преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Руби Слотс казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, опитахте ли тяхната поддръжка или чат, моля?
Hello, have you tried their support or chat, please?
Съжалявам и аз - не мога да подмина целевата страница на „Омагьосана градина 2" с текущите бонуси 🙁. Дори не мога да превъртя страницата надолу.
I'm sorry me neither - can't pass the "Enchanted Garden 2" landing page with the current bonuses 🙁. I'm not even able to scroll the page down.
Здравейте,
можете ли да посочите с какви тактики на забавяне се сблъсквате?
Hello,
can you specify what sort of delay tactics you are facing?
Няма поддръжка на клиенти. Няма отговор на имейли. Информация за самоличност, чакаща седмици (селфи и DL). Без проверка на кредитни карти и т.н. Напуснах. Техните тактики са подобни на тези в Raging Bull. Измама.
No customer support. No response to emails. ID information pending for weeks (selfie and DL). No verification of credit cards, etc. I quit. Their tactics are similar to those at Raging Bull. Scam.
Ако това е начинът, по който казиното се отнася с вас, трябва да обмислите подаването на жалба.
Повече подробности можете да намерите в тази статия .
If this is the way how the casino treats you, you should consider submitting a complaint.
More details can be found in this article.
Казино Ruby Slots е измама. Дължат ми $2700 и не искат да ми изплатят печалбата. Взеха ми депозитите, но няма да платят, когато спечелите. ИСКАМ СИ ПАРИТЕ
Ruby slots casino is a scam. They owe me $2700 and won't pay me my winnings. They took my deposits but won't pay when you win. I WANT MY MONEY
Здравейте,
можеш ли да обясниш какво те кара да чувстваш, че казиното не иска да плати?
Можете ли да обясните какво се е случило?
Hello,
can you explain what makes you feel that the casino does not want to pay?
Can you explain what has happened?
Обяснявал съм отново и отново. Те ми взеха парите от сметката ми, след като отказаха искането ми за теглене. Те направиха това, след като предоставих всички поискани документи, чак до последния ден, в който трябваше да одобрят или откажат искането. Казиното измисли някаква история за смесване на средства, защото направих депозит, докато все още имах $5 в сметката си. Това бяха всичките ми пари. Казиното са куп лъжци и крадци. Ако не бяха, щях да имам моите $2700. Не съм богат човек, това не е правилно.
I've explained over and over. They have taken my money from my account after denying my withdraw request. They did this after I provided all the documents requested, right up until the last day they had to approve or deny request. The casino made up some story about mixing funds because I made a deposit while still having $5 in my account. It was all my money. The casino are a bunch of liars and thieves. If they weren't, I would have my $2700. I am not a rich person, this is not right.
Толкова вярно, а след това измисля bs истории и няма да плати. Дължат ми $2700. Сега парите изчезнаха и те поставиха $30 в сметката ми. Те са крадци и могат да си вземат 30-те долара и да ги набутат там, където слънцето не грее.
So true, and then makes up b.s. stories and will not pay. They owe me $2700. Now, the money has disappeared and they put $30 in my account. They are thieves and they can take their $30 and shove it where the sun doesn't shine.
Здравейте,
тъй като това са първите 3 публикации във форума, не бях информиран за вашата ситуация, затова попитах. Надявам се да е наред 🙂
Чувствам, че сте разочарован, но се опитайте да бъдете спокойни и изчакайте, докато оплакването ви се развие.
Има 13 души за 688 отворени жалби, така че ако мога да отговоря на въпросите ви: "И колко време трябва да чакам сега? Можете ли да ми помогнете или не?"
Да, ще направим всичко възможно. Все пак имайте предвид таймера:
Кристина има 5 дни за отговор. Мога да си представя, че това не е това, което искате да чуете, така че, моля, прочетете за процеса на оплакване тук , за да разберете какво означава да се справите с такъв.
Надявам се накрая да ви помогнем.
Hello,
since those are the first 3 posts on the forum I was not informed about your situation, so I asked. I hope it is ok 🙂
I feel you are frustrated, but try to be calm and wait till your complaint advances further.
There are 13 persons for 688 opened complaints, so if I may answer your questions: "So, how long do I have to wait now? Can you help me or not?"
Yes, we will do our best. Kindly mind the timer though:
Kristina has 5 days to respond. I can imagine that this is not what you like to hear, so please, read about the complaint process here, to understand what it means to deal with one.
I hope we will help you in the end.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.