НачалоФорумКазинаРуби Слотс казино - обща дискусия

Руби Слотс казино - обща дискусия (страница 2)

 от leannehill
|
26 841 преглеждания 132 отговора |
|
1 2 3...7
dawnrutherfordadams

Точно затова направихте всичко възможно, като подадохте жалбата, ще отнеме известно време, така че може да бъде доста трудно да останете спокойни, но въпросът е, че ние ще разберем какво се е случило и ще направим всичко възможно разреши проблема. 🙏

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ти. Много рядко се печели в тези казина, така че когато направите последното нещо, което искате да се случи, е да бъдете измамени. Те правят толкова много пари от нас и след това да не плащат, когато спечелим, е просто отвратително. Буквално ме карат да повръщам, когато чуя думите "рубинени слотове".

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams

Мисля, че разбирам истинските ти чувства, просто изчакай. Бих очаквал известен напредък съвсем скоро според таймера за оплакване.

Автоматичен превод:
Radka

Казиното отговори със същото смесване на средства bs. Ако начинът, по който те го обясниха, това казино никога нямаше да трябва да изплаща никакви печалби. Все още се надявам, че гурутата на казиното могат да помогнат, но ще видим.

Зори

Автоматичен превод:
adamsdawn61

Здравей,

Видях, че. Е, доста интересно смесено. Питър обаче трябва да се увери как е взет бонусът за връщане на пари. Любезно му отговорете , когато имате възможност. Благодаря ти.

Ще проверя това по-късно. 🤞


Автоматичен превод:

Не съм сигурен как беше взет бонусът за връщане на пари, но знам, че изпълних всички необходими условия за игра.

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,

Опитвам се да отговоря на въпроси на Peters относно бонуса за връщане на пари, но не ми дава опция или място за отговор. Обикновено ми дава област за въвеждане на отговор, но не е така.

Зори

Автоматичен превод:
adamsdawn61

Здравей Доун,

Вероятно защото това не е профилът, под който е направена жалбата 🤔. Забелязах, че внезапно си сменил профилите, затова бих пробвал с другия.

Кажете ми дали работи, моля.

Питър се опитва да подреди информацията за това как точно работят тези лепкави срещу нелепкави бонуси. Доколкото мога да преценя, ще има нужда от допълнително обяснение от казиното.

Автоматичен превод:

Не разбирам защо не ми позволяват да отговоря на страницата си за оплаквания. Пише, че имам 5 дни за отговор, но не ми дават. Моля, кажете ми, че няма да се налага да започвам отначало. Сега ставам наистина разочарован.

Автоматичен превод:
Radka

Нямам други профили

Автоматичен превод:

Нямам други профили

Автоматичен превод:

Здравейте,

Предполагам, че печатните екрани са най-добрият начин да се обясни:

filefilefile

Жалбата е подадена под акаунта "dawnrutherfordadams"

Така че просто искам да се уверя, че използвате правилния акаунт за отговора, защото няма актуализация от сайта ви, откакто сте започнали да използвате втория акаунт тук във форума.

Беше преди две седмици, това е от жалбата :

file

В случай, че имате проблеми, използвайте този имейл, за да се свържете с Питър, моля:

peter.m@casino.guru

Уведомете ме, ако успеете да отговорите, моля.

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams

Опитах всички възможни начини да отговоря на въпросите на Peters и уебсайтът просто не ми позволява. Моля помогнете

Автоматичен превод:
adamsdawn61

Е, в този случай любезно предоставете екранна снимка, за да можем да се опитаме да идентифицираме проблема.

Предоставих ви имейл адреса, информирахте ли го по имейл, моля?

Автоматичен превод:

Изглежда казино гуру винаги е на страната на въпросното казино.

Не си губете времето, мислейки, че този сайт ще ви помогне.

Всичко, което прави, е да ви губи времето и няма да получите това, което искате.

Прецакахте $2700,00 и се чудя как са разделени тези пари?

Какво е предложението на казино гуру?

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams1

Здравейте,

Няма печалба за нас. Моля, бъдете разумни - просто не можем да помогнем на никого.

Всеки е добре дошъл да прегледа вашата жалба тук.

Разбирам разочарованието ви, но за съжаление, както беше посочено по-горе, няма да мога да ви помогна с този случай. Препоръчвам ви винаги да проверявате отново всички налични баланси в казиното и ако не сте сигурни в нещо, обърнете се към поддръжката на казиното. Платформата, използвана от казиното, е сложна и доста объркваща. Този път обаче не можем да го санкционираме. Иска ми се да съм полезен повече.

Това е особено причината, поради която добавихме специално предупреждение към всички RTG платформи:

file

https://casino.guru/Ruby-Slots-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage


Автоматичен превод:

Така че изиграх бонуса за регистрация в казиното Ruby Slots, спечелих $100, сега те искат да депозирам $10, за да потвърдя информацията си, за да мога да завърша процеса на теглене. Законно ли е, че не разбрах, тъй като за първи път играх онлайн? благодаря предварително

Автоматичен превод:
chanelleswart1

Здравей,

Това, което описвате, ми звучи като депозит за проверка. В този случай това е обичайно нещо, особено в случай на бонуси без депозит. За да отговаряте на условията за получаване на спечелените печалби, предпочитаните от вас опции за плащане трябва първо да бъдат потвърдени - това става чрез депозиране на по-ниска сума. Просто се уверете, че сте депозирали достатъчно, за да изпълните евентуално приложеното изискване за залагане за депозита - прочетете правилата, потърсете термина AML (правило за борба с изпирането на пари)

Тъй като изглежда, че сте нов в хазарта, препоръчвам ви да разгледате раздела с ръководството, за да избегнете ненужни рискове 🙂

https://casino.guru/casino-bonuses

Автоматичен превод:

Каква шега. Отидох да изтегля моите допустими печалби от $100 и дори не мога да започна процеса на проверка. Те също така искат ДА ИМ ИЗПРАЩА $10 от моя BTC портфейл, ако някога успея да стигна до стъпка 2. LOL......никога няма да изпратя и стотинка на казина, които нямат лесно, незабавно теглене.

Автоматичен превод:
captainaj2012

Хм, това е странно...

Разбирам необходимостта от т.нар. верификационен депозит, НО няма смисъл, когато се използва криптовалута... Може би беше дадено някакво подходящо обяснение?

🤔🤦‍♀️

Автоматичен превод:

Има проблеми с тегленето от Ruby Slots (Coindraw), ако някой има актуализация/информация за този lmk (сума 750,00!!!

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини