ФорумКазинаРуби Слотс казино - обща дискусия

Руби Слотс казино - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от leannehill
|
19681 преглеждания 132 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
luera7883
преди 1 година

Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю

преди 1 година

Има проблеми с тегленето от Ruby Slots (Coindraw), ако някой има актуализация/информация за този lmk (сума 750,00!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под определено казино.

Както и да е, откога продължава проблемът ви с тегленето? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден?

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams1
преди 1 година

Толкова вярно, че се чудех същото, защото парите законно се крадат и акаунтите на хората се изтриват, но никога няма да видите „доказателствата" срещу вас, но те са там

Автоматичен превод:
преди 1 година

Научих се от това и други по-лоши казина и сега играя само на залог, където получавам незабавни изплащания и съм спечелил хиляди. Повечето други ще излязат от бизнеса. Кармата е &!t(h.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Толкова вярно, че се чудех същото, защото парите законно се крадат и акаунтите на хората се изтриват, но никога няма да видите „доказателствата" срещу вас, но те са там

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имате ли проблем с това конкретно казино? Закриха ли ти акаунта без причина или нещо подобно? Или просто реагирате на мнението, че сме в договор с казината?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Научих се от това и други по-лоши казина и сега играя само на залог, където получавам незабавни изплащания и съм спечелил хиляди. Повечето други ще излязат от бизнеса. Кармата е &!t(h.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, радвам се, че се справяте добре, но ако имате да кажете нещо за Stake Casino, можете да го направите тук в тази тема: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us- --general-discussion , която е посветена на него, така че няма да отидем другаде, тъй като това е тема за Ruby Slots Casino.

Какво ще кажете, можете ли да споделите опита си там?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Аз спечелих. 3 дни по-късно и в момента все още, те са излезли от работа. Вече не може да достигне rubyslots.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Може ли някой да стигне до rubyslots?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бяхте надлежно предупредени.

Автоматичен превод:
captainaj2012
преди 11 месеца

Честно казано, има твърде много Ruby това и Ruby онова. Вероятно направих грешка. Вашият коментар не ми прави нищо. Мисля, че този сайт е малко подозрителен по отношение на начина, по който защитават тези казина. Практически всички отговори на гурутата са, че трябва да чакаме по-дълго, въпреки че кривите правила и условия на казината казват 48 часа или 2-4 работни дни и т.н. Лъжи. Това е страхотна концепция за полезен сайт за четене, но а) не трябва да е необходима и б) служи като страхотна реклама за лоши казина. Залагам. Всички истински комарджии имат крива страна, нали?

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

И нашият гуру дава на Ruby слотовете 7.1 за безопасност. На кого, по дяволите, можем да вярваме нещо тук? Не мога да вярвам и на форума. Някои комарджии вече са изморени и ще разтегнат истината. Разбира се, комарджиите настояват, че са били онеправдани.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Резервно копие и достъпно. Аз съм 24-ти в опашката за чат. хаха

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И нашият гуру дава на Ruby слотовете 7.1 за безопасност. На кого, по дяволите, можем да вярваме нещо тук? Не мога да вярвам и на форума. Някои комарджии вече са изморени и ще разтегнат истината. Разбира се, комарджиите настояват, че са били онеправдани.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Значи, това е всичко, защото казиното излезе офлайн? Хм, предполагам, че и двамата смятаме, че не е възможно да намалим индекса за безопасност на казиното, защото е в процес на поддръжка или има проблеми със сървъра, нали? 🙏

Доколкото мога да преценя, казиното работи.

Е, има ли нещо, с което можем да ви помогнем? Искам да кажа, какво има?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е просто въпрос на никаква комуникация. Поисках теглене, получих незабавно „получихме вашата заявка за теглене". Предполагам не много отдавна, което е 11/7. Но не мога да се отърся от чувството, че няма да платят. Те твърдят, че чакат дни за теглене, но като използват крипто, казват, че ще получите плащане „много, много по-бързо. Моите пари, спечелени честно и честно, изтеглям ги, след което прекъсват комуникацията по този начин. Не ми харесва" искане на " собствените ми проклети пари. Играта онлайн е забавна и удобна, но онлайн ще убие собствената си индустрия, като накара победителите да се молят и молят за собствените си пари. Големите играчи могат да останат. Разпространението на онлайн казиното трябва да означава, че те са прости операции до ключ, които всеки може да притежава. Ако спечелите като собственик, страхотен бизнес! Ако започнете да губите пари като собственик, просто не плащайте на победителите си, както трябва да плащат професионалните и надеждни казина. Това е моят проблем. Свежда се до липса на комуникация от съмнително фалшиви казина.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Знам как трябва да се чувстваш и ти съчувствам, когато казваш, че никой не отговаря. Значи чакаш пари от седмица, а? Бих искал да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни, така че ако нищо не е разрешено, можете да подадете безплатна жалба при нас.

Имате ли обаче и напълно потвърден акаунт? Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря за поста ти. Да, проверката приключи успешно.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Благодаря ви за отговора, така че, както казах, ако казиното не може да разреши тегленето за 14 дни, предлагам ви да подадете жалба.

Но освен повтарящия се отговор, получихте ли друг отговор от казиното, който е по-подходящ или все още е същият?

Както и да е, ще трябва да имате още малко търпение и ще видим накъде ще се развие ситуацията. Ако имате нещо ново, може ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Комуникацията с Ruby представлява имейл с автоматичен отговор от тяхната пощенска кутия за поддръжка, в който се казва, че са получили моето запитване. Разговарях с поддръжката вчера или онзи ден. Оставих $100 и поисках $685 теглене. Попитах дали мога да играя с $100. Тя провери акаунта ми и вижда моята заявка за теглене и запис, който премахва бонуса. Тя каза, че всичко изглежда добре, не се колебайте да играете, но спазвайте правилата за бонусите. Направих. С две думи чакам.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 11 месеца

Така че поне някакъв отговор, който нямаше същия край. Определено бих направил няколко екранни снимки, ако имате разговор, в случай че възникнат затруднения.

Е, да видим как ще стане, тъй като казиното каза, че всичко изглежда наред. Уведомете ме, ако нещо се промени. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Просто актуализация. Изпратих имейл до адреса за поддръжка. Имейлът обещава отговор в рамките на 72 часа (лоша поддръжка). Те никога не отговарят. Питам във всеки имейл дали са имали възможността да разгледат тегленето ми, за да одобрят или не одобрят. Това е всичко, което искам сега. Ето ме отново с чувството, че трябва да моля за актуализация. Какво гнило казино вероятно управлявано от деца. Без заплащане, без подкрепа. Това е много лошо. Мислех, че казиното има шанс да бъде законно. Чувствам, че казиното Ruby Slots е добре организирана измама.


Ще пиша след няколко дни или ако нещо се случи, което е съмнително. Ако те се нуждаят от $685,00 повече от мен...... просто го запазете, но поне го откажете и го вземете обратно. Уморен съм. Ще се върна към физическите казина, докато тази онлайн казино индустрия стане легитимна. Ruby Slots, стойте далеч от тях.

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини