for the situation, you have to go thru at this casino. You have done the right thing to open a complaint here with our team, I reckon. They are waiting for you to answer some more questions, so whenever possible, could you update them, please? It'll help to speed up the resolution of this issue of yours, for sure.
Whenever you have some news from the casino, please let us know. We will be waiting for your reply here.
Чакам от януари! Последното им извинение да не изплащат е, че нямат валидно доказателство за теглене, каквото и да е то. Така че им изпратих последното си банково извлечение отново на 26 март, където е цялата ми информация, като номер на банкова сметка, BIC код, адрес. Казаха, че веднага щом получат, ще продължат с изплащането ми...... оттогава отново: звук на тишина.
I'm waiting since January! Their last excuse for not paying out was that they didn't have a valid proof of withdrawal, whatever it might be. So I sent them my last bank statement again on March 26 where all my information is on such as bank account#, BIC code, address. They said that as soon they received they would go on with my pay out...... since then again: the sound of silence.
Хм, изглежда ми странно, особено когато казиното отговори на оплакването ви и все още нищо не се случва. Не мисля, че е толкова трудно да се провери един документ за няколко дни.
Въпреки това, ние също чакаме отговор от казиното в жалбата, така че се надявам, че тази сага ще бъде разрешена възможно най-скоро.
Ако имате някакви новини, уведомете ни, засега просто трябва да изчакаме. 😕
Hmm, it seems strange to me, especially when the casino responded to your complaint and still nothing happens. I don't think one document is that hard to check in a few days.
However, we are also waiting for a response from the casino in the complaint, so I hope that this saga will be resolved as soon as possible.
If you have any news, let us know, for now we just have to wait. 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.