ФорумКазинаРуби Слотс казино - обща дискусия

Руби Слотс казино - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от leannehill
|
19678 преглеждания 132 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
Jaro
преди 7 месеца

Ти мислиш така????? 🙃🤔 Аз не...🤥

Автоматичен превод:
ruthzange
преди 7 месеца

Не искам да съм скептичен, казиното има още няколко дни за отговор и не бих искал да го видя отрицателен. И затова вярвам, че накрая всичко ще се разреши. Както се казва, надеждата умира последна и винаги е добър знак, когато дадено казино реагира, защото някои може да не отговорят и жалбата ще бъде затворена като неразрешена веднага. 🤔🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважавам оптимизма ви, но почти бих се обзаложил, че казиното не отговаря..... 🙁

И как е възможно да оцените тези казина (Ruby Slots, Raging Bull и Palace of Chance) с индекс на безопасност „Висок" ..... ??? Изчакването в продължение на 3 месеца при теглене не е ориентирано към клиента.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
ruthzange
преди 7 месеца

Нека не изпреварваме себе си и да видим как ще се развие всичко.

Разбира се, на вашия въпрос, ако искате да видите как нашият екип преглежда казината, можете да намерите цялата необходима информация в това ръководство - Как преглеждаме онлайн казината .

Разбирам, че толкова дълго чакане не е приятно и съм съгласен с вас и вероятно ще намеря друго казино, независимо от това как се развие.

Така че нека изчакаме цялата резолюция.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

печалбите ми от теглене са одобрени и заявени от 28.02.2024 г. Все още не съм получил печалбите си.

Автоматичен превод:
Cij196207
преди 7 месеца

Затова е чудесно, че подадохте жалбата, която сега изисква вашето внимание.

Надяваме се, че екипът не само ще разпознае откъде идва проблемът, но и ще ви помогне да получите парите.

Говорейки за жалбата, моля, обърнете се към нея сега, можете да го направите, като докоснете/щракнете върху тази връзка 👈


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ РУБИ СЛОТОВЕ

ИЗМАМА КАЗИНО

ПАЗЕТЕ ВАШАТА БАНКОВА ИНФОРМАЦИЯ В БЕЗОПАСНОСТ!!!!!!!!!

НЯМА ДА СЕ ИЗПРАЩАТ ТЕГЛЕНИ !!!!!


Автоматичен превод:
Cij196207
преди 7 месеца

Няма да ги получите, те ще ви кажат в този момент, че трябва да изпратите друга информация за акаунта. Това се случи с мен. Използвах само един акаунт (този, който използвах на слотовете Ruby), за да правя онлайн покупки и държах в него само достатъчно пари, за да го поддържам отворен. В същия ден, когато ми казаха, че имам нужда от друга сметка, сметката, която използвах за Ruby Slots, беше ударена за 50 долара.

Считайте се за късметлия и стойте далеч от този сайт.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Само за да актуализирам проблема си с Ruby Slots, поисках тегленето си на 28 февруари 2024 г. и получих одобрение на 14.03.2024 г. Многобройни представители за обслужване на клиенти/имейл ми казаха да поддържам нещо различно всеки път, когато разговарях с тях. Днес представителят за обслужване на клиенти Authur Friedman ми каза, че акаунтът ми все още не е одобрен. Направих моментна снимка, където фактурирането каза, че е одобрено и датата на одобрението, и му го изпратих обратно в чата, след което той промени мнението си и започна да ми казва, че е ескалирал тегленето ми и че ще отнеме 24-48 часа. Просто се надявам, че ще бъдат честни досега, не изглежда много добре. Ако не го изпратят, повярвайте ми, ще кажа и ще се моля за тях всеки ден, защото кармата НЕ Е ХУБАВА!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ РУБИ СЛОТОВЕ

ИЗМАМА КАЗИНО

ПАЗЕТЕ ВАШАТА БАНКОВА ИНФОРМАЦИЯ В БЕЗОПАСНОСТ!!!!!!!!!

НЯМА ДА СЕ ИЗПРАЩАТ ТЕГЛЕНИ !!!!!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наистина съжалявам за тази дългогодишна ситуация с казиното. Прочетох внимателно жалбата ви, където разбрах проблема на цялата ситуация и ме поправете, ако греша. Проблемът е, че казиното не може да изпрати парите в банковата сметка на Country Club, нали? Причината за това всъщност беше обяснена от казиното. Опитвали ли сте да използвате друга банкова сметка или не желаете по някакви причини? Това правилно ли е, моля? Със сигурност разбирам, че това трябва да е наистина разочароваща ситуация за вас, но все пак не открих причината, защо не сте могли да използвате различен акаунт. Бихте ли ми помогнали, може би, да разбера? Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Само за да актуализирам проблема си с Ruby Slots, поисках тегленето си на 28 февруари 2024 г. и получих одобрение на 14.03.2024 г. Многобройни представители за обслужване на клиенти/имейл ми казаха да поддържам нещо различно всеки път, когато разговарях с тях. Днес представителят за обслужване на клиенти Authur Friedman ми каза, че акаунтът ми все още не е одобрен. Направих моментна снимка, където фактурирането каза, че е одобрено и датата на одобрението, и му го изпратих обратно в чата, след което той промени мнението си и започна да ми казва, че е ескалирал тегленето ми и че ще отнеме 24-48 часа. Просто се надявам, че ще бъдат честни досега, не изглежда много добре. Ако не го изпратят, повярвайте ми, ще кажа и ще се моля за тях всеки ден, защото кармата НЕ Е ХУБАВА!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей. Съжаляваме за ситуацията, трябва да преминете през това казино. Смятам, че постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те чакат да отговорите на още няколко въпроса, така че, когато е възможно, бихте ли ги актуализирали, моля? Със сигурност ще помогне за ускоряване на разрешаването на този ваш проблем.

Винаги, когато имате новини от казиното, моля, уведомете ни. Ще очакваме вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
Cij196207
преди 6 месеца

Чакам от януари! Последното им извинение да не изплащат е, че нямат валидно доказателство за теглене, каквото и да е то. Така че им изпратих последното си банково извлечение отново на 26 март, където е цялата ми информация, като номер на банкова сметка, BIC код, адрес. Казаха, че веднага щом получат, ще продължат с изплащането ми...... оттогава отново: звук на тишина.

Автоматичен превод:
ruthzange
преди 6 месеца

Хм, изглежда ми странно, особено когато казиното отговори на оплакването ви и все още нищо не се случва. Не мисля, че е толкова трудно да се провери един документ за няколко дни.

Въпреки това, ние също чакаме отговор от казиното в жалбата, така че се надявам, че тази сага ще бъде разрешена възможно най-скоро.

Ако имате някакви новини, уведомете ни, засега просто трябва да изчакаме. 😕

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини