преди 1 година
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
0
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
Здравейте, преместих публикацията ви под определено казино.
Както и да е, откога продължава проблемът ви с тегленето? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден?
Hi, I've moved your post under particular casino.
Anyway, how long has your withdrawal problem been going on ? Has your account been fully verified ?
Толкова вярно, че се чудех същото, защото парите законно се крадат и акаунтите на хората се изтриват, но никога няма да видите „доказателствата" срещу вас, но те са там
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Научих се от това и други по-лоши казина и сега играя само на залог, където получавам незабавни изплащания и съм спечелил хиляди. Повечето други ще излязат от бизнеса. Кармата е &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
Толкова вярно, че се чудех същото, защото парите законно се крадат и акаунтите на хората се изтриват, но никога няма да видите „доказателствата" срещу вас, но те са там
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Здравейте, имате ли проблем с това конкретно казино? Закриха ли ти акаунта без причина или нещо подобно? Или просто реагирате на мнението, че сме в договор с казината?
Hi, do you have any problem with this particular casino ? Did they close your account for no reason or something like that? Or are you just reacting to the opinion that we are in cahoots with the casinos ?
Научих се от това и други по-лоши казина и сега играя само на залог, където получавам незабавни изплащания и съм спечелил хиляди. Повечето други ще излязат от бизнеса. Кармата е &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
Е, радвам се, че се справяте добре, но ако имате да кажете нещо за Stake Casino, можете да го направите тук в тази тема: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us- --general-discussion , която е посветена на него, така че няма да отидем другаде, тъй като това е тема за Ruby Slots Casino.
Какво ще кажете, можете ли да споделите опита си там?
Well, I'm glad you're doing well, but if you have something to say about Stake Casino, you can do it here in this thread: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us---general-discussion which is dedicated to it, so we won't go elsewhere since this is a thread about Ruby Slots Casino.
What do you say, can you share your experience there ?
Честно казано, има твърде много Ruby това и Ruby онова. Вероятно направих грешка. Вашият коментар не ми прави нищо. Мисля, че този сайт е малко подозрителен по отношение на начина, по който защитават тези казина. Практически всички отговори на гурутата са, че трябва да чакаме по-дълго, въпреки че кривите правила и условия на казината казват 48 часа или 2-4 работни дни и т.н. Лъжи. Това е страхотна концепция за полезен сайт за четене, но а) не трябва да е необходима и б) служи като страхотна реклама за лоши казина. Залагам. Всички истински комарджии имат крива страна, нали?
Honestly, there are too many Ruby this and Ruby that. I likely made a mistake. You're comment does nothing for me. I think this site is a little suspect in the way they defend these casinos. Practically all of the gurus responses are that we should wait longer even though the casinos crooked terms and conditions say 48 hours or 2-4 business days, etc. Lies. This is a great concept for a helpful site to read but a) shouldn't be needed and b) serves as great advertising for bad casinos. I gamble. All real gamblers have a crooked side right?
И нашият гуру дава на Ruby слотовете 7.1 за безопасност. На кого, по дяволите, можем да вярваме нещо тук? Не мога да вярвам и на форума. Някои комарджии вече са изморени и ще разтегнат истината. Разбира се, комарджиите настояват, че са били онеправдани.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
И нашият гуру дава на Ruby слотовете 7.1 за безопасност. На кого, по дяволите, можем да вярваме нещо тук? Не мога да вярвам и на форума. Някои комарджии вече са изморени и ще разтегнат истината. Разбира се, комарджиите настояват, че са били онеправдани.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
Значи, това е всичко, защото казиното излезе офлайн? Хм, предполагам, че и двамата смятаме, че не е възможно да намалим индекса за безопасност на казиното, защото е в процес на поддръжка или има проблеми със сървъра, нали? 🙏
Доколкото мога да преценя, казиното работи.
Е, има ли нещо, с което можем да ви помогнем? Искам да кажа, какво има?
So, this was all because the casino went offline? Uhm, I guess we both feel it is not possible to lower the casino's safety index because it is under maintenance or experiencing server issues, right? 🙏
As far as I can tell, the casino is up and running.
Well, is there anything we can help you with? I mean, what's the matter?
Това е просто въпрос на никаква комуникация. Поисках теглене, получих незабавно „получихме вашата заявка за теглене". Предполагам не много отдавна, което е 11/7. Но не мога да се отърся от чувството, че няма да платят. Те твърдят, че чакат дни за теглене, но като използват крипто, казват, че ще получите плащане „много, много по-бързо. Моите пари, спечелени честно и честно, изтеглям ги, след което прекъсват комуникацията по този начин. Не ми харесва" искане на " собствените ми проклети пари. Играта онлайн е забавна и удобна, но онлайн ще убие собствената си индустрия, като накара победителите да се молят и молят за собствените си пари. Големите играчи могат да останат. Разпространението на онлайн казиното трябва да означава, че те са прости операции до ключ, които всеки може да притежава. Ако спечелите като собственик, страхотен бизнес! Ако започнете да губите пари като собственик, просто не плащайте на победителите си, както трябва да плащат професионалните и надеждни казина. Това е моят проблем. Свежда се до липса на комуникация от съмнително фалшиви казина.
It's just a matter of no communication whatsoever. I requested a withdrawl, received an immediate "we received your withdrawal request". I guess not too long ago, which is 11/7. But I can't shake the feeling that they won't pay. Waiting days for withdrawal is what they claim but using crypto, they say you'll receive payment "much, much faster. My money, won fair and square, I cash out, then they cut communications like this. I don't like" requesting " my own damn money. Playing online is fun and convenient but online is going to kill it's own industry by making winners plead and beg for their own money. Big players can stay. The proliferation of the online casino must mean they're simple turnkey operations anybody can own. If you win as an owner, great business! If you begin to lose money as an owner, simply don't pay your winners as professional and trustworthy casinos have to pay. That's my problem. Comes down to lack of communication from questionably crooked casinos.
Знам как трябва да се чувстваш и ти съчувствам, когато казваш, че никой не отговаря. Значи чакаш пари от седмица, а? Бих искал да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни, така че ако нищо не е разрешено, можете да подадете безплатна жалба при нас.
Имате ли обаче и напълно потвърден акаунт? Моля да ме уведомите.
I know how you must feel and I sympathize with you when you say no one is answering. So you've been waiting for money for a week, huh? I would like to point out that we give casinos 14 days, so if nothing is resolved, you can file a free feature-complaint with us.
However, do you also have a fully verified account ? Please let me know.
Благодаря ви за отговора, така че, както казах, ако казиното не може да разреши тегленето за 14 дни, предлагам ви да подадете жалба.
Но освен повтарящия се отговор, получихте ли друг отговор от казиното, който е по-подходящ или все още е същият?
Както и да е, ще трябва да имате още малко търпение и ще видим накъде ще се развие ситуацията. Ако имате нещо ново, може ли да ни уведомите?
Thank you for your reply, so as I said if the casino can't resolve the withdrawal in 14 days then I suggest you file a complaint.
But besides the repetitive answer, did you get any other response from the casino which is more relevant or is it still the same ?
Anyway, you will have to be patient for a bit longer and we will see where the situation goes. If you have something new, would it be possible to let us know ?
Комуникацията с Ruby представлява имейл с автоматичен отговор от тяхната пощенска кутия за поддръжка, в който се казва, че са получили моето запитване. Разговарях с поддръжката вчера или онзи ден. Оставих $100 и поисках $685 теглене. Попитах дали мога да играя с $100. Тя провери акаунта ми и вижда моята заявка за теглене и запис, който премахва бонуса. Тя каза, че всичко изглежда добре, не се колебайте да играете, но спазвайте правилата за бонусите. Направих. С две думи чакам.
Communications with Ruby amounts to an auto reply email from their support mailbox saying they received my inquiry. I chatted with support yesterday or the day before. I left $100 and requested a $685 withdrawal. I asked if I could play with the $100. She checked my account and sees my withdrawal request and an entry that removes the bonus. She said it all looks good, feel free to play but stay within the bonus rules. I did. In a nutshell, I'm waiting.
Така че поне някакъв отговор, който нямаше същия край. Определено бих направил няколко екранни снимки, ако имате разговор, в случай че възникнат затруднения.
Е, да видим как ще стане, тъй като казиното каза, че всичко изглежда наред. Уведомете ме, ако нещо се промени. 🙂
So at least some answer that didn't have the same ending. I'd definitely take some screenshots if you have a conversation, in case there are some difficulties.
Well, let's see how it goes, since the casino said it all looks fine. Let me know if anything changes. 🙂
Просто актуализация. Изпратих имейл до адреса за поддръжка. Имейлът обещава отговор в рамките на 72 часа (лоша поддръжка). Те никога не отговарят. Питам във всеки имейл дали са имали възможността да разгледат тегленето ми, за да одобрят или не одобрят. Това е всичко, което искам сега. Ето ме отново с чувството, че трябва да моля за актуализация. Какво гнило казино вероятно управлявано от деца. Без заплащане, без подкрепа. Това е много лошо. Мислех, че казиното има шанс да бъде законно. Чувствам, че казиното Ruby Slots е добре организирана измама.
Ще пиша след няколко дни или ако нещо се случи, което е съмнително. Ако те се нуждаят от $685,00 повече от мен...... просто го запазете, но поне го откажете и го вземете обратно. Уморен съм. Ще се върна към физическите казина, докато тази онлайн казино индустрия стане легитимна. Ruby Slots, стойте далеч от тях.
Just an update. I sent email to support address. The email promises a response within 72 hours (poor support). They never reply. I ask in each email if they've gotten the chance to look at my withdrawal to approve or disapprove. That's all I want now. Here I go again feeling like I have to beg for an update. What a rotten casino probably run by kids. No pay, no support. That's too bad. I thought the casino had a chance to be legitimate. I feel the Ruby Slots casino is a well organized fraud.
I'll post in a few days or if anything happens, which is doubtful. If they need $685.00 more than I do...... just keep it but at least deny it and take it back. I'm tired. I'll be heading back to brick and morter casinos until this online casino industry is legitimate. Ruby Slots, stay away from them.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.